Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:vinke:

:kose:

Da er det bare en dag igjen til det er helg :strix: Skal bli deilig, selvom helgen er full av aktiviteter :ler: Skal ha klumpen fra etter jobb i morgen og til lørdag og så skal vi bort til et vennepar på lørdagskvelden :) Søndag er det bror som har bursdag :) Jaja...dagene flyr :dåne:

I går fikk jeg satt på plass den nye kommoden på badet og fyllt den med undertøy og småhånkler, ble såååå fint :strix:

I kveld vet jeg ikke hva som skjer ennå, men bør få ryddet litt før klumpen kommer og så burde jeg vært en liten tur i sverige å sett på et par nye ski... men først er det middag :) Poteter og kjøttboller i dag...sambos favoritt :ler:

Skrevet

Høres ut som du har ei travel helg foran deg! Håper den blir suuuper! :strix:

:klem:

Skrevet
Høres ut som du har ei travel helg foran deg! Håper den blir suuuper! :strix:

:klem:

Ja skulle i utgangspunktet blitt en ganske travel helg, men blitt litt forandringer i planene og det er egentlig deilig :ler:

Ha en fin helg :kose:

HELG! :hoppe:

Kos deg masse i helga, vennen :klem:

Deilig med helg :strix:

Har kosa meg masse så langt i allefall ;) Kose deg du også vennnen :kose:

Ble sverigetur og nye ski på meg på torsdag :strix: Dro sammen med en venninne og ble med hjem til henne etterpå. koselig, men ble altfor seint som vanlig :ler:

Klarte å forsove meg en time i går....men men ikke noe stress for mange som har hatt vinterferie på jobben denne uken, så litt roligere dager :)

Hentet klumpen etter jobben i går og leverte han nå i kveld, koselig :) Koste oss masse i snøen i går kveld. Bygde snøhule og akte...dvs jeg hang akebrettet etter firhjulingen :ler: Var også ute noen timer og "akte" i dag også og så en tur til byen for bursdagsgaveshopping til klumpen (han fikk velge gaver selv) og så kino "prinsessen og frosken" sammen med iss og skjønningen :) koselig!

Sambo jobber i kveld, så ble ikke noe middag hos vennepar i kveld. Egentlig litt deilig med en rolig lørdagskveld innimellom også...

Så skulle vi egentlig i bursdag til bror i morgen, men der er de syke, så det er utsatt til neste helg. Egentlig litt deilig det også :ler:

Så i kveld er planen bare å slappe av og kose meg :strix:

Skrevet

Deilig med avslappende helg også da :)

Aking og snøhule hørtes koselig ut :hjerte:

Skrevet

Sjeldent du har en så (plutselig) rolig helg, så du får nyte det!!!

Skrevet
Deilig med avslappende helg også da :)

Aking og snøhule hørtes koselig ut :hjerte:

Ja veldig deilig :) Har vært mye farting de siste helgene, så veldig deilig å ende opp uten så mye planer :)

Alltid deilig å være ute :) Elsker snø egentlig, men går liksom ikke ut alene for å ake :ler:

Sjeldent du har en så (plutselig) rolig helg, så du får nyte det!!!

Ja det nytes :) Spist opp smash! posen :ler:

Skrevet
Innom med en søndags :klem:

Takk :kose:

En deilig lørdagskveld :) Tok meg et langt og deilig bad med masse skum, bobler og ansiktsmaske :) Deilig :strix:

Så var det sofa og film og jeg sovnet på sofaen :sjenert:

I dag er planen å vaske litt klær og prøve de nye skiene mine... skal på fjellet om to uker, så må teste de ut før det :)

Ha en fin søndag jenter :kose:

Skrevet

Høres ut som en deilig lørdagskveld! Deilig med litt avslappende helger også. Det å sovne på sofaen til film, høres kjent ut. :fnise:

Grattis med nye ski! Ha en fin søndag og god skitur! :vinke:

Skrevet

Høres ut som at du har ei kjempefin helg. Det er deilig å ikke ha så mye planer noen helger :Nikke:

Alltid deilig å være ute :) Elsker snø egentlig, men går liksom ikke ut alene for å ake :ler:

:ler: Samme her :ler:

Ha en flott søndag, vennen :kose:

Skrevet
Heldige deg som har ski!!!

Endelig fått kjøpt meg ski, mange år siden jeg har stått langrenn altså...

Høres ut som en deilig lørdagskveld! Deilig med litt avslappende helger også. Det å sovne på sofaen til film, høres kjent ut. :fnise:

Grattis med nye ski! Ha en fin søndag og god skitur! :vinke:

Deilig med slike helger innimellom også :) Sovne på sofaen er jeg god på :ler: Godt det er fler enn meg ;)

Stas med nye ski ja :Nikke:

Ha en fin søndag du også vennen :kose:

Høres ut som at du har ei kjempefin helg. Det er deilig å ikke ha så mye planer noen helger :Nikke:

:ler: Samme her :ler:

Ha en flott søndag, vennen :kose:

Deilig med rolige helger innimellom også, kroppen trenger det :)

Ha en super søndag du også vennen :kose:

Da er søndagen godt i gang og jeg har vært ute å prøvd skiene :) Moro! Gikk ikke så veldig langt da, men har i allfall fått prøvd de litt da.. skal på kurs i morgen kveld, så tenkte kanskje ta med meg skiene og gå en tur i lysløypen i byen i morgen..vi får se :)

Lure på å bake boller :klø:

Skrevet

Jeg har også nye ski og tenkte ta en liten tur nå/ hvert øyeblikk/ om en liten stund/ snart. :fnise:

Skrevet
Jeg har også nye ski og tenkte ta en liten tur nå/ hvert øyeblikk/ om en liten stund/ snart. :fnise:

:ler: ikke lett å komme seg ut nei ;) Vi får stå sammen en dag :Nikke:

Da er bollebakingen i gang :) Eller alt er i gang i brødbakemaskinen da :ler: Veldig kjekt med den siden jeg ikke har eltemaskin og synes det er noe ordentlig kliss å elte for hånd :sjenert:

Ellers er maskin nr 3 i gang og jeg bare pusler rundt her hjemme å rydder og slapper av...deilig søndag :strix:

Skrevet

Herlig med ei avslappande helg. :strix:

Nam! Boller... :sikle:

Skrevet

Bolledeigene mine blir alltid perfekt i brødbakemaskinen, men den som vi kjøpte i går var ektremt klissete! :dåne:

Tror jeg må kjøpe ett annet merke neste gang, denne deigen var ikke morsom... De pleier å bli så perfekte at man ikke behøver mel til utrulling en gang....

Men nå skal jeg steke mine :)

Skrevet
Bolledeigene mine blir alltid perfekt i brødbakemaskinen, men den som vi kjøpte i går var ektremt klissete! :dåne:

Tror jeg må kjøpe ett annet merke neste gang, denne deigen var ikke morsom... De pleier å bli så perfekte at man ikke behøver mel til utrulling en gang....

Men nå skal jeg steke mine :)

Mine ble kjempefine og ikke minst kjepegod :sikle: Litt klissete, men trengte ikke mye mel :)

Middagen i dag ble hos svigermor :) Deilig! Det er noe av det som er praktisk med å ha svigermor i nærheten :ler: Bare tusle opp til henne å spise middag og drikke litt kaffe og så gå hjem igjen...

Satt å tittet på litt studier på nettet...skulle bare titte da, men plutselig hadde jeg visst søkt :sjenert: Ble rett og slett grepet av nuet :ler: Så hvis jeg kommer inn venter tre nye år på skolebenken for min del :) Deltid da... Blir spennende :strix:

Skrevet
Satt å tittet på litt studier på nettet...skulle bare titte da, men plutselig hadde jeg visst søkt :sjenert: Ble rett og slett grepet av nuet :ler: Så hvis jeg kommer inn venter tre nye år på skolebenken for min del :) Deltid da... Blir spennende :strix:

Spennende. Hva søkte du på da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...