dreia Skrevet 15. mai 2010 #3061 Skrevet 15. mai 2010 15 timars søvn? Då hadde du sikkert berre godt av det. Herlig med langhelg sånne gonger! Kjipt med allergiar. Men om ein først er allergisk, er det jo veldig godt å ha bekrefta det. Supert om enkle medisiner kan halda tettheten unna. Ha ei fin helg!
angelou Skrevet 16. mai 2010 #3063 Skrevet 16. mai 2010 Innom med en etter å ha vært fraværende mer eller mindre i to uker
Miss I.W. Skrevet 16. mai 2010 #3064 Skrevet 16. mai 2010 Håper du har hatt en deilig og avslappende langhelg uten så altfor mye allergipes! Ha en flott 17.mai-feiring!
Lucky? Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3066 Skrevet 18. mai 2010 Ha en super helg Lucky?! Litt seint...men takk for det 15 timars søvn? Då hadde du sikkert berre godt av det. Herlig med langhelg sånne gonger! Kjipt med allergiar. Men om ein først er allergisk, er det jo veldig godt å ha bekrefta det. Supert om enkle medisiner kan halda tettheten unna. Ha ei fin helg! Trengte nok den søvnen ja Var veldig deilig med langhelg, men er stuptrøtt i dag også... Virker som om medisinene hjelper, null rennende øyne etter jeg begynte på tablettene Sikkert allergien som gjør deg trøtt. Er nok det ja
Lucky? Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3067 Skrevet 18. mai 2010 Innom med en etter å ha vært fraværende mer eller mindre i to uker Koselig at du titer innom Ikke så veldig aktiv her om dagen jeg heller Håper du har hatt en deilig og avslappende langhelg uten så altfor mye allergipes! Ha en flott 17.mai-feiring! Vært veldig deilig med langfri Allergien har også vært rolig etter jeg begynte på tablettene, deilig Håper du får en flott dag i morgen Lucky Takk for det Vi hadde en koselig dag!
Lucky? Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3068 Skrevet 18. mai 2010 Da var hverdagen her igjen da Hatt noen deilige dager da, men kan aldri få nok fri På torsdag hadde vi overraskelsesfest for en kamerat som ble 30 år, kjempekoselig! Han hadde ikke ant noenting, så det var moro! Fredag var jeg og mamma i byen og fikk gjort ferdig ønskeliste til bryllupet, så nå er den så og si i boks, deilig å være ferdig med den også Lørdag var jeg i bursdag til en venninne, skikkelig jentefest! Hadde nydelig vær, så kunne sitte ute på verandaen hele kvelden Søndag var en rolig dag og jeg fikk levert ut de siste innbydelsee til bryllupet Og i går var det jo 17.mai og for første gang på tre år var jeg og sambo ute for å se på toget... Liker egentlig ikke den dagen, synes bare den er en stooor reminder om hva vi ikke har Men dagen gikk egentlig veldig fint og møtte mange vennepar i skolegårde her ute vi bor Var bare der før vi dro hjem å spiste mat og slappet av hjemme Allergien er bedre også, deilig Fikk noen tabletter jeg skulle prøve. Først en uke med og så en uke uten, den første uken nå har jeg ikke hatt noe rennende øyne eller slikt, så får vi se denne uken (tok siste pille i dag) hvordan det går Ellers er jeg sliiiten om dagen...finner liksom ikke noe energi synes jeg....Har lyst til å gjøre så mye, men får liksom ikke gjort noe... bare lyst til å sove! Men prøver å være flink å la være å legge meg da..
kipa81 Skrevet 18. mai 2010 #3069 Skrevet 18. mai 2010 Så bra at allergipillene hjelper på da, vennen! Da bedrer nok formen seg etterhvert. har du fått noe svar fra legen? Hvis du i tillegg sliter med en betennelse i kroppen, så er det jammen ikke rart du er sliten om dagen. Sov når du føler for det!! Klem og kos
Lucky? Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3072 Skrevet 18. mai 2010 Så bra at allergipillene hjelper på da, vennen! Da bedrer nok formen seg etterhvert. har du fått noe svar fra legen? Hvis du i tillegg sliter med en betennelse i kroppen, så er det jammen ikke rart du er sliten om dagen. Sov når du føler for det!! Klem og kos Ikke fått noe svar fra legen, så da var det sikkert ingenting Sårene er bedre nå, så da var det nok bare noe som skulle ut... Loffen: iss: nei ikke hørt noe... så da var det sikkert ikke noe farlig Hvorfor virker bare multisitat når den selv har lyst :klø:
pusilus Skrevet 18. mai 2010 #3073 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har også bare lyst til å sove , men har faktisk ikke sovet middag i dag *stolt*
Blåmor Skrevet 24. mai 2010 #3074 Skrevet 24. mai 2010 Håper allergien din bedrer seg med tabletter da! Jeg har vært avhengig av allergitabletter de siste 15 årene, i tillegg bruker jeg nesespray og øyedråper. Likevel elsker jeg våren, så får det bare være at jeg er litt tett og trøtt. Tablettene gjør i alle fall meg ofte trøtt, så jeg har begynt å ta dem på kvelden i stedet for på morgenen, de skal jo virke i 24 timer. Så deilig at det meste begynner å falle på plass til bryllupet da! Her er det mange som har begynt å spørre etter ønskeliste allerede, enda det er mer enn 4 mnd igjen. Har sett oss ut et lekkert servise på Tilbords, så vi får se om det ikke blir det. Ellers kikker vi jo stadig på hus, så hvis det viser seg at vi kjøper noe i nærmeste fremtid, så blir det jo ikke vanskelig å finne noe og fylle lista med! til deg
Lucky? Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3075 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har også bare lyst til å sove , men har faktisk ikke sovet middag i dag *stolt* Noen dager er bare helt uten energi altså Merkelige greier Veldig deilig de dagene jeg klarer å overvinne trøtten her også! Håper allergien din bedrer seg med tabletter da! Jeg har vært avhengig av allergitabletter de siste 15 årene, i tillegg bruker jeg nesespray og øyedråper. Likevel elsker jeg våren, så får det bare være at jeg er litt tett og trøtt. Tablettene gjør i alle fall meg ofte trøtt, så jeg har begynt å ta dem på kvelden i stedet for på morgenen, de skal jo virke i 24 timer. Så deilig at det meste begynner å falle på plass til bryllupet da! Her er det mange som har begynt å spørre etter ønskeliste allerede, enda det er mer enn 4 mnd igjen. Har sett oss ut et lekkert servise på Tilbords, så vi får se om det ikke blir det. Ellers kikker vi jo stadig på hus, så hvis det viser seg at vi kjøper noe i nærmeste fremtid, så blir det jo ikke vanskelig å finne noe og fylle lista med! til deg Allergien har faktisk roet seg helt ned, så vet ikke hva det var jeg reagerte på...men i fjor begynte det i slutten av juni, så er jo fremdeles litt tid igjen å reagere på Ikke lett å finne på ønsker til bryllupet nei...vi har bodd sammen i 8 år, så har jo det meste av det vi trenger... ønsker oss penger til ny spistestue vi da, og så har vi lagt ut gaveliste på presangen
Lucky? Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3076 Skrevet 25. mai 2010 Da var jeg endelig litt på nett igjen...hadde tordenvær her på torsdag og det tok med seg både pc og modem Så nå har jeg fått meg ny pc, men linjetilgangen på modemet er fortsatt vekk Så de skulle komme fra telenor i morgen for å fikse det Så nå har jeg fått låne trådløse pennen til svigerinne for å komme meg på nett og sjekke mail og litt sånt Føler virkelig det har vært nok tull her nå, så nå håper jeg uflaksen snur litt snart! Under tordenværet gikk pc, modem og dekoder...så får vi ikke startet sentralfyren og så klikket bilen... Har heldigvis fått fiksen ny dekoder så vi får sett tv da og bilen har vært på verksted i dag Men er dritt lei av å ringe telenor og andre steder for å få orden på ting... Ellers har det vært en deilig og rolig pinsehelg, bare kosa oss i det fine været
Happy Feet Skrevet 25. mai 2010 #3077 Skrevet 25. mai 2010 Oi, så mye uflaks dere har hatt i det siste! Krysser fingrene for at det snur nå. Fint å høre at du har hatt en fin pinsehelg. Langhelger er utrolig deilig.
Lucky? Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3078 Skrevet 25. mai 2010 Oi, så mye uflaks dere har hatt i det siste! Krysser fingrene for at det snur nå. Fint å høre at du har hatt en fin pinsehelg. Langhelger er utrolig deilig. Ja nå synes jeg det har vært nok tull i det siste, så nå håper jeg resten går på skinner fremover Kunne virkelig tenkt meg langhelg hver helg jeg Lett å bli vant med mange dager fri
pusilus Skrevet 25. mai 2010 #3079 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Langhelg hver helg hadde vært noe *drømme* Det var dette med tre-dagers arbeidsuke da, når tror du det blir en realitet? Med lik lønn som 100% altså Drittvær dere har hatt da, håper dere får orden på ting raskt og at alt bare går på skinner her etter Nå er det ikke lenge til det er bryllup Endret 25. mai 2010 av pusilus
honning Skrevet 25. mai 2010 #3080 Skrevet 25. mai 2010 Jeg stemmer også for langhelg hver helg! Tenk, nå er det ikke lenge igjen til bryllup. Er koselig å lese om forberedelsene deres. Dere kommer nok til å få en fantastisk fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå