Lucky? Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3041 Skrevet 3. mai 2010 Ha en fin helg du også! Jeg er også KG-lei. Men det skulle man ikke tro. Nei det kan jeg ikke se for meg Da var det mandag igjen... en helg med dårlig form Men heldigvis bedre i dag Etter jobben i dag har jeg pusset terskelene på alle utedørene her i huset og smørt de inn igjen med teakolje, så nå holder de et par år til Nå er det kaffe med pappa før tanteungen komme og skal være her noen timer
loffen Skrevet 3. mai 2010 #3042 Skrevet 3. mai 2010 Så flink du er med dørtersklene! Det høres ut som en typisk drittjobb.
kipa81 Skrevet 4. mai 2010 #3043 Skrevet 4. mai 2010 Det med dørtersklene høres ut som en skikkelig pappa ræggis jobb. Kan det være noe han har funnet på? Ser det for meg haha!! Ha en fin dag, vennen! Klem og kos
Lucky? Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3044 Skrevet 4. mai 2010 Så flink du er med dørtersklene! Det høres ut som en typisk drittjobb. Er faktisk ikke så kjedelig som det høres ut da Tar ikke veldig lang tid og så blir det sååå fint igjen Men helt klart mye annet som er morsommere...
Lucky? Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3045 Skrevet 4. mai 2010 Det med dørtersklene høres ut som en skikkelig pappa ræggis jobb. Kan det være noe han har funnet på? Ser det for meg haha!! Ha en fin dag, vennen! Klem og kos kunne vært han som fant på det ja, men var nok meg :stolt: Gjorde det for et par år siden også, men nå var de stygge igjen... pappa har nok med å pusse båten sin om dagen han Ha en fin dag du også vennen Fin dag på jobben i dag, men kjenner det er mye som ligger over meg om dagen. Mye som skal gjøres de neste uken. Evalueringer, planer og møter...har veldig liten tid til det på jobb, så blir nok mye hjemmejobbing fremover Har holdt på litt nå i kveld og skal jobb litt til før det er kvelden, sofaen og tv'en. Trenger å slappe av litt også
honning Skrevet 4. mai 2010 #3046 Skrevet 4. mai 2010 Hei Lucky! Godt å være innom her og lese igjen. Føler det blir mye KG-småpauser for meg for tida.. Flink du er med dørtersklene! Jeg er imponert Og ikke slit deg ut med jobbing da, må slappe av også Ha en fiiin tirsdagskveld videre, vennen
Lucky? Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3048 Skrevet 5. mai 2010 Hei Lucky! Godt å være innom her og lese igjen. Føler det blir mye KG-småpauser for meg for tida.. Flink du er med dørtersklene! Jeg er imponert Og ikke slit deg ut med jobbing da, må slappe av også Ha en fiiin tirsdagskveld videre, vennen Koselig at du titter innom Er ikke så fryktelig aktiv om dagen jeg heller.... men prøver å følge med litt i allefall De dørterskelene er ikke så mye jobb altså...bare pusse litt, så rødsprit og så 3-4 strøk vått-i-vått med teakolje Prøver å være flink til å slappe av innimellom også, men neimen ikke lett når det er så fint vær ute
Lucky? Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3049 Skrevet 5. mai 2010 Innom med en Takk En til deg også! Da var jeg endelig ferdig med innbydelsene Så nå ligger en stor haug med konvolutter ferdig til å postes, deilig! Har vært oppom svigermor med dems da, bare MÅTTE levere ut en Ellers en rolig dag her hjemme i dag... I morgen er det personalmøte i tre timer etter jobb, så har samlet litt krefter i dag Må en tur til byen mellom jobb og pers møte i morgen, trenger virkelig noen nye t shorter....hvor har det blitt av de fra i fjor :klø: Tok en skikkelig opprydning i vinter, så forsvant nok ganske mange der tenker jeg Nå er det film i senga, deilig!
Blåmor Skrevet 5. mai 2010 #3050 Skrevet 5. mai 2010 Film i senga er så kos! Vi har ikke TV på soverommet lenger, men jeg savner det.. Håper du finner noen fine shortser i morgen!
loffen Skrevet 5. mai 2010 #3051 Skrevet 5. mai 2010 Åh, film i senga! Jeg har jo sett 'luksusfellen' på macen når jeg har vær syk da, men det blir vel ikke det samme.
Lucky? Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3053 Skrevet 6. mai 2010 Blåmor: Veldig deilig å kunne se film i senga Har hatt tv der siden vi flyttet inn (3år), men ikke dvd spiller før nå Ble t-shorte shopping på meg i dag loffen: Går like greit med macen da Er ikke store tv'en vi har på soverommet...i allefall ikke når jeg er vant med 52" i stua pusilus: Nå er det bare en arbeidsdag igjen Ble litt shopping En lang dag er over Først jobb, så shopping og til slutt tre timers personalmøte Hadde førstehjelp som tema, spennende! Håper aldri jeg kommer til å få brukt for alt vi har lært altså... Ble litt shopping, men ikke så mye som jeg hadde håpet da... ble to nye t-shorter, en tunika og en lang singlet Deilig med litt påfyll til sommergarderoben Så ble det noen øyedråper...tror jeg begynner å bli allergisk Hadde samme greine i fjor på denne tiden...vond hals og rennende øyne Får bestille meg en time hos legen å få sjekket det opp vel... Nå er det litt jobbing før det er kvelden her i huset
iss Skrevet 7. mai 2010 #3054 Skrevet 7. mai 2010 Ja kanskje greit å få sjekket opp allergi?? Nå bare MÅ vi få til en planleggingsdag snart! Vi bare jobber jo!!!!
Lucky? Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3056 Skrevet 7. mai 2010 iss: Ja skal til lege på onsdag, så da får vi se Vi må helt klart planlegge snart Kanskje vi kan få til en kveld til uken? pusilus: Helt fantastisk at det er heeeelg Er sååå glad på dine vegne i dag Da er det endelig helg Etter jobben i dag var jeg hos frisøren, deilig å få tatt litt ettervekst og ikke minst stusset tuppene litt Har fått bestilt meg time til allergisjekk på onsdag Håper ikke det er noe, men øynene mine er virkelig ikke slik de pleier om dagen, så hadde vært godt å fått noe for det Planen for kvelden er å gjøre litt huslige ting og ellers bare slappe av, deilig! God helg til alle snupper
Happy Feet Skrevet 7. mai 2010 #3058 Skrevet 7. mai 2010 God helg, Lucky?! Så deilig med shopping av nye sommerklær og frisørbesøk! Jeg gidder ikke engang gå inn i klesbutikker jeg, det er jo ingen ting som passer likevel, men som jeg gleder meg til den dagen jeg kan handle nye, normale klær! Ser på tickeren din at det er akkurat 3 måneder til bryllup i dag! Nå nærmer det seg jammen!
Lucky? Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #3059 Skrevet 13. mai 2010 Happy Feet: Da var det jammen helg igjen Ikke så flink til å oppdatere dagboken min om dagen Alltid deilig med frisør og nye klær men skjønner godt at klær ikke står øverst på liste din om dagen Ikke lenge igjen til du kan handle deg nye klær nå da Går fort mot bryllupet nå, gleeeder meg Ha en fin helg pusilus: Ikke flink å oppdatere her om dagen....leser mye, men denne uken har jeg vært så sliten Men nå er det langhelg og muligheter for å hente seg inn litt Sovnet når jeg kom hjem fra jobben og går og sov rundt Det vil si ca 15 timers søvn...jaja...trengte det nok Var hos legen i går og ja jeg er allergisk Akkurat som om den kroppen min ikke er tett nok... fikk øyedråper, nesespray og tabletter, så da håper jeg kroppen begynner å fungere normalt igjen snart I dag skal vi i overraskelsesbursdag til en kompis Blir koselig! Ha en fin langhelg jenter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå