Lucky? Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #2801 Skrevet 16. februar 2010 Ha en fin mandag du også! Takk Mandagen var fin den Ha en fin kveld, Lucky Kvelden var fin den Hurra for at kjolen er i boks Nå går det fort mot bryllup! Jeg gleder meg masse på dine vegne, hurra for kjærligheten Så koselig at du gleder deg på mine vegne Gleder meg masse jeg også! og superdeilig at kjolen er i boks
Lucky? Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #2802 Skrevet 16. februar 2010 Ikke så mye spennende som skjer her om dagen akkurat... I går var det lang jobbing, homeopat og kurs på kvelden, så da var det bare hjem å legge seg I dag har det vært jobb og middag og litt huslige syssler Planen er å få gjort litt mer effektivt her hjemme i løpet av kvelden og så er det frustrerte fruer
Lucky? Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #2804 Skrevet 17. februar 2010 Deilig med en litt rolig kveld da Ja alltid deilig det etter en hektisk dag på jobb Ble en tur for litt sol i går kveld, deilig Gjør så mye for humøret å kunne føle seg brun og fresh I dag har vært en deilig dag på jobben, rolig og ikke altfor mye stress som det bruker å være. Deilig med tid til litt andre ting innimellom Ellers har det vært middag og sofa/stol soving
honning Skrevet 17. februar 2010 #2805 Skrevet 17. februar 2010 Høres ut som at du har hatt en veldig fin og avslappende dag! De late dagene er ofte best
Lucky? Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #2807 Skrevet 18. februar 2010 Høres ut som at du har hatt en veldig fin og avslappende dag! De late dagene er ofte best Deilig med avslappende kvelder ja Dagene på jobb går liksom i ett, så deilig å slappe av mens man kan Herlig med avslapping. Ja det er det beste som finnes
pusilus Skrevet 18. februar 2010 #2808 Skrevet 18. februar 2010 Drømmer om å finne sengen nå jeg, men klokken viser "gjør deg klar til trening" Håper du har hatt en fin dag vennen
SøsterLiten Skrevet 18. februar 2010 #2809 Skrevet 18. februar 2010 Jeg fant den PERFEKTE Hurra!!! SÅ utrolig gøy!! Tenk det nærmer seg med STORMskritt til bryllupet ditt altså!!
Lucky? Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #2810 Skrevet 19. februar 2010 Drømmer om å finne sengen nå jeg, men klokken viser "gjør deg klar til trening" Håper du har hatt en fin dag vennen Slitsomt å være så trøtt når man skal å trene ja Håper treningen gikk bra alikevel Ble en rolig kveld i går, deilig Hurra!!! SÅ utrolig gøy!! Tenk det nærmer seg med STORMskritt til bryllupet ditt altså!! Veldig deilig å ha kjolen i boks Er sååå fornøyd med den altså Går fort mot sommer og bryllup nå ja, bare å henge i stroppene fremover nå Da er det endelig helg Ble en rolig kveld i går og jeg sovnet på sofaen en eller annen gang i løpet av kvelden Våknet i to tiden og fikk karret meg opp i sengen Sambo har vært ute å brøytet i natt, så han ligger å sover nå... Har snødd mengder igjen her i går og i natt og er meldt mer i morgen, så kommer nok ikke til å se sambo så mye denne helgen tenker jeg I kveld er det ingen planer, deilig I morgen skal jeg nok en tur til mamma og pappa på dagen. De har vært i syden i to uker og kommer hjem i dag, så da må jeg jo ta meg en tur Savner de når de ikke er hjemme, pleier å snakke med mamma så og si hver dag, så to uker uten er lenge.... På kvelden i morgen skal jeg til en gammel klassevenninne, koselig Vi er en gjeng fra høyskolen som møtes ca hver femte uke, mest bare ute å spiser og skravler på ukedagene, men denne gangen skal vi kose oss med deilig mat og alkohol Ha en god helg jenter
Miss I.W. Skrevet 19. februar 2010 #2811 Skrevet 19. februar 2010 Blir ikke så mye tid til oppdateringer... Godt å lese at kjolen er i boks! Ha en fantastisk helg!
angelou Skrevet 19. februar 2010 #2814 Skrevet 19. februar 2010 Høres ut som du har ei fin helg foran deg, kos deg masse. Stor kos
iss Skrevet 19. februar 2010 #2815 Skrevet 19. februar 2010 Kos deg Tenkte å ta med meg skjønningen er rusletur på handlesenter Ø i morgen formiddag. Rusle litt og kose oss. Så vet du det i tilfelle du skal dit og ha noe
Lucky? Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #2816 Skrevet 20. februar 2010 Blir ikke så mye tid til oppdateringer... Godt å lese at kjolen er i boks! Ha en fantastisk helg! Full forståelse for det vennen Du har nok å henge fingerne i om dagen da! Håper du får en fin helg i allefall Liker helgeoppskriften din Ja tror den blir bra Ha en superduper helg! Du også vennen
Lucky? Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #2817 Skrevet 20. februar 2010 Høres ut som du har ei fin helg foran deg, kos deg masse. Stor kos Takk Tror helgen skal bli super jeg Kos deg Tenkte å ta med meg skjønningen er rusletur på handlesenter Ø i morgen formiddag. Rusle litt og kose oss. Så vet du det i tilfelle du skal dit og ha noe Skal se ann hvor mye klokka blir når jeg drar fra mamma og pappa Må dit først for de skal til brodern kl tre Da har jeg endelig fått besøk Det var virkelig på tide etter 107 dager Håper neste syklus har bedre planer Nå er det mamma og pappa som skal få besøk Ha en fin dag jenter
Lucky? Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #2819 Skrevet 21. februar 2010 Håper du har en flotters dag Dagen var veldig fin Koselig å se mamma og pappa igjen De var så brune og fine....*vil også til syden* Var også innom iss en tur, koselig Hadde en super kveld med jentene også, koselig å drikke sammen med de jentene igjen også Full skravlings hele kvelden og var ikke hjemme før nærmere fem Formen er litt redusert i dag, men regner med at den kommer seg sakte men sikkert Skal på søndagsmiddag til besteforeldrene til sambo i dag kl 12, så blir nok det som blir frokosten tenker jeg
loffen Skrevet 21. februar 2010 #2820 Skrevet 21. februar 2010 Håper frokosten og resten av dagen ble bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå