Lucky? Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3162 Skrevet 9. juli 2010 Fant dere stoff? Tenker det blir det som er på jysk, men kostet 129 pr rull, så venter litt og håper det kommer på tilbud Takk for hjelpen
honning Skrevet 12. juli 2010 #3164 Skrevet 12. juli 2010 Hei Lucky!! Sorry at jeg har vært så lenge borte fra boka di.. Gratulerer med ny fin båt! Den var kjempefin Og nå nærmer bryllupet seg for fullt Dere kommer til å få en flott dag! Det er deilig når man er ferdig med det meste av planlegginga, og bare kose seg med bryllupet. To utdrikningslag viser til at du har gode venner og kollegaer altså. Så morro da! Ha en flott dag
Lucky? Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3166 Skrevet 19. juli 2010 Var for 50 kr m i jyskavisa nå Så ikke det jeg...men vi har funnet på noe annet og det ble kjempefint! Hei Lucky!! Sorry at jeg har vært så lenge borte fra boka di.. Gratulerer med ny fin båt! Den var kjempefin Og nå nærmer bryllupet seg for fullt Dere kommer til å få en flott dag! Det er deilig når man er ferdig med det meste av planlegginga, og bare kose seg med bryllupet. To utdrikningslag viser til at du har gode venner og kollegaer altså. Så morro da! Ha en flott dag Så koselig å se deg honning Veldig deilig med ny båt, håper bare sommeren kommer skikkelig snart slik at vi får brukt den mer enn hva vi har gjort til nå Går fort mot bryllupet også nå ja, men det meste er planlagt så det er deilig. Men gjenstår jo en del innkjøp og sånt da....men nå har jeg ferie så da er det litt lettere å få gjort små ting
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #3170 Skrevet 20. juli 2010 Så deilig med ferie Ja det er aldri feil med ferie Ferie Deilig Vil gjerne se mer til den sola da Takk for idag Takk for bærehjelpen Kjempehyggelig i går Bare hyggelig å hjelpe til å bære Håper bekkenet ditt er bedre i dag vennen Feriemodusen begynner å synke inn i går hadde jeg skikkelig lørdagsfølelse og den skal jeg ha i fire uker til tenkte jeg I dag er planen å få handlet inn litt til bryllupet og slikt og så skal jeg til frisøren for ettervekst og klipp, deilig
iss Skrevet 20. juli 2010 #3171 Skrevet 20. juli 2010 Husk å si til frisøren din at jeg trenger en klipp før vi skal sette opp håret.. Har ikke villet klippe det pga jeg ikke vet hvordan jeg skal ha det på dagen din.... Kos deg!
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #3172 Skrevet 20. juli 2010 Er ikke hun jeg skal til i dag... hun har ferie så skal til søsteren til L
Nilla Skrevet 20. juli 2010 #3174 Skrevet 20. juli 2010 HEi! Her er det lenge siden jeg var innom sist. Her er det jo bryllup snart!! :dåne: Ser ut som om du har kontroll på det meste også. Kos deg med ferie og de siste forberedelsene.
Lucky? Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #3176 Skrevet 20. juli 2010 Aha HEi! Her er det lenge siden jeg var innom sist. Her er det jo bryllup snart!! :dåne: Ser ut som om du har kontroll på det meste også. Kos deg med ferie og de siste forberedelsene. Ikke så veldig aktiv i denne boken jeg heller Går fort mot bryllup nå, gleder meg Tror det meste er under kontroll God ferie til deg også og gratulerer med en liten spire Håper på knallvær i ferien din!! Ja håper jeg også! Kan godt vente litt da, så jeg får gjort unna litt småtterier Effektiv dag med masse shopping til bryllupet, tittet på kaker, boket møte med fotograf som blir på torsdag og booket møte med blomsterdamen på fredag Så har jeg fått klipt håret og tatt ettervektsten, deilig
^^Belle^^ Skrevet 21. juli 2010 #3177 Skrevet 21. juli 2010 Bare 17 dager til bryllup. Jeg føler det som om det var i går at det stod over to måneder på tickeren din. Jeg må si at jeg savner litt den ''glede seg, men samtidig stresse''-følelsen som kommer ikke lenge før bryllup. *sukk*
Lucky? Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3178 Skrevet 21. juli 2010 Bare 17 dager til bryllup. Jeg føler det som om det var i går at det stod over to måneder på tickeren din. Jeg må si at jeg savner litt den ''glede seg, men samtidig stresse''-følelsen som kommer ikke lenge før bryllup. *sukk* Ja dagene suser avgårde Synes ikke det er lenge siden jeg lagde tickeren jeg og da stod det ett år Hvor har dette året blitt av :klø: Veldig deilig følelse i kroppen om dagen Ene øyeblikket veldig rolig for så å være litt stresset rett etter Men det blir nok bra til slutt I dag skal jeg ha klumpen Han skal sove over til i morgen, grått og regn ute, så i dag blir det badeland
Blåmor Skrevet 22. juli 2010 #3180 Skrevet 22. juli 2010 Jeg er badenymfe uten like, og ELSKER badeland! Skulle gjerne reist dit hver dag. Håper dere hadde en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå