Lucky? Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #2741 Skrevet 5. februar 2010 *sukk* Sniffing av baby. Ja det er fantastisk Babylukt er det beste! Nå er jeg back on track igjen, Lucky, håper jeg klarer å følge med denne gangen. Hva skjer for tiden egentlig - ekstremt lange sykluser, har jeg skjønt? Hvordan ser veien videre ut? Én dag til helg Babylukt er deilig Sååå vakker da! Godt at du er tilbake blåmor Står litt mer om veien videre i bloggen min Ha en super helg Fekk du med deg litt babylukt heim? *sniffe* Nei bare babydrømmer Da er det endelig helg I går var det jobb og personalmøte på kvelden og så i telefon når jeg kom hjem, så den dagen gikk av seg selv... I kveld har vi ingen store planer og det er deilig! Blir vel gullrekka, god mat og sofa tenker jeg En fin fredag til dere som er innom
^^Sunny^^ Skrevet 5. februar 2010 #2742 Skrevet 5. februar 2010 Du er absolutt ikke alene om å være trøtt Sove er det beste som finnes Deilig å ta en slik power nap på ettermiddagen Ha en strålende helg Lucky !!
Lucky? Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #2744 Skrevet 5. februar 2010 Ha en strålende helg Lucky !! Takk for det God helg Lucky? Takk for det La meg nedpå for å ta en time på øyet kl fem....og ble vekket nå Jada tre timer på øyet ble det Synes jo sambo kunne vekket meg da, men jeg sov som en stein mente han på Jaja....nå blir det matlaging og sofakos
honning Skrevet 5. februar 2010 #2746 Skrevet 5. februar 2010 Da er du hvertfall uthvilt til helga!! Du trengte nok å sove siden det ble så lenge, og nå kan dere bare kose dere resten av kvelden. Dumme syklusene dine Hvilken dag er du på nå? Utrolig plagsomt altså. Ha ei god helg
pusilus Skrevet 5. februar 2010 #2747 Skrevet 5. februar 2010 Kjære her er også mester på ikke å vekke meg når jeg har ettermiddagsdupp God fredagskveld
Lucky? Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2749 Skrevet 6. februar 2010 Kos deg i kveld Takk Håper du hadde en fin kveld også vennen Da er du hvertfall uthvilt til helga!! Du trengte nok å sove siden det ble så lenge, og nå kan dere bare kose dere resten av kvelden. Dumme syklusene dine Hvilken dag er du på nå? Utrolig plagsomt altså. Ha ei god helg Ja trengte nok litt søvn, går unna om dagen Ble en rolig kveld med god mat, sofa, film og sovende sambo på sofaen Syklusene mine er helt på bærtur Dag 93 i dag God helg til deg også Kjære her er også mester på ikke å vekke meg når jeg har ettermiddagsdupp God fredagskveld godt det ikke bare en min som ikke har vett på å vekke meg da God helg! God helg til deg også vennen Rolig kveld på sofaen i går med deilig mat og film Sov helt til halv tolv i dag...tror jeg trenger mye søvn om dagen ja I kveld skal jeg på en liten jentekveld hos en venninne med reker og vin, koselig Gutta skal i bursdag til en kamerat, så da må jo vi jentene finne på noe også! Så nå blir det en tur til byen for å finne oss en god vin og kanskje noe mer
Lucky? Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2750 Skrevet 6. februar 2010 Fant en kjempefin lykt i byen i dag Fikk gavekort i en interiørbutikk her i byen til jul og gikk inn for å se om det var noe fint der Lykta bare lyste mot meg, så klarte ikke la være...måtte legge til litt selv også da, men absolutt verdt det Gleder meg til å pakke den ut av esken og finne en fin plass til den i stuen Litt stiv i rygg og nakke i dag, så har akkurat tilbrakt en goood halvtime i badekaret, deilig! Nå blir det litt opprydning før fjelging og rekespising
dreia Skrevet 6. februar 2010 #2751 Skrevet 6. februar 2010 Bilde av lykt? Herlig med ettermiddagskvil. Eg hadde ein lang, god ein i går, eg også. Og la meg før 12 og sovna som ein stein. Nå blir det litt opprydning før fjelging og rekespising Kos deg i kveld!
Lucky? Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2752 Skrevet 6. februar 2010 Bilde av lykt? Herlig med ettermiddagskvil. Eg hadde ein lang, god ein i går, eg også. Og la meg før 12 og sovna som ein stein. Kos deg i kveld! Kommer nok bilde av lykta i bloggen i løpet av morgendagen tenker jeg Har ikke tid nå... Veldig deilig å slappe av litt på ettermiddagen ja, la meg vel ikke før ett i natt, men sov alikevel til halv tolv i dag, så søvnbehovet er jo der Kos deg i kveld du også
Happy Feet Skrevet 6. februar 2010 #2753 Skrevet 6. februar 2010 Koselig med litt nytt stæsj til huset.
Lucky? Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2754 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Koselig med litt nytt stæsj til huset. Alltid moro med noe nytt Hadde en superkoselig kveld med jentene i går Deilig reker og masse vin Tiden går fort når man sitter å skravler sånn, så var ikke hjemme før i tre tiden Formen er helt super i dag også, det er jo sååå deilig! Planen i dag er å få huset opp å gå igjen...vært en travel uke, så ikke fått gjort så mye som jeg burde gjort Skal skifte på senga, men sambo ligger der ennå, så får vel begynne i 1.etg så lenge Og ikke minst, i dag er det akkurat et halvt år til vi gifter oss Tiden går jammen fort! Jeg har masse å gjøre fremover, så det blir spennende! Tenk om et halvt år på denne tiden sitter jeg der sammen med mine forlovere og spiser frokost, skravler, svetter, ordner oss på håret og sminker oss Gleeeder meg Endret 7. februar 2010 av Lucky?
Lucky? Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #2755 Skrevet 7. februar 2010 Da er kjøkkenet vasket fra sokkel til tak og gulv :puh: Hvitt kjøkken er jammen pent, men fy så fort det man ser støvet på profilene... Nå er det lapskaus hos svigermor, ikke feil i dag det kjenner jeg
loffen Skrevet 7. februar 2010 #2756 Skrevet 7. februar 2010 Synes det er på tide at min svigermor gjør det samme.
honning Skrevet 8. februar 2010 #2757 Skrevet 8. februar 2010 Høres ut som at du har hatt ei veldig fin helg, Lucky. Flink som har fått gjort mye fornuftig, og i tillegg koselige "ufornuftige" ting. Jeg har også lyst på reker og vin! Håper du har hatt en fin mandag
Blåmor Skrevet 8. februar 2010 #2758 Skrevet 8. februar 2010 Jeg fikk også veldig lyst på reker nå! Her blir det derimot nystekte rundstykker (ikke hjemmebakte da) med deilig pålegg og te. Nam! Høres ut som en herlig helg
dreia Skrevet 8. februar 2010 #2759 Skrevet 8. februar 2010 Godt eg ikkje likar reker (iallfall kalde på smørbrød) og slepp å bli frista av vinen. Savnar ingen av delene nå. Nå er det under eit halvt år igjen til bryllupet! Har du kontrollen så langt?
Lucky? Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #2760 Skrevet 9. februar 2010 Synes det er på tide at min svigermor gjør det samme. Veldig deilig å komme til ferdig mat ja Og det beste var at det var ingen hjemme der, bare ferdig mat... Middagen var tidligere på dagen, men da holdt jeg på å vaske kjøkkenet, så når jeg kom var svigermor ute en tur og jeg kunne nyte ferdig middag i ro og fred Høres ut som at du har hatt ei veldig fin helg, Lucky. Flink som har fått gjort mye fornuftig, og i tillegg koselige "ufornuftige" ting. Jeg har også lyst på reker og vin! Håper du har hatt en fin mandag Reker og vin var helt fantastisk Reker er jo egentlig skikkelig sommermat, men var veldig godt med reker nå også! Venter veldig på sommeren nå *drømme* Mandagen var fin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå