liv Skrevet 5. juni 2010 #3121 Skrevet 5. juni 2010 Er du en til en på et barn eller har du flere barn du jobber med? Leste at en gutt hadde fått spesialpedagogen (i skolen) sin tatt ut i streik og kunne dermed ikke gå på skolen fordi ingen andre hadde lov til hjelpe han der.
Blåmor Skrevet 7. juni 2010 #3123 Skrevet 7. juni 2010 Hatt en fin helg, Lucky? Ønsker deg en herlig uke, streik eller ei.
Lucky? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3128 Skrevet 10. juni 2010 Takk for i går! 123-123-123-123 Takk selv snupp Artig kveld det der Er du en til en på et barn eller har du flere barn du jobber med? Leste at en gutt hadde fått spesialpedagogen (i skolen) sin tatt ut i streik og kunne dermed ikke gå på skolen fordi ingen andre hadde lov til hjelpe han der. Jeg jobber litt begge deler jeg da, men streiket fra alt Spesielt at barnet ikke fikk være på skolen da, det har jo krav på å være på skolen streik eller ei vil jeg tro
Lucky? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3129 Skrevet 10. juni 2010 Hatt en fin helg, Lucky? Ønsker deg en herlig uke, streik eller ei. Helgen var fin den, gikk i ett som vanlig Ble jo en kort arbeidsuke dette her, deilig! Nydelig med Måtte det vare hele sommeren Her er jeg Koselig å se deg
Lucky? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3130 Skrevet 10. juni 2010 Som dagene flyr!! Fredag var jeg og iss på brudevalskurs Sambo måtte jobbe, så da stilte iss opp En artig opplevelse og alle de andre var nok sikre på at vi var lesbiske Lørdag hentet vi den nye båten vår og på kvelden var vi på grillfest hos et vennepar Søndag var det middag på hytta til mamma og pappa sammen med bror med familie, koselig! Denne uken har jeg jo fremdeles streiket, men i dag var det første dag på jobb igjen. Koselig å se store og små igjen, men må innrømme at det var veldig deilig med noen dager "fri" Gleeeeder meg til ferien, er jo "bare" fem uker igjen Sambo er på tur med jobben fra i dag til i morgen, så i kveld er jeg hjemme alene Hatt et lite besøk av en venninne nå og resten av kvelden går med til å oppdatere meg litt her inne rydde og vaske litt her hjemme. Skal ha klumpen fra i morgen til lørdag, så greit å få litt orden i huset før han kommer
Blåmor Skrevet 10. juni 2010 #3131 Skrevet 10. juni 2010 Godt at du dukket opp igjen, jeg begynte å tro at noe var galt med enten deg eller KG. Eller at jeg hadde gjort noe som gjorde at du ikke ville svare meg da... Men håper alt er bra!
Lucky? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3132 Skrevet 10. juni 2010 Godt at du dukket opp igjen, jeg begynte å tro at noe var galt med enten deg eller KG. Eller at jeg hadde gjort noe som gjorde at du ikke ville svare meg da... Men håper alt er bra! Koselig at jeg er savnet Ingenting galt verken med meg, kg eller deg Bare dagene som har gått i ett, så ikke blitt noe særlig kg tid... Men nå er jeg oppdatert og fant jo en herlig nyhet inne hos deg da
angelou Skrevet 10. juni 2010 #3133 Skrevet 10. juni 2010 Kjøpte ikke dere ny båt ifjor da? eller husker jeg så feil? Uansett - godt å se deg
Lucky? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3134 Skrevet 10. juni 2010 Kjøpte ikke dere ny båt ifjor da? eller husker jeg så feil? Uansett - godt å se deg husker helt rett du Ny båt i år igjen
Lucky? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3136 Skrevet 10. juni 2010 Grattis med ny båt! Igjen! Takk for det
Happy Feet Skrevet 10. juni 2010 #3137 Skrevet 10. juni 2010 Koselig å se deg igjen! Kan tenke meg det ikke har vært vondt med "fri" noen dager, nei. Hehe, jeg tenkte også på at dere kjøpte ny båt i fjor. Hvordan båt har dere kjøpt nå da? Ikke at jeg har så veldig greie på båt, men... Gratulerer så mye i allefall. Båt er moro! Vår båt står foreløpig ubrukt i år. Kjære tør ikke reise på båtur med ei høygravid dame og jeg skjønner han jo. Så får vi se om det blir noen båtturer med lillegutt i løpet av sommeren eller om båten får stå på land til neste sesong. Ha en fin kveld, vennen!
Lucky? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3138 Skrevet 10. juni 2010 Koselig å se deg igjen! Kan tenke meg det ikke har vært vondt med "fri" noen dager, nei. Hehe, jeg tenkte også på at dere kjøpte ny båt i fjor. Hvordan båt har dere kjøpt nå da? Ikke at jeg har så veldig greie på båt, men... Gratulerer så mye i allefall. Båt er moro! Vår båt står foreløpig ubrukt i år. Kjære tør ikke reise på båtur med ei høygravid dame og jeg skjønner han jo. Så får vi se om det blir noen båtturer med lillegutt i løpet av sommeren eller om båten får stå på land til neste sesong. Ha en fin kveld, vennen! Var ikke akkurat feil med noen "fri" dager nå nei Passer alltid det Har kjøpt en slik: http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=22629140 Kanskje ikke akkurat den sommeren dere får brukt båten mest dere nei Kommer nok til å ha nok å henge fingerne i fremover dere
angelou Skrevet 10. juni 2010 #3139 Skrevet 10. juni 2010 Å, *sikle* Fiiin båt altså :gjeiper: Gratulerer med ny båt
Lucky? Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3140 Skrevet 10. juni 2010 Å, *sikle* Fiiin båt altså :gjeiper: Gratulerer med ny båt Takk for det Veldig fornøyd med den, så håper det kommer mange solfylte helger fremover Er ikke så stor soveplass i den da, men akkurat nok plass til meg og sambo da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå