Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deilig med litt god tid på morgonen. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig deilig å ha litt god tid på morgenen :)

Jeg begynner ikke før tre i dag jeg da, så jeg har veeeldig god tid :fnise:

Og jeg er veldig med på at våren skal komme snart! :sol:

Nå er jeg lei av -20!! :kjefte:

Skrevet

God helg Lucky :klemmer:

I dag er det min tur til å ha god tid på morgenen, jeg skal ikke på jobb før på mandag ;)

Skrevet
Deilig med litt god tid på morgonen. :nigo:

Ja det er kjempedeilig :) Pleier egentlig alltid å ha god tid på morgenen, men da må jeg jo stå opp myyye tidligere... deilig å sove lenge innimellom ;)

:kose:

Skikkelig deilig å ha litt god tid på morgenen :)

Jeg begynner ikke før tre i dag jeg da, så jeg har veeeldig god tid :fnise:

Og jeg er veldig med på at våren skal komme snart! :sol:

Nå er jeg lei av -20!! :kjefte:

Deilig å kunne sove lenge innimellom :) Begynte ikke før kl tre nei...da har du jo veeeldig god tid :) Begynner aldri seinere enn kvart over ti jeg da...

Lei av kulden jeg også :sukk:

Vil ha masse sol og deilig vær fremover nå :Nikke:

Goood helg til my lucky star :fnise:

:ler: Takk, og god helg til deg også blåmora :kose:

Skrevet
God helg! :smilbla:

Takk :) God helg til deg også :kose:

God helg Lucky :klemmer:

I dag er det min tur til å ha god tid på morgenen, jeg skal ikke på jobb før på mandag ;)

Snakk om god tid på morgenen da :ler: Deilig med litt fri innimellom også da :) Tror kanskje jeg får en fridag til uken jeg også :strix:

God helg til deg også vennen :kose:

Da er det endelig helg :strix:

La meg litt nedpå når jeg kom fra jobben i går og våknet ikke før kvart over ni :sjokk: Trengte nok litt søvn da ja... så på torsdagkveld fra nydalen og litt annet og så var det senga igjen :)

Er litt sliten om dagen, mye tanker og en krevende jobb tærer på meg :( I går var det også fem år siden morfar døde, så gikk nok en del tanker den veien også... hvor har de årene blitt av :klø:

Men i dag er formen bedre og jeg er klar for helg og avslapning :) Ingen store planer, bare bursdag til bror i morgen :)

Skrevet

Noen dager er tyngre enn andre, og når det blir litt mye på en gang så trenger en litt tid for seg selv..

kos deg med en rolig helg :)

Skrevet

Du trengte tydeligvis å slappe godt av og sove i går som sov hele kvelden. Det er ikke alle dager som er så enkle nei. Håper det er mye bedre i dag :kose:

Ha ei fin og rolig helg vennen :klemmer:

Skrevet
Noen dager er tyngre enn andre, og når det blir litt mye på en gang så trenger en litt tid for seg selv..

kos deg med en rolig helg :)

Ja noen dager er ikke alltid like lette, men det er vel slik livet er :( Men deilig å slappe av litt når det er helg da :)

God helg til deg også snuppa :kose:

Du trengte tydeligvis å slappe godt av og sove i går som sov hele kvelden. Det er ikke alle dager som er så enkle nei. Håper det er mye bedre i dag :kose:

Ha ei fin og rolig helg vennen :klemmer:

Ja var nok sliten :) Deilig å sove litt innimellom, men kjedelig å sove bort en hel kveld da... men men, trengte det nok :)

Ha en fin helg du også vennen :kose:

God helg, vennen! :kose:

Skrevet
God helg :hug:

God og spennende helg til deg også vennen :kose:

Ha rin fin helg, vennen :)

rin fin helg :klø: :ler:

Ble en stille og rolig sofakveld med gullrekken i går, deilig :) Sambo sovnet på sofaen som vanlig :ler:

I natt har katten sittet parat ved fotenden av sengen for å angripe føttene våre hver gang de har stukket utenfor dyna...slitsomt, men altfor trøtt til å kaste henne ut :ler:

I dag er planen å få litt orden her hjemme og så er det bursdag til bror seinere i dag :)

Hadde helt glemt at vi skal i bursdag i morgen også...er til fetteren til sambo...kjedelig å bruke opp hele helgen til bursdager da, så får se ann i morgen hva vi gjør...

Gjest O'hara
Skrevet

Har ikke beveget meg ute i dagbøkene på en god stund.... :sjenert:

Ha en skikkelig god helg lucky! :klemmer:

Skrevet
Har ikke beveget meg ute i dagbøkene på en god stund.... :sjenert:

Ha en skikkelig god helg lucky! :klemmer:

Nei nå er det lenge siden jeg har sett deg :( Slettet dagboken din igjen du eller? Er du å finne noe sted om dagen du da?

Ha en super helg du også :kose:

puh...storrengjøring her i dag :) Leter etter en oppfinnelse som gjør at man kan krympe huset når man vasker det og så blåse det opp igjen når det er rent :ler:

Skrevet

Veldig koselig med bursdag til bror i går :) Er så koselig å se tanteungene og de er sååå glad for å se tante også :hjerte: Er ikke så ofte jeg ser de, men virker som om de blir desto gladere hver gang vi sees :)

Har forresten fått tittelsen "tante best" av miste tanteungen (1,5år) som bor her ute :ler:

Rolig kveld i går med film på tv og en :sove: lucky på sofaen :ler:

Tidlig oppe i dag...var bare våken, så like greit å komme seg opp... så nå er en deilig frokost ferdig og jeg er klar for å ordne litt her hjemme :) Deilig sol i dag også, så håper jeg klarer å ¨få med meg noen som vil gå tur ;)

Skrevet

Søte katten. Og endå søtare tantebarn. "Tante best" :rødme:

puh...storrengjøring her i dag :) Leter etter en oppfinnelse som gjør at man kan krympe huset når man vasker det og så blåse det opp igjen når det er rent :ler:

:fnise: I så fall må du gi beskjed, for eit slikt apparat kunne eg tenkt meg også. :Nikke:

Ha ein super søndag! :sol:

Skrevet
I natt har katten sittet parat ved fotenden av sengen for å angripe føttene våre hver gang de har stukket utenfor dyna...slitsomt, men altfor trøtt til å kaste henne ut :ler:

:fnise: Så søt! :hjerte:

Håper du har en fin søndag og at du fikk lurt med deg noen på tur i finværet! Herlig sol og deilig vårvær her også! :sol:

:klemmer:

Skrevet
Søte katten. Og endå søtare tantebarn. "Tante best" :rødme:

I så fall må du gi beskjed, for eit slikt apparat kunne eg tenkt meg også.

Ha ein super søndag! :sol:

Katten er herlig! Lille babyen vår :ler: Deilig med gode tantebarn også :hjerte:

Skal gi beskjed dersom jeg kommer over et slikt apparat jeg ;)

:fnise: Så søt! :hjerte:

Håper du har en fin søndag og at du fikk lurt med deg noen på tur i finværet! Herlig sol og deilig vårvær her også!

:klemmer:

Søt katt ja :) Men veldig rampete også... :)

Søndagen har vært super og jeg har vært på deilig tur!

En deilig søndag :) Mamma og pappa kom en tur på kaffebesøk på formiddagen, koselig :) De skulle finne noen bilder av meg og sambo som de skulle bruke til bildefremvisning i bryllupet :) Blir artig å se hva de finner på :ler:

Så har jeg og en venninne vært ute på tur i flere timer, kjempedeilig! Nydelig sol som stekte i ansiktet :) Masse snø da, så tungt å gå, men deilig med litt trim ;) Hadde med pølser og kakao og koste oss masse!

Nå har jeg dusjet og fått tilbake varmen, så er det sofa og film resten av kvelden :) Skal å leie luftslotet, så håper de har den inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...