Happy Feet Skrevet 10. juni 2010 #3141 Skrevet 10. juni 2010 Suuuperfin båt! Krysser fingrene for at dere får masse godvær og herlige båtturer i sommer.
Miss I.W. Skrevet 10. juni 2010 #3142 Skrevet 10. juni 2010 Gratulerer med ny båt da! Den var kjempefin! Jeg å håper dere får mange fine dager i den framover!
Lucky? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3143 Skrevet 10. juni 2010 Suuuperfin båt! Krysser fingrene for at dere får masse godvær og herlige båtturer i sommer. Takk for det Sommeren i år MÅ jo bli bedre enn i fjor Gratulerer med ny båt da! Den var kjempefin! Jeg å håper dere får mange fine dager i den framover! Håper virkelig det blir en super sommer så vi får kost oss masse Da er det nattan her Ikke fått gjort halvparten av det jeg skulle ha gjort da, men får heller ta det i morgen eller i løpet av helgen
Gossip girl Skrevet 12. juni 2010 #3144 Skrevet 12. juni 2010 Du har lov til å invitere oss på båtur :gjeiper:
Lucky? Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3145 Skrevet 12. juni 2010 Du har lov til å invitere oss på båtur :gjeiper: Hadde vært kjempemoro med kg treff med båttur Dette som skulle være en stille og rolig helg...skulle ha klumpen og bare kose oss :)Begynte med at pappaen til klumpen ringte i går å sa at klumpen var blitt syk...jaja tenkte jeg, deilig med en helt rolig helg Når jeg kom hjem fra jobben la jeg meg på sofaen for å slappe av litt og ble vekket av at det ringte på døren. Der sto en mann utkledd som batman med et brev til meg om at jeg skulle bli med han... Viste seg at mine supre kollegaer skulle arrangere utdrikningslag for meg Hadde en super kveld med dem i går og formen har vært heeeelt elendig i dag Men moro var det Ble rett og slett tatt helt på sengen Nå har jeg hatt to utdrikningslag, så nå må det vel være slutt I dag er det sambo som drikkes ut...spent på hvordan det går med han da
angelou Skrevet 12. juni 2010 #3146 Skrevet 12. juni 2010 To utdrikningslag ja, det får`n si Tydelig at du er satt pris på
Lucky? Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3147 Skrevet 12. juni 2010 To utdrikningslag ja, det får`n si Tydelig at du er satt pris på Ja veldig koselig å bli satt pris på og at så mange har lyst til å gjøre noe ekstra bare for meg Første utdrikningslaget var vi 19 og i går var vi 16
loffen Skrevet 12. juni 2010 #3148 Skrevet 12. juni 2010 Jøss to utrikningslag er ikke verst! Håper formen er bra igjen!
Happy Feet Skrevet 13. juni 2010 #3149 Skrevet 13. juni 2010 Så moro med enda et utdrikningslag. Og ekstra gøy at du ikke ante noen ting. Snille kollegaer du har, det er tydelig at de setter stor pris på deg, ja! Ha en fortsatt fin søndagskveld.
Lucky? Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3150 Skrevet 14. juni 2010 Jøss to utrikningslag er ikke verst! Håper formen er bra igjen! Nei det var veldig moro å bli overrasket med enda et utdrikningslag Formen kom seg etterhvert, men var fortsatt litt uggen i går Så moro med enda et utdrikningslag. Og ekstra gøy at du ikke ante noen ting. Snille kollegaer du har, det er tydelig at de setter stor pris på deg, ja! Ha en fortsatt fin søndagskveld. Fantastiske kollegaer ja, moro Hadde aldri trodd at noen klarte å lure meg... Da var det ny uke og fem uker med jobbing før det er ferie for min del Formen kom seg litt utover lørdagen, men var på ingen måte på topp I går var den bedre, men kjente fremdeles at kroppen ikke var helt på høyde Men i dag er jeg klar igjen og kjenner jeg gruer meg litt til å se bildene fra fredagen...de knipset i vei alle sammen, så de har nok noen bilder å vise meg når jeg kommer på jobben Så ble jeg "tante" seint på lørdagskvelden da En liten vakker jente Gratulerer så mye til kipavennen Ha en fin mandag jenter
Tussi! Skrevet 14. juni 2010 #3151 Skrevet 14. juni 2010 Oi, her var det lenge siden jeg har vært gitt. Rekt og ha to utdrikningslag, ikke verst. Og jammen meg er det ikek lenge til den store dagen heller Alt klart nå da?
Lucky? Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #3152 Skrevet 14. juni 2010 Oi, her var det lenge siden jeg har vært gitt. Rekt og ha to utdrikningslag, ikke verst. Og jammen meg er det ikek lenge til den store dagen heller Alt klart nå da? Koselig å se deg Går fort mot bryllupet nå ja, spennende! Er jo en del ting som står igjen, men det viktigste er i boks i allefall Mange flotte bilder som møtte meg på jobb i dag Etter jobben i dag var det hjem å rydde huset før presten skulle komme å hilse på oss. Greit at det ser fint ut når man får slikt besøk Han spurte faktisk om det alltid var så ryddig hos oss Jaaaa sa jeg.... Så nå er planene for vielsen ca i boks
loffen Skrevet 15. juni 2010 #3153 Skrevet 15. juni 2010 Gratulerer med tantebarn! Sikker morsomt å se bildene tenker jeg.
pusilus Skrevet 16. juni 2010 #3154 Skrevet 16. juni 2010 Ny båt Krysser fingrene for at sommeren blir bedre enn i fjor Her ser det labert ut foreløpig. Koselige kolleger
dreia Skrevet 16. juni 2010 #3155 Skrevet 16. juni 2010 Ny båt, "tantebarn", eit andre utdrikkingslag og koselige kollegaer. Supert å ha planen for vielsen klar. Og artig at presten la merke til at det var så ryddig. Eg har aldri fått høyra det spørsmålet hos meg?
Lucky? Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3156 Skrevet 17. juni 2010 Gratulerer med tantebarn! Sikker morsomt å se bildene tenker jeg. Takk Gleder meg til å se henne Bor ikke her, så får ikke sett henne på noen uker tenker jeg Veldig mange flotte bilder Skal ikke se bort ifra at det blir et nytt profilbilde på FB Ny båt Krysser fingrene for at sommeren blir bedre enn i fjor Her ser det labert ut foreløpig. Koselige kolleger Vi har hatt veldig mye bra vær her i det siste, så håper ikke alt det fine været brukes opp før sommeren Verdens beste kollegaer Ny båt, "tantebarn", eit andre utdrikkingslag og koselige kollegaer. Supert å ha planen for vielsen klar. Og artig at presten la merke til at det var så ryddig. Eg har aldri fått høyra det spørsmålet hos meg? Prøver som oftest å ha det levelig i 1.etg, men 2.etg derimot Der er det ikke alltid så ryddig Er liksom i 1.etg gjestene oppholder seg....
Lucky? Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3157 Skrevet 17. juni 2010 Nå har endelig sambo fått ut fingeren og det ser ut til at vi blir ferdig rundt huset før bryllupet Sambo og en kamerat begynte på tirsdag og sprenge vekk fjell og skal fortsette med det i dag, gleder meg til det blir ferdig I går passet jeg skjønningen noen timer Koset oss på sykkeltur og med blomsterplukking og hun er bare helt herlig I dag er det personalmøte etter jobben og i morgen skal jeg ha klumpen Skulle egentlig hatt klumpen forrige helg da, men det kræsjet jo
Miss I.W. Skrevet 8. juli 2010 #3158 Skrevet 8. juli 2010 Oi, 30 dager igjen til bryllup! Nå nærmer det seg med stormskritt! Er dere stresset, eller er alt under kontroll?
Lucky? Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3159 Skrevet 8. juli 2010 Oi, 30 dager igjen til bryllup! Nå nærmer det seg med stormskritt! Er dere stresset, eller er alt under kontroll? Ja tiden flyr virkelig fort nå Mye som skal ordnes, men også mye som er i boks så er ikke så veldig stresset ennå
Blåmor Skrevet 8. juli 2010 #3160 Skrevet 8. juli 2010 Vil du si noe om hva som er igjen? Har igjen ganske mye på lista mi jeg også, så greit å høre fra noen som ikke har såå mye igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå