loffen Skrevet 22. juli 2010 #3181 Skrevet 22. juli 2010 Smulen og Noen skal dit etterpå! Skorpa har mensen så vi blir hjemme..
Lucky? Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3182 Skrevet 22. juli 2010 Vi dro nesten til badeland i dag! Så synd dere ikke gjorde det da! Hadde vært koselig å sett deg igjen Jeg er badenymfe uten like, og ELSKER badeland! Skulle gjerne reist dit hver dag. Håper dere hadde en fin dag Vi kosa oss veldig Elsker å bade jeg også og klumpen elsker det også, så vi var der i flere timer Smulen og Noen skal dit etterpå! Skorpa har mensen så vi blir hjemme.. Stakkars skorpa En koselig dag med klumpen i går Var på badeland og ellers bare koste oss her hjemme For første gang på lenge sov han hele natten og det var veldig deilig. De siste gangene han har sovet her har det vært mye tull på natten nemmelig... Men i natt gikk det veldig bra Sambo har bursdag i dag, så vi har kost oss med deilig mat og vin Svigers kom innom for en kopp kaffe, is og jordbær Sambo måtte legge seg tidlig pga han skal på jobb i natt da, men ellers en fin dag
pusilus Skrevet 22. juli 2010 #3183 Skrevet 22. juli 2010 Lucky, det hørtes herlig ut med en dag i badeland Godt at klumpen sov bra hos dere Smulen og Noen skal dit etterpå! Skorpa har mensen så vi blir hjemme.. Tar gjerne over den mensen slik at Skorpa kan dra i badeland jeg
Lucky? Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3184 Skrevet 22. juli 2010 Lucky, det hørtes herlig ut med en dag i badeland Godt at klumpen sov bra hos dere Tar gjerne over den mensen slik at Skorpa kan dra i badeland jeg Veldig deilig å være på badeland innimellom Lenge mellom hver gang da Tar gjerne litt av mensen til skorpa jeg også
Ananan Skrevet 24. juli 2010 #3185 Skrevet 24. juli 2010 Bare 14 dager til bryllup her jo jaggu går tiden fort! Kos deg masse med ferie Lucky
Lucky? Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3187 Skrevet 28. juli 2010 Bare 14 dager til bryllup her jo jaggu går tiden fort! Kos deg masse med ferie Lucky Ja det går veldig fort! Nå er det bare ti dager igjen Nyter ferien så godt jeg kan Skorpa vil veldig gjerne gi den bort også. Bring it on Hvor blir det av solen da? Lei av dette sommerværet altså... Har jo nok å styre med, men trenger litt brunfarge også
dreia Skrevet 28. juli 2010 #3188 Skrevet 28. juli 2010 Berre 10 dagar igjen? :dåne: Eg kan godt senda litt herfrå. Det er nesten litt kjipt å sitja inne og sjå på det fine vêret. Og på trilleturane må eg gå så mykje baklengs med vogna for at veslepjokken ikkje skal bli heilt blenda. Så eg har ikkje bruk for sola denne sommaren. Håpar iallfall du får godvêr på bryllupsdagen.
honning Skrevet 28. juli 2010 #3189 Skrevet 28. juli 2010 10 dager til bryllup her ja. Så spennende! Dere får helt sikkert en fantastisk flott dag Ha en fin dag
Lucky? Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3190 Skrevet 28. juli 2010 Berre 10 dagar igjen? :dåne: Eg kan godt senda litt herfrå. Det er nesten litt kjipt å sitja inne og sjå på det fine vêret. Og på trilleturane må eg gå så mykje baklengs med vogna for at veslepjokken ikkje skal bli heilt blenda. Så eg har ikkje bruk for sola denne sommaren. Håpar iallfall du får godvêr på bryllupsdagen. Ja send meg gjerne litt sol Regner her i dag også Har bestilt veldig fint vær på bryllupet, så håper det blir det 10 dager til bryllup her ja. Så spennende! Dere får helt sikkert en fantastisk flott dag Ha en fin dag Ikke lenge igjen nå nei Dagene går veldig fort! Håper dagen blir helt magisk Vært en tur i byen på morgenen. Hentet smokingen til sambo i går og når jeg pakket den ut, var ikke buksen der.... så måtte til byen i dag også for å hente den Ble kaffe og lunsj med mamma og litt småshopping til bryllupet Nå tenkte jeg begynne å vaske litt i 2.etg og gjøre klart litt der oppe Skal bruke toalettene i huset, så greit at det ser bra ut inne også
Ananan Skrevet 28. juli 2010 #3192 Skrevet 28. juli 2010 Sender litt sol jeg også, håper den kommer frem til den store dagen
Lucky? Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #3193 Skrevet 30. juli 2010 Håper det dumme været skjerper seg snart! Ja helt enig Sender litt sol jeg også, håper den kommer frem til den store dagen Takk I følge yr.no skal det bli sol neste lørdag...men kan vel ikke akkurat stole på yr om dagen Dagene flyr! Men har det meste i boks Denne uken har jeg vært å fått akupunktur to ganger mot stive skuldre Mye som skjer i hodet mitt om dagen tenker jeg, og det setter seg der det ikke skal sette seg.... men føles bedre etter dagens behandling
Zia Skrevet 31. juli 2010 #3194 Skrevet 31. juli 2010 Jeg fant, jeg fant Har jo sett deg rundt omkring her, så selvfølgelig måtte du jo nesten ha dagbok også Dagboken din er litt vel omfangsrik til å pløye gjennom klokken 22 en lørdags kveld, men jeg har lest litt her og der Vet ALT om hvor kjedelig det er med håpløse sykluser og PCOS - det er virkelig frustrerende Har du pleid å få EL av pergo? Det virket jo tydeligvis en gang, etter hva jeg leste helt i begynnelsen her Ellers, riktig lykke til med innspurt til bryllup om en liten uke. Skal gifte oss om en måneds tid vi også, men det blir adskillig mindre forberedelser enn du har å stri med Ha en fin kveld!
pusilus Skrevet 2. august 2010 #3196 Skrevet 2. august 2010 Skorpa vil veldig gjerne gi den bort også. Lucky, jeg kan desverre ikke hjelpe deg med den er bak skyene et sted Lykke til på lørdag, håper dere får en strålende dag
Lucky? Skrevet 2. august 2010 Forfatter #3197 Skrevet 2. august 2010 Jeg fant, jeg fant Har jo sett deg rundt omkring her, så selvfølgelig måtte du jo nesten ha dagbok også Dagboken din er litt vel omfangsrik til å pløye gjennom klokken 22 en lørdags kveld, men jeg har lest litt her og der Vet ALT om hvor kjedelig det er med håpløse sykluser og PCOS - det er virkelig frustrerende Har du pleid å få EL av pergo? Det virket jo tydeligvis en gang, etter hva jeg leste helt i begynnelsen her Ellers, riktig lykke til med innspurt til bryllup om en liten uke. Skal gifte oss om en måneds tid vi også, men det blir adskillig mindre forberedelser enn du har å stri med Ha en fin kveld! Klart man må ha dagbok Ikke så fryktelig mye akivitet i den om dagen, men blir nok mer utover høsten når prøvingen er i gang igjen Fått el av pergo hver gang og det ga resultater to av gangene, men mistet begge gangene Men det funker i allefall og jeg vet jo at jeg kan bli gravid, så har et håp Mye styr å gifte seg slik vi gjør, men gleder meg veldig også da, blir nok en super dag En uke igjen! Lucky, jeg kan desverre ikke hjelpe deg med den er bak skyene et sted Lykke til på lørdag, håper dere får en strålende dag Solen har vært her et par dager nå, ikke veldig varmt da, men regner i allefall ikke På yr er det meldt sol på lørdag, så håper det holder seg slik Takk for lykkeønskninger
Happy Feet Skrevet 2. august 2010 #3198 Skrevet 2. august 2010 Hei Lucky! Lenge siden jeg har tittet innom her. Jeg lever i min egen lille boble med lillegutt om dagen. Dagene bare flyr unna! Tenk at det bare er 5 dager igjen til du gifter deg! Masse lykke til hvis jeg ikke rekker å titte innom før det. Håper dere får en strålende dag! Ser at dere nå skal gjenoppta prøvingen. Jeg krysser fingrene, nå er det virkelig deres tur!
Lucky? Skrevet 2. august 2010 Forfatter #3199 Skrevet 2. august 2010 Hei Lucky! Lenge siden jeg har tittet innom her. Jeg lever i min egen lille boble med lillegutt om dagen. Dagene bare flyr unna! Tenk at det bare er 5 dager igjen til du gifter deg! Masse lykke til hvis jeg ikke rekker å titte innom før det. Håper dere får en strålende dag! Ser at dere nå skal gjenoppta prøvingen. Jeg krysser fingrene, nå er det virkelig deres tur! Koselig å se deg Var nettop innom boken din også, ikke så flink til å oppdatere meg om dagen jeg heller Ja tenk bare 5 dager igjen, dagene bare flyr!! Veldig spent, men gleder meg masse også Prøvingen er så smått igang igjen nå, blir veldig spennende Synes det er vår tur nå jeg også
angelou Skrevet 3. august 2010 #3200 Skrevet 3. august 2010 Helt enig i at det er deres tur nå ja Tenk at du skal stå brud i helgen, åååå, det blir nok HELt fantastisk. Håper dere får fint vær og at dagen blir akkurat slik du ønsker deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå