Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som ei super helg, ja! :jepp: Koselig med venninneskravling til lang på natt!

Bra formen kjennes fin ut igjen i dag og får håpe det holder seg sånn nå som du snart har påske ferie. Hurra for bare to dager igjen å jobbe og når du leser dette, er det sikkert bare en dag! :strix:

Ha en finfin mandag! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som ei super helg, ja! :jepp: Koselig med venninneskravling til lang på natt!

Bra formen kjennes fin ut igjen i dag og får håpe det holder seg sånn nå som du snart har påske ferie. Hurra for bare to dager igjen å jobbe og når du leser dette, er det sikkert bare en dag! :strix:

Ha en finfin mandag! :klemmer:

Veldig koselig med venninneskravlings ja ;)

Formen har vært fin sålangt i dag, så håper det bare var noe forbigående som traff meg i går :ler:

Bare en dag igjen til påskeferie nå :strix:

:kose:

Takk for en super kveld :)

Glad påsk :)

Takk selv :kose: Var veldig koselig!

God påske til deg også snuppiss :kose:

Da er det bare en dag igjen til det er påskeferie :strix: Skal bli deilig med noen fridager nå :)

Jobbet seint i dag og etter jobb har det vært bilvask og middag hos svigers :) Deilig å komme til ferdig middag innimellom :)

I morgen skal jeg til hudpleie med massasje etter jobb, gleder meg :strix:

Ellers blir det klesvask og opprydning som står på programmet her i kveld :sukk:

Skrevet

Hudpleie og massasje *drømme* Det er jo fantastisk, for en start på ferien :tommel:

Skrevet

Hudpleie og massasje *drømme* Det er jo fantastisk, for en start på ferien :tommel:

Var ikke feil måte å starte ferien på det nei :strix:

Da har jeg ferie :strix: Deilig!

Etter jobben i går ble det halvannen time med hudpleie med ryggmassasje :hjerte: Det var GODT!

I dag vet jeg ikke helt hva planen er...været er grått og ikke akkurat slik påskevær jeg hadde bestilt :sur: Men håper det kommer seg :pls: *evig optimist*

I morgen håper jeg på masse sol, for skjærtorsdag er tradisjonen her at "hele" bygde samles og går til en fjelltopp her i nærheten. Der sitter vi å griller, drikker og skravler til det blir mørkt ;) Slitsom dag, men kjempekoselig!

Skrevet

Næh, så koselig da. Håper dere får fint vær i morgen. :Nikke:

Ha en god påske!

Skrevet

Påskefriiiii :bolledeig:

Koselig tradisjon dere har :jepp:

Jeg er klar for bøljane blå jeg ;) Håper på :sol: , fint være og mye sjøtid :skya:

Håper du får en fortreffelig påske :hug:

Skrevet

Så fin tradisjon for skjærtorsdag! :)

Håper du har en fin dag og at været hos dere er bedre enn her. Her bøtter det ned. Skikkelig grått og stusselig vær. Gir ikke akkurat den rette påskefølelsen, men deilig med fri er det jo uansett. ;)

Ønsker deg en fin påske med deilige fridager. :kaklehone:

:klemmer:

Skrevet

Næh, så koselig da. Håper dere får fint vær i morgen. :Nikke:

Ha en god påske!

Kjempekoselig med slike tradisjoner :) Været ble slett ikke værst det heller ;)

Håper du har hatt en fin påske også :kose:

Påskefriiiii :bolledeig:

Koselig tradisjon dere har :jepp:

Jeg er klar for bøljane blå jeg ;) Håper på :sol: , fint være og mye sjøtid :skya:

Håper du får en fortreffelig påske :hug:

Veldig koselig med slike tradisjoner ja :) Bøljan blå ja, håper dere fikk fint vær på turen da :) For min del er det litt tidlig for båtlivet :sjenert:

God påske :)

God påske til det også :kose:

Skrevet

Ikke Strømstad altså :ler:

God påske Lucky ;)

:ler: Nei holder meg unna slike steder på slike dager altså ;)

God påske til deg også :kose:

Kos deg masse i påska! :klemmer:

Du også! :kose:

Så fin tradisjon for skjærtorsdag! :)

Håper du har en fin dag og at været hos dere er bedre enn her. Her bøtter det ned. Skikkelig grått og stusselig vær. Gir ikke akkurat den rette påskefølelsen, men deilig med fri er det jo uansett. ;)

Ønsker deg en fin påske med deilige fridager. :kaklehone:

:klemmer:

Veldig koselig tradisjon :) Har visst vært i 20 år faktisk, men vi har vel vært der de siste 7 årene tenker jeg :) Været var faktisk ikke så ille, regnet litt innimellom, men hadde bål og god drikke så klarte oss veldig bra :ler:

Skrevet

Har sett bilder fra skjærtorsdagsturen jeg. :nigo:

Det så moro ut! :jepp:

Skrevet

Har sett bilder fra skjærtorsdagsturen jeg. :nigo:

Det så moro ut! :jepp:

;) Ja vi hadde det toppers vi :tommelsmil:

Skrevet

Høres ut som at du har hatt en fin påske, Lucky :kose:

Skrevet

:)

Høres ut som at du har hatt en fin påske, Lucky :kose:

Joda den ble ikke så verst den ;)

:jepp: Kjempefin.

:Nikke::kose:

Skrevet

Da var påsken over for denne gang og første arbeidsdag ferdig :) Kun tre dager igjen til det er helg igjen nå, deilig!

Vært en fin og avslappende påske :) Eneste festen var faktisk på skjærtorsdag, ellers har vi bare fartet rundt på middager til familie og venner og ellers bare slappet av og nytt fridager :)

Litt tøft å stå opp til vekkerklokken i dag da, men har gått overraskende greit på jobben. Blir fort sene kvelder og lange morgener når man har fri så lenge...

Ellers har påskens bok vært "sammen til verdens ende", uff trist bok :grine: Håper aldri jeg opplever det som dem opplevde :(

Planen i kveld er å komme aujour med litt jobbting som jeg har lagt på vent til over påske ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...