Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg fikk også veldig lyst på reker nå! Her blir det derimot nystekte rundstykker (ikke hjemmebakte da) med deilig pålegg og te. Nam! Høres ut som en herlig helg :klemmer:

Nystekte rundstykker er ikke det værste det heller da :sikle:

Var en deilig helg med passe mye innhold ;)

:kose:

Godt eg ikkje likar reker (iallfall kalde på smørbrød) og slepp å bli frista av vinen. Savnar ingen av delene nå. :ler:

Nå er det under eit halvt år igjen til bryllupet! :hoppe::bryllup: Har du kontrollen så langt?

Synes heller ikke reker på smørbrød smaker særlig godt, men ferske reker som man sitter å skreller og koser seg med derimot... :sikle:

Går fort mot bryllupet nå ja :) Kontroll og kontroll :klø: Har vel ikke alt i boks ennå, men jobber med saken i allefall :ler:

Hektisk dag i går med jobb først og kurs på kvelden :) Kjøpte med meg det nye bryllupsbladet i går da, så ble tidlig kveld med lesing på sengen ;) Mye spennende! Men forferdelig mange stygge kjoler....

I dag har det vært jobb og så et par timer soving når jeg kom hjem, deilig :) Er så sliten om dagen... gleder meg til våren og håper energien kommer sammen med den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får håpe at energien kommer med våren :)

Mye rart i kjoler ja! Har du bestemt deg for kjolen eller vil du prøve flere?

Skrevet

Mye rart jeg lurer på også:

har du bestemt deg for kjolen?

hvor er bloggen din?

jeg vil se bilde av lykten...

:klem:

Skrevet

Under seks måneder til dere gifter dere :hoppe:

Skrevet

Iss: Ja håper våren bringer med seg masse energi og deilig vær :hjerte:

Ikke bestemt meg, så gleeeder meg til lørdagen vennen :kose:

Mye rart jeg lurer på også:

har du bestemt deg for kjolen?

hvor er bloggen din?

jeg vil se bilde av lykten...

:klem:

kipa: Ikke bestemt meg for kjolen nei, veldig forelsket i den vi så på da, men vil prøve fler :ler: Så iss skal være med på lørdag :)

pusilus: Ja det går fort fremover nå :strix: Gleder meg!

Ble en tur til harryland i går kveld og et besøk innom en venninne som bor på veien dit :) Alltid koselig, men blir alltid så seint hver gang jeg er der :sjenert: Klokka ble ett før jeg var hjemme igjen... altfor seint når man skal opp kl 6 :ler:

Gikk fint å stå opp i dag da, men var stup trøtt når jeg kom hjem. Sovnet på sofaen og sambo hadde ringt med 12 :sjokk: ganger uten at jeg hadde hørt det :ler:

Ellers vært en rolig kveld med avslappende og deilig boblebad og huslige syssler ;)

Skrevet

Boblebad *misunnelig*

Her har "strikkefantomet" klart å strikke en hel jakkestolpe, det er det jeg har gjort etter jeg kom hjem fra jobb litt over seks :ler:

Får prøve meg på litt huslige sysler nå ;)

Skrevet
Boblebad *misunnelig*

Her har "strikkefantomet" klart å strikke en hel jakkestolpe, det er det jeg har gjort etter jeg kom hjem fra jobb litt over seks :ler:

Får prøve meg på litt huslige sysler nå ;)

Veldig deilig med boblebad på slike kalde dager i allefall :) Ikke så mye vi bruker det på sommeren, men på vinteren blir det fort flere ganger i uken ;)

Så flink du har vært til å strikke i dag da :klappe: Moro når det går unna på strikkingen :) Hva strikker du nå?

:kose:

Skrevet

Badekar er berre eit must nå når me er på husjakt. Så deilig å varma seg i det dempa lyset frå telys og berre ta det heilt med ro. :hjerte:

Skrevet

Kan vel ikke akkurat si at det går unna, det er fremdeles mitt første strikkeplagg jeg holder på med :ler: Stolpen på en jakke i 0-3 mnd er ikke så stor akkurat :rodme: Etter halskanten er strikket, går jeg over på "restegarn"-babyteppet :)

Må snike meg til litt bobling hos svigers i helgen :jepp:

Skrevet
Badekar er berre eit must nå når me er på husjakt. Så deilig å varma seg i det dempa lyset frå telys og berre ta det heilt med ro. :hjerte:

Har aldri angret for at vi kjøpte det nei ;)

Veldig deilig å dempe spottene og bare nye stillheten :hjerte:

Kan vel ikke akkurat si at det går unna, det er fremdeles mitt første strikkeplagg jeg holder på med :ler: Stolpen på en jakke i 0-3 mnd er ikke så stor akkurat :rodme: Etter halskanten er strikket, går jeg over på "restegarn"-babyteppet :)

Må snike meg til litt bobling hos svigers i helgen :jepp:

Tar tid å strikke småklær også, pinnene er vel kanskje ikke stå tykke? Strikket en babygenser til tanteungen for noen år siden og tenkte, ja dette går nok fort... men med pinne 2,5 tar det virkelig tid :ler:

Snikbobling må absolutt gjøres :tommelsmil:

Nå er det nattan her :natti:

Skrevet

Hei Lucky! :klem:

Åh det høres deilig ut med boblebad. Det ønsker jeg meg! Vi har hjørnebadekar, og det er deilig det også, men boblene er litt mer luksus ;)

Fått sovet godt ut etter harryturen? :fnise:

Skrevet
Hei Lucky! :klem:

Åh det høres deilig ut med boblebad. Det ønsker jeg meg! Vi har hjørnebadekar, og det er deilig det også, men boblene er litt mer luksus ;)

Fått sovet godt ut etter harryturen? :fnise:

Boblebad er deilig :hjerte: Men badekar i seg selv er også godt da! Vi bodde fem år uten badekar og det var et stooort savn...

Ble en lang harrytur ja :ler: Har vel fått sovet ut, selvom jeg er konstant trøtt :ler:

Uff...har kommet inn i en dårlig søvnrytme.. denne uken har jeg sovet hver dag når jeg har kommet hjem fra jobben :( Er så sliten og trøtt om dagen... Er jo ikke så mye stress på jobben heller, så skjønner ikke hvorfor energien ikke kommer til meg! Blir fort en dårlig rytme med den dagsovingen, så håper helgen ordner opp i det :sukk:

Skrevet

Innom med litt energistøv

**

**

Skrevet

Eg har dessverre ikkje noko energistøv å leggja igjen. Energi og overskudd er fullstendig mangelvare her, gitt. :Gjesp:

Men, ein dag nå, så er det helg! :hoppe:

Denne veka har berre flydd, altså! :dåne:

Skrevet

Blir fort en dårlig sirkel med dagsoving ja. Godt det er helg snart, slitsomt å være så sliten :klemmer:

Skrevet
Innom med litt energistøv

**

**

Takk :kose: *suger til meg alt jeg kan*

Eg har dessverre ikkje noko energistøv å leggja igjen. Energi og overskudd er fullstendig mangelvare her, gitt. :Gjesp:

Men, ein dag nå, så er det helg! :hoppe:

Denne veka har berre flydd, altså! :dåne:

Nei du har vel ikke så mye energi om dagen du nei...men i allefall en god grunn til det ;)

Ukene bare flyr, så skal bli deilig med helg nå :strix:

Blir fort en dårlig sirkel med dagsoving ja. Godt det er helg snart, slitsomt å være så sliten :klemmer:

uff...ja :sukk: Skal bli deilig med litt helg nå ja, selvom den er full av innhold :ler:

Skrevet
Blogg? :sjenert:

:velkommen:

Da var det endelig helg :strix:

Vært en full fart dag på jobben i dag, med underbemanning og en vikar som ikke var så kjent...i tillegg til dette hadde vi karneval... jada, gikk unna det :ler: Men nå er det helg og det er deeeeeilig!

I kveld er det ingen store planer, men i morgen skal jeg ut å prøve brudekjoler igjen :hoppe: Gleder meg!

På kvelden skal vi i 30 års lag :) Helgen kommer til å fly i vei, men deilig det også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...