Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du får en fin kveld :klemmer:

Takk for det :) Vi hadde det superkoselig!

:kose:

For en nydelig dag! :sol:

Vært ute i solen i hele dag og bare kost oss med diverse besøk :) Først mamma og pappa, så svogere, svigerinner og tantebarn :hjerte: Gått i t-shorte i hele dag, fantastisk :)

Deilig at dagene endelig er lyse og varmen strømmer på!

Nå er det sofaen resten av kvelden og det kjennes ut som om kvelden kommer tidlig i dag :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det t-skjortevær hos dere? Her er det vel noen som forviller seg ut i det også, men etter min mening er det litt for kaldt til det når det er under ti grader ;)

Skrevet

Er det t-skjortevær hos dere? Her er det vel noen som forviller seg ut i det også, men etter min mening er det litt for kaldt til det når det er under ti grader ;)

Vet ikke hvor mange grader det har vært her i dag, men jeg har gått i t shorte og oppbrettede bukser :) Er jo litt kaldt i skyggen da, men har for det meste vært i solen :) Gikk tur ned til vannet på formiddagen og da satt de på en hytte i shorts og bar overkropp :) Håper været holder seg slik fremover!

Skrevet

Herlig da :) Det er jo håp om sommer om det fortsetter sånn :sol:

Skrevet

Herlig da :) Det er jo håp om sommer om det fortsetter sånn :sol:

Håper det blir en fantastisk sommer etter den vinteren vi har hatt her i år *drømme* :)

Da var uka igang igjen...helgen har gått så altfor fort som vanlig!

Arbeidsdagen har gått utrolig fort med tre timers møte på morgenen og så rett på lunsj etter det :)

Skal på et møte i kveld også, så denne dagen bare flyr i vei... jaja en dag nærmere helg igjen :ler:

Skrevet

Her regner det i dag :roll: Det var den smaken av finvær liksom, en og en halv dag :klappe:

Snart helg igjen ja :fnise: , jeg gleder meg til fritorsdagen min jeg ;)

Godt møte :)

Skrevet

Æsj så kjedelig med regn :( Her er det nyelig :sol: i dag også :)

Vil også ha en fritorsdag :sur:

Blir nok et bra møte, en super foreleser i allefall :Nikke:

Skrevet

Jeg skal jobbe lørdag og søndag jeg da, vi kan godt bytte hvis du vil ha fri på torsdag altså :tunge1:

Gode forelesere er alfa-omega :Nikke: Savner fremdeles biologilæreren min fra videregående, h*n er en av de beste jeg har hatt :)

Skrevet

Jeg skal jobbe lørdag og søndag jeg da, vi kan godt bytte hvis du vil ha fri på torsdag altså :tunge1:

Gode forelesere er alfa-omega :Nikke: Savner fremdeles biologilæreren min fra videregående, h*n er en av de beste jeg har hatt :)

:ler: Nei da jobber jeg heller den torsdagen ;) Skal ha klumpen til helgen jeg da, så blir ikke mye fri på meg alikevel... men koselig med klumpebesøk da :)

Har så utrolig mye å si hvordan foreleserne er, hun som kommer i dag hadde jeg i fordypningsfaget mitt det siste året på høyskolen. Valgte vel egentlig det faget bare for å være sikret gode forelesninger :)

Skrevet

Pokke :sur: , det er aldri noen som vil gjøre det bytte med meg :sukk:

:ler:

Nei nå må jeg ta meg en liten dupp før jeg skal spraye og avgårde på trening :)

Kos deg i kveld :)

Skrevet

Pokke :sur: , det er aldri noen som vil gjøre det bytte med meg :sukk:

:ler:

Nei nå må jeg ta meg en liten dupp før jeg skal spraye og avgårde på trening :)

Kos deg i kveld :)

:ler: Kan ikke skjønne hvorfor ingen vil bytte :sjenert:

Sov godt og god trening :kose:

Skrevet

Varmt i sola ja - men jeg måtte skrape i dag morges ;)

Skrevet

:ler: Kan ikke skjønne hvorfor ingen vil bytte :sjenert:

Sov godt og god trening :kose:

:vetikke:

Skrevet

Innom og oppdaterer meg litt, er ikke så flink til det for tiden... :sjenert:

Ser du har kost deg veldig med sola i helga, det er så utrolig deilig at våren endelig er her! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn, og at vi får en strålende sommer - det fortjener vi etter forrige "sommer". :Nikke:

Ha en fin tirsdag. Snaaart bare 3 dager igjen til helg! ;)

:klemmer:

Skrevet

Varmt i sola ja - men jeg måtte skrape i dag morges ;)

Ja det er fremdeles kaldt om morgenen, men sååå deilig på dagene da :strix:

:vetikke:

:fnise:

Innom og oppdaterer meg litt, er ikke så flink til det for tiden... :sjenert:

Ser du har kost deg veldig med sola i helga, det er så utrolig deilig at våren endelig er her! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn, og at vi får en strålende sommer - det fortjener vi etter forrige "sommer". :Nikke:

Ha en fin tirsdag. Snaaart bare 3 dager igjen til helg! ;)

:klemmer:

Vært en deilig helg med masse kos i det fine været :strix: Fortjener virkelig en knall sommer i år ja :Nikke:

Nå er det bare tre jobbedager igjen til det er helg :bolledeig:

:kose:

Deilig dag og deilig vær i dag også :)

Møtet varte lenger enn jeg trodde i går, så var ikke hjemme før halv ti... så da ble det litt mat og rett i seng :) Var så trøtt!

I kveld er planen å jobbe litt og prøve å få tatt meg en skikkelig gåtur :)

Skrevet

Innom å titter ;)

Koselig at du titter innom :kose:

Da har jeg vært ute å gått tur en effektiv time, deilig :strix:

Nå er det litt jobbing som bør prioriteres...

Skrevet

Deilig med tur i det fine været! :hoppe:

Seff var du her på curling! Det tenkte jeg ikke på. :ler:

Skrevet

Deilig med tur i det fine været! :hoppe:

Seff var du her på curling! Det tenkte jeg ikke på. :ler:

Veldig deilig med tur i finværet ja :sol:

Kan jo ikke tenke på alt, men vi har nok ikke noe curlinghall her i byen... så godt vi har snille naboer :ler:

Trodde hallen var stengt jeg ....

Ja den er vel egentlig stengt for privatpersoner, men når man kjenner noen medlemmer går det veldig fint :lur:

Deilig sol i dag også!

Frokost og en kopp kaffe nå og så er det jobb :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...