kort innpå Skrevet 13. februar 2010 #2782 Skrevet 13. februar 2010 :kaffekopp: Kaffen er klar!!! Du får stikke innom å vekke kjærringa, jeg regner med hun sover noen timer til.
Lucky? Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #2783 Skrevet 13. februar 2010 God helg! Takk God helg til deg også Kos deg i helgen Takk for det :kaffekopp: Kaffen er klar!!! Du får stikke innom å vekke kjærringa, jeg regner med hun sover noen timer til. Ble seint på ho i går ja Du får vekke henne snart da og si ho har et viktig oppdrag foran seg i dag Vet ikke om jeg rekker den kaffen I dag skal jeg ut å prøve brudekjole Har time til prøving halv tolv, så det blir spennende! Håper virkelig drømmekjolen ligger klar å venter på meg Skal ha med meg iss og en annen vennninne, heldige meg
Strix Skrevet 13. februar 2010 #2784 Skrevet 13. februar 2010 Kos deg på brudekjoleprøving!! Håper alt står bra til med deg
Lucky? Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #2785 Skrevet 13. februar 2010 Kos deg på brudekjoleprøving!! Håper alt står bra til med deg Takk for det Gleeeder meg Alt er som det pleier her i huset Håper alt er bra med deg også Da er jeg nydusjet og nyshavet, så da er kroppen klar for å være prøvedokke Sambo kom hjem fra jobb i går i halv ni tiden, satt og slappet av litt og spiste middag sammen. Så ringte tlf hans og han måtte ut på jobb igjen Så han dro i vei og er fortsatt på jobb... Stakkars gutten min Håper han får kommet seg hjem å hvilt litt før vi skal i bursdag i kveld
Happy Feet Skrevet 13. februar 2010 #2788 Skrevet 13. februar 2010 Så moro med brudekjoleprøving! Håper du finner drømmekjolen i dag.
Lucky? Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #2789 Skrevet 13. februar 2010 Jeg er våken, men trøtt Godt jeg kom å fikk deg ut av kosedressen Takk for at du ville være med i dag snuppa Håper du finner den perfekte. Jeg fant den PERFEKTE Så moro med brudekjoleprøving! Håper du finner drømmekjolen i dag. Veldig moro å prøve kjole og å være litt prinsesse Og drømmekjolen hang å ventet på meg Da er altså kjolen i boks Den var bare helt perfekt! Så da er den bestilt og skulle komme i løpet av mai Gleeeder meg til å se den igjen Har også fått boket fotograf i dag I allefall satt opp tid hos han og skal på møte med han på torsdag for å høre litt mer om tid og priser og sånt Men han var ledig og jeg er veldig fornøyd! Deilig at ting begynner å falle på plass Hadde en morsom episode hos brudebutikken da samboeren til søstra til svigerinnen min kommer innom. De skal gifte seg i juni, så han var å bestilte sine klær. Da står jeg i drømmekjolen min og sier på tull: "er jeg ikke fin? Det er lik kjolen til ....." " å? sier han" "neida bare tuller jeg, sier jeg"... Så viser deg seg etterpå, etter at han har dratt at vi faktisk har falt for g bestilt samme kjole
honning Skrevet 13. februar 2010 #2790 Skrevet 13. februar 2010 Åh, så morro med brudekjoleprøving, og at du fant din drømmekjole Du blir nok kjempefin til bryllupet!! Hadde en morsom episode hos brudebutikken da samboeren til søstra til svigerinnen min kommer innom. De skal gifte seg i juni, så han var å bestilte sine klær. Da står jeg i drømmekjolen min og sier på tull: "er jeg ikke fin? Det er lik kjolen til ....." " å? sier han" "neida bare tuller jeg, sier jeg"... Så viser deg seg etterpå, etter at han har dratt at vi faktisk har falt for g bestilt samme kjole Haha, hva er vel sjansene for at det skal skje? Håper du har ei fin helg og koser deg masse
Tussi! Skrevet 13. februar 2010 #2791 Skrevet 13. februar 2010 Så godt at du har funnet drømmekjolen. Regner med du blir helt fantastisk, og jammen er det ikke lenge igjen.
loffen Skrevet 13. februar 2010 #2792 Skrevet 13. februar 2010 Godt jeg kom å fikk deg ut av kosedressen Takk for at du ville være med i dag snuppa Jeg fant den PERFEKTE Veldig moro å prøve kjole og å være litt prinsesse Og drømmekjolen hang å ventet på meg Da er altså kjolen i boks Den var bare helt perfekt! Så da er den bestilt og skulle komme i løpet av mai Gleeeder meg til å se den igjen Har også fått boket fotograf i dag I allefall satt opp tid hos han og skal på møte med han på torsdag for å høre litt mer om tid og priser og sånt Men han var ledig og jeg er veldig fornøyd! Deilig at ting begynner å falle på plass Hadde en morsom episode hos brudebutikken da samboeren til søstra til svigerinnen min kommer innom. De skal gifte seg i juni, så han var å bestilte sine klær. Da står jeg i drømmekjolen min og sier på tull: "er jeg ikke fin? Det er lik kjolen til ....." " å? sier han" "neida bare tuller jeg, sier jeg"... Så viser deg seg etterpå, etter at han har dratt at vi faktisk har falt for g bestilt samme kjole Utrolig! For drømmekjolen!
dreia Skrevet 14. februar 2010 #2794 Skrevet 14. februar 2010 Fiiiine kjolen! Stakkars Lucky-samboaren. Fekk han kvilt ut etter den lange arbeidsdagen?
Lucky? Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #2795 Skrevet 15. februar 2010 Åh, så morro med brudekjoleprøving, og at du fant din drømmekjole Du blir nok kjempefin til bryllupet!! Haha, hva er vel sjansene for at det skal skje? Håper du har ei fin helg og koser deg masse Veldig moro å prøve kjoler Føler seg jo helt prinsesse der man står Gleder meg til bryllupet nå Helt utrolig å klare å velge samme kjole, det er jo sååå mange å velge mellom liksom... Helgen har vært super Så godt at du har funnet drømmekjolen. Regner med du blir helt fantastisk, og jammen er det ikke lenge igjen. Deilig at kjolen er i boks, er helt forelsket jeg Tiden går virkelig fort fremover nå, så bare å henge i stroppene kjenner jeg Utrolig! For drømmekjolen! Deilig at kjolen endelig er i boks ja
Lucky? Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #2796 Skrevet 15. februar 2010 Så bra at du fant drømmekjolen! Ja det er deilig å ha den i boks Bestillingen skulle sendes i dag og så kommer kjolen i mai Gleder meg! Fiiiine kjolen! Stakkars Lucky-samboaren. Fekk han kvilt ut etter den lange arbeidsdagen? Ja ikke sant Han fikk sovet noen timer før vi dro på festen og sov fra 14-20.30 i går Så regner med at han er utsovet nå Da var det mandag igjen, og en ny uke Hadde det veldig koselig i 30 års dag på lørdag De bor et lite stykke unna oss, så vi sov over hos et annet vennepar som bor i nærheten av dem Koselig Formen i går var faktisk veldig fin, men trøtt...var ikke i seng før halv fem og opp igjen halv elleve....så ble noen timer på øyet når vi kom hjem også I dag er planen å jobbe litt ekstra og så er det kurs på kvelden, så dette blir en lang dag... Men bare fem dager igjen til helg da Ha en fin mandag
Blåmor Skrevet 15. februar 2010 #2800 Skrevet 15. februar 2010 Hurra for at kjolen er i boks Nå går det fort mot bryllup! Jeg gleder meg masse på dine vegne, hurra for kjærligheten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå