Lucky? Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3102 Skrevet 31. mai 2010 Innom og titter, tenk at du snart skal gifte deg da Ja tenk det Tiden går virkelig fort fremover nå Tantebarn er bare helt nydelige :rødme: Vi var med våre tre litt på lørdag og nesten hele søndag, og det er virker energigivende (og -tappende) på hver sin måte - men de er jo så herlige. Er nok mange som deg som venter på å høre om det blir streik. Hvis det blir det, så kan du i alle fall trøste deg med at det er spådd bra vær, så du kan nyte det litt i alle fall Veldig koselig med tantebarn ja Ikke så veldig flink til å tilby meg pass av dem jeg da, men er nok litt pga jobben jeg har også. Deilig med ro og fred når jeg kommer hjem Blir veldig spennende å se om det blir streik, håper egentlig litt på det så det blir litt roligere dager jeg da Skal du stå streikevakt da eller?? Vet ikke helt hvordan det blir ennå jeg, siden vi bare er to på min arbeidsplass som skal streike...
Strix Skrevet 2. juni 2010 #3103 Skrevet 2. juni 2010 Innom en liten tur og hilser på. Det går mest i bryllupsplanlegging her? Blir sikkert deilig med sommerbryllup! Håper alt står bra til ellers
Lucky? Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3104 Skrevet 2. juni 2010 Innom en liten tur og hilser på. Det går mest i bryllupsplanlegging her? Blir sikkert deilig med sommerbryllup! Håper alt står bra til ellers Så koselig å se deg da Strix Tenkte faktisk på deg her om dagen Har du ingen blogg lengre? Blir mye bryllupsplanlegging om dagen ja, dagene går veldig fort nå og det er mye som skal ordnes... Spennende Da er jeg i streik!! Ikke feil å streike når det er sååå nydelig vær
^^Belle^^ Skrevet 2. juni 2010 #3105 Skrevet 2. juni 2010 Strategisk å streike nå? Uansett deilig med litt fri da.
Lucky? Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3106 Skrevet 2. juni 2010 Strategisk å streike nå? Uansett deilig med litt fri da. Sol fra skyfri himmel er supert sterikevær og deilig med noen rolige dager fremover (håper jeg da) Da er første streikedag unnagjort Først litt info møte, lunsj med kollegaer og så et demonstrasjonstog, deilig! I morgen skal jeg ha streikevakt tidlig, så er ferdig kl ti Kan bli vant med slike dager Håper streiken varer noen dager i allefall
liv Skrevet 2. juni 2010 #3107 Skrevet 2. juni 2010 Står dere utenfor kommunehuset slik de gjør i nabobyen eller utenfor hver barnehage?
iss Skrevet 2. juni 2010 #3108 Skrevet 2. juni 2010 Hvis streiken varer utover neste uke så kan det være jeg spør om litt hjelp
kipa81 Skrevet 2. juni 2010 #3109 Skrevet 2. juni 2010 Hvis streiken varer utover neste uke så kan det være jeg spør om litt hjelp Send henne hit i Norgespakke. Jeg har permisjon fra i morra, så jeg kan ha henne
Blåmor Skrevet 2. juni 2010 #3110 Skrevet 2. juni 2010 Jeg kunne gladelig tenkt meg at Høgskolene streiket slik at vi slapp eksamen, jeg. Dessverre hadde det vel blitt eksamen likevel, pensjonisteksamensvaktene streiker jo ikke - det virker jo som om å sitte eksamensvakt er årets høydepunkt! Spesielt når de får skrive opp klokkeslett hver halve time på tavla, da kan du tro de koser seg...
pusilus Skrevet 2. juni 2010 #3111 Skrevet 2. juni 2010 Du kan være glad du ikke er streikevakt her, det har begynt å regne igjen..
Happy Feet Skrevet 2. juni 2010 #3112 Skrevet 2. juni 2010 Dette er vel ikke akkurat det verste været å streike i, nei. Får satse på at streiken varer noen dager til, det skal jo bli kanonvær resten av uka! Håper du får noen fin dager!
honning Skrevet 2. juni 2010 #3113 Skrevet 2. juni 2010 Håper du får streika en del dager i finværet ja. Bra timing!
Lucky? Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #3115 Skrevet 4. juni 2010 Står dere utenfor kommunehuset slik de gjør i nabobyen eller utenfor hver barnehage? Nei står utenfor barnehagene Hvis streiken varer utover neste uke så kan det være jeg spør om litt hjelp Helt i orden det vettu Vet ikke så mye ang streikevakter neste uke, men vi kan jo ta det som det kommer Gleder meg til i kveld Send henne hit i Norgespakke. Jeg har permisjon fra i morra, så jeg kan ha henne Jeg kunne gladelig tenkt meg at Høgskolene streiket slik at vi slapp eksamen, jeg. Dessverre hadde det vel blitt eksamen likevel, pensjonisteksamensvaktene streiker jo ikke - det virker jo som om å sitte eksamensvakt er årets høydepunkt! Spesielt når de får skrive opp klokkeslett hver halve time på tavla, da kan du tro de koser seg... Pensjonistene er jo helt rå på å ta ansvar da Husker de fra jeg hadde eksamen også, de tok jo alt sååå seriøst Lykke til på eksamen
Lucky? Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #3116 Skrevet 4. juni 2010 Du kan være glad du ikke er streikevakt her, det har begynt å regne igjen.. Usj...glad jeg sitter her da ja Sitte streikevakt i regnet er jo ikke noe hyggelig Her sitter vi i gode solstoler og bare slikker solen Dette er vel ikke akkurat det verste været å streike i, nei. Får satse på at streiken varer noen dager til, det skal jo bli kanonvær resten av uka! Håper du får noen fin dager! Helt supert streikevær dette Kunne jo ikke blitt bedre! Håper streiken varer noen dager til, veldig deilig Håper du får streika en del dager i finværet ja. Bra timing! Kunne ikke blitt bedre dette Sol fra blå himmel og solstoler er en god kompinasjon når vi sitter streikevakt Takk for støtten
Lucky? Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #3117 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Her nytes dagene til det fulle Perfekt streikevær og jeg bare koser meg I går satt jeg to timers streikevakt på morgenen, så var det ut å spise lunsj med en venninne som også er i streik Så var det ut på hytta til mamma og pappa og ligge i solen og kose meg, pappa grilla og ble servert middag På kvelden var jeg hos frisøren min og øvde på håroppsats til bryllupet, morsomt! Ble sååå fin I dag har jeg streikevakt fra 10-12 og så får vi se hva mer dagen bringer God helg til dere snupper Må bare legge til at jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor kollegaene mine som sliter på jobben da....men det er jo ikke min feil at jeg er i streik Endret 4. juni 2010 av Lucky?
Blåmor Skrevet 5. juni 2010 #3120 Skrevet 5. juni 2010 Det virker jo ikke akkurat som om det går mot noen løsning, partene møtes jo ikke en gang, så du kan bare streike med god samvittighet. Det er vondt for de det går utover, men som du sier, det er ikke din skyld at du streiker! Håper du får en deilig og streikefri helg, så kan du gå på igjen på mandag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå