kort innpå Skrevet 10. mars 2009 #301 Del Skrevet 10. mars 2009 Krysser fingrer armer og tær og ben og nei det gikk ikke, krysser iallefall alt jeg klarer å krysse, og håper på att det nå går veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mars 2009 #302 Del Skrevet 10. mars 2009 Det betyr vel at KI er klar for små han og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #303 Del Skrevet 10. mars 2009 Så spennende! Ja ikke sant Krysser fingrer armer og tær og ben og nei det gikk ikke, krysser iallefall alt jeg klarer å krysse, og håper på att det nå går veien. Takk for det ki Det betyr vel at KI er klar for små han og! ja skal ikke se bort i fra det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #304 Del Skrevet 10. mars 2009 i kveld... gikk å tok meg et deilig bad og ansiktsmaske Deilig, men ble ikke akkurat mer våken av det da Tror jeg skal kjøre innom apoteket etter jobben i morgen å kjøpe cb digital jeg...skal i utdrikningslag på lørdag, så greit å vite hvordan det står til Nå er det snart cæsar og sofaen tenker jeg, deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 10. mars 2009 #305 Del Skrevet 10. mars 2009 Åh, så spennende, Lucky?! Krysser det jeg har å krysse og håper virkelig at det er en liten spire som gror i Lucky?-magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mars 2009 #306 Del Skrevet 10. mars 2009 Håper at du har spire i magen og kan være barnevakt på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. mars 2009 #307 Del Skrevet 10. mars 2009 Så spennende det var her inne da!! Skjønner jeg må innom her i morgen etter jobb får å sjekke ståa! *krysser også det som er for at det klaffer for dere nå*!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 10. mars 2009 #308 Del Skrevet 10. mars 2009 Deilig med bad og ansiktsmaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 10. mars 2009 #309 Del Skrevet 10. mars 2009 Så spennende det var her for tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #310 Del Skrevet 11. mars 2009 Åh, så spennende, Lucky?! Krysser det jeg har å krysse og håper virkelig at det er en liten spire som gror i Lucky?-magen. Ja er spennende Håper virkelig, men kun en strek på testen i dag da Er de fra billigtester, så kanskje ikke helt til å stole på Håper at du har spire i magen og kan være barnevakt på søndag Kan passe henne uansett jeg Så spennende det var her inne da!! Skjønner jeg må innom her i morgen etter jobb får å sjekke ståa! *krysser også det som er for at det klaffer for dere nå*!!! Ikke så mye spennende å melde her i dag Kun en strek på testen i dag Men ikm er jo ikke før søndag eller mandag, så har fortsatt et lite håp Deilig med bad og ansiktsmaske Ja det var veldig deilig Så spennende det var her for tiden da Ja nesten litt for spennende! Liker å ha kontrollen jeg, men det har jeg overhode ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #311 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja ja...testen i dag hadde kun en strek da, så jeg er ikke overbevist på om det har klaffet denne mnd Ikm er jo ikke før søndag eller mandag så uansett litt tidlig å teste, men jeg synes det er spennende Deilig dag på jobben i dag da, vært ute på tur i hele dag. Deilig sol og bare kost oss Fikk vite i går at jeg skal få en student som skal følge meg i åtte uker, så i kveld må jeg sette meg ned å prøve å sette meg inn i hva hun skal igjennom de ukene hun skal være hos meg Hun kommer på besøk til uka for å hilse på og så begynner hun i slutten av mars, så kom litt brått på da Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. mars 2009 #312 Del Skrevet 11. mars 2009 Det betyr vel at KI er klar for små han og! Får håpe samboeren hans er med på det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. mars 2009 #313 Del Skrevet 11. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #314 Del Skrevet 11. mars 2009 Får håpe samboeren hans er med på det da til deg også Da var middagen ferdig spist og kjøkkenet ryddet Fått betalt regninger...årsavgift på bilen og strøm er ikke koselig regninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. mars 2009 #315 Del Skrevet 13. mars 2009 Innom og ønsker deg en god helg! Hvordan går det med testingen? Krysser fingrene for at det blir full klaff denne måneden! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #316 Del Skrevet 13. mars 2009 Takk for det og god helg til deg også Testingen går det ikke så bra med...ingen positiv test ennå, så ikke vet jeg hva det var med den testen jeg tok her om dagen Men men...ser nok ikke ut til at det går vår vei denne mnd heller.... Da var det endelig helg! Deilig I kveld blir det taco og gullrekka tenker jeg Har noen wallander filmer også, så mulig det blir en eller to av dem i løpet av kvelden også I morgen er det utdrinkningslag til en venninne, blir nok koselig Litt usikker ang hva jeg skal gjøre med drikking da...ser ikke ut som om det har klaffet denne mnd, men ikm er jo ikke før søndag eller mandag da, så kan jo ikke være helt sikker heller.... uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mars 2009 #317 Del Skrevet 13. mars 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. mars 2009 #318 Del Skrevet 14. mars 2009 Kjipt med sånne tester som gir falske forhåpninger. Alt håper er jo ikke ute enda da, så jeg krysser fingrene for at det blir novemberbaby på deg. Hvis ikke får du bli med meg i jakten på julebaby. God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. mars 2009 #319 Del Skrevet 15. mars 2009 Kjekt på utdrikkningslag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 17. mars 2009 #320 Del Skrevet 17. mars 2009 Innom med en . Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå