FrkHøne Skrevet 4. mars 2010 #2882 Skrevet 4. mars 2010 Skikkelig deilig å ha litt god tid på morgenen Jeg begynner ikke før tre i dag jeg da, så jeg har veeeldig god tid Og jeg er veldig med på at våren skal komme snart! Nå er jeg lei av -20!!
pusilus Skrevet 5. mars 2010 #2885 Skrevet 5. mars 2010 God helg Lucky I dag er det min tur til å ha god tid på morgenen, jeg skal ikke på jobb før på mandag
Lucky? Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #2886 Skrevet 5. mars 2010 Deilig med litt god tid på morgonen. Ja det er kjempedeilig Pleier egentlig alltid å ha god tid på morgenen, men da må jeg jo stå opp myyye tidligere... deilig å sove lenge innimellom Skikkelig deilig å ha litt god tid på morgenen Jeg begynner ikke før tre i dag jeg da, så jeg har veeeldig god tid Og jeg er veldig med på at våren skal komme snart! Nå er jeg lei av -20!! Deilig å kunne sove lenge innimellom Begynte ikke før kl tre nei...da har du jo veeeldig god tid Begynner aldri seinere enn kvart over ti jeg da... Lei av kulden jeg også Vil ha masse sol og deilig vær fremover nå Goood helg til my lucky star Takk, og god helg til deg også blåmora
Lucky? Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #2887 Skrevet 5. mars 2010 God helg! Takk God helg til deg også God helg Lucky I dag er det min tur til å ha god tid på morgenen, jeg skal ikke på jobb før på mandag Snakk om god tid på morgenen da Deilig med litt fri innimellom også da Tror kanskje jeg får en fridag til uken jeg også God helg til deg også vennen Da er det endelig helg La meg litt nedpå når jeg kom fra jobben i går og våknet ikke før kvart over ni Trengte nok litt søvn da ja... så på torsdagkveld fra nydalen og litt annet og så var det senga igjen Er litt sliten om dagen, mye tanker og en krevende jobb tærer på meg I går var det også fem år siden morfar døde, så gikk nok en del tanker den veien også... hvor har de årene blitt av :klø: Men i dag er formen bedre og jeg er klar for helg og avslapning Ingen store planer, bare bursdag til bror i morgen
iss Skrevet 5. mars 2010 #2888 Skrevet 5. mars 2010 Noen dager er tyngre enn andre, og når det blir litt mye på en gang så trenger en litt tid for seg selv.. kos deg med en rolig helg
honning Skrevet 5. mars 2010 #2889 Skrevet 5. mars 2010 Du trengte tydeligvis å slappe godt av og sove i går som sov hele kvelden. Det er ikke alle dager som er så enkle nei. Håper det er mye bedre i dag Ha ei fin og rolig helg vennen
Lucky? Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #2893 Skrevet 6. mars 2010 Noen dager er tyngre enn andre, og når det blir litt mye på en gang så trenger en litt tid for seg selv.. kos deg med en rolig helg Ja noen dager er ikke alltid like lette, men det er vel slik livet er Men deilig å slappe av litt når det er helg da God helg til deg også snuppa Du trengte tydeligvis å slappe godt av og sove i går som sov hele kvelden. Det er ikke alle dager som er så enkle nei. Håper det er mye bedre i dag Ha ei fin og rolig helg vennen Ja var nok sliten Deilig å sove litt innimellom, men kjedelig å sove bort en hel kveld da... men men, trengte det nok Ha en fin helg du også vennen God helg, vennen! God helg til deg også vennen
Lucky? Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #2894 Skrevet 6. mars 2010 God helg God og spennende helg til deg også vennen Ha rin fin helg, vennen rin fin helg :klø: God helg til deg også vennen Ble en stille og rolig sofakveld med gullrekken i går, deilig Sambo sovnet på sofaen som vanlig I natt har katten sittet parat ved fotenden av sengen for å angripe føttene våre hver gang de har stukket utenfor dyna...slitsomt, men altfor trøtt til å kaste henne ut I dag er planen å få litt orden her hjemme og så er det bursdag til bror seinere i dag Hadde helt glemt at vi skal i bursdag i morgen også...er til fetteren til sambo...kjedelig å bruke opp hele helgen til bursdager da, så får se ann i morgen hva vi gjør...
Gjest O'hara Skrevet 6. mars 2010 #2895 Skrevet 6. mars 2010 Har ikke beveget meg ute i dagbøkene på en god stund.... Ha en skikkelig god helg lucky!
Lucky? Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #2896 Skrevet 6. mars 2010 Har ikke beveget meg ute i dagbøkene på en god stund.... Ha en skikkelig god helg lucky! Nei nå er det lenge siden jeg har sett deg Slettet dagboken din igjen du eller? Er du å finne noe sted om dagen du da? Ha en super helg du også puh...storrengjøring her i dag Leter etter en oppfinnelse som gjør at man kan krympe huset når man vasker det og så blåse det opp igjen når det er rent
Lucky? Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #2897 Skrevet 7. mars 2010 Veldig koselig med bursdag til bror i går Er så koselig å se tanteungene og de er sååå glad for å se tante også Er ikke så ofte jeg ser de, men virker som om de blir desto gladere hver gang vi sees Har forresten fått tittelsen "tante best" av miste tanteungen (1,5år) som bor her ute Rolig kveld i går med film på tv og en lucky på sofaen Tidlig oppe i dag...var bare våken, så like greit å komme seg opp... så nå er en deilig frokost ferdig og jeg er klar for å ordne litt her hjemme Deilig sol i dag også, så håper jeg klarer å ¨få med meg noen som vil gå tur
dreia Skrevet 7. mars 2010 #2898 Skrevet 7. mars 2010 Søte katten. Og endå søtare tantebarn. "Tante best" :rødme: puh...storrengjøring her i dag Leter etter en oppfinnelse som gjør at man kan krympe huset når man vasker det og så blåse det opp igjen når det er rent I så fall må du gi beskjed, for eit slikt apparat kunne eg tenkt meg også. Ha ein super søndag!
Happy Feet Skrevet 7. mars 2010 #2899 Skrevet 7. mars 2010 I natt har katten sittet parat ved fotenden av sengen for å angripe føttene våre hver gang de har stukket utenfor dyna...slitsomt, men altfor trøtt til å kaste henne ut Så søt! Håper du har en fin søndag og at du fikk lurt med deg noen på tur i finværet! Herlig sol og deilig vårvær her også!
Lucky? Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #2900 Skrevet 7. mars 2010 Søte katten. Og endå søtare tantebarn. "Tante best" :rødme: I så fall må du gi beskjed, for eit slikt apparat kunne eg tenkt meg også. Ha ein super søndag! Katten er herlig! Lille babyen vår Deilig med gode tantebarn også Skal gi beskjed dersom jeg kommer over et slikt apparat jeg Så søt! Håper du har en fin søndag og at du fikk lurt med deg noen på tur i finværet! Herlig sol og deilig vårvær her også! Søt katt ja Men veldig rampete også... Søndagen har vært super og jeg har vært på deilig tur! En deilig søndag Mamma og pappa kom en tur på kaffebesøk på formiddagen, koselig De skulle finne noen bilder av meg og sambo som de skulle bruke til bildefremvisning i bryllupet Blir artig å se hva de finner på Så har jeg og en venninne vært ute på tur i flere timer, kjempedeilig! Nydelig sol som stekte i ansiktet Masse snø da, så tungt å gå, men deilig med litt trim Hadde med pølser og kakao og koste oss masse! Nå har jeg dusjet og fått tilbake varmen, så er det sofa og film resten av kvelden Skal å leie luftslotet, så håper de har den inne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå