Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Spennende. Hva søkte du på da?

Ja blir spennende :strix: Får bare håpe jeg kommer inn da... søkte master i spesialpedagogikk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse ny lesning etter at jeg har vært et år borte!! Så spennende med studier da, vennen!

Tror det er det A. har lyst til å spe på med etterhvert også. Er det undervisning i Halden eller Fr Stad? Hvor ofte er det undervisning?

Vi må skravle en dag denne uken! Er ferdig på jobb i morra kl 20 feks.

Klem og kos

:klem:

Skrevet
Masse ny lesning etter at jeg har vært et år borte!! Så spennende med studier da, vennen!

Tror det er det A. har lyst til å spe på med etterhvert også. Er det undervisning i Halden eller Fr Stad? Hvor ofte er det undervisning?

Vi må skravle en dag denne uken! Er ferdig på jobb i morra kl 20 feks.

Klem og kos

Ja skjer litt når du drar sånn på ferie se :ler: Be A melde seg på sammen med meg da! Er i Halden :) 5 samlinger a 3 dager i semesteret..

I morgen er jeg på party hos iss, men tirsdag er jeg hjemme :)

:kose:

Skrevet

Mmmmm, boller er godt! Mannen syns faktisk at jeg baker bedre boller enn svigermor, og det tar jeg som et stort kompliment ;)

Så spennende å melde seg på studier igjen da! :hoppe:

Ha ei god natt :klemmer:

Skrevet

Artig med studier. :nigo:

Inspirert (eller frista?) av deg blei det ei bolle på meg i dag. Heldigvis hadde me igjen nokre i frysen etter fastelavn. Lekkert! :sikle:

Skrevet

Så spennende med studier da!

Også kan du komme på besøk. :jepp:

Skrevet
Mmmmm, boller er godt! Mannen syns faktisk at jeg baker bedre boller enn svigermor, og det tar jeg som et stort kompliment ;)

Så spennende å melde seg på studier igjen da! :hoppe:

Ha ei god natt :klemmer:

Alt man gjør bedre enn svigermor er jo helt supert :Nikke: Er ikke ofte ting man gjør kan overgå mammaene :ler:

Blir spennende med studier ja, håper bare jeg kommer inn...

Artig med studier. :nigo:

Inspirert (eller frista?) av deg blei det ei bolle på meg i dag. Heldigvis hadde me igjen nokre i frysen etter fastelavn. Lekkert! :sikle:

Blir spennende å studere igjen ja :) Har hatt lyst til det en stund, men babyprosjektet har liksom stoppet det :sjenert: Men nå får jeg bare begynne (hvis jeg kommer inn) og så får vi ta det som det kommer etter det ;)

Boller er nammis :sikle:

Så spennende med studier da!

Også kan du komme på besøk. :jepp:

Ja blir spennende :)

Klart jeg kommer innom deg, er jo ikke lange veien derfra det ;)

Dagen i går gikk unna...først jobb, så skitur, så middag hos mamma og pappa, så kurs og til slutt party hos iss... Godt det er nok å fylle dagene med :ler:

I dag har det blitt middag og jobbing etter jeg kom hjem og nå vurderer jeg en liten tur på biblioteket for å se etter noen bøker...

Skrevet

Blir nesten litt sliten av å lese om alt du fyller dagene med, men når jeg tenker etter har jeg jo noen dager av den sorten (fullpakket) selv :ler:

Håper du kommer inn på masteren da :pls:

Skrevet
Blir nesten litt sliten av å lese om alt du fyller dagene med, men når jeg tenker etter har jeg jo noen dager av den sorten (fullpakket) selv :ler:

Håper du kommer inn på masteren da :pls:

:ler: blir nesten litt sliten av å tenke på det selv :ler: Men moro at det skjer ting også da, dumt å kjede seg liksom... :sjenert:

Hadde vært veldig moro å kommet inn, så håper virkelig jeg gjør det :pls:

Da er jeg hjemme igjen fra biblioteket :) Hadde faktisk ikke noen av de bøkene jeg villa ha...men fant noen bryllypsbøker da :)

Nå ringte det på døra??

Skrevet
Det er ikke meg. :fnise:

:ler: Nei, men det hadde jo vært koselig det da ;)

Var en venninne som kom på kaffe og sjokoladebesøk ;)

Nå er det snart frustrerte fruer :strix:

Skrevet

Oi, master og greier, så spennende da. jeg vil også ta master, jeg må bare blir ferdig med noen småbarnsår først ;) Og spare penger, da den jeg har lyst å ta koster MYE....

Skrevet
:vinke:

:kose: Hvor har det blitt av bloggen din da vennen :klø:

Oi, master og greier, så spennende da. jeg vil også ta master, jeg må bare blir ferdig med noen småbarnsår først ;) Og spare penger, da den jeg har lyst å ta koster MYE....

Ja det blir veldig spennende :) Planen var å bli ferdig med småbarnsår her også, men nå gidder jeg rett og slett ikke vente mer... lei av å ha livet på vent... ;) Siden mitt studie er gjennom høgskolen tror jeg ikke det koster så mye, genialt :tommelsmil:

Fin dag på jobb i dag, men sliten i kveld...gått unna i dag, men samtidig fått gjort masse :)

Vasket bilen når jeg kom hjem, den så jo ikke ut og veldig greit å få bort litt av alt det saltet... Mens bilen tørket vasket jeg pauserommet og toalettet til firma til sambo :) Greit å være litt effektiv når man venter på at bilen skal tørke :ler:

Nydelig sol her i dag! Faktisk brukt solbriller både til og fra jobb for første gang i år :strix: Gleeeeder meg til våren!

Skrevet

Eg blir jo sliten av alt det du driv med om dagane. *puh*

Herlig med sol. Det skal bli så godt med skikkelig vår! :sol:

Skrevet

Du har travle dager ja. Er morro å fylle oppdagene så lenge man ikke sliter seg ut :fnise:

Ja tenk, nå nærmer det seg vår! Det er deilig å slippe det mørket både til og fra jobb, og heller få litt sol :sol:

Stor :klemmer:

Skrevet
Eg blir jo sliten av alt det du driv med om dagane. *puh*

Herlig med sol. Det skal bli så godt med skikkelig vår! :sol:

Blir litt sliten av meg selv innimellom også :ler:

Deilig med sol ja, vil ha masse sol fremover nå og vekk med snøen ;)

Du har travle dager ja. Er morro å fylle oppdagene så lenge man ikke sliter seg ut :fnise:

Ja tenk, nå nærmer det seg vår! Det er deilig å slippe det mørket både til og fra jobb, og heller få litt sol :sol:

Stor :klemmer:

Noen dager skjer det mer enn andre da, men deilig å gjøre ting etter jobben også :) Litt annet enn husarbeid også :sjenert:

Skal bli deilig med vår nå...bare gå ut i genser og tynne sko *drømme*

Nå er kjøkkenet ryddig og jeg har lest litt jobbrelaterte ting :) Nå er det sofaen og tv...

Skrevet

Tror jeg har brukt halve dagen på å glede meg til våren. Begynner å bli klar nå, ja!

Så moro det blir med studier, krysser fingrene for at du kommer rett inn. Det tror jeg du gjør :)

Skrevet

Så morsomt med studier! :jepp:

Jeg hadde sverget på at jeg ALDRI mer skulle gå på skole, men nå i det siste har det begynt å svirre noen små grå tanker om at det kanskje hadde vært litt spennende :sjenert:

Skrevet
Tror jeg har brukt halve dagen på å glede meg til våren. Begynner å bli klar nå, ja!

Så moro det blir med studier, krysser fingrene for at du kommer rett inn. Det tror jeg du gjør :)

Veldig klar for våren jeg også :) Synes vi har hatt snø lenge nok nå...

Håper virkelig jeg kommer inn, godt du har troen på meg ;)

Så morsomt med studier! :jepp:

Jeg hadde sverget på at jeg ALDRI mer skulle gå på skole, men nå i det siste har det begynt å svirre noen små grå tanker om at det kanskje hadde vært litt spennende :sjenert:

Blir spennende med studier igjen ja :) Jeg var veldig ferdig med skolen når jeg var ferdig med bachler graden min, men etter seks år i jobb frister det å studere litt igjen :)

Begynner seint i dag, deilig :) Godt å kunne sove litt lenger for en gangs skyld :Nikke: Begynner åtte hver dag, men to torsdager i mnd begynner jeg ti og det er deilig :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...