Nilla Skrevet 6. august 2010 #3221 Skrevet 6. august 2010 Til lykke med morgendagen! Ønsker deg , men regn i sløret skal jo også bety lykke, så det blir bra uansett.
Miss I.W. Skrevet 6. august 2010 #3222 Skrevet 6. august 2010 Lykke til i morgen! Håper dere får en helt fantastisk dag! Og at dere jentene har det koslig i kveld!
loffen Skrevet 7. august 2010 #3223 Skrevet 7. august 2010 Gratulerer!! Håper dagen deres ble fantastisk!!
Lucky? Skrevet 9. august 2010 Forfatter #3224 Skrevet 9. august 2010 angelou, loffen, Zia, Happy Feet, Ananan, skravla, Nilla og Missiw Tusen takk for lykkeønskninger og gratulasjoner Da var den store dagen over og den var helt magisk Hele dagen gikk på skinner og været var absolutt på vår side Deilig mat, fanstastiske taler og flotte mennesker En super fest etter middagen og jeg og mannen dro ikke til hotellet før kl fem
Ananan Skrevet 9. august 2010 #3225 Skrevet 9. august 2010 Da var den store dagen over og den var helt magisk Hele dagen gikk på skinner og været var absolutt på vår side Deilig mat, fanstastiske taler og flotte mennesker En super fest etter middagen og jeg og mannen dro ikke til hotellet før kl fem Så bra dagen ble alt dere håpte på gratulerer som fru Lucky, kan tenke meg at du så helt fantastisk ut
dreia Skrevet 9. august 2010 #3226 Skrevet 9. august 2010 Gratulerer, fru Lucky! Så herlig med ein så vellukka dag. Det er deg vel fortjent!
honning Skrevet 9. august 2010 #3228 Skrevet 9. august 2010 Det hørtes ut som en fantastisk flott dag!! Gratulerer så mye som Fru Lucky!!
Lucky? Skrevet 10. august 2010 Forfatter #3230 Skrevet 10. august 2010 Så bra dagen ble alt dere håpte på gratulerer som fru Lucky, kan tenke meg at du så helt fantastisk ut Tusen takk Veldig deilig at dagen er over (selvom den godt kunne vart i flere dager ) Gratulerer, fru Lucky! Så herlig med ein så vellukka dag. Det er deg vel fortjent! Tusen takk Åh, så deilig! Gratulerer som fru! Tusen takk Veldig deilig å være ferdig Det hørtes ut som en fantastisk flott dag!! Gratulerer så mye som Fru Lucky!! Dagen var helt super! Tusen takk
Lucky? Skrevet 10. august 2010 Forfatter #3231 Skrevet 10. august 2010 Dagene har gått med til rydding her hjemme, men nå ser det veldig bra ut overalt både ute og inne Stuen er fremdeles full av gaver da Fikk utrolig mange gaver, så tar tid å komme igjennom alt. Begynte i går, men ble ikke ferdig Får vel fortsette i dag og prøve å få byttet det som skal byttes før jeg begynner å jobbe igjen I kveld er det bursdag til to av tanteungene mine, koselig
angelou Skrevet 10. august 2010 #3232 Skrevet 10. august 2010 Så flott at dagen ble slik du drømte om :rødme:
Miss I.W. Skrevet 12. august 2010 #3233 Skrevet 12. august 2010 Det er veldig koslig å se at prøvingen er i gang igjen!
Lucky? Skrevet 12. august 2010 Forfatter #3235 Skrevet 12. august 2010 Så flott at dagen ble slik du drømte om :rødme: Ja dagen var bare en stor drøm :rødme: Det er veldig koslig å se at prøvingen er i gang igjen! Blir spennende fremover nå, håper virkelig det klaffer for oss om ikke så lenge Dagene flyr og jeg prøver å få gjort unna mest mulig de siste feriedagene mine Begynner å bli ganske aujour her hjemme etter bryllupet og det meste av gaver som skal byttes er byttet Utrolig mange flotte gaver, så gleder meg til å pynte opp i huset og fylle inn i skaper I dag har jeg hatt besøk av kollega og dattera hennes på syv mnd, veldig koselig Hun er i permisjon, så ikke ofte jeg ser henne om dagen Nå er det litt avslapning før jeg har klart å lure med meg mannen ut på fisketur Har ikke vært ute å fisket i år, så moro å i allefall få til en liten tur Kanskje det blir stekt makrell til kveldsmat
loffen Skrevet 12. august 2010 #3236 Skrevet 12. august 2010 Håper dere fikk fisk! Stekt makrell har jeg ikke spist i sommer.
pusilus Skrevet 13. august 2010 #3237 Skrevet 13. august 2010 Sender du litt makrell min vei hvis dere har? Jeg har heller ikke spist det i år , og det som er så godt
dreia Skrevet 13. august 2010 #3238 Skrevet 13. august 2010 Det er lenge sidan eg også åt steikt makrell sist. *inviterer meg heim til Lucky etter fisketur*
honning Skrevet 13. august 2010 #3240 Skrevet 13. august 2010 Ble det makrell på dere? Neste gang tror jeg du må invitere hele kg til makrell, så kommer vi gjerne Innom for å ønske deg ei strålende helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå