Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt at det er kort uke ette langfri ja :fnise: Gleder meg allerede jeg :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at det er kort uke ette langfri ja :fnise: Gleder meg allerede jeg :nigo:

Skal bli godt med helg igjen snart ja :strix: Deilig med noen fridager innimellom ;)

Skrevet

Jeg har fri på fredag, så ble enda kortere til helg :fnise:

Skrevet

Jeg har fri på fredag, så ble enda kortere til helg :fnise:

Heldiggrisen :Nikke:

Deilig og effektiv dag på jobben i dag :) Kom hjem og var egentlig klar for å legge meg på sofaen, men klarte å dra meg selv ut i skogen og effektiv gange med musikk i ørene i en time *stolt* Veldig deilig!

Når jeg kom hjem stod to tantebarn på trappen å ventet på meg, de ville så gjerne bade hos tante :hjerte: Så nå har det vært badekos :rødme:

Ellers en fin dag, litt irritert på besteforeldrene til sambo bare...men får håpe sambo får ordnet opp i det når han kommer hjem fra jobben ;)

Skrevet

Koselig med tantebarn på besøk ja! Og så flink du var som kom deg ut i en times tid. Jeg burde ha blitt med ;)

Ha en fin kveld, Lucky :klemmer:

Skrevet

Så koselig med tantebarn på besøk da :)

Veldig koselig innimellom det :)

Koselig med tantebarn på besøk ja! Og så flink du var som kom deg ut i en times tid. Jeg burde ha blitt med ;)

Ha en fin kveld, Lucky :klemmer:

Veldig koselig med besøk av dem innimellom :) Han eldste er jo her støtt og stadig da, men koselig det :)

Deilig å komme seg ut på tur også, trenger det virkelig om dagen altså :sjenert: Hadde vært koselig å gått tur med deg da ;)

Ha en fin kveld du også vennen :kose:

Glemte jo en viktig ting i sta! 4 måneder til bryllupet i dag :strix: Tiden går virkelig fort :sjokk:

Nå får jeg snart et lite kaffebesøk av en venninne, koselig!

Skrevet

Vi må ha en planleggingkveld snart!!! Dra meg ut av soffaen!!!

Skrevet

Jeg vil også planlegge! Da må dere ta det over chat og høytaler i tillegg!

Skrevet

Herlig med langtur da, har abstinenser etter frisk sjøluft jeg nå etter to dager i byen :ler:

Skrevet

Det må vi :Nikke: Kommer snart å drar deg ut av sofaen ;)

Jeg vil også planlegge! Da må dere ta det over chat og høytaler i tillegg!

:ler: Får leie sånn videooverføring til telefonen :Nikke:

Herlig med langtur da, har abstinenser etter frisk sjøluft jeg nå etter to dager i byen :ler:

Veldig deilig med langtur :) Er jo omgitt av sjøluft hele dagen her hjemme jeg, deilig!

:vinke:

:vinke::kose:

Full fart i går med jobb, livredningskurs og så personalmøte til slutt...sliten... så sovnet på sofaen under torsdagkveld :ler:

I dag er det ut med kollegaer og vi skal faktisk spille curling! Spennende :)

God helg jenter :strix:

Skrevet

Skal du??? Må høre mer om hvor og sånt neste gang i treffes!!!

Skrevet

Så moro med curlig. Det kunne jeg virkelig tenkt meg og prøve altås. Gleder meg til å høre hvordan det er.

Skrevet

Curling! :hoppe:

Det ser så morsomt ut!

Skrevet

Skal du??? Må høre mer om hvor og sånt neste gang i treffes!!!

Jepp :) Det var veldig moro!

Så moro med curlig. Det kunne jeg virkelig tenkt meg og prøve altås. Gleder meg til å høre hvordan det er.

Ja det var veldig moro! Absolutt verdt å prøve :Nikke:

Curling! :hoppe:

Det ser så morsomt ut!

Var veldig morsomt :Nikke: Er jo ikke langt unna der du bor heller det ;)

Hadde det utrolig morsomt i går :) Er ikke så lett som det ser ut som på tv da :ler: Men vi fikk det til alle sammen og laget mitt kom på andre plass! Av seks lag da, så vi er fornøyde :)

Var hjemme igjen i ellevetiden da, noen skulle videre på byen men siden en kollaga av meg som bor ikke langt unna meg kjørte, valgte jeg å sitte på med henne :) Vi begynte å drikke kl fire, så holdt egentlig og jeg bor jo ikke så veldig sentralt heller...:ler: Angrer ikke på det i dag akkurat... ;)

Skal ut med jobben igjen om to uker, så får heller ta igjen da :ler:

Planen i dag er å hente bilen min hos mamma og pappa, så en tur til byen for å hente en bok jeg har bestillt, se på nye sko og kjøpe bordkort til bryllupet :strix:

:hoppe: For et fantastisk vær i dag :sol::hoppe:

Skrevet

Jeg er ledig i morgen kl 16 og noen timer utover! KI tar med seg skjønningen på arrangement.

Planlegge??

Skrevet

Jeg er ledig i morgen kl 16 og noen timer utover! KI tar med seg skjønningen på arrangement.

Planlegge??

Ja det burde vi jo få til :Nikke: Snakkes utover dagen i morgen vi snuppiss :kose:

Da er jeg hjemme igjen :) Ble ikke store shoppingen i dag, men fikk i allefall handlet inn bordkort og en bryllupsdagbok :)

Fant ingen sko :sur: Enten er det joggesko eller så er det veldig pene sko synes jeg...jeg vil ha en mellomting :ler:

I kveld skal vi på middag til et vennepar, koselig!

Skrevet

Håper du får en fin kveld :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...