Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som at du hadde en flott tur på fjellet, og så i deilig vær også :strix:

Ha en fin og avslappende kveld ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høres ut som du har hatt noen fine dager med fri og fjelltur. Må være veldig deilig med en tur på fjellet nå som det har vært så fint vær. :sol:

Håper du får en fin mandagskveld med god avslapping. Det trengs etter en sånn tur. ;)

:klemmer:

Veldig deilig med noen fridager og ikke minst deilig med fjelltur i knallvær :)

Avslapning er et must etter en slik tur :Nikke: 13 gale kvinnfolk på tur tar på :ler:

:kose:

Høres ut som at du hadde en flott tur på fjellet, og så i deilig vær også :strix:

Ha en fin og avslappende kveld ;)

Veldig deilig med en slik tur :) Har en veldig sosial arbeidsplass, så har det fantastisk morsomt når vi er sammen ;)

En avslappende ettermiddag i dag, deilig :) Sambo er syk stakkar, så her er jeg litt sykepleier innimellom også ;) Håper virkelig ikke jeg blir smittet av han...frister ikke å ligge på sofaen med vond kropp og masse feber :(

Skrevet

Høres ut som du har hatt en koselig helg :jepp:

Håper mannen snart er bedre !!

:klem:

Skrevet
Høres ut som du har hatt en koselig helg :jepp:

Håper mannen snart er bedre !!

:klem:

Ja helgen var super :strix:

Håper også mannen blir frisk snart, slitsomt med syke mannfolk :ler:

I dag blir en lang da med kurs etter jobben :)

Ha en fin dag jenter :kose:

Skrevet
Sambo er syk da stakkar :( Full av feber og vond hals, så jeg har ikke sovet spesielt godt i natt heller...en hostende og glovarm sambo som stadig skulle ligge helt inntil meg fordi han frøs...

Men men...satser på en liten middagslur etter jobb og en oppdatering hos dere jenter :kose:

:ler: Hørtes veldig kjent ut det der altså. Også synes man jo så synd på dissa mannfolka og vil trøste, men så er man redd for å bli smittet også.

Håper han blir frisk fort og du slipper unna i alle fall :klemmer:

Skrevet

Syke mannfolk er pes. :gjeiper:

Skrevet

Håper mannen-to-be snart blir frisk, sender en stoor klem til Lucky så lenge. :klemmer:

Skrevet
:ler: Hørtes veldig kjent ut det der altså. Også synes man jo så synd på dissa mannfolka og vil trøste, men så er man redd for å bli smittet også.

Håper han blir frisk fort og du slipper unna i alle fall :klemmer:

:ler: Godt det ikke bare er sambo som blir så veeeeldig syk ;) Får jo veldig vondt av han da, men slitsomt med en som ligger på sofaen å stønner fjerde dag på rad....

Håper ikke de basillene biter på meg nei :)

Syke mannfolk er pes. :gjeiper:

Helt klart :Nikke:

Håper mannen-to-be snart blir frisk, sender en stoor klem til Lucky så lenge. :klemmer:

Takk :kose: Håper også han snart blir frisk nå stakkar :)

Da var denne uken over halveis også :) Dagene bare flyr i vei...

Sambo er fremdeles syk og ligger å uffer seg dagen lang...slitsomt :ler: Håper han snart blir frisk!

Håper virkelig jeg slipper unna :) Merker ikke noe til noe sykdom ennå i allefall, bare trøtt i dag da... men det er nok heller resultatet av en slitsom arbeidsdag ;)

Er så mye jeg burde gjort her hjemme i dag, men har null energi... :sukk:

Skrevet

Hva er det med mennene til damene her på kvinneguiden om dagen?

sjuklinger alle sammen??

Skjønner ikke hvorfor menn blir så mye "dårligere" enn kvinner altså :klø: Det er jo ofte man får det samme viruset liksom!!

God bedring i heimen uansett! Håper ikke din energitomhet betyr at det snart er din tur til å ligge flatt ut på sofaen! :kose:

Ha en fiiiin fin onsdagskveld! :klem:

Skrevet

Det spørs om du må på energishopping ;) Lurer litt på å dra selv også.

Håper du har hatt en fin torsdag :klem: En dag til helg :bolledeig:

Skrevet

Hva er det med mennene til damene her på kvinneguiden om dagen?

sjuklinger alle sammen??

Skjønner ikke hvorfor menn blir så mye "dårligere" enn kvinner altså :klø: Det er jo ofte man får det samme viruset liksom!!

God bedring i heimen uansett! Håper ikke din energitomhet betyr at det snart er din tur til å ligge flatt ut på sofaen! :kose:

Ha en fiiiin fin onsdagskveld! :klem:

Ja det er nok et kg virus som er ute å går og treffer alle mennene tenker jeg :ler: Utrolig hvor syke mannfolk blir i forhold til oss :)

Har ikke blitt dårlig ennå, så var nok bare sliten her om dagen heldigvis!

Det spørs om du må på energishopping ;) Lurer litt på å dra selv også.

Håper du har hatt en fin torsdag :klem: En dag til helg :bolledeig:

Energishopping ja...prøvde meg på det, men fant ikke stort :sukk:

God helg, Lucky?. :kose:

Takk for det :) Håper du har hatt en fin helg også :kose:

Happy helg :strix:

Takk for det :) Håper helgen din har vært super også, noe jeg tror den har vært ;)

Skrevet

Håper alle kg jentene har hatt en fin helg :)

Liker ikke dette nye designet altså :( Synes alt er så rotete... men men kommer vel inn i dette etterhvert også :) Litt kg lei om dagen og hjelper ikke på med nytt design...

Ellers er sambo frisk igjen :) Deilig!

Helgen har gått med til klumpebesøk fra fredag til lørdag, veldig koselig!

og i går kveld var vi på venners venners fest her i nærheten :) Veldig moro, og formen er på topp i dag :)

I dag er planen å rydde og vaske her hjemme...uken som gikk har bare flydd i vei, så mye å gjøre her i dag...

Ellers har mange av mine tanker denne helgen gått til liv :grine: Viste seg at lille jenta i magen var veldig syk og de må avbryte svangerskapet :(

Skrevet

Er det berre eg som har ein mann som omtrent aldri er sjuk? Og når han er sjuk, klarar han seg stort sett sjølv. Det er nok eg som er "mannen" i familien når det gjeld sjukdom, gitt. :fnise:

Ha ein fin søndag. :klem:

Skrevet

Er det berre eg som har ein mann som omtrent aldri er sjuk? Og når han er sjuk, klarar han seg stort sett sjølv. Det er nok eg som er "mannen" i familien når det gjeld sjukdom, gitt. :fnise:

Ha ein fin søndag. :klem:

Synes min mann er mye oftere syk enn meg i allefall, og når han blir syk, blir han veldig syk :sjenert: Men jeg er så og si aldri syk da, kan jo ha noe med yrket mitt å gjøre :) Blir ganske imun...

Håper mannen steller pent med deg når du er syk da ;)

En koselig søndag med kaffebesøk hos iss, avslapning og besøk av tanteunge resten av dagen og sofasliting på kvelden :)

Vasket masse klær i går...utrolig hvor mye klær sambo har brukt når han var syk....dusjet hele tiden pga feberen...men men...nå er han frisk og klærne vasket :tommelsmil:

Ellers vært en fin dag sålangt :) Arbeidsdagen raste av sted og det er deilig, særlig på mandager :ler:

I kveld er det ingen store planer... deilig :)

Skrevet

Så bra at gubben er frisk igjen da.

Ha en fin mandagskveld! :smilbla:

Skrevet

Bra at din kjære er frisk igjen, syke mannfolk er noe dritt ja :fnise:

Er enig med deg i det nye designet, og jeg har heller ikke klart å bli vant til det enda...

Ha en fin kveld :klemmer:

Skrevet

Jeg liker heller ikke det nye designet noe særlig, og hele forumet har jo blitt så tregt! Dårlig...

Du har helt rett i at helgen ble fin, helt perfekt, faktisk :)

Når sender dere ut invitasjoner? Jeg vil ikke gjøre det for sent, for vi gifter oss første lørdagen i høstferien, så det kan jo være flere som har tenkt til å reise bort.

Skrevet

Så bra at gubben er frisk igjen da.

Ha en fin mandagskveld! :smilbla:

Ja deilig at han er tilbake på beina igjen :Nikke:

Bra at din kjære er frisk igjen, syke mannfolk er noe dritt ja :fnise:

Er enig med deg i det nye designet, og jeg har heller ikke klart å bli vant til det enda...

Ha en fin kveld :klemmer:

Veldig deilig at han er frisk igjen :) Slitsomt med syke mannfolk :ler:

Tar litt tid å bli vant med det nye designet ja, men går bedre nå :) Men synes bloggene ligger utrolig rotete :sjenert: Mulig jeg ikke har skjønt om det går ann å legge de annerledes da...

Jeg liker heller ikke det nye designet noe særlig, og hele forumet har jo blitt så tregt! Dårlig...

Du har helt rett i at helgen ble fin, helt perfekt, faktisk :)

Når sender dere ut invitasjoner? Jeg vil ikke gjøre det for sent, for vi gifter oss første lørdagen i høstferien, så det kan jo være flere som har tenkt til å reise bort.

Begynner å bli mer vant med desinget nå, men ikke fornøyd med bloggsidene...rotete...

Klart det blir en super helg når man har blitt fridd til :strix:

Tenker å sende ut innbydelsene rett over påske :) Planen var egentlig før påske...men er jeg ferdig? Nei... :ler:

Er nok ikke dumt å sende de ut litt tidlig pga høstferien nei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...