Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Kaffen er klar!!!

Du får stikke innom å vekke kjærringa, jeg regner med hun sover noen timer til.

:fnise:

Skrevet
God helg! :klemmer:

Takk :) God helg til deg også :kose:

Kos deg i helgen :hug:

Takk for det :kose:

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Kaffen er klar!!!

Du får stikke innom å vekke kjærringa, jeg regner med hun sover noen timer til.

:fnise:

:ler: Ble seint på ho i går ja :) Du får vekke henne snart da og si ho har et viktig oppdrag foran seg i dag ;)

Vet ikke om jeg rekker den kaffen :sjenert:

I dag skal jeg ut å prøve brudekjole :strix: Har time til prøving halv tolv, så det blir spennende! Håper virkelig drømmekjolen ligger klar å venter på meg :) Skal ha med meg iss og en annen vennninne, heldige meg :hjerte:

Skrevet

Kos deg på brudekjoleprøving!! :hoppe:

Håper alt står bra til med deg :klem:

Skrevet
Kos deg på brudekjoleprøving!! :hoppe:

Håper alt står bra til med deg :klem:

Takk for det :) Gleeeder meg :strix:

Alt er som det pleier her i huset :) Håper alt er bra med deg også :kose:

Da er jeg nydusjet og nyshavet, så da er kroppen klar for å være prøvedokke :ler:

Sambo kom hjem fra jobb i går i halv ni tiden, satt og slappet av litt og spiste middag sammen. Så ringte tlf hans og han måtte ut på jobb igjen :sukk: Så han dro i vei og er fortsatt på jobb... Stakkars gutten min :( Håper han får kommet seg hjem å hvilt litt før vi skal i bursdag i kveld :)

Skrevet

:strix: Håper du finner den perfekte.

:klem:

Skrevet

Så moro med brudekjoleprøving! :strix:

Håper du finner drømmekjolen i dag. :Nikke:

Skrevet
Jeg er våken, men trøtt :fnise:

:ler: Godt jeg kom å fikk deg ut av kosedressen :)

Takk for at du ville være med i dag snuppa :kose:

:strix: Håper du finner den perfekte.

Jeg fant den PERFEKTE :strix:

:kose:

Så moro med brudekjoleprøving! :strix:

Håper du finner drømmekjolen i dag. :Nikke:

Veldig moro å prøve kjole og å være litt prinsesse :ler:

Og drømmekjolen hang å ventet på meg :strix:

Da er altså kjolen i boks :strix: Den var bare helt perfekt! Så da er den bestilt og skulle komme i løpet av mai :hjerte: Gleeeder meg til å se den igjen :ler:

Har også fått boket fotograf i dag :) I allefall satt opp tid hos han og skal på møte med han på torsdag for å høre litt mer om tid og priser og sånt :) Men han var ledig og jeg er veldig fornøyd!

Deilig at ting begynner å falle på plass :)

Hadde en morsom episode hos brudebutikken da samboeren til søstra til svigerinnen min kommer innom. De skal gifte seg i juni, så han var å bestilte sine klær. Da står jeg i drømmekjolen min og sier på tull: "er jeg ikke fin? Det er lik kjolen til ....."

" å? sier han"

"neida bare tuller jeg, sier jeg"...

Så viser deg seg etterpå, etter at han har dratt at vi faktisk har falt for g bestilt samme kjole :ler:

Skrevet

Åh, så morro med brudekjoleprøving, og at du fant din drømmekjole :nigo: Du blir nok kjempefin til bryllupet!!

Hadde en morsom episode hos brudebutikken da samboeren til søstra til svigerinnen min kommer innom. De skal gifte seg i juni, så han var å bestilte sine klær. Da står jeg i drømmekjolen min og sier på tull: "er jeg ikke fin? Det er lik kjolen til ....."

" å? sier han"

Så viser deg seg etterpå, etter at han har dratt at vi faktisk har falt for g bestilt samme kjole :ler:

Haha, hva er vel sjansene for at det skal skje? :ler:

Håper du har ei fin helg og koser deg masse :klemmer:

Skrevet

Så godt at du har funnet drømmekjolen. Regner med du blir helt fantastisk, og jammen er det ikke lenge igjen.

Skrevet
:ler: Godt jeg kom å fikk deg ut av kosedressen :)

Takk for at du ville være med i dag snuppa :kose:

Jeg fant den PERFEKTE :strix:

Veldig moro å prøve kjole og å være litt prinsesse :ler:

Og drømmekjolen hang å ventet på meg :strix:

Da er altså kjolen i boks :strix: Den var bare helt perfekt! Så da er den bestilt og skulle komme i løpet av mai :hjerte: Gleeeder meg til å se den igjen :ler:

Har også fått boket fotograf i dag :) I allefall satt opp tid hos han og skal på møte med han på torsdag for å høre litt mer om tid og priser og sånt :) Men han var ledig og jeg er veldig fornøyd!

Deilig at ting begynner å falle på plass :)

" å? sier han"

Utrolig!

:strix: For drømmekjolen!

Skrevet

Så bra at du fant drømmekjolen! :strix:

Skrevet

:bryllup: Fiiiine kjolen! :strix:

Stakkars Lucky-samboaren. Fekk han kvilt ut etter den lange arbeidsdagen?

Skrevet
Åh, så morro med brudekjoleprøving, og at du fant din drømmekjole :nigo: Du blir nok kjempefin til bryllupet!!

Haha, hva er vel sjansene for at det skal skje? :ler:

Håper du har ei fin helg og koser deg masse :klemmer:

Veldig moro å prøve kjoler :) Føler seg jo helt prinsesse der man står :ler: Gleder meg til bryllupet nå :hjerte:

Helt utrolig å klare å velge samme kjole, det er jo sååå mange å velge mellom liksom...

Helgen har vært super :kose:

Så godt at du har funnet drømmekjolen. Regner med du blir helt fantastisk, og jammen er det ikke lenge igjen.

Deilig at kjolen er i boks, er helt forelsket jeg :hjerte: Tiden går virkelig fort fremover nå, så bare å henge i stroppene kjenner jeg :ler:

Utrolig!

:strix: For drømmekjolen!

Deilig at kjolen endelig er i boks ja :strix:

Skrevet
Så bra at du fant drømmekjolen! :strix:

Ja det er deilig å ha den i boks :) Bestillingen skulle sendes i dag og så kommer kjolen i mai :strix: Gleder meg!

:bryllup: Fiiiine kjolen! :strix:

Stakkars Lucky-samboaren. Fekk han kvilt ut etter den lange arbeidsdagen?

Ja ikke sant :Nikke:

Han fikk sovet noen timer før vi dro på festen og sov fra 14-20.30 i går :ler: Så regner med at han er utsovet nå ;)

Da var det mandag igjen, og en ny uke :)

Hadde det veldig koselig i 30 års dag på lørdag :) De bor et lite stykke unna oss, så vi sov over hos et annet vennepar som bor i nærheten av dem :) Koselig :)

Formen i går var faktisk veldig fin, men trøtt...var ikke i seng før halv fem og opp igjen halv elleve....så ble noen timer på øyet når vi kom hjem også :ler:

I dag er planen å jobbe litt ekstra og så er det kurs på kvelden, så dette blir en lang dag... Men bare fem dager igjen til helg da :ler:

Ha en fin mandag :kose:

Skrevet
:danser: Hurra for at kjolen er i boks :danser: Nå går det fort mot bryllup! Jeg gleder meg masse på dine vegne, hurra for kjærligheten :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...