Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt enig i at det er deres tur nå ja :) Tenk at du skal stå brud i helgen, åååå, det blir nok HELt fantastisk. Håper dere får fint vær og at dagen blir akkurat slik du ønsker deg :klemmer:

Takk :kose: Tenk at jeg skal stå brud ja, det er virkelig ikke lenge igjen nå :bolledeig: Været ser bra ut enn så lenge, så da er det bare å håpe på en fantastisk dag :)

3 dager igjen :bolledeig: Sommerfuglene har begynt å fly rundt og jeg føler jeg har det meste på plass :) Litt småtteri av innkjøp blir det nok i dagene fremover, men tror jeg skal komme i mål :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare 3 dager igjen :bolledeig: dere får nok en helt fantastisk dag uansett om været er bra eller ikke. :strix:

Skrevet

Vil bare ønske deg masse lykke til på lørdag! Håper det blir den perfekte dag, akkurat som dere har planlagt;)

Skrevet

Bare 3 dager igjen :bolledeig: dere får nok en helt fantastisk dag uansett om været er bra eller ikke. :strix:

Ja tenk nå er det ikke lenge igjen :strix: Blir nok en super dag uansett vær, men hadde vært deilig med masse sol ;)

Vil bare ønske deg masse lykke til på lørdag! Håper det blir den perfekte dag, akkurat som dere har planlagt;)

Tusen takk :kose: Håper dagen blir perfekt :hjerte:

Kjenner sommerfuglene kommer jeg og!!!! :strix:

Jeg også!!

:hjerte::bryllup::hjerte:

:strix:

:kose:

:hoppe:

:strix:

Skrevet

2 dager igjen og masse å gjøre, så får vel bare hive meg rundt her hjemme å sette igang :bolledeig:

Tror jeg trenger høy musikk i dag ja :ler:

Skrevet

2 dager igjen!! :danse:

Håper du ikke har for mye å stresse med i siste liten da. Høy musikk hjelper godt på uansett :ler:

Skrevet

Lykke til på lørdag Lucky! Håper værgudene står dere bi! Og husk å si ja... :klemmer:

Skrevet

Masse lykke til i morgen, Lucky!! Nyt dagen og kos dere masse masse :hjerte:

:strix: :strix: :strix:

Skrevet

Kos dere masse i morgen Lucky. :strix:

Skrevet

2 dager igjen!! :danse:

Håper du ikke har for mye å stresse med i siste liten da. Høy musikk hjelper godt på uansett :ler:

Alltid stress mot slutten, men vi kommer nok i mål i løpet av dagen ;) Veldig deilig å jobbe til høy musikk :Nikke:

Lykke til på lørdag Lucky! Håper værgudene står dere bi! Og husk å si ja... :klemmer:

Tusen takk :kose: Ser ut som om været skal bli bra, så da bare krysser vi fingerne for det :)

Skal prøve å huske å si ja :ler:

Masse lykke til i morgen, Lucky!! Nyt dagen og kos dere masse masse :hjerte:

:strix: :strix: :strix:

Tusen takk :kose: Dagen skal nyyyte :hjerte:

Kos dere masse i morgen Lucky. :strix:

Tusen takk :kose:

Skrevet

Da var det fredag og i morgen skjer det :strix: Dagene går fort, men tror vi skal klare å komme i mål i grei tid i dag :) Skal sove på hytta til mamma og pappa sammen med iss og kipa, det blir koselig!

Nå blir det en tur til byen for siste innkjøp av småtteri og polet for mer vin :) Sambo og forloveren hans drakk 4 flasker i går, så greit å fylle på litt :ler:

Skrevet

Dagen før dagen :hoppe: Lykke til i morgen, ha en kjempefin dag :klemmer:

Skrevet (endret)

Håper dere får en fantastisk dag i morgen!!!! :klemmer: Lykke til!

:hjerte:

:hjerte::strix::hjerte:

:hjerte:

Endret av loffen
Skrevet

Lykke til i morgen - håper dere får en fantastisk dag :strix:

:klem:

Skrevet

Masse lykke til i morgen. Håper dere får en fantastisk dag! :strix: :strix:

:klemmer:

Skrevet

Dagen før dagen :hjerte: Masse lykke til i morgen, håper dere får en fantastisk dag :strix::strix::strix:

Skrevet

Lykke til i morgen.

Håper dere får en fantastisk dag. :roser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...