Lucky? Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3001 Skrevet 11. april 2010 Håper du får en fin kveld Takk for det Vi hadde det superkoselig! For en nydelig dag! Vært ute i solen i hele dag og bare kost oss med diverse besøk Først mamma og pappa, så svogere, svigerinner og tantebarn Gått i t-shorte i hele dag, fantastisk Deilig at dagene endelig er lyse og varmen strømmer på! Nå er det sofaen resten av kvelden og det kjennes ut som om kvelden kommer tidlig i dag
pusilus Skrevet 11. april 2010 #3002 Skrevet 11. april 2010 Er det t-skjortevær hos dere? Her er det vel noen som forviller seg ut i det også, men etter min mening er det litt for kaldt til det når det er under ti grader
Lucky? Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3003 Skrevet 11. april 2010 Er det t-skjortevær hos dere? Her er det vel noen som forviller seg ut i det også, men etter min mening er det litt for kaldt til det når det er under ti grader Vet ikke hvor mange grader det har vært her i dag, men jeg har gått i t shorte og oppbrettede bukser Er jo litt kaldt i skyggen da, men har for det meste vært i solen Gikk tur ned til vannet på formiddagen og da satt de på en hytte i shorts og bar overkropp Håper været holder seg slik fremover!
pusilus Skrevet 11. april 2010 #3004 Skrevet 11. april 2010 Herlig da Det er jo håp om sommer om det fortsetter sånn
Lucky? Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3005 Skrevet 12. april 2010 Herlig da Det er jo håp om sommer om det fortsetter sånn Håper det blir en fantastisk sommer etter den vinteren vi har hatt her i år *drømme* Da var uka igang igjen...helgen har gått så altfor fort som vanlig! Arbeidsdagen har gått utrolig fort med tre timers møte på morgenen og så rett på lunsj etter det Skal på et møte i kveld også, så denne dagen bare flyr i vei... jaja en dag nærmere helg igjen
pusilus Skrevet 12. april 2010 #3006 Skrevet 12. april 2010 Her regner det i dag Det var den smaken av finvær liksom, en og en halv dag Snart helg igjen ja , jeg gleder meg til fritorsdagen min jeg Godt møte
Lucky? Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3007 Skrevet 12. april 2010 Æsj så kjedelig med regn Her er det nyelig i dag også Vil også ha en fritorsdag Blir nok et bra møte, en super foreleser i allefall
pusilus Skrevet 12. april 2010 #3008 Skrevet 12. april 2010 Jeg skal jobbe lørdag og søndag jeg da, vi kan godt bytte hvis du vil ha fri på torsdag altså Gode forelesere er alfa-omega Savner fremdeles biologilæreren min fra videregående, h*n er en av de beste jeg har hatt
Lucky? Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3009 Skrevet 12. april 2010 Jeg skal jobbe lørdag og søndag jeg da, vi kan godt bytte hvis du vil ha fri på torsdag altså Gode forelesere er alfa-omega Savner fremdeles biologilæreren min fra videregående, h*n er en av de beste jeg har hatt Nei da jobber jeg heller den torsdagen Skal ha klumpen til helgen jeg da, så blir ikke mye fri på meg alikevel... men koselig med klumpebesøk da Har så utrolig mye å si hvordan foreleserne er, hun som kommer i dag hadde jeg i fordypningsfaget mitt det siste året på høyskolen. Valgte vel egentlig det faget bare for å være sikret gode forelesninger
pusilus Skrevet 12. april 2010 #3010 Skrevet 12. april 2010 Pokke , det er aldri noen som vil gjøre det bytte med meg Nei nå må jeg ta meg en liten dupp før jeg skal spraye og avgårde på trening Kos deg i kveld
Lucky? Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3011 Skrevet 12. april 2010 Pokke , det er aldri noen som vil gjøre det bytte med meg Nei nå må jeg ta meg en liten dupp før jeg skal spraye og avgårde på trening Kos deg i kveld Kan ikke skjønne hvorfor ingen vil bytte Sov godt og god trening
liv Skrevet 12. april 2010 #3012 Skrevet 12. april 2010 Varmt i sola ja - men jeg måtte skrape i dag morges
pusilus Skrevet 12. april 2010 #3013 Skrevet 12. april 2010 Kan ikke skjønne hvorfor ingen vil bytte Sov godt og god trening
Happy Feet Skrevet 13. april 2010 #3014 Skrevet 13. april 2010 Innom og oppdaterer meg litt, er ikke så flink til det for tiden... Ser du har kost deg veldig med sola i helga, det er så utrolig deilig at våren endelig er her! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn, og at vi får en strålende sommer - det fortjener vi etter forrige "sommer". Ha en fin tirsdag. Snaaart bare 3 dager igjen til helg!
Lucky? Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3015 Skrevet 13. april 2010 Varmt i sola ja - men jeg måtte skrape i dag morges Ja det er fremdeles kaldt om morgenen, men sååå deilig på dagene da Innom og oppdaterer meg litt, er ikke så flink til det for tiden... Ser du har kost deg veldig med sola i helga, det er så utrolig deilig at våren endelig er her! Krysser fingrene for at det fortsetter sånn, og at vi får en strålende sommer - det fortjener vi etter forrige "sommer". Ha en fin tirsdag. Snaaart bare 3 dager igjen til helg! Vært en deilig helg med masse kos i det fine været Fortjener virkelig en knall sommer i år ja Nå er det bare tre jobbedager igjen til det er helg Deilig dag og deilig vær i dag også Møtet varte lenger enn jeg trodde i går, så var ikke hjemme før halv ti... så da ble det litt mat og rett i seng Var så trøtt! I kveld er planen å jobbe litt og prøve å få tatt meg en skikkelig gåtur
Lucky? Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3017 Skrevet 13. april 2010 Innom å titter Koselig at du titter innom Da har jeg vært ute å gått tur en effektiv time, deilig Nå er det litt jobbing som bør prioriteres...
loffen Skrevet 13. april 2010 #3018 Skrevet 13. april 2010 Deilig med tur i det fine været! Seff var du her på curling! Det tenkte jeg ikke på.
Lucky? Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3020 Skrevet 14. april 2010 Deilig med tur i det fine været! Seff var du her på curling! Det tenkte jeg ikke på. Veldig deilig med tur i finværet ja Kan jo ikke tenke på alt, men vi har nok ikke noe curlinghall her i byen... så godt vi har snille naboer Trodde hallen var stengt jeg .... Ja den er vel egentlig stengt for privatpersoner, men når man kjenner noen medlemmer går det veldig fint Deilig sol i dag også! Frokost og en kopp kaffe nå og så er det jobb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå