Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Krysser fingrer armer og tær og ben og nei det gikk ikke, krysser iallefall alt jeg klarer å krysse, og håper på att det nå går veien.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! :hoppe:

Ja ikke sant ;):klemmer:

Krysser fingrer armer og tær og ben og nei det gikk ikke, krysser iallefall alt jeg klarer å krysse, og håper på att det nå går veien.

Takk for det ki :klemmer:

Det betyr vel at KI er klar for små han og! :ler:

:fnise: ja skal ikke se bort i fra det nei :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: i kveld... gikk å tok meg et deilig bad og ansiktsmaske :) Deilig, men ble ikke akkurat mer våken av det da :fnise:

Tror jeg skal kjøre innom apoteket etter jobben i morgen å kjøpe cb digital jeg...skal i utdrikningslag på lørdag, så greit å vite hvordan det står til ;)

Nå er det snart cæsar og sofaen tenker jeg, deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende, Lucky?! :duskedame:

Krysser det jeg har å krysse og håper virkelig at det er en liten spire som gror i Lucky?-magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende det var her inne da!! :hoppe: Skjønner jeg må innom her i morgen etter jobb får å sjekke ståa!

*krysser også det som er for at det klaffer for dere nå*!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende, Lucky?! :duskedame:

Krysser det jeg har å krysse og håper virkelig at det er en liten spire som gror i Lucky?-magen. :)

Ja er spennende :) Håper virkelig, men kun en strek på testen i dag da :( Er de fra billigtester, så kanskje ikke helt til å stole på :sjenert:

Håper at du har spire i magen og kan være barnevakt på søndag :ler:

:fnise: Kan passe henne uansett jeg ;)

Så spennende det var her inne da!! :hoppe: Skjønner jeg må innom her i morgen etter jobb får å sjekke ståa!

*krysser også det som er for at det klaffer for dere nå*!!!

Ikke så mye spennende å melde her i dag :( Kun en strek på testen i dag :sjenert: Men ikm er jo ikke før søndag eller mandag, så har fortsatt et lite håp ;)

Deilig med bad og ansiktsmaske :kose:

Ja det var veldig deilig ;)

Så spennende det var her for tiden da ;)

Ja nesten litt for spennende! Liker å ha kontrollen jeg, men det har jeg overhode ikke nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja...testen i dag hadde kun en strek da, så jeg er ikke overbevist på om det har klaffet denne mnd :( Ikm er jo ikke før søndag eller mandag så uansett litt tidlig å teste, men jeg synes det er spennende :fnise:

Deilig dag på jobben i dag da, vært ute på tur i hele dag. Deilig sol og bare kost oss :)

Fikk vite i går at jeg skal få en student som skal følge meg i åtte uker, så i kveld må jeg sette meg ned å prøve å sette meg inn i hva hun skal igjennom de ukene hun skal være hos meg :) Hun kommer på besøk til uka for å hilse på og så begynner hun i slutten av mars, så kom litt brått på da :) Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe samboeren hans er med på det da :)

:fnise:

:klemmer: til deg også :)

Da var middagen ferdig spist og kjøkkenet ryddet :) Fått betalt regninger...årsavgift på bilen og strøm er ikke koselig regninger :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en god helg!

Hvordan går det med testingen? Krysser fingrene for at det blir full klaff denne måneden! :duskedame:

Klem! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det og god helg til deg også :klemmer:

Testingen går det ikke så bra med...ingen positiv test ennå, så ikke vet jeg hva det var med den testen jeg tok her om dagen :( Men men...ser nok ikke ut til at det går vår vei denne mnd heller....

Da var det endelig helg! Deilig :) I kveld blir det taco og gullrekka tenker jeg :) Har noen wallander filmer også, så mulig det blir en eller to av dem i løpet av kvelden også :fnise:

I morgen er det utdrinkningslag til en venninne, blir nok koselig :) Litt usikker ang hva jeg skal gjøre med drikking da...ser ikke ut som om det har klaffet denne mnd, men ikm er jo ikke før søndag eller mandag da, så kan jo ikke være helt sikker heller.... uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt med sånne tester som gir falske forhåpninger. Alt håper er jo ikke ute enda da, så jeg krysser fingrene for at det blir novemberbaby på deg. Hvis ikke får du bli med meg i jakten på julebaby. :)

God lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...