iss Skrevet 14. april 2010 #3021 Skrevet 14. april 2010 Aha! Så det er veien inn! Prøvde å sjekke ut for arrangement på jobben jeg og så...
Lucky? Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3022 Skrevet 14. april 2010 (endret) Aha! Så det er veien inn! Prøvde å sjekke ut for arrangement på jobben jeg og så... Tror ikke det er så lett å leie til slikt uten å kjenne noen dessverre Men skulle vært et sted i nærheten hvor man kunne spilt. Veldig moro var det! Deilig dag på jobb i dag Vært ute å kost oss i hele dagen, fantastisk! Etter jobb var det homeopaten og så hjem til middag og litt avslapning Nå skal jeg snart hente en venninne og så ut å gå en deilig tur i dag også Må også litt for at sambo endelig har fått ut fingeren å bestilt ny lås til utgangsdøren Fått den montert i dag, så nå kan vi endelig låse døren igjen...har ikke fått låst den siden i høst Jada...ting tar virkelig tid Endret 14. april 2010 av Lucky?
Lucky? Skrevet 15. april 2010 Forfatter #3025 Skrevet 15. april 2010 Hurra for ny lås Ja det var virkelig på tide Lås på døra er viktig! Ja ikke dumt å kunne låse døra Glad vi ikke har hatt innbrudd det siste halve året egentlig... Deilig dag på jobb, torsdager er egentlig den koseste dagen på jobb for min del Etter jobb har det vært middag, vask av bil og en deilig times gåtur i dag igjen Deilig Nå er det litt jobbing før tangerudbakken og torsdagkveld
Miss I.W. Skrevet 15. april 2010 #3026 Skrevet 15. april 2010 Høres så koslig ut å planlegge bryllup! Jeg gru-gleder meg til det blir min tur (en vakker dag...). Du får ha en deilig vår-helg, Lucky! (Det er forresten ikke innbrudd når tyvene kan gå rett inn! )
Lucky? Skrevet 16. april 2010 Forfatter #3028 Skrevet 16. april 2010 Høres så koslig ut å planlegge bryllup! Jeg gru-gleder meg til det blir min tur (en vakker dag...). Du får ha en deilig vår-helg, Lucky! (Det er forresten ikke innbrudd når tyvene kan gå rett inn! ) Veldig koselig med bryllupsplanlegging da Det meste er booket, så gjenstår finpuss og hobbyverksted Hadde nok ikke fått igjen så mye på forsikringen dersom tyvene hadde gått gjennom åpen dør nei Ha en fin vår-helg du også Nei det er det ikke! Da er det helg Denne dagen har bare flydd i vei, deilig Fikk ikke gjort alt jeg skulle på jobb i dag da, så har tatt med meg jobbepc'en hjem, så får jeg se om jeg får gjort noe i helgen... I kveld skal jeg ut med jentene og i morgen kommer klumpen og blir her til søndag Etter jeg har levert klumpen skal vi i 4 års bursdag til kusina til sambo... Denne helgen kommer til å fly avsted
Lucky? Skrevet 17. april 2010 Forfatter #3030 Skrevet 17. april 2010 Kos deg i helga! Takk Du også Hadde det kjempehyggelig ute med jentene i går Ble ikke så seint, men veldig glad for det i dag da Deilig å være i form i dag siden jeg skal ha klumpen... Effektiv morgen her i huset i dag, jeg har holdt på inne og sambo kom akkurat hjem med bilen min nyvasket og med sommerdekk på! Ikke visste jeg at han hadde tatt med seg bilen, er det rart jeg elsker den mannen Nå skal jeg snart kjøre å hente klumpen, så får vi se hva dagen bringer
honning Skrevet 23. april 2010 #3032 Skrevet 23. april 2010 Hei Lucky! Håper alt står bra til, og at du får ei strålende fin helg
Happy Feet Skrevet 24. april 2010 #3033 Skrevet 24. april 2010 Ha en fin lørdag i det deilige vårværet!
^^Belle^^ Skrevet 27. april 2010 #3034 Skrevet 27. april 2010 Bare innom og oppdaterer meg. 4 dager borte herfra er leeenge.
dreia Skrevet 27. april 2010 #3036 Skrevet 27. april 2010 Berre litt over 3 månader igjen til bryllup nå! :dåne: Ønsker deg ei fin veke.
Blåmor Skrevet 30. april 2010 #3037 Skrevet 30. april 2010 Nå er det jammen meg ikke lenge igjen til bryllup - håper du har en fin helg
Lucky? Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3039 Skrevet 1. mai 2010 Pusilus, honning, HappyFeet, ^^Belle^^, loffen, dreia og Blåmor Har jo ikke skrevet i boka på to uker :dåne: Dagene har bare flydd og jeg har vært litt kg lei Har vært inne å lest og lagt igjen noen kommentarer her og der da, men ikke orket å skrevet så mye... Men jeg lever og koser meg med helg Har hatt klumpen fra i går til i dag, så nå er han levert og jeg slapper av Ha en fin helg jenter
loffen Skrevet 1. mai 2010 #3040 Skrevet 1. mai 2010 Ha en fin helg du også! Jeg er også KG-lei. Men det skulle man ikke tro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå