honning Skrevet 8. mars 2010 #2902 Skrevet 8. mars 2010 Det hørtes ut som at du hadde ei deilig helg. Og så søte tantungen som kaller deg for "tante best" :rødme: Skulle ønske jeg også såg tantungene mine oftere ja... Ut på tur med pølser og kakao i det fine påskeværet som var i går hørtes kjempekoselig ut Det fikk jeg også lyst til nå Ha en fin kveld!
Lucky? Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #2903 Skrevet 9. mars 2010 Høres ut som en deilig helg du Ja var en super helg Det hørtes ut som at du hadde ei deilig helg. Og så søte tantungen som kaller deg for "tante best" :rødme: Skulle ønske jeg også såg tantungene mine oftere ja... Ut på tur med pølser og kakao i det fine påskeværet som var i går hørtes kjempekoselig ut Det fikk jeg også lyst til nå Ha en fin kveld! En superdeilig helg Har så mange søte tanteunger altså Har fire stykker og det er veldig koselig To av dem bor rett ved meg og to en halvtime unna, men veldig glad for å ha alle såpass nært Selvom jeg ikke er sååå flink til å besøke de hele tiden da Kjempedeilig å komme seg ut på tur med pølser og kakao Følte at vi var med i 71 grader nord der vi slet oss gjennom den høye snøen på vei mot målet
Lucky? Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #2904 Skrevet 9. mars 2010 Fin dag på jobb i går Litt roligere enn ellers, men det gjør jo ingenting Så var det kurs på kvelden og i telefon når jeg kom hjem, først kipa, så mamma og til slutt en annen venninne...gikk noen timer med telefon på øret da ja Men veldig koselig da! I dag har jeg faktisk fri Ingen store planer, men snakket akkurat med en gammel venninne på FB og hun hadde også fri i dag Så da kommer hun en tur veldig snart, veldig koselig! Har ikke sett henne på leeeenge Så da får jeg hoppe i dusjen så jeg ser litt freshere ut
FrkHøne Skrevet 9. mars 2010 #2905 Skrevet 9. mars 2010 Så deilig med fri Og bestandig like artig å få kontakt med gamle venninner igjen Får håpe du får en koselig dag da!
Lucky? Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #2906 Skrevet 9. mars 2010 Så deilig med fri Og bestandig like artig å få kontakt med gamle venninner igjen Får håpe du får en koselig dag da! Kjempedeilig med fri Har ikke hatt fri siden jul nå, så da er det godt med en fridag Veldig koselig å se venninner man ikke har sett på en stund også ja En deilig og koselig fridag Koselig med besøk av venninne også Satt å skravlet noen timer før hun måtte dra igjen Etter det var jeg en tur i byen og fant med en ny vårjakke, litt sminke og litt annet stæsj Nå er det snart å innta sofaen for en avslappende kveld Og det beste av alt: Jeg har fått fri i morgen også Så i morgen skal jeg til frisøren for å ta ettervekst og ellers ingen store planer
dreia Skrevet 9. mars 2010 #2907 Skrevet 9. mars 2010 Å, så herlig med fri! Det er deg vel fortjent. Kos deg!
pusilus Skrevet 9. mars 2010 #2908 Skrevet 9. mars 2010 Så godt med bonusfri Kos deg masse i morgen Et spørsmål hvor ofte farger du etterveksten? Jeg er litt ny på området her skjønner du, farget håret for første gang forrige gang jeg var hos frisøren.
Lucky? Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #2909 Skrevet 10. mars 2010 Å, så herlig med fri! Det er deg vel fortjent. Kos deg! Takk for det vennen Godt med noen fridager innimellom Så godt med bonusfri Kos deg masse i morgen Et spørsmål hvor ofte farger du etterveksten? Jeg er litt ny på området her skjønner du, farget håret for første gang forrige gang jeg var hos frisøren. Veldig deilig med litt bonusfri ja Er ikke ofte jeg kan ta en fri dag eller to som nå, så det nytes Er rimelig ny på dette området selv jeg, første gang jeg lysnet det sist jeg var hos frisøren også Men mener de sier ca hver sjette uke Er vel ca seks uker siden jeg var der nå... Enda en deilig fridag Våknet tidlig da...men har lagt å slappet av og hørt fuglene kvittre deilig utenfor vinduet Helt blå himmel her i dag, så nå er våren virkelig på vei Nå blir det en liten tur til byen for å handle inn litt til fjellturen og så er det frisøren
^^Belle^^ Skrevet 10. mars 2010 #2910 Skrevet 10. mars 2010 Bonusfri. :rødme: Ingenting er bedre enn det. Spesielt når det er så fint vær som det ser ut til at dere har.
Lucky? Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #2911 Skrevet 11. mars 2010 Bonusfri. :rødme: Ingenting er bedre enn det. Spesielt når det er så fint vær som det ser ut til at dere har. Nei det er veldig deilig Godt med noen fridager innimellom, er ikke akkurat bortskjemt med det jeg da, så nyter de når jeg først får de Hadde en deilig fridag i går Fikk vært hos frisøren og tatt ettervekst og lysnet hele håret litt til. Er veldig fornøyd nå I morgen reiser jeg på fjellet og blir borte til søndag, deilig! Så i dag har jeg vasket bilen utvendig og innvendig så den er klar for å fylles med gode kollegaer Ha en super helg jenter
SøsterLiten Skrevet 13. mars 2010 #2917 Skrevet 13. mars 2010 Heia! Jeg er gammel traver på fargefronten og det er riktig med ca 6 uker. Hvis du venter lengre vil man føle seg litt shabby... men det kommer jo også ann på hvor fort håret ditt vokser da.. God tur på fjellet Lucky!!
Miss I.W. Skrevet 14. mars 2010 #2918 Skrevet 14. mars 2010 Innom å hilser på , og legger igjen spor som jeg ikke så ofte gjør... Hørtes ut som en deilig uke(slutt) med fri og kosedager, og fjelltur! Vil legge til diskusjonen på hårfarging at det går litt på hvor stor forskjell det er på farge og orginalfarge også, etter min mening. Stor kontrast gjør at etterveksten vises bedre og bør taes fortere, mens har du liten kontrast kan du gå litt lengre med før det ser uflidd ut.
Lucky? Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2919 Skrevet 15. mars 2010 Missiw, pusilus, loffen, frkhøne, kipa, honning og SøsterLiten Hjemme igjen Hatt en helt super helg med flotte kollagaer, masse , ski og god mat og drikke Rimelig sliten når jeg kom hjem i går og i dag er det på'n igjen på jobb...men det beste med det er vel at det ikke bare er jeg som er sliten i dag Sambo er syk da stakkar Full av feber og vond hals, så jeg har ikke sovet spesielt godt i natt heller...en hostende og glovarm sambo som stadig skulle ligge helt inntil meg fordi han frøs... Men men...satser på en liten middagslur etter jobb og en oppdatering hos dere jenter
Happy Feet Skrevet 15. mars 2010 #2920 Skrevet 15. mars 2010 Høres ut som du har hatt noen fine dager med fri og fjelltur. Må være veldig deilig med en tur på fjellet nå som det har vært så fint vær. Håper du får en fin mandagskveld med god avslapping. Det trengs etter en sånn tur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå