Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal du stå streikevakt da eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom og titter, tenk at du snart skal gifte deg da :hoppe:

Ja tenk det :hjerte: Tiden går virkelig fort fremover nå :)

Tantebarn er bare helt nydelige :rødme: Vi var med våre tre litt på lørdag og nesten hele søndag, og det er virker energigivende (og -tappende) på hver sin måte - men de er jo så herlige.

Er nok mange som deg som venter på å høre om det blir streik. Hvis det blir det, så kan du i alle fall trøste deg med at det er spådd bra vær, så du kan nyte det litt i alle fall :)

Veldig koselig med tantebarn ja :) Ikke så veldig flink til å tilby meg pass av dem jeg da, men er nok litt pga jobben jeg har også. Deilig med ro og fred når jeg kommer hjem :ler:

Blir veldig spennende å se om det blir streik, håper egentlig litt på det så det blir litt roligere dager jeg da :sjenert:

Skal du stå streikevakt da eller??

Vet ikke helt hvordan det blir ennå jeg, siden vi bare er to på min arbeidsplass som skal streike...

Skrevet

:vinke:

Innom en liten tur og hilser på. Det går mest i bryllupsplanlegging her? Blir sikkert deilig med sommerbryllup!

Håper alt står bra til ellers :klem:

Skrevet

:vinke:

Innom en liten tur og hilser på. Det går mest i bryllupsplanlegging her? Blir sikkert deilig med sommerbryllup!

Håper alt står bra til ellers :klem:

Så koselig å se deg da Strix :kose: Tenkte faktisk på deg her om dagen :) Har du ingen blogg lengre?

Blir mye bryllupsplanlegging om dagen ja, dagene går veldig fort nå og det er mye som skal ordnes... Spennende :strix:

Da er jeg i streik!! Ikke feil å streike når det er sååå nydelig vær :ler:

Skrevet
:fnise: Strategisk å streike nå? :ler: Uansett deilig med litt fri da.
Skrevet

:fnise: Strategisk å streike nå? :ler: Uansett deilig med litt fri da.

:ler: Sol fra skyfri himmel er supert sterikevær og deilig med noen rolige dager fremover (håper jeg da)

Da er første streikedag unnagjort :) Først litt info møte, lunsj med kollegaer og så et demonstrasjonstog, deilig!

I morgen skal jeg ha streikevakt tidlig, så er ferdig kl ti :) Kan bli vant med slike dager :ler: Håper streiken varer noen dager i allefall :sjenert:

Skrevet

Står dere utenfor kommunehuset slik de gjør i nabobyen eller utenfor hver barnehage?

Skrevet

Hvis streiken varer utover neste uke så kan det være jeg spør om litt hjelp :sjenert:

Skrevet

Hvis streiken varer utover neste uke så kan det være jeg spør om litt hjelp :sjenert:

Send henne hit i Norgespakke. Jeg har permisjon fra i morra, så jeg kan ha henne :)

Skrevet

Jeg kunne gladelig tenkt meg at Høgskolene streiket slik at vi slapp eksamen, jeg. Dessverre hadde det vel blitt eksamen likevel, pensjonisteksamensvaktene streiker jo ikke - det virker jo som om å sitte eksamensvakt er årets høydepunkt! Spesielt når de får skrive opp klokkeslett hver halve time på tavla, da kan du tro de koser seg... :ler:

Skrevet

Du kan være glad du ikke er streikevakt her, det har begynt å regne igjen..

Skrevet

Dette er vel ikke akkurat det verste været å streike i, nei. :fnise:

Får satse på at streiken varer noen dager til, det skal jo bli kanonvær resten av uka! :sol:

Håper du får noen fin dager! :klemmer:

Skrevet

Håper du får streika en del dager i finværet ja. Bra timing! ;)

Skrevet

Står dere utenfor kommunehuset slik de gjør i nabobyen eller utenfor hver barnehage?

Nei står utenfor barnehagene :)

Helt i orden det vettu :) Vet ikke så mye ang streikevakter neste uke, men vi kan jo ta det som det kommer ;) Gleder meg til i kveld :ler:

Send henne hit i Norgespakke. Jeg har permisjon fra i morra, så jeg kan ha henne :)

:ler:

Jeg kunne gladelig tenkt meg at Høgskolene streiket slik at vi slapp eksamen, jeg. Dessverre hadde det vel blitt eksamen likevel, pensjonisteksamensvaktene streiker jo ikke - det virker jo som om å sitte eksamensvakt er årets høydepunkt! Spesielt når de får skrive opp klokkeslett hver halve time på tavla, da kan du tro de koser seg... :ler:

Pensjonistene er jo helt rå på å ta ansvar da :ler: Husker de fra jeg hadde eksamen også, de tok jo alt sååå seriøst :ler:

Lykke til på eksamen :kose:

Skrevet

Du kan være glad du ikke er streikevakt her, det har begynt å regne igjen..

Usj...glad jeg sitter her da ja :) Sitte streikevakt i regnet er jo ikke noe hyggelig :( Her sitter vi i gode solstoler og bare slikker solen :ler:

Dette er vel ikke akkurat det verste været å streike i, nei. :fnise:

Får satse på at streiken varer noen dager til, det skal jo bli kanonvær resten av uka! :sol:

Håper du får noen fin dager! :klemmer:

Helt supert streikevær dette ;) Kunne jo ikke blitt bedre! Håper streiken varer noen dager til, veldig deilig :ler:

:kose:

Håper du får streika en del dager i finværet ja. Bra timing! ;)

Kunne ikke blitt bedre dette :tommelsmil: Sol fra blå himmel og solstoler er en god kompinasjon når vi sitter streikevakt :ler:

:tommelsmil:

Takk for støtten :kose:

Skrevet (endret)

Her nytes dagene til det fulle :hjerte: Perfekt streikevær og jeg bare koser meg :) I går satt jeg to timers streikevakt på morgenen, så var det ut å spise lunsj med en venninne som også er i streik :) Så var det ut på hytta til mamma og pappa og ligge i solen og kose meg, pappa grilla og ble servert middag :tommelsmil:

På kvelden var jeg hos frisøren min og øvde på håroppsats til bryllupet, morsomt! Ble sååå fin :strix:

I dag har jeg streikevakt fra 10-12 og så får vi se hva mer dagen bringer :)

God helg til dere snupper :kose:

Må bare legge til at jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor kollegaene mine som sliter på jobben da....men det er jo ikke min feil at jeg er i streik :sjenert:

Endret av Lucky?
Skrevet

Nei, det er det ikke. :kose:

Skrevet

Det virker jo ikke akkurat som om det går mot noen løsning, partene møtes jo ikke en gang, så du kan bare streike med god samvittighet. Det er vondt for de det går utover, men som du sier, det er ikke din skyld at du streiker!

Håper du får en deilig og streikefri helg, så kan du gå på igjen på mandag. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...