Lucky? Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #2842 Skrevet 25. februar 2010 Da er det bare en dag igjen til det er helg Skal bli deilig, selvom helgen er full av aktiviteter Skal ha klumpen fra etter jobb i morgen og til lørdag og så skal vi bort til et vennepar på lørdagskvelden Søndag er det bror som har bursdag Jaja...dagene flyr :dåne: I går fikk jeg satt på plass den nye kommoden på badet og fyllt den med undertøy og småhånkler, ble såååå fint I kveld vet jeg ikke hva som skjer ennå, men bør få ryddet litt før klumpen kommer og så burde jeg vært en liten tur i sverige å sett på et par nye ski... men først er det middag Poteter og kjøttboller i dag...sambos favoritt
Happy Feet Skrevet 26. februar 2010 #2843 Skrevet 26. februar 2010 Høres ut som du har ei travel helg foran deg! Håper den blir suuuper!
Lucky? Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #2845 Skrevet 27. februar 2010 Høres ut som du har ei travel helg foran deg! Håper den blir suuuper! Ja skulle i utgangspunktet blitt en ganske travel helg, men blitt litt forandringer i planene og det er egentlig deilig Ha en fin helg HELG! Kos deg masse i helga, vennen Deilig med helg Har kosa meg masse så langt i allefall Kose deg du også vennnen Ble sverigetur og nye ski på meg på torsdag Dro sammen med en venninne og ble med hjem til henne etterpå. koselig, men ble altfor seint som vanlig Klarte å forsove meg en time i går....men men ikke noe stress for mange som har hatt vinterferie på jobben denne uken, så litt roligere dager Hentet klumpen etter jobben i går og leverte han nå i kveld, koselig Koste oss masse i snøen i går kveld. Bygde snøhule og akte...dvs jeg hang akebrettet etter firhjulingen Var også ute noen timer og "akte" i dag også og så en tur til byen for bursdagsgaveshopping til klumpen (han fikk velge gaver selv) og så kino "prinsessen og frosken" sammen med iss og skjønningen koselig! Sambo jobber i kveld, så ble ikke noe middag hos vennepar i kveld. Egentlig litt deilig med en rolig lørdagskveld innimellom også... Så skulle vi egentlig i bursdag til bror i morgen, men der er de syke, så det er utsatt til neste helg. Egentlig litt deilig det også Så i kveld er planen bare å slappe av og kose meg
pusilus Skrevet 27. februar 2010 #2846 Skrevet 27. februar 2010 Deilig med avslappende helg også da Aking og snøhule hørtes koselig ut
iss Skrevet 27. februar 2010 #2847 Skrevet 27. februar 2010 Sjeldent du har en så (plutselig) rolig helg, så du får nyte det!!!
Lucky? Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #2848 Skrevet 27. februar 2010 Deilig med avslappende helg også da Aking og snøhule hørtes koselig ut Ja veldig deilig Har vært mye farting de siste helgene, så veldig deilig å ende opp uten så mye planer Alltid deilig å være ute Elsker snø egentlig, men går liksom ikke ut alene for å ake Sjeldent du har en så (plutselig) rolig helg, så du får nyte det!!! Ja det nytes Spist opp smash! posen
Lucky? Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #2850 Skrevet 28. februar 2010 Innom med en søndags Takk En deilig lørdagskveld Tok meg et langt og deilig bad med masse skum, bobler og ansiktsmaske Deilig Så var det sofa og film og jeg sovnet på sofaen I dag er planen å vaske litt klær og prøve de nye skiene mine... skal på fjellet om to uker, så må teste de ut før det Ha en fin søndag jenter
Happy Feet Skrevet 28. februar 2010 #2852 Skrevet 28. februar 2010 Høres ut som en deilig lørdagskveld! Deilig med litt avslappende helger også. Det å sovne på sofaen til film, høres kjent ut. Grattis med nye ski! Ha en fin søndag og god skitur!
honning Skrevet 28. februar 2010 #2853 Skrevet 28. februar 2010 Høres ut som at du har ei kjempefin helg. Det er deilig å ikke ha så mye planer noen helger Alltid deilig å være ute Elsker snø egentlig, men går liksom ikke ut alene for å ake Samme her Ha en flott søndag, vennen
Lucky? Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #2854 Skrevet 28. februar 2010 Heldige deg som har ski!!! Endelig fått kjøpt meg ski, mange år siden jeg har stått langrenn altså... Høres ut som en deilig lørdagskveld! Deilig med litt avslappende helger også. Det å sovne på sofaen til film, høres kjent ut. Grattis med nye ski! Ha en fin søndag og god skitur! Deilig med slike helger innimellom også Sovne på sofaen er jeg god på Godt det er fler enn meg Stas med nye ski ja Ha en fin søndag du også vennen Høres ut som at du har ei kjempefin helg. Det er deilig å ikke ha så mye planer noen helger Samme her Ha en flott søndag, vennen Deilig med rolige helger innimellom også, kroppen trenger det Ha en super søndag du også vennen Da er søndagen godt i gang og jeg har vært ute å prøvd skiene Moro! Gikk ikke så veldig langt da, men har i allfall fått prøvd de litt da.. skal på kurs i morgen kveld, så tenkte kanskje ta med meg skiene og gå en tur i lysløypen i byen i morgen..vi får se Lure på å bake boller :klø:
loffen Skrevet 28. februar 2010 #2855 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har også nye ski og tenkte ta en liten tur nå/ hvert øyeblikk/ om en liten stund/ snart.
Lucky? Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #2856 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har også nye ski og tenkte ta en liten tur nå/ hvert øyeblikk/ om en liten stund/ snart. ikke lett å komme seg ut nei Vi får stå sammen en dag Da er bollebakingen i gang Eller alt er i gang i brødbakemaskinen da Veldig kjekt med den siden jeg ikke har eltemaskin og synes det er noe ordentlig kliss å elte for hånd Ellers er maskin nr 3 i gang og jeg bare pusler rundt her hjemme å rydder og slapper av...deilig søndag
dreia Skrevet 28. februar 2010 #2857 Skrevet 28. februar 2010 Herlig med ei avslappande helg. Nam! Boller...
iss Skrevet 28. februar 2010 #2858 Skrevet 28. februar 2010 Bolledeigene mine blir alltid perfekt i brødbakemaskinen, men den som vi kjøpte i går var ektremt klissete! :dåne: Tror jeg må kjøpe ett annet merke neste gang, denne deigen var ikke morsom... De pleier å bli så perfekte at man ikke behøver mel til utrulling en gang.... Men nå skal jeg steke mine
Lucky? Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #2859 Skrevet 28. februar 2010 Bolledeigene mine blir alltid perfekt i brødbakemaskinen, men den som vi kjøpte i går var ektremt klissete! :dåne: Tror jeg må kjøpe ett annet merke neste gang, denne deigen var ikke morsom... De pleier å bli så perfekte at man ikke behøver mel til utrulling en gang.... Men nå skal jeg steke mine Mine ble kjempefine og ikke minst kjepegod Litt klissete, men trengte ikke mye mel Middagen i dag ble hos svigermor Deilig! Det er noe av det som er praktisk med å ha svigermor i nærheten Bare tusle opp til henne å spise middag og drikke litt kaffe og så gå hjem igjen... Satt å tittet på litt studier på nettet...skulle bare titte da, men plutselig hadde jeg visst søkt Ble rett og slett grepet av nuet Så hvis jeg kommer inn venter tre nye år på skolebenken for min del Deltid da... Blir spennende
Tussi! Skrevet 28. februar 2010 #2860 Skrevet 28. februar 2010 Satt å tittet på litt studier på nettet...skulle bare titte da, men plutselig hadde jeg visst søkt Ble rett og slett grepet av nuet Så hvis jeg kommer inn venter tre nye år på skolebenken for min del Deltid da... Blir spennende Spennende. Hva søkte du på da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå