Lucky? Skrevet 16. august 2010 Forfatter #3242 Skrevet 16. august 2010 Er så irriterende når multisitat ikke fungerer loffen, pusilus, dreia, Ananan og honning Ble bare en makrell på torsdag da, men hauger med hvitting Bet på før du i det hele tatt fikk snøret uti, så vi måtte rett og slett gi oss Hadde det veldig koselig der ute da. Hadde med nystekte rundstykker, hvitvin, kaffe, bayles og potetgull Fredagen var vi ute å fant oss ny spisestue, gleder meg til den kommer Etter det tok vi båten ut til et vennepar og sov hos dem til lørdag. Så var vi sammen og koste oss på sjøen på lørdag før vi sammen dro i bursdag til et annet vennepar, kjempekoselig! I går gikk dagen med til siste opprydning ute etter bryllupet. Fikk levert tilbake alle bordene vi hadde lånt og fikk skrudd ned telt, så nå ser det bra ut her igjen Så kom mandagen og ferien er over Deilig å starte opp med to planleggingsdager først i allefall, men gleder meg til å treffe alle de vakre barna igjen også da I kveld har vi hatt besøk av en forsikringsmann her og sannelig sparte vi noen tusenlapper på å bytte selskap
Ananan Skrevet 16. august 2010 #3243 Skrevet 16. august 2010 Så bra dere hadde en bra dag med fiske, hørtes veldig koselig ut Og gratulerer med ny spisestue, gøy med noe nytt
Lucky? Skrevet 17. august 2010 Forfatter #3244 Skrevet 17. august 2010 Så bra dere hadde en bra dag med fiske, hørtes veldig koselig ut Og gratulerer med ny spisestue, gøy med noe nytt Veldig koselig med fisketur med mannen Han er ikke så glad i å fiske, men sitter sammen med meg da Skal bli deilig med ny spisestue, ikke det at vi bruker den så mye, men gir nok hele stuen et løft Har hatt lyst på det en stund, men det er dyyyrt...så ønsket oss penger til bryllupet, så det hjalp på litt det Gleder meg til den kommer Da er planleggingsdagene over og i morgen er det full jobb igjen. Blir nok et sinnsykt tøft år, men det er bare å bite tennene sammen, så går det nok bra Gleder meg til å treffe kollagaer og barn igjen i morgen
honning Skrevet 17. august 2010 #3245 Skrevet 17. august 2010 Hei Lucky! Ny spisestue blir helt sikkert veldig fint, og det er gøy å dekke på litt fint en gang iblant selv om det ikke er noe man bruker hele tida Jobb igjen på deg også i morgen ja. Det er hardt å komme igang igjen etter ferie, men får satse på at du får en fin start og et fint år med en voksende mage om ikke alt for lenge
loffen Skrevet 17. august 2010 #3247 Skrevet 17. august 2010 Så gøy med ny spisestue da! Lykke til med jobbing i morra!
Blåmor Skrevet 18. august 2010 #3248 Skrevet 18. august 2010 Gratulerer med ny spisestue! Er lei den vi har, så ønsker meg en ny og lys (den vi har er veldig stilig, men veldig mørk). Men det er bare to år siden vi kjøpte den, så føler ikke at jeg har helt lov til å ønske meg ny ennå... Ha en deilig dag på jobb i dag
Lucky? Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3249 Skrevet 18. august 2010 Hei Lucky! Ny spisestue blir helt sikkert veldig fint, og det er gøy å dekke på litt fint en gang iblant selv om det ikke er noe man bruker hele tida Jobb igjen på deg også i morgen ja. Det er hardt å komme igang igjen etter ferie, men får satse på at du får en fin start og et fint år med en voksende mage om ikke alt for lenge Veldig deilig å kunne dekke på et bord man synes er fint Og ikke minst får jo stua et nytt løft! Blir nok tøft å komme igang igjen, er en tøff barnegruppe vi har i år....håper virkelig på en voksende magen i løpet av dette året :rødme: Grattis med ny spisestue Takk Så gøy med ny spisestue da! Lykke til med jobbing i morra! Alltid moro med noe nytt Blir stas å treffe kollegaer og barna igjen i dag Gratulerer med ny spisestue! Er lei den vi har, så ønsker meg en ny og lys (den vi har er veldig stilig, men veldig mørk). Men det er bare to år siden vi kjøpte den, så føler ikke at jeg har helt lov til å ønske meg ny ennå... Ha en deilig dag på jobb i dag Vi har hatt vår i 8år vi da, så har virkelig samvittighet til å bytte den ut. Kjøpte den når vi flyttet sammen i vårt første hjem, så synes den passet bedre der vi bodde før. Men etter husbygging og slikt har vi hatt nok annet å bruke pengene på Vi har furu nå da, så denne gangen blir det valnøtt Blir nok en bra dag på jobb
Zia Skrevet 18. august 2010 #3251 Skrevet 18. august 2010 Håper du har en fin dag tilbake på jobb Ny spisestue høres forresten veldig stas ut - valnøtt er jo veldig pent, så det blir helt sikkert flott Uansett alltid stas med noe nytt, men føler nesten litt at man har pusset opp når man bytter ut et såpass stort møbel
Lucky? Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3253 Skrevet 18. august 2010 Ha en fin dag på jobben Takk, dagen var fin den Håper du har en fin dag tilbake på jobb Ny spisestue høres forresten veldig stas ut - valnøtt er jo veldig pent, så det blir helt sikkert flott Uansett alltid stas med noe nytt, men føler nesten litt at man har pusset opp når man bytter ut et såpass stort møbel Koselig å være tilbake på jobb å treffe kollegaer og barn igjen Er ikke alle jobber hvor man treffer så mange glade barn når man kommer tilbake etter ferie, heldig jeg Alltid gøy med noe nytt Føler det er for tidlig å begynne å pusse opp hjemme...har kun bodd her i litt over tre år, så greit å bytte ut noen møbler i første omgang Gikk det greit på jobb i dag? Ja gikk veldig bra Koselig å se barn og voksne igjen Koselig å treffe barn og voksne igjen i dag Deilig å komme inn på jobben og se lysende øyne som er veldig glad for at du er tilbake Heldig jeg! Etter jobben har jeg vært ute å spist sammen med en venninne Veldig koselig! Nå er det snart nattan og klar for en ny dag i morgen
pusilus Skrevet 19. august 2010 #3255 Skrevet 19. august 2010 Heldige du ja, da barna i barnehagen ved siden av min arbeidsplass var ute på tur i dag, satt jeg og drømte meg litt bort :rødme:
Lucky? Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3256 Skrevet 23. august 2010 Heldige du ja, da barna i barnehagen ved siden av min arbeidsplass var ute på tur i dag, satt jeg og drømte meg litt bort :rødme: De er herlige! Da var det mandag igjen...dagene etter jobbing har bare flydd og jeg har vært helt utslitt når jeg har kommet hjem. Sovet middag både torsdag og fredag Håper denne uken blir fylt med litt mer energi I helgen har vi bare vært hjemme. Fredag var det deilig mat og så skulle vi se film, men sambo sovnet....så ble amandaprisen og tidlig kveld på meg... Lørdag var det opprydning her hjemme og jeg fikk ryddet vekk siste rest fra bryllupet, deilig På kvelden hadde vi noen venner her hjemme. Deilig mat, spill og skravlings. Var ikke i seng før halv fem, så ble en lat søndagsmorgen I går fikk jeg skrevet takkekort til alle hyttefolkene her hjemme som vi fikk gave fra og det tok meg tre timer å levere fem kort :dåne: Alle skulle jo skravle og vise frem hyttene sine...jaja...da er jeg ferdig med dem i allefall. Bare fire hyttefolk til som ikke var på hytta i går....
^^Belle^^ Skrevet 23. august 2010 #3257 Skrevet 23. august 2010 Herregud, her har det skjedd litt av hvert siden sist jeg var innom. Gratulerer så mye med bryllup. Satser på at dagen var kjempefin?
dreia Skrevet 23. august 2010 #3258 Skrevet 23. august 2010 Fredag kveld og sovande mann (hugs: ikkje "sambo" lenger nå )? Eg meiner eg har lese det i boka di tidligare også...? Godt å få levert takkekort frå bryllupet. Håpar dei neste korta går raskare enn dei fem du har levert til nå, elles ser me deg vel ikkje her inne før utpå vårparten?
loffen Skrevet 23. august 2010 #3259 Skrevet 23. august 2010 Sambo du liksom. Har du to menn boende hos deg?
angelou Skrevet 23. august 2010 #3260 Skrevet 23. august 2010 Har du takkekortene ferdig allerede? Skal si du er effektiv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå