Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
:kose:

Ha en fin mandag du også! :klem:

Takk :kose: Mandagen var fin den ;)

Ha en fin kveld, Lucky :klemmer:

:kose: Kvelden var fin den :)

:danser: Hurra for at kjolen er i boks :danser: Nå går det fort mot bryllup! Jeg gleder meg masse på dine vegne, hurra for kjærligheten :hjerte:

Så koselig at du gleder deg på mine vegne :) Gleder meg masse jeg også! og superdeilig at kjolen er i boks :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye spennende som skjer her om dagen akkurat...

I går var det lang jobbing, homeopat og kurs på kvelden, så da var det bare hjem å legge seg :)

I dag har det vært jobb og middag og litt huslige syssler ;) Planen er å få gjort litt mer effektivt her hjemme i løpet av kvelden og så er det frustrerte fruer :strix:

Skrevet
Deilig med en litt rolig kveld da :)

Ja alltid deilig det etter en hektisk dag på jobb :)

Ble en tur for litt sol i går kveld, deilig :) Gjør så mye for humøret å kunne føle seg brun og fresh :Nikke:

I dag har vært en deilig dag på jobben, rolig og ikke altfor mye stress som det bruker å være. Deilig med tid til litt andre ting innimellom :)

Ellers har det vært middag og sofa/stol soving :ler:

Skrevet

Høres ut som at du har hatt en veldig fin og avslappende dag! De late dagene er ofte best ;)

:klemmer:

Skrevet
Høres ut som at du har hatt en veldig fin og avslappende dag! De late dagene er ofte best ;)

:klemmer:

Deilig med avslappende kvelder ja :) Dagene på jobb går liksom i ett, så deilig å slappe av mens man kan :)

Herlig med avslapping. :natti::fnise:

Ja det er det beste som finnes :ler:

Skrevet

Drømmer om å finne sengen nå jeg, men klokken viser "gjør deg klar til trening" :sukk:

Håper du har hatt en fin dag vennen :klemmer:

Skrevet
Jeg fant den PERFEKTE :strix:

Hurra!!! SÅ utrolig gøy!! :strix:

Tenk det nærmer seg med STORMskritt til bryllupet ditt altså!!

:hug:

Skrevet
Drømmer om å finne sengen nå jeg, men klokken viser "gjør deg klar til trening" :sukk:

Håper du har hatt en fin dag vennen :klemmer:

Slitsomt å være så trøtt når man skal å trene ja :sukk: Håper treningen gikk bra alikevel ;)

Ble en rolig kveld i går, deilig :kose:

Hurra!!! SÅ utrolig gøy!! :strix:

Tenk det nærmer seg med STORMskritt til bryllupet ditt altså!!

:hug:

Veldig deilig å ha kjolen i boks :strix: Er sååå fornøyd med den altså :)

Går fort mot sommer og bryllup nå ja, bare å henge i stroppene fremover nå :ler:

Da er det endelig helg :strix:

Ble en rolig kveld i går og jeg sovnet på sofaen en eller annen gang i løpet av kvelden :ler: Våknet i to tiden og fikk karret meg opp i sengen :) Sambo har vært ute å brøytet i natt, så han ligger å sover nå... Har snødd mengder igjen her i går og i natt og er meldt mer i morgen, så kommer nok ikke til å se sambo så mye denne helgen tenker jeg :(

I kveld er det ingen planer, deilig :)

I morgen skal jeg nok en tur til mamma og pappa på dagen. De har vært i syden i to uker og kommer hjem i dag, så da må jeg jo ta meg en tur :) Savner de når de ikke er hjemme, pleier å snakke med mamma så og si hver dag, så to uker uten er lenge....

På kvelden i morgen skal jeg til en gammel klassevenninne, koselig :) Vi er en gjeng fra høyskolen som møtes ca hver femte uke, mest bare ute å spiser og skravler på ukedagene, men denne gangen skal vi kose oss med deilig mat og alkohol :tommelsmil:

Ha en god helg jenter :kose:

Skrevet

Blir ikke så mye tid til oppdateringer... :sjenert:

Godt å lese at kjolen er i boks! :strix:

Ha en fantastisk helg! :klem:

Skrevet

Liker helgeoppskriften din :tommel:

Skrevet

Høres ut som du har ei fin helg foran deg, kos deg masse. Stor kos :klemmer:

Skrevet

Kos deg :)

Tenkte å ta med meg skjønningen er rusletur på handlesenter Ø i morgen formiddag. Rusle litt og kose oss. Så vet du det i tilfelle du skal dit og ha noe :)

Skrevet
Blir ikke så mye tid til oppdateringer... :sjenert:

Godt å lese at kjolen er i boks! :strix:

Ha en fantastisk helg! :klem:

Full forståelse for det vennen :) Du har nok å henge fingerne i om dagen da! Håper du får en fin helg i allefall :kose:

Liker helgeoppskriften din :tommel:

Ja tror den blir bra :tommelsmil:

Ha en superduper helg! :klem:

Du også vennen :kose:

Skrevet
Høres ut som du har ei fin helg foran deg, kos deg masse. Stor kos :klemmer:

Takk :) Tror helgen skal bli super jeg :)

Kos deg :)

Tenkte å ta med meg skjønningen er rusletur på handlesenter Ø i morgen formiddag. Rusle litt og kose oss. Så vet du det i tilfelle du skal dit og ha noe :)

Skal se ann hvor mye klokka blir når jeg drar fra mamma og pappa :) Må dit først for de skal til brodern kl tre :)

Da har jeg endelig fått besøk :strix: Det var virkelig på tide etter 107 dager :sukk: Håper neste syklus har bedre planer :ler:

Nå er det mamma og pappa som skal få besøk ;)

Ha en fin dag jenter :kose:

Skrevet

Håper du har en flotters dag :)

Skrevet
Håper du har en flotters dag :)

Dagen var veldig fin :strix::kose:

Koselig å se mamma og pappa igjen :) De var så brune og fine....*vil også til syden*

Var også innom iss en tur, koselig :)

Hadde en super kveld med jentene også, koselig å drikke sammen med de jentene igjen også :) Full skravlings hele kvelden og var ikke hjemme før nærmere fem :sjenert:

Formen er litt redusert i dag, men regner med at den kommer seg sakte men sikkert :ler:

Skal på søndagsmiddag til besteforeldrene til sambo i dag kl 12, så blir nok det som blir frokosten tenker jeg ;)

Skrevet

Håper frokosten og resten av dagen ble bra. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...