Lucky? Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #281 Del Skrevet 4. mars 2009 Høres ut som det kan være litt tidlig.. Tar noen dager før egget i det hele tatt fester seg slik at kroppen vet at den er gravid og dermed skiller ut annerledes hormoner.. Men du skal jo ikke ta ibux, gravide og prøvende skal ikke ta det. Så helt greit at du ikke har det i hus. Bare jeg som glemte meg bort Jeg skal på fjellet neste helg! Gleder meg! Forresten så tenkte jeg å spørre om du vil aktivisere og passe skjønningen på dagtid lørdag eller søndag neste helg. Jeg og den vanlige barnevakten drar på fjellet sammen og KI blir så sliten i ryggen av å ha henne så mye over så lang tid alene..... Men du må ikke altså... Ja tar jo litt tid før egget evt fester seg, så det er nok litt tidlig Neste lørdag skal jeg i utdrikningslag, men søndag er det muligheter tror jeg Hadde vært koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2009 #282 Del Skrevet 4. mars 2009 Men hvis du skal i sånt lag er du vel kanskje ikke i form til å løpe etter en to-åring? Men hvis du kan blir KI glad tror jeg.. For to hele hjemmeværende dager er tungt for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #283 Del Skrevet 4. mars 2009 Men hvis du skal i sånt lag er du vel kanskje ikke i form til å løpe etter en to-åring? Men hvis du kan blir KI glad tror jeg.. For to hele hjemmeværende dager er tungt for han. Skjønner det blir tungt for han ja Kommer litt ann på hva som skjer, men håper jo på at jeg ikke skal drikke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2009 #284 Del Skrevet 4. mars 2009 Åja Har virkelig ikke hodet med meg idag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. mars 2009 #285 Del Skrevet 4. mars 2009 God bedring Lucky. *krysser fingrene for gode resultater fra helgens arbeid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #286 Del Skrevet 4. mars 2009 Åja Har virkelig ikke hodet med meg idag jeg! God bedring Lucky. *krysser fingrene for gode resultater fra helgens arbeid* Takk for det pusilus Nå har jeg tatt meg en stor kopp med melk og honning Det er deilig når halsen skranter litt Tror jeg bare skal ta en kjapp opprydning på kjøkkenet og så finne senga....er trøtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2009 #287 Del Skrevet 4. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnah Skrevet 4. mars 2009 #288 Del Skrevet 4. mars 2009 hei hei takk for hilsen i boka mi! blir spennende fremover.. går jo så lenge mellom hver IKM hos meg, så merker det kribler i magen nå. når tenker du å teste? jeg er vel av den utålmodige typen, så tenker jeg svir av en test slutten av neste uke (tors/fre den 13..wææ). mine siste to sykluser har hatt en lutealfase på ca. 11-12 dager, så det burde være mulig å teste allerede torsdag..? ser du har vært syk håper du føler deg bedre imorgen! god beedring Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #289 Del Skrevet 5. mars 2009 til deg også loffen hei hei takk for hilsen i boka mi! blir spennende fremover.. går jo så lenge mellom hver IKM hos meg, så merker det kribler i magen nå. når tenker du å teste? jeg er vel av den utålmodige typen, så tenker jeg svir av en test slutten av neste uke (tors/fre den 13..wææ). mine siste to sykluser har hatt en lutealfase på ca. 11-12 dager, så det burde være mulig å teste allerede torsdag..? ser du har vært syk håper du føler deg bedre imorgen! god beedring Lykke til!! Kan tenke meg det krible godt i magen din nå da ja Har du hatt noen utredning for lange sykluser? Testing ja...er ikke så veldig tålmodig der selv Sist var ikm på lørdag og jeg testet positivt på onsdag...så mot slutten av neste uke må det jo være muligheter for å få svar på hvordan helgens innsats har gått Føler meg faktisk bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #290 Del Skrevet 5. mars 2009 Formen i dag er faktisk bedre Deilig Fortsatt litt stiv i nakken, men bedre enn i går. Fikk masasje av sambo, så kanskje det som hjalp Nå er det og kg :gjeiper: Prøve å være på sykehuset om en times tid. Vet aldri hvor mye mennesker det er der. Noen ganger er det helt fullt og andre ganger kommer jeg nesten rett inn... men begynner på jobb halv ti, så da har jeg 45 min på meg. Det burde holde Etter jobb skal jeg hente slalomski hos mamma og pappa og da blir middagen der i dag Deilig å slippe å lage middag Sambo er på kurs i dag, så han komme ikke jem før seint uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. mars 2009 #291 Del Skrevet 5. mars 2009 Så bra at formen er bedre! Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #292 Del Skrevet 9. mars 2009 Så bra at formen er bedre! Ønsker deg en fin dag! I'm back Har hatt en kjempefin helg på fjellet, helt fantastisk Støl i kroppen etter slalom og latter Lenge siden jeg har ledd så mye på en helg tror jeg Trøtt i dag da...men bare å bite tennene sammen å komme seg på jobb Får ta en oppdateringsrunde når jeg kommer hjem i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. mars 2009 #293 Del Skrevet 9. mars 2009 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #294 Del Skrevet 10. mars 2009 Velkommen hjem! Takk for det Deilig å være hjemme igjen, men var helt utslitt i går kveld da Tar på å være 15 jenter på tur ja Rørte ikke en dråpe med alkohol da! Noen av de jeg jobber sammen med vet at vi prøver, så de skjønte det. De andre trodde på at jeg var avholdsmenneske Særlig jeg men men, det kan de jo tro Har ikke festet sammen med de før, så ikke så rart de gikk på den Dette blir en spennende uke Håper virkelig på positiv test denne gangen altså. Tok en test i dag, litt tidlig da, siden ikm ikke er før søndag/mandag Men liker å ha kontroll Jeg synes jeg ser en skyggestrek, men er nok bare øynene mine som vil se tok en test i går også, men da så jeg ikke noe strek da, så... Får prøve igjen på torsdag eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. mars 2009 #295 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Krysser fingre for deg Endret 10. mars 2009 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #296 Del Skrevet 10. mars 2009 Krysser fingre for deg Takk for det kamela Spennende tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 10. mars 2009 #297 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Høres ut som en kjekk helg, bra å le litt Så får vi håpe denne uka går fort og at du kan få en veldig positiv start på neste uke Endret 10. mars 2009 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 10. mars 2009 #298 Del Skrevet 10. mars 2009 En strek er en strek, samme om den er svak eller sterk. Det går ikke ann å være nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #299 Del Skrevet 10. mars 2009 Høres ut som en kjekk helg, bra å le litt Så får vi håpe denne uka går fort og at du kan få en veldig positiv start på neste uke Ja var veldig deilig å koble skikkelig av og bare kose seg Håper uka går fort ja, og at det blir noe positivt i løpet av uka En strek er en strek, samme om den er svak eller sterk. Det går ikke ann å være nesten ja de sier jo det, men jeg er ikke helt overbevist ennå akkurat Skal kjøpe digital cb i morra tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mars 2009 #300 Del Skrevet 10. mars 2009 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå