Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste vet vel kanskje om datoen uansett. Det er nok bare å sette i gang med å lage invitasjoner, må bare bestemme oss for fargetema. Jeg elsker bryllupsplanlegging :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir godt å få ut innbydelsene. Lager dere selv, eller har kjøpt/skal kjøpe? Vi var noen uker forsinka med innbydelser vi også mener jeg å huske. Hadde tenkt å være ute i veeeldig god tid... :sjenert:

Tenk, det nærmer seg jo bryllup etterhvert jo!! :hoppe:

Skrevet

De fleste vet vel kanskje om datoen uansett. Det er nok bare å sette i gang med å lage invitasjoner, må bare bestemme oss for fargetema. Jeg elsker bryllupsplanlegging :jepp:

Ja det fleste vet jo datoen og regner med at de fleste er ferdige med ferien rundt den tiden, så håper det passer for alle :) Hvilke farger har du tenkt på da?

Moro med planlegging ja :strix:

Blir godt å få ut innbydelsene. Lager dere selv, eller har kjøpt/skal kjøpe? Vi var noen uker forsinka med innbydelser vi også mener jeg å huske. Hadde tenkt å være ute i veeeldig god tid... :sjenert:

Tenk, det nærmer seg jo bryllup etterhvert jo!! :hoppe:

Skal bli deilig å bli ferdig med det ja, er jo egentlig bare å få ut fingeren :ler: Har bestilt ferdig opplegg, så må bare trykke dem :) Har en kompis som jobber på trykkeri, så han skal hjelpe meg :)

Er jo over fire mnd igjen, så føler ikke jeg har veldig dårlig tid...men greit å få de ut rett over påske i allefal :)

Går fort mot sommer og august nå ja :strix:

En rolig kveld her i heimen i kveld :) Var en liten tur i byen etter jobb og fikset et par småting og ellers bare surret rundt her hjemme... ikke fått gjort så veldig mye fornuftig egentlig, så får heller prøve å være mer strukturert i morgen ;)

Skrevet

Sånne kvelder synes jeg er ubetalelige. Gjøre litt, og så gjøre ingenting lenge, bare sulle rundt og kose seg hjemme.

Lokalet vi skal ha det i har en del farger, hvert fall i salongen hvor det er gule vegger og røde sofaer, spisesalen er heldigvis litt mer nøytral. Det blir nok hvitt som base, og spe på med duse, lyse farger, tror jeg. Har ikke lyst på spesielle høstfarger, selv om det er midt i rødt/oransje/gult-tida sesongmessig. Det blir nok hvitt, krem, sølv, kanskje noe gyllent - også er jeg veldig svak for gammelrosa/champagnefargede roser, så det kan godt være at det blir noe i den stilen også. Blåmann har sagt at jeg kan få bestemme, så lenge han har vetorett. Vet ikke hva han er så redd for, jeg :ler: Jeg elsker jo hvitt, så tror ikke han har så mye å grue seg til.

Hva slags fargetema skal dere ha?

Ha en fin dag! :klemmer:

Skrevet

Sånne kvelder synes jeg er ubetalelige. Gjøre litt, og så gjøre ingenting lenge, bare sulle rundt og kose seg hjemme.

Lokalet vi skal ha det i har en del farger, hvert fall i salongen hvor det er gule vegger og røde sofaer, spisesalen er heldigvis litt mer nøytral. Det blir nok hvitt som base, og spe på med duse, lyse farger, tror jeg. Har ikke lyst på spesielle høstfarger, selv om det er midt i rødt/oransje/gult-tida sesongmessig. Det blir nok hvitt, krem, sølv, kanskje noe gyllent - også er jeg veldig svak for gammelrosa/champagnefargede roser, så det kan godt være at det blir noe i den stilen også. Blåmann har sagt at jeg kan få bestemme, så lenge han har vetorett. Vet ikke hva han er så redd for, jeg :ler: Jeg elsker jo hvitt, så tror ikke han har så mye å grue seg til.

Hva slags fargetema skal dere ha?

Ha en fin dag! :klemmer:

Veldig deilig med slike kvelder ja :Nikke: Får heller prøve å være mer effektiv i kveld :)

Ikke lett å velge farger nei og særlig ikke hvis lokalet har en del farger...

Vi går for hvitt og sølv vi da og innslag av lime ;) Hadde egentlig tenkt rosa og brunt, men ikke lett å finne like farger, er så mange nyanser i rosa og brunt...så da var hvitt og sølv enklere ;)

:kose:

Da var sannelig denne arbeidsuken halveis allerede! Deilig :)

Får prøve å få vært litt mer effektiv her hjemme i dag da...skal bort i morgen kveld og fredag er deilig å slappe av på... lørdag skal jeg ha en liten jentekveld her hjemme, så greit at det ser litt ok ut her da :) Tenkte pynte litt til påske også, koselig :)

Skrevet
:vinke: Bare innom og oppdaterer meg.
Skrevet

:vinke: Bare innom og oppdaterer meg.

Koselig at du titter innom :kose:

Skjer ikke akkurat så mye spennende her om dagen da, så føler det er lite å skrive om :sjenert:

Vært på homeparty hos en venninne nå i kveld, koselig :) Har fått sniffet baby i allefall...var tre babyer der, den ene to og en halv uke, en på syv uker og en på et halvt år :hjerte: Sååå vakre da! Kjenner det verker i livmor og eggstokker etter et slikt besøk :sukk: Jeg vil også ha!!

Nå er det snart helg :strix: Dagen i morgen kommer til å fly i vei med påskefrokost på jobben og fullt opplegg resten av arbeidsdagen :) På lørdag er det jentedag med godt venninner :strix:

Skrevet

babylukt :rødme: Tror det er verdens beste lukt!!

Bare innom for å ønske deg en god påske!

:klem:

Skrevet

Babylukt er verdens beste lukt. Sidestilt med lukten av sjø og sol. :rødme:

Skrevet

Babylukt er verdens beste lukt. Sidestilt med lukten av sjø og sol. :rødme:

Må si meg enig med Belle her :)

Skrevet (endret)

Endelig heeeeeelg! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

God helg! Artig med jentekveld. :kristin::skravle:

Og god påske, vennen! :kaklehone:

Endret av dreia
Skrevet

Så koselig med jentekveld, det skal jeg ha i dag også. Bursdagsfeiring på overtid. Vil bare innom for å ønske deg en riktig god påske, vi reiser i morgen, og tror ikke det er noe særlig med internettilgang dit vi skal, så da blir det vel KG-pause en uke fremover.

Kos deg og slapp av! :klemmer:

Skrevet

babylukt Tror det er verdens beste lukt!!

Bare innom for å ønske deg en god påske!

:klem:

Ja helt herlig :hjerte:

God påske til deg også :kose:

Babylukt er verdens beste lukt. Sidestilt med lukten av sjø og sol.

Sjø og sol er helt klart en kjempekandidat til verdens beste lukt det også ja :Nikke:

Må si meg enig med Belle her

Helt klart :Nikke:

Endelig heeeeeelg! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

God helg! Artig med jentekveld. :kristin::skravle:

Og god påske, vennen! :kaklehone:

Deilig med helg nå :strix:

Blir koselig med jentekveld også, lenge siden vi har sett hverandre nå :)

God påske til deg også vennen :kose:

Så koselig med jentekveld, det skal jeg ha i dag også. Bursdagsfeiring på overtid. Vil bare innom for å ønske deg en riktig god påske, vi reiser i morgen, og tror ikke det er noe særlig med internettilgang dit vi skal, så da blir det vel KG-pause en uke fremover.

Kos deg og slapp av!

God ferie til deg, håper du ikke får kg abstinenser når du er på ferie da :ler:

Kos deg med jentekveld i kveld du også ;)

God påske :kose:

Skrevet

Stille og rolig fredagskveld i går :) Sovnet på sofaen kl fem og våknet halv åtte :ler: Så var det middagslaging og tv resten av kvelden :)

Nå kommer snart kipa :strix: Har ikke sett henne siden jul, så gleeder meg til å se henne og ikke minst magen :hjerte:

Skal ned å vise henne brudekjolen, så blir spennende å se om hun liker den like godt som meg :ler:

Ha en fin helg jenter og god påske til de som reiser i vei :kose:

Skrevet

Jeg sov også noen timer på sofaen i går ettermiddag og våknet liksom ikke ordentlig i løpet av kvelden, så stille og rolig fredagskveld her i gården også. :)

Håper du får en fin helg! :klemmer:

Skrevet

Håper du har ei fin helg, og ha en flott påske vennen! :klemmer:

Skrevet

Jeg sov også noen timer på sofaen i går ettermiddag og våknet liksom ikke ordentlig i løpet av kvelden, så stille og rolig fredagskveld her i gården også. :)

Håper du får en fin helg! :klemmer:

Deilig med slike fredagskvelder :strix:

Helgen var super!

Håper du har ei fin helg, og ha en flott påske vennen! :klemmer:

Takk for det :) God påske og god tur til deg også :kose:

God påske! :klemmer:

Takk :) God påske til deg også :kose:

God påske Lucky !! :klem:

Takk :) God påske til deg også :kose: Håper babysun kommer snart! Min dato er jo på torsdag :lur:

Skrevet

Hatt en super helg :)

Lørdag kom kipa til meg tidlig og det ble skravlings og kaffe før vi kjørte å hentet iss og dro å så på brudekjolen igjen :) Kipa hadde ikke sett den, så måtte få "godkjenning" av henne også :ler:

Så var det shopping og lunsj i byen før vi dro til en tredje venninne og var der resten av kvelden :)

Deilig mat og skravlings til halv fire på natten... Sov over hos venninne, så ble deilig frokost og skravling til langt utpå dagen før jeg kom meg hjem igjen :) Koselig!

Kvelden ble tilbragt på sofaen med verkende kropp, lasagne og film :tommelsmil:

Var sikker på at jeg kom til å bli syk etter verking i alle ledd i går, men i dag kjennes formen fin ut igjen :klø: Så da er det bare å hoppe i dusjen å komme seg på jobb :) To jobbedager igjen, så er det påskeferie for meg også :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...