Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til lykke med morgendagen! :klemmer:

Ønsker deg :sol: , men regn i sløret skal jo også bety lykke, så det blir bra uansett. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen! Håper dere får en helt fantastisk dag! :strix:

Og at dere jentene har det koslig i kveld! :klemmer:

Skrevet

Gratulerer!! :roser:

Håper dagen deres ble fantastisk!!

Skrevet

angelou, loffen, Zia, Happy Feet, Ananan, skravla, Nilla og Missiw :kose:

Tusen takk for lykkeønskninger og gratulasjoner :)

Da var den store dagen over og den var helt magisk :hjerte: Hele dagen gikk på skinner og været var absolutt på vår side :)

Deilig mat, fanstastiske taler og flotte mennesker :)

En super fest etter middagen og jeg og mannen :hjerte: dro ikke til hotellet før kl fem :)

Skrevet

Da var den store dagen over og den var helt magisk :hjerte: Hele dagen gikk på skinner og været var absolutt på vår side :)

Deilig mat, fanstastiske taler og flotte mennesker :)

En super fest etter middagen og jeg og mannen :hjerte: dro ikke til hotellet før kl fem :)

Så bra dagen ble alt dere håpte på :strix: gratulerer som fru Lucky, kan tenke meg at du så helt fantastisk ut :klem:

Skrevet

Gratulerer, fru Lucky! :bryllup:

Så herlig med ein så vellukka dag. Det er deg vel fortjent! :strix:

Skrevet

Åh, så deilig! :hjerte:

Gratulerer som fru!

Skrevet

Det hørtes ut som en fantastisk flott dag!! Gratulerer så mye som Fru Lucky!! :strix:

Skrevet

Så bra dagen ble alt dere håpte på :strix: gratulerer som fru Lucky, kan tenke meg at du så helt fantastisk ut :klem:

Tusen takk :kose:

Veldig deilig at dagen er over (selvom den godt kunne vart i flere dager ;) )

Gratulerer, fru Lucky! :bryllup:

Så herlig med ein så vellukka dag. Det er deg vel fortjent! :strix:

Åh, så deilig! :hjerte:

Gratulerer som fru!

Veldig deilig å være ferdig :)

Det hørtes ut som en fantastisk flott dag!! Gratulerer så mye som Fru Lucky!! :strix:

Dagen var helt super! Tusen takk :kose:

:tommelsmil:

:strix:

Skrevet

Dagene har gått med til rydding her hjemme, men nå ser det veldig bra ut overalt både ute og inne :tommelsmil:

Stuen er fremdeles full av gaver da :sjenert: Fikk utrolig mange gaver, så tar tid å komme igjennom alt. Begynte i går, men ble ikke ferdig :ler:

Får vel fortsette i dag og prøve å få byttet det som skal byttes før jeg begynner å jobbe igjen :)

I kveld er det bursdag til to av tanteungene mine, koselig :)

Skrevet

Så flott at dagen ble slik du drømte om :rødme:

Skrevet

Det er veldig koslig å se at prøvingen er i gang igjen!

Skrevet

Så flott at dagen ble slik du drømte om :rødme:

Ja dagen var bare en stor drøm :rødme:

Det er veldig koslig å se at prøvingen er i gang igjen!

Blir spennende fremover nå, håper virkelig det klaffer for oss om ikke så lenge :pls:

:vinke:

:kose:

Dagene flyr og jeg prøver å få gjort unna mest mulig de siste feriedagene mine :) Begynner å bli ganske aujour her hjemme etter bryllupet og det meste av gaver som skal byttes er byttet :) Utrolig mange flotte gaver, så gleder meg til å pynte opp i huset og fylle inn i skaper :)

I dag har jeg hatt besøk av kollega og dattera hennes på syv mnd, veldig koselig :) Hun er i permisjon, så ikke ofte jeg ser henne om dagen :(

Nå er det litt avslapning før jeg har klart å lure med meg mannen ut på fisketur :) Har ikke vært ute å fisket i år, så moro å i allefall få til en liten tur ;)

Kanskje det blir stekt makrell til kveldsmat :hjerte:

Skrevet

Håper dere fikk fisk!

Stekt makrell har jeg ikke spist i sommer. :overrasket:

Skrevet

Sender du litt makrell min vei hvis dere har? Jeg har heller ikke spist det i år :grine: , og det som er så godt :sikle:

Skrevet

Det er lenge sidan eg også åt steikt makrell sist. :grine: *inviterer meg heim til Lucky etter fisketur* :nigo:

Skrevet

Ble det makrell på dere? Neste gang tror jeg du må invitere hele kg til makrell, så kommer vi gjerne ;)

Innom for å ønske deg ei strålende helg :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...