Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slenger meg på ønsket om langhelg hver helg! Nå har jeg faktisk fri fra jobb (men ikke skole) hver fredag, så jeg skal ikke klage.

Vi har også alt vi trenger til her vi bor nå, men det er klart at om det blir hus etter hvert (som det jo forhåpentligvis blir), så trenger vi litt flere møbler. Skal på visning på et høyaktuelt hus i morgen - det blir spennende!

Ha en fin dag :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langhelg hver helg hadde vært noe *drømme* Det var dette med tre-dagers arbeidsuke da, når tror du det blir en realitet? Med lik lønn som 100% altså ;)

Drittvær dere har hatt da, håper dere får orden på ting raskt og at alt bare går på skinner her etter :jepp: Nå er det ikke lenge til det er bryllup :strix:

Stemmer for tredagersuke med full lønn jeg også :ler: Tenk det hadde vært fantastisk! Håper vi slipper mer tull her nå altså og bare kan nyte dagene og ukene fremover :) Går veldig fort mot bryllupet nå, tror jeg har kontroll....

:kose:

Jeg stemmer også for langhelg hver helg! :nigo:

Tenk, nå er det ikke lenge igjen til bryllup. Er koselig å lese om forberedelsene deres. Dere kommer nok til å få en fantastisk fin dag :Nikke:

:klemmer:

Langhelg hver helg hadde vært supert!

Tror dagen blir veldig fin, håper det :) Er en del igjen med forberedelsene da, men tror jeg har kontrollen fremdeles :ler:

Slenger meg på ønsket om langhelg hver helg! Nå har jeg faktisk fri fra jobb (men ikke skole) hver fredag, så jeg skal ikke klage.

Vi har også alt vi trenger til her vi bor nå, men det er klart at om det blir hus etter hvert (som det jo forhåpentligvis blir), så trenger vi litt flere møbler. Skal på visning på et høyaktuelt hus i morgen - det blir spennende!

Ha en fin dag :klemmer:

Fri hver fredag er jo drømmen!

Spennende med visning da :) Vi har stort hus, men alltid plass til mer møbler og ting ;)

En deilig dag på jobb i dag :) Vært på tur med de yngste barna på avdelingen hele dagen. Deilig med slike turer for da går dagen så fort. Nå er det litt kvalitetstid med pcen før jeg må levere den tilbake til svigerinne :ler:

Så skal jeg på et party til en venninne i kveld :)

I morgen skal jeg ut å spise med jentene fra høgskolen :) Dagene går i ett!

Ha en fin kveld jenter!!

Skrevet

:sur: Kjedelig med lynnedslag som skal ødelegga så mykje. Nok uflaks nå. :Nikke:

Håpar du får det fint på party og middag i kveld og i morgon. Så artig å ha så mykje planlagt, så går dagane så raskt. Og så er det straks sommar og bryllup! :hoppe:

Skrevet

Ha en fin kveld!

Takk for det :) Du også :kose:

Kunne gjerne vært med på party i dag du, men det er samme party som du driver med, så kanskje ikke så spennende :ler:

:sur: Kjedelig med lynnedslag som skal ødelegga så mykje. Nok uflaks nå. :Nikke:

Håpar du får det fint på party og middag i kveld og i morgon. Så artig å ha så mykje planlagt, så går dagane så raskt. Og så er det straks sommar og bryllup! :hoppe:

Veldig kjedelig med lynnedslag ja :( Men bor ganske utsatt til, så er ikke første gangen :sur:

Deilig at dagene går unna ja :) Er så mye fint i vente fremover nå :strix:

Skrevet

Spørs om jeg ville vært en god kunde da :ler: Er onsdag, så da er jeg alene med skrika inni senga også ;)

Skrevet

Dumme lynet! :(

Men siden dere har vært utsatt for det før, er du kanskje flink til å ta back-up og sånt? :sjenert:

Skrevet

Spørs om jeg ville vært en god kunde da :ler: Er onsdag, så da er jeg alene med skrika inni senga også ;)

Hadde nok ikke blitt store salget av deg nei :ler:

Ikke noe moro å legge seg i kveld?

Stor :klemmer:

Dumme lynet! :(

Men siden dere har vært utsatt for det før, er du kanskje flink til å ta back-up og sånt? :sjenert:

Veldig kjedelig med lynet ja :sur: Det har aldri tatt pc'en før, bare modemet noen ganger...så back-up :klø: Nei det er jeg ikke god på.... Men vi er godt ivaretatt så regner med at de klarer å redde ut det som er på pcen ;)

Da er jeg hjemme igjen, deilig :)

Hadde litt energi til overs når jeg kom hjem, så nå er vaskerommet vasket :sjenert: Må smi mens jernet er varmt :ler:

Nå er det snart nattan kjenner jeg...

Skrevet

Jeg også. :Gjesp:

Jeg må liksom bare ta igjen alt det jeg ikke har rukket å se på TV tidligere denne uka før jeg legger meg. :roll:

Skrevet

Så flink du var som utnyttet at du hadde ekstra energi! Slik tenker jeg at jeg skulle gjort mange ganger, men det er dessverre noen ganger det bare blir med tanken...

Klar for helg? :klemmer:

Skrevet

Jeg også. :Gjesp:

Jeg må liksom bare ta igjen alt det jeg ikke har rukket å se på TV tidligere denne uka før jeg legger meg. :roll:

:ler: Skulle ønske dagene hadde noen ekstra timer innimellom :Nikke:

Så flink du var som utnyttet at du hadde ekstra energi! Slik tenker jeg at jeg skulle gjort mange ganger, men det er dessverre noen ganger det bare blir med tanken...

Klar for helg? :klemmer:

Ikke så ofte jeg er flink til det, men veldig deilig de gangene jeg tar meg selv i nakken :)

Veeeeldig klar for helg nå :ler:

DA var det helg igjen :) Synes ukene bare flyr jeg :sjenert:

I kveld skal vi ut å spise sammen med et venneper, koselig :) Selvom jeg kunne ønsket meg en hjemmekveld i kveld da... Både onsdag og torsdag har jeg vært ute på kvelden og i morgen skal jeg i bursdag, så hadde vært deilig å bare slappet av... men dengang ei :ler:

Ellers ingen store planer i helgen, den skal bare nytes :strix:

Skrevet (endret)

Kos deg i kveld og i resten av helgen! :danser:

Endret av loffen
Skrevet
:vinke: Innom og oppdaterer meg.
Skrevet

Kos deg i kveld og i resten av helgen! :danser:

Takk for det :kose:

:vinke: Innom og oppdaterer meg.

Så koselig :kose:

Hadde en koselig kveld i går :) Var ute å spiste og endte på byen, så var ikke hjemme før seint... men formen er super i dag faktisk, deilig!

I dag skal jeg passe minste tanteunge noen timer, koselig :) Så er det bursdag til en venninne i kveld :)

Skrevet

Håper du har ei fin helg :)

Skrevet

Nå er det jo berre litt over to månader til bryllupet! :dåne:

Det høyrest ut som du har ei fin helg. :klemmer:

Skrevet

Håper du har ei fin helg :)

Helgen har vært super :tommelsmil:

Nå er det jo berre litt over to månader til bryllupet! :dåne:

Det høyrest ut som du har ei fin helg. :klemmer:

JA tiden går virkelig fort fremover nå! Spennende :) Gleder meg veldig :strix:

:strix:

:strix:

Da var det mandag igjen :) På lørdag passet jeg minste tanteungen noen timer på dagen, så var i gamlebyen å matet endene og gikk å tittet litt :hjerte: Herlig liten jente det der :) På kvelden var jeg i bursdag hos en venninne, koselig :)

I går var det stort sett bare avslapning og vask av klær som skjedde her hjemme, deilig!

Drømte om bryllupet i natt da, begynner nok å gå opp for meg at tiden flyr fort om dagen :ler: Var helt kaos i drømmen og ingenting gikk som det skulle....håper virkelig jeg har mer kontroll på den store dagen enn hva jeg hadde i drømmen :sjenert:

Ellers skjer det ikke stort her hjemme, litt spent på om det blir streik på meg da. Er tatt ut fra onsdag, så da får vi se om de kommer til en løsning før det :)

Skrevet

Innom og titter, tenk at du snart skal gifte deg da :hoppe:

Skrevet

Tantebarn er bare helt nydelige :rødme: Vi var med våre tre litt på lørdag og nesten hele søndag, og det er virker energigivende (og -tappende) på hver sin måte - men de er jo så herlige.

Er nok mange som deg som venter på å høre om det blir streik. Hvis det blir det, så kan du i alle fall trøste deg med at det er spådd bra vær, så du kan nyte det litt i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...