Lucky? Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #2681 Skrevet 26. januar 2010 Kommer med heiagjengen min, og prøver å lokke frem mensen jeg også. :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Takk søte vennen Ha en bra kveld Takk for det Ha en fin kveld du også Da har jeg sovet en laaang og god time Deilig! Fikk laget middag til sambo, men jeg orket rett og slett ikke å spise... Resten av kvelden blir nok rolig, skulle egentlig vært å trent, men er sliten i dag Får heller bruke den energien som er til å gjøre litt fornuftige ting her hjemme
loffen Skrevet 26. januar 2010 #2682 Skrevet 26. januar 2010 Jeg er også trøtt og sliten i dag. enda jeg ikke har gjort noenting liksom.. Ha en fin kveld!
dreia Skrevet 26. januar 2010 #2683 Skrevet 26. januar 2010 Godt det ikkje berre er meg. Det blei ein times blund på meg også, og gjett om eg var hissig då mannen vekte meg, for ein time var så reint for lite.
Lucky? Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #2684 Skrevet 26. januar 2010 Jeg er også trøtt og sliten i dag. enda jeg ikke har gjort noenting liksom.. Ha en fin kveld! Godt det ikke bare er meg Har forsåvidt gjort en masse i dag jeg da Deilig å sove litt Godt det ikkje berre er meg. Det blei ein times blund på meg også, og gjett om eg var hissig då mannen vekte meg, for ein time var så reint for lite. Godt det er fler som er trøtte her Satt på vekkerklokken, men slumret og slumret og orket ikke tanken på å stå opp...men nå er jeg våken og skal vel klare å holde ut resten av kvelden Greys begynner ikke før 22.45 i dag
dreia Skrevet 26. januar 2010 #2685 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Greys begynner ikke før 22.45 i dag For ein gongs skyld er eg glad for at eg aldri har fulgt med på det. Så slepp eg å ha det som grunn til å måtta halda meg vaken så lenge. (Eg finn alltids andre grunnar til å bli lenge oppe *skal bare*, men har som mål å komma meg tidlig i seng i dag.) Endret 26. januar 2010 av dreia
Lucky? Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #2686 Skrevet 26. januar 2010 For ein gongs skyld er eg glad for at eg aldri har fulgt med på det. Så slepp eg å ha det som grunn til å måtta halda meg vaken så lenge. (Eg finn alltids andre grunnar til å bli lenge oppe *skal bare*, men har som mål å komma meg tidlig i seng i dag.) Det er minuset med å følge med på slike serier...begynte så seint forrige tirsdag også, men da sovnet jeg halveis i serien Blir rett og slett for seint for meg, men prøver igjen i kveld Før var jeg kjempeflink å la meg tidlig hver kveld i ukedagene og passet på at det ble i allefall åtte timers søvn...men det er leeeenge siden jeg har klart åtte timers søvn nå Kommer meg aldri i seng i tide lenger
angelou Skrevet 26. januar 2010 #2687 Skrevet 26. januar 2010 Å nei, begynner det så seint i dag også ! Da blir jeg trøtt i morgen altså Må jo se, er jo sesonavslutning også!
dreia Skrevet 26. januar 2010 #2688 Skrevet 26. januar 2010 Det er minuset med å følge med på slike serier...begynte så seint forrige tirsdag også, men da sovnet jeg halveis i serien Blir rett og slett for seint for meg, men prøver igjen i kveld Før var jeg kjempeflink å la meg tidlig hver kveld i ukedagene og passet på at det ble i allefall åtte timers søvn...men det er leeeenge siden jeg har klart åtte timers søvn nå Kommer meg aldri i seng i tide lenger Hugs å stilla vekkarklokka FØR Grey's i dag, då. Eg er skikkelig B-menneske, så eg kjem meg aldri i seng før eg må (eller før mannen har masa på meg i minst ein halvtime - jo før han startar masinga, desto tidligare kjem eg meg i seng ).
Lucky? Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #2689 Skrevet 26. januar 2010 Å nei, begynner det så seint i dag også ! Da blir jeg trøtt i morgen altså Må jo se, er jo sesonavslutning også! Er det sesongavslutning i dag? DA må jeg i allefall holde meg våken Begynner frustrerte fruer igjen nå da eller? Hugs å stilla vekkarklokka FØR Grey's i dag, då. Eg er skikkelig B-menneske, så eg kjem meg aldri i seng før eg må (eller før mannen har masa på meg i minst ein halvtime - jo før han startar masinga, desto tidligare kjem eg meg i seng ). Får prøve å huske å stille klokka før jeg setter meg til denne gangen ja Ikke lett å komme seg i seng Ønsker at kvelden skal være laaang, men blir så himla trøtt når klokka ringer 6.15 hver dag
pusilus Skrevet 26. januar 2010 #2690 Skrevet 26. januar 2010 Sier bare en ting jeg, nedlastete episoder Slipper å være lenge oppe
Lucky? Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #2691 Skrevet 26. januar 2010 Sier bare en ting jeg, nedlastete episoder Slipper å være lenge oppe ikke dumt det nei Men har ikke fått surret meg til å gjøre det, så da må jeg holde ut i kveld
Lucky? Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #2693 Skrevet 27. januar 2010 Grey's! Ja tenk å slute serien på den måten der da
honning Skrevet 27. januar 2010 #2694 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er bare sniktitter på Grey's, og får med meg litt innimellom, men har lyst å begynne på serien fra begynnelsen av. Nedlasting er fint ja... Tipper jeg vet hva som skjedde i går når jeg forstår at det var trist ja... Heier fram mensen hos deg jeg også :duskedame:
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2010 #2695 Skrevet 27. januar 2010 Jeg sier også for nedlasting. litt for mensen!
Happy Feet Skrevet 27. januar 2010 #2696 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har også sett for meg deg som blond. Men bare håret, altså. Pussig hvordan man danner seg et bilde av noen, og så er det som regel helt feil. litt på tanta jeg også! Huff, skulle ikke vært lov med så lange sykluser! Ha en fin dag, vennen. Snart bare to dager igjen til helg!
Lucky? Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #2697 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er bare sniktitter på Grey's, og får med meg litt innimellom, men har lyst å begynne på serien fra begynnelsen av. Nedlasting er fint ja... Tipper jeg vet hva som skjedde i går når jeg forstår at det var trist ja... Heier fram mensen hos deg jeg også Absolutt verdt å se seiren fra starten Ganske trist på slutten der ja, men har min teori om hva som skjer videre Takk for heiing, håper det hjelper Jeg sier også for nedlasting. litt for mensen! Tror jeg må sette meg mer inn i det nedlastningsgreine altså, spørs om jeg klarer å vente helt til høsten med å se hvordan det går Takk for heiing Jeg har også sett for meg deg som blond. Men bare håret, altså. Pussig hvordan man danner seg et bilde av noen, og så er det som regel helt feil. litt på tanta jeg også! Huff, skulle ikke vært lov med så lange sykluser! Ha en fin dag, vennen. Snart bare to dager igjen til helg! Ja rart hvordan man danner seg bilder Har jo ikke vært veldig mørk tidligere heller da, men ikke så lyst som nå Er ikke blekehvitt da, men lysnet Synes det skille vært en lov mot lange sykluser jeg Skjønner virkelig ikke at det er mulig.... Deilig med helg i sikte
Lucky? Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #2698 Skrevet 27. januar 2010 Fin dag på jobben i dag også, tiden går veldig fort om dagen og høyt tempo hele dagen...kommer meg aldri hjem når jeg skal heller Alltid ett eller annet som stopper meg hver gang jeg skal gå og i dag ble det en halvtime ekstra, det ble det i går også.... Mye å ordne med om dagen og kjenner at det jobben er krevende for tiden...helt utslitt når jeg kommer hjem Skal prøve å snakke litt med sjefen min i morgen om hvordan jeg synes ting er, så håper jeg vi finner ut en god løsning Nå blir det litt avslapning før jeg muligens drar på besøk til en venninne...får se ann energinivået når jeg våkner
honning Skrevet 27. januar 2010 #2700 Skrevet 27. januar 2010 Det burde ha vært en lov mot lange sykluser ja. Er dårlig gjort at kroppen skal gjøre så man får færre sjanser til å prøve Bra du skal snakke med sjefen i morgen så dagene dine blir bedre framover. Blir ofte sånn hos meg også, men det er mye min egen feil, så jeg prøver å skjerpe meg. Kos deg med avslapping og besøk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå