Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Spotter du fremdeles?

Nei det gav seg på lørdag :klø: 5 dager med spotting og så ingenting mer...

Det burde ha vært en lov mot lange sykluser ja. Er dårlig gjort at kroppen skal gjøre så man får færre sjanser til å prøve :Nikke:

Bra du skal snakke med sjefen i morgen så dagene dine blir bedre framover. Blir ofte sånn hos meg også, men det er mye min egen feil, så jeg prøver å skjerpe meg.

Kos deg med avslapping og besøk :kose:

Ja blir jo snytt for mange prøvinger :( Hvis denne blir ca som forrige vil det jo si at jeg kanskje har mulighet til to eggløsninger i halvåret liksom...det er jo umulig treffe :( Har jo ikke råd til å bruke el tester i så mange dager...

Er nok litt min egen feil at dagene er som de er også, men har virkelig mye som står i mitt ansvar om dagen og det tar på en gammel kropp :ler:

Ble avslapning ja og det i 2 timer :sjokk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri sett en hel episode av Greys jeg.. Går samtidig som csi eller hva det var...

Skrevet
Aldri sett en hel episode av Greys jeg.. Går samtidig som csi eller hva det var...

:sjokk: Jeg er avhengig :ler: Har vel sett så og si alle episodene i de fem sesongene som har gått :sjenert:

Ble tur til venninne i går kveld og var ikke hjemme igjen før ett i natt :sjenert: Rart hvor fort tiden flyr når man sitter å skravler :ler:

Ble to timer på øyet etter middagen i går, så faktisk ikke så trøtt når klokken ringte i dag, deilig :)

Klar for en ny dag!

Skrevet (endret)

Tiden går fort i hyggelig selskap. :Nikke:

Endret av loffen
Skrevet
Tiden går fort i hyggelig selskap. :Nikke:

Helt klart :Nikke:

Nok en full fart dag på jobben og sliiten når jeg kom hjem.... lagde middag til sambo og meg og kjørte i vei for litt sol :) Tenkte det var lurt å slå to fluer i en smekk, både bli brun og få sovet litt :ler: Så nå er jeg litt mer våken i allefall og klar for å betale regninger :sjenert:

Skrevet

Stakkar deg med de syklusene dine! Må være frustrerende!

Håper du får en fin helg :klem:

Skrevet
Ikke lenge til helg nå :hoppe:

Nei nå er det endelig helg :hoppe:

Stakkar deg med de syklusene dine! Må være frustrerende!

Håper du får en fin helg :klem:

Ja det er rett og slett helt ræva :( Ikke det at vi er veldig på prøverfronten nå ifht bryllupet, men med slike sykluser er det jo nesten umulig å bli gravid på egenhånd :( Er vel det som plager meg mest :grine:

God helg til deg også vennen :kose:

God fredag i stoven :hug:

Takk for det :) Vært en deilig kveld :klemmer:

Skrevet

Da var det endelig helg :strix: Deilig :)

Begynte litt seinere enn vanlig på jobb i dag og kunne sove over en time lengre enn vanlig, det var deilig det :) Og ikke minst begynte sambo seinere i dag også, så jeg slapp å bli vekket av hans klokke... Deilig start på dagen :)

Ellers har det bare vært avslapning, bestillings pizza, strikking og gullrekken i kveld :) Sambo har lagt seg, men jeg sov en liten time etter jobb, så ganske våken ennå :ler:

I morgen er det bursdag til en venninne på kvelden og ut å shoppe gave til henne sammen med noen venninner på dagen :) Skal ikke se bort i fra at det blir litt annen shopping også :ler:

God helg jenter :klemmer:

Skrevet
Kos deg i helgen! :)

Takk :) God helg til deg også vennen :kose:

Ble litt shopping til meg selv i dag også :hoppe: Ble: ny bukse, 2 gensere, smykke, bolero, "pen" topp, undertøysett :strix: Deilig med noe nytt!

Skal ut å spise før vi skal i bursdag, så skal møte to andre vennepar for spising :)

Kjører om en time :bond:

Skrevet

Hadde en kjempekoselig kveld i går :) Deilig mat først og så bursdagfest hjemme hos et vennepar etter det :) Ble en liten tur på byen før vi tok taxi hjem...

Fikk med meg en stup full svigerinne hjem også :ler: Hun og jeg ble sittende her hjemme å skravle frem til kl fire før jeg fikk lagt henne inn på gjesterommet...så nå har hun blitt hentet og formen hennes var ikke akkurat på topp :sjenert:

I dag er det ingen planer, men får vel prøve å få gjort noe effektivt i løpet av dagen...formen min er helt på topp i allefall :tommelsmil:

Skrevet

Usj, misunner ikke svigerinnen din i dag. :fnise:

Ha en fortsatt deilig søndag.

Skrevet
Hadde en kjempekoselig kveld i går :) Deilig mat først og så bursdagfest hjemme hos et vennepar etter det :) Ble en liten tur på byen før vi tok taxi hjem...

Fikk med meg en stup full svigerinne hjem også :ler: Hun og jeg ble sittende her hjemme å skravle frem til kl fire før jeg fikk lagt henne inn på gjesterommet...så nå har hun blitt hentet og formen hennes var ikke akkurat på topp :sjenert:

I dag er det ingen planer, men får vel prøve å få gjort noe effektivt i løpet av dagen...formen min er helt på topp i allefall :tommelsmil:

Ikke Lader`n vel???!!? Kan virkelig ikke se for meg henne stup full....

Skrevet
Usj, misunner ikke svigerinnen din i dag. :fnise:

Ha en fortsatt deilig søndag.

Nei ikke jeg heller :ler:

Fortsatt fin søndag til deg også :kose:

Ikke Lader`n vel???!!? Kan virkelig ikke se for meg henne stup full....

:ler: Nei er vel ikke den som drikker seg fullest det :ler: Var nok den yngste svigerinnen min ;)

Lat søndag...vasket litt klær og gjort litt forfallent arbeid i huset, ellers ikke gjort noen ting :sjenert:

I kveld er det kino med et par venninner :) Koselig!

Skrevet

Innom med en klem før jeg drar på ferie! :klem:

:pls: for at mensen kommer før jeg kommer hjem igjen!!

Høres ut som du har hatt et par fine dager! håper de neset 14 også blir bra!!

Klemmer til deg fra meg! :klemmer:

Skrevet
Kos deg i kveld :)

Takk :) Du også :kose:

Innom med en klem før jeg drar på ferie! :klem:

:pls: for at mensen kommer før jeg kommer hjem igjen!!

Høres ut som du har hatt et par fine dager! håper de neset 14 også blir bra!!

Klemmer til deg fra meg! :klemmer:

Håper virkelig mensen kommer mens du er på ferie :) To uker til orker jeg ikke altså :sur:

God tur til deg :) Kos dere masse!

:klemmer:

Skrevet

For ei aktiv og artig helg du har hatt. Koselig! :nigo:

Eg må innrømma at den formen til svigerinna di ikkje akkurat frista. Heldigvis er det nok lenge til eg "må" ut på fylla igjen. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...