Lucky? Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #2821 Skrevet 22. februar 2010 Håper frokosten og resten av dagen ble bra. Alltid godt med middag til frokost Ble en fin dag i går, deilig middag hos besteforeldrene til sambo og storrengjøring av 2.etg når jeg kom hjem Deilig å få tatt et tak der oppe også, ikke alltid første prioritert det....blir mest 1.etg som prioriteres siden det er der vi er mest og der gjestene ser Deilig dag på jobben i dag også, litt roligere pga vinterferie og det er deilig! I morgen blir det en liten tur til oslo på meg en en kollaga, koselig Skal besøke en bhg der inne I kveld skal jeg besøke en venninne for spising og skravling Koselig!
Happy Feet Skrevet 22. februar 2010 #2822 Skrevet 22. februar 2010 Så bra tanta endelig har kommet! Må være utrolig frustrerende å ha så lange sykluser. Krysser fingrene for at denne blir kortere. Ha en fin kveld!
Lucky? Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #2824 Skrevet 22. februar 2010 Så bra tanta endelig har kommet! Må være utrolig frustrerende å ha så lange sykluser. Krysser fingrene for at denne blir kortere. Ha en fin kveld! Ja det er noe dritt med slike sykluser Ser ikke akkurat lyst ut å kunne bli gravid uten hjelp med slike sykluser akkurat... Men håper virkelig at denne blir kortere enn den forrige Ha en fin kveld du også vennen! Er så deilig å se tickeren din, tenk at du er over halveis Hørtes ut som koslige dager Ja livet er ikke så ille om dagen
liv Skrevet 22. februar 2010 #2825 Skrevet 22. februar 2010 Har du prøvd soya for å få orden på syklusene? Taes når en ikke tar sånn legen skriver ut, på samme dagene i begynnelsen.
Lucky? Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #2826 Skrevet 22. februar 2010 Har du prøvd soya for å få orden på syklusene? Taes når en ikke tar sånn legen skriver ut, på samme dagene i begynnelsen. soya? Hva er det og hvor får man tak i det da?
SøsterLiten Skrevet 22. februar 2010 #2827 Skrevet 22. februar 2010 Da har jeg endelig fått besøk Det var virkelig på tide etter 107 dager Håper neste syklus har bedre planer :dåne: Tante besøk!!! Det var jammen på tide at hun kom til noen som vil ha besøk! Høres ut som du har hatt en fin helg!
angelou Skrevet 22. februar 2010 #2828 Skrevet 22. februar 2010 Så bra at tanta endelig har innfunnet seg Har di prøvd Dong Quai forresten. En venninne av meg med PCO fikk skikk på syklusene sine med det.
loffen Skrevet 22. februar 2010 #2829 Skrevet 22. februar 2010 Trodde soya var noe man tok i overgangsalderen, jeg. Men de har det på helsekosten.
honning Skrevet 22. februar 2010 #2830 Skrevet 22. februar 2010 Hei Lucky! Må si at jeg føler med deg med de vannvittige syklusene dine. 107 dager er jo helt sykt!! Kos deg masse i Oslo i morgen, vennen
FrkHøne Skrevet 22. februar 2010 #2831 Skrevet 22. februar 2010 Her var det lenge, og mange sider siden jeg var innom Her nærmer det seg jo bryllup, og for kjole!! Så må jeg jo for at tanta fant veien hjem igjen!
Lucky? Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #2832 Skrevet 22. februar 2010 :dåne: Tante besøk!!! Det var jammen på tide at hun kom til noen som vil ha besøk! Høres ut som du har hatt en fin helg! Ja var virkelig på tide at hun dukket opp nå Ser jo helst at hun ikke hadde kommet da, men rimelig håpløst med så lange sykluser Så bra at tanta endelig har innfunnet seg Har di prøvd Dong Quai forresten. En venninne av meg med PCO fikk skikk på syklusene sine med det. Ja det var på tide Ikke prøvd det nei...fått noe greier av homeopaten min nå, så får prøve det først Trodde soya var noe man tok i overgangsalderen, jeg. Men de har det på helsekosten. Jeg har ikke peiling i allefall
Lucky? Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #2833 Skrevet 22. februar 2010 Hei Lucky! Må si at jeg føler med deg med de vannvittige syklusene dine. 107 dager er jo helt sykt!! Kos deg masse i Oslo i morgen, vennen Takk vennen Det er helt sykt ja...er jo over tre måneder liksom! Er alle slik vil det jo si at jeg praktisk talt bare har i underkant av fire eggløsninger i året :dåne: Her var det lenge, og mange sider siden jeg var innom Her nærmer det seg jo bryllup, og for kjole!! Så må jeg jo for at tanta fant veien hjem igjen! Koselig å se deg Går fort mot bryllup nå ja, gleder meg Var virkelig på tide at tanta fant veien til meg nå Da var jeg hjemme etter en koselig jentekveld med god mat og film Nå er det nattan
^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2010 #2834 Skrevet 23. februar 2010 Så bra at du endelig fikk mensen. Håper neste syklus ikke blir like lang.
Lucky? Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #2835 Skrevet 23. februar 2010 Så bra at du endelig fikk mensen. Håper neste syklus ikke blir like lang. Ja det var virkelig på tide Håper virkelig neste syklus vet å oppføre seg bedre Fin dag i oslo i dag Rakk også en tur innom ikea, så i kveld har jeg skrudd opp ny kommode til badet Har ikke fått satt den inn på badet da, orker rett og slett ikke begynne det prosjektet i kveld Trøtt....
liv Skrevet 23. februar 2010 #2837 Skrevet 23. februar 2010 soya? Hva er det og hvor får man tak i det da? Soyatabletter får en på helsekostbutikker og skal taes på samme dager som pergo. Den hjelper kroppen til å få eggløsning. En tablett over anbefalt dose (står på esken). Leste en del om de da syklusen min var på tur. Og det hjalp her.
liv Skrevet 23. februar 2010 #2838 Skrevet 23. februar 2010 Btw... Vet du noe om det jeg spurte om inne på barn og familie ang. spes.ped?
Lucky? Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #2840 Skrevet 24. februar 2010 Soyatabletter får en på helsekostbutikker og skal taes på samme dager som pergo. Den hjelper kroppen til å få eggløsning. En tablett over anbefalt dose (står på esken). Leste en del om de da syklusen min var på tur. Og det hjalp her. Høres jo bra ut Tror ikke jeg skal ta noe mer denne syklusen siden jeg har fått masse greier av homeopaten min, men hvis det ikke hjelper er jeg åpen for alt jeg Btw... Vet du noe om det jeg spurte om inne på barn og familie ang. spes.ped? Skal jeg sjekke ut Ikea! Ikea er supert Begynner seint i dag, deilig Godt å kunne sove litt lenge innimellom Var stup trøtt i går kveld, satt klar for å se frustrerte fruer og sovnet etter maks ett minutt tror jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå