Lucky? Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2721 Skrevet 1. februar 2010 For ei aktiv og artig helg du har hatt. Koselig! Eg må innrømma at den formen til svigerinna di ikkje akkurat frista. Heldigvis er det nok lenge til eg "må" ut på fylla igjen. Vært en helg med masse innhold dette ja Koselig! Veldig glad for at jeg ikke hadde samme form som svigerinne i går jeg også Det er leeenge til du ligger fyllesjuk en søndag ja Hadde en koselig kveld i går Før filmen satt vi å skravlet litt på en kaffebar og så så vi "Did you hear about the Morgans", søt film det Skulle egentlig se "Avatar 3D", men var fullt, så da måtte vi finne en annen film. For på kino hadde vi jo bestemt oss for å gå Nå er det mandag og ny uke og jeg begynner med tannlegetime nå på morgenen.... kanskje ikke den beste starten på en uke, men går for null hull denne gangen også
Happy Feet Skrevet 1. februar 2010 #2722 Skrevet 1. februar 2010 Høres ut som du har hatt en fin helg med masse innhold! Kan ikke akkurat si jeg heller misunner søndagsformen til svigerinna di. Håper tannlegebesøket gikk fint i dag. Alltid litt skummelt å gå til tannlegen, men satser på at det var null hull. Da er det i såfall bare moro å gå til tannlegen. Håper du får en fin uke og at tanta kommer på besøk!
Lucky? Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2723 Skrevet 1. februar 2010 Høres ut som du har hatt en fin helg med masse innhold! Kan ikke akkurat si jeg heller misunner søndagsformen til svigerinna di. Håper tannlegebesøket gikk fint i dag. Alltid litt skummelt å gå til tannlegen, men satser på at det var null hull. Da er det i såfall bare moro å gå til tannlegen. Håper du får en fin uke og at tanta kommer på besøk! Vært en super helg Veldig glad for at ikke jeg hadde samme form som svigerinne i går ja Gikk supert hos tannlegen! Deilig Blir en uke med full fart ser det ut til...tar gjerne imot et tantebesøk snart Da var denne uken i full gang igjen... Gikk supert hos tannlegen også, null hull Så da skal jeg ikke tilbake igjen før januar neste år Denne uken kommer til å rase avsted...skal ha to personalmøter på kveldstid, besøke mamma og pappa en kveld før de reiser sydover på fredag og barselbesøk til kollega...lurer på om det er mulig å få noen flere dager inn i denne uken Skal nok få det til Men i kveld er det bare avslapnig hjemme... sambo skal på kurs i morgen, men er et stykke å kjøre, så han har kjørt i vei i kveld for å sove over der oppe Så jeg er hjemme alene
dreia Skrevet 1. februar 2010 #2725 Skrevet 1. februar 2010 Så flott med null hull! Og så deilig med reine tenner etter tannlegebesøk - og ingen dårlig samvittighet. Kos deg heime aleine i kveld.
Lucky? Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2727 Skrevet 1. februar 2010 Deilig å være litt alene da Ja veldig deilig innimellom det Så flott med null hull! Og så deilig med reine tenner etter tannlegebesøk - og ingen dårlig samvittighet. Kos deg heime aleine i kveld. Alltid deilig med null hull Ingen dårlig samvittighet for snopet jeg spiser da Deilig med en hjemmealene kveld/natt innimellom
Lucky? Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2728 Skrevet 1. februar 2010 Takk for skravlingen Alltid koselig å skravle med deg vennen
pusilus Skrevet 2. februar 2010 #2730 Skrevet 2. februar 2010 for null hull. Skulle vært hos tanlegen jeg også, men jeg må finne en ny siden h*n jeg hadde har flyttet praksisen sin langt bort Håper du har en strålende tirsdag
Lucky? Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #2731 Skrevet 2. februar 2010 Ha en fiiiin tirsdag vennen! Takk for det Vært fin sålangt i allfall for null hull. Skulle vært hos tanlegen jeg også, men jeg må finne en ny siden h*n jeg hadde har flyttet praksisen sin langt bort Håper du har en strålende tirsdag Alltid deilig med null hull Var en periode det var mye tull med tennene mine synes jeg, men de siste årene har jeg bare vært hos tannlegen en gang i året og det uten hull Hadde jeg ikke blitt satt opp på time etter ett år, hadde jeg aldri fått surret meg til tannlegen heller Tirsdagen har vært fin sålangt Som dagene flyr! Ble sittenede oppe altfor lenge i går...ingen sambo som dro meg til sengs Så var helt gåen når jeg våknet i dag... men har gått bra på jobben da, bare trøtt når jeg kom hjem... Så nå har jeg sovet en goood time og er klar for resten av kvelden. I dag er det jo sesongstart på frusrerte fruer også
dreia Skrevet 3. februar 2010 #2732 Skrevet 3. februar 2010 Ble sittenede oppe altfor lenge i går...ingen sambo som dro meg til sengs Så var helt gåen når jeg våknet i dag... Det høyrtest berre så altfor kjent ut. Eg kan fint sitja oppe til 2-3 på natta på ein kvardag om mannen er vekkreist. Eg treng hjelp (les: masing) for å komma meg i seng. Men kanskje det kan ha litt samanheng med at eg gjerne har tatt ein ekstra lang middagskvil tidligare på ettermiddagen/kvelden. For då er det jo ingen som vekker meg frå den heller.
^^Sunny^^ Skrevet 3. februar 2010 #2733 Skrevet 3. februar 2010 Her var det mye snakk om soving Jeg har nettopp våknet jeg Har hatt meg et par timer på puta.. Bare MÅTTE liksom.. På en måte godt å vite at jeg ikke er alene om å være trøtt..
pusilus Skrevet 3. februar 2010 #2734 Skrevet 3. februar 2010 Da har jeg prøvd å fortelle at hun må ta seg en tur til deg Kan ikke garantere oppførselen på denne fruen, men håper hun tar til vett.
Lucky? Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #2736 Skrevet 4. februar 2010 Det høyrtest berre så altfor kjent ut. Eg kan fint sitja oppe til 2-3 på natta på ein kvardag om mannen er vekkreist. Eg treng hjelp (les: masing) for å komma meg i seng. Men kanskje det kan ha litt samanheng med at eg gjerne har tatt ein ekstra lang middagskvil tidligare på ettermiddagen/kvelden. For då er det jo ingen som vekker meg frå den heller. Godt det ikke bare er jeg som er avhengig av å ha en som drar meg til sengs når natten kommer... Ellers når sambo er hjemme kan jeg være stuptrøtt veldig tidlig på kvelden, men når han ikke er her er jeg ofte veldig våken Her var det mye snakk om soving Jeg har nettopp våknet jeg Har hatt meg et par timer på puta.. Bare MÅTTE liksom.. På en måte godt å vite at jeg ikke er alene om å være trøtt.. Du er absolutt ikke alene om å være trøtt Sove er det beste som finnes Deilig å ta en slik power nap på ettermiddagen
Lucky? Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #2737 Skrevet 4. februar 2010 Da har jeg prøvd å fortelle at hun må ta seg en tur til deg Kan ikke garantere oppførselen på denne fruen, men håper hun tar til vett. Ikke sett noe til henne ennå Håper hun snart tar til vett og finner veien Da var det brått to dager igjen til helg Dagen i går var fullboket, så den gikk rett og slett av seg selv Først jobb, så barselbesøk til kollaga for sniffing av deilig baby :rødme: , så personalmøte i tre timer og så en tur hjem til mamma og pappa for å ønske dem god tur sydover Når jeg kom hjem var det rett i seng.... I dag er det langdag på jobb og peronalmøte på kvelden, så skal bli deilig når fredagen kommer kjenner jeg Ser ut som om denne syklusen når nye høyder gitt Ha en fin torsdag jenter
Blåmor Skrevet 4. februar 2010 #2739 Skrevet 4. februar 2010 Babylukt er det beste! Nå er jeg back on track igjen, Lucky, håper jeg klarer å følge med denne gangen. Hva skjer for tiden egentlig - ekstremt lange sykluser, har jeg skjønt? Hvordan ser veien videre ut? Én dag til helg
dreia Skrevet 4. februar 2010 #2740 Skrevet 4. februar 2010 Fekk du med deg litt babylukt heim? *sniffe*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå