Lucky? Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #2861 Skrevet 28. februar 2010 Spennende. Hva søkte du på da? Ja blir spennende Får bare håpe jeg kommer inn da... søkte master i spesialpedagogikk
kipa81 Skrevet 28. februar 2010 #2862 Skrevet 28. februar 2010 Masse ny lesning etter at jeg har vært et år borte!! Så spennende med studier da, vennen! Tror det er det A. har lyst til å spe på med etterhvert også. Er det undervisning i Halden eller Fr Stad? Hvor ofte er det undervisning? Vi må skravle en dag denne uken! Er ferdig på jobb i morra kl 20 feks. Klem og kos
Lucky? Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #2863 Skrevet 28. februar 2010 Masse ny lesning etter at jeg har vært et år borte!! Så spennende med studier da, vennen! Tror det er det A. har lyst til å spe på med etterhvert også. Er det undervisning i Halden eller Fr Stad? Hvor ofte er det undervisning? Vi må skravle en dag denne uken! Er ferdig på jobb i morra kl 20 feks. Klem og kos Ja skjer litt når du drar sånn på ferie se Be A melde seg på sammen med meg da! Er i Halden 5 samlinger a 3 dager i semesteret.. I morgen er jeg på party hos iss, men tirsdag er jeg hjemme
honning Skrevet 1. mars 2010 #2864 Skrevet 1. mars 2010 Mmmmm, boller er godt! Mannen syns faktisk at jeg baker bedre boller enn svigermor, og det tar jeg som et stort kompliment Så spennende å melde seg på studier igjen da! Ha ei god natt
dreia Skrevet 1. mars 2010 #2865 Skrevet 1. mars 2010 Artig med studier. Inspirert (eller frista?) av deg blei det ei bolle på meg i dag. Heldigvis hadde me igjen nokre i frysen etter fastelavn. Lekkert!
loffen Skrevet 1. mars 2010 #2866 Skrevet 1. mars 2010 Så spennende med studier da! Også kan du komme på besøk.
Lucky? Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #2867 Skrevet 2. mars 2010 Mmmmm, boller er godt! Mannen syns faktisk at jeg baker bedre boller enn svigermor, og det tar jeg som et stort kompliment Så spennende å melde seg på studier igjen da! Ha ei god natt Alt man gjør bedre enn svigermor er jo helt supert Er ikke ofte ting man gjør kan overgå mammaene Blir spennende med studier ja, håper bare jeg kommer inn... Artig med studier. Inspirert (eller frista?) av deg blei det ei bolle på meg i dag. Heldigvis hadde me igjen nokre i frysen etter fastelavn. Lekkert! Blir spennende å studere igjen ja Har hatt lyst til det en stund, men babyprosjektet har liksom stoppet det Men nå får jeg bare begynne (hvis jeg kommer inn) og så får vi ta det som det kommer etter det Boller er nammis Så spennende med studier da! Også kan du komme på besøk. Ja blir spennende Klart jeg kommer innom deg, er jo ikke lange veien derfra det Dagen i går gikk unna...først jobb, så skitur, så middag hos mamma og pappa, så kurs og til slutt party hos iss... Godt det er nok å fylle dagene med I dag har det blitt middag og jobbing etter jeg kom hjem og nå vurderer jeg en liten tur på biblioteket for å se etter noen bøker...
pusilus Skrevet 2. mars 2010 #2868 Skrevet 2. mars 2010 Blir nesten litt sliten av å lese om alt du fyller dagene med, men når jeg tenker etter har jeg jo noen dager av den sorten (fullpakket) selv Håper du kommer inn på masteren da
Lucky? Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #2869 Skrevet 2. mars 2010 Blir nesten litt sliten av å lese om alt du fyller dagene med, men når jeg tenker etter har jeg jo noen dager av den sorten (fullpakket) selv Håper du kommer inn på masteren da blir nesten litt sliten av å tenke på det selv Men moro at det skjer ting også da, dumt å kjede seg liksom... Hadde vært veldig moro å kommet inn, så håper virkelig jeg gjør det Da er jeg hjemme igjen fra biblioteket Hadde faktisk ikke noen av de bøkene jeg villa ha...men fant noen bryllypsbøker da Nå ringte det på døra??
Lucky? Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #2871 Skrevet 2. mars 2010 Det er ikke meg. Nei, men det hadde jo vært koselig det da Var en venninne som kom på kaffe og sjokoladebesøk Nå er det snart frustrerte fruer
angelou Skrevet 3. mars 2010 #2873 Skrevet 3. mars 2010 Oi, master og greier, så spennende da. jeg vil også ta master, jeg må bare blir ferdig med noen småbarnsår først Og spare penger, da den jeg har lyst å ta koster MYE....
Lucky? Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #2874 Skrevet 3. mars 2010 Hvor har det blitt av bloggen din da vennen :klø: Oi, master og greier, så spennende da. jeg vil også ta master, jeg må bare blir ferdig med noen småbarnsår først Og spare penger, da den jeg har lyst å ta koster MYE.... Ja det blir veldig spennende Planen var å bli ferdig med småbarnsår her også, men nå gidder jeg rett og slett ikke vente mer... lei av å ha livet på vent... Siden mitt studie er gjennom høgskolen tror jeg ikke det koster så mye, genialt Fin dag på jobb i dag, men sliten i kveld...gått unna i dag, men samtidig fått gjort masse Vasket bilen når jeg kom hjem, den så jo ikke ut og veldig greit å få bort litt av alt det saltet... Mens bilen tørket vasket jeg pauserommet og toalettet til firma til sambo Greit å være litt effektiv når man venter på at bilen skal tørke Nydelig sol her i dag! Faktisk brukt solbriller både til og fra jobb for første gang i år Gleeeeder meg til våren!
dreia Skrevet 3. mars 2010 #2875 Skrevet 3. mars 2010 Eg blir jo sliten av alt det du driv med om dagane. *puh* Herlig med sol. Det skal bli så godt med skikkelig vår!
honning Skrevet 3. mars 2010 #2876 Skrevet 3. mars 2010 Du har travle dager ja. Er morro å fylle oppdagene så lenge man ikke sliter seg ut Ja tenk, nå nærmer det seg vår! Det er deilig å slippe det mørket både til og fra jobb, og heller få litt sol Stor
Lucky? Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #2877 Skrevet 3. mars 2010 Eg blir jo sliten av alt det du driv med om dagane. *puh* Herlig med sol. Det skal bli så godt med skikkelig vår! Blir litt sliten av meg selv innimellom også Deilig med sol ja, vil ha masse sol fremover nå og vekk med snøen Du har travle dager ja. Er morro å fylle oppdagene så lenge man ikke sliter seg ut Ja tenk, nå nærmer det seg vår! Det er deilig å slippe det mørket både til og fra jobb, og heller få litt sol Stor Noen dager skjer det mer enn andre da, men deilig å gjøre ting etter jobben også Litt annet enn husarbeid også Skal bli deilig med vår nå...bare gå ut i genser og tynne sko *drømme* Nå er kjøkkenet ryddig og jeg har lest litt jobbrelaterte ting Nå er det sofaen og tv...
Blåmor Skrevet 3. mars 2010 #2878 Skrevet 3. mars 2010 Tror jeg har brukt halve dagen på å glede meg til våren. Begynner å bli klar nå, ja! Så moro det blir med studier, krysser fingrene for at du kommer rett inn. Det tror jeg du gjør
FrkHøne Skrevet 3. mars 2010 #2879 Skrevet 3. mars 2010 Så morsomt med studier! Jeg hadde sverget på at jeg ALDRI mer skulle gå på skole, men nå i det siste har det begynt å svirre noen små grå tanker om at det kanskje hadde vært litt spennende
Lucky? Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #2880 Skrevet 4. mars 2010 Tror jeg har brukt halve dagen på å glede meg til våren. Begynner å bli klar nå, ja! Så moro det blir med studier, krysser fingrene for at du kommer rett inn. Det tror jeg du gjør Veldig klar for våren jeg også Synes vi har hatt snø lenge nok nå... Håper virkelig jeg kommer inn, godt du har troen på meg Så morsomt med studier! Jeg hadde sverget på at jeg ALDRI mer skulle gå på skole, men nå i det siste har det begynt å svirre noen små grå tanker om at det kanskje hadde vært litt spennende Blir spennende med studier igjen ja Jeg var veldig ferdig med skolen når jeg var ferdig med bachler graden min, men etter seks år i jobb frister det å studere litt igjen Begynner seint i dag, deilig Godt å kunne sove litt lenger for en gangs skyld Begynner åtte hver dag, men to torsdager i mnd begynner jeg ti og det er deilig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå