Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kommer med heiagjengen min, og prøver å lokke frem mensen jeg også.

:duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame:

Takk søte vennen :kyss2:

Ha en bra kveld :)

Takk for det :) Ha en fin kveld du også :kose:

Da har jeg sovet en laaang og god time :ler: Deilig! Fikk laget middag til sambo, men jeg orket rett og slett ikke å spise...

Resten av kvelden blir nok rolig, skulle egentlig vært å trent, men er sliten i dag :sukk:

Får heller bruke den energien som er til å gjøre litt fornuftige ting her hjemme ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også trøtt og sliten i dag. enda jeg ikke har gjort noenting liksom.. :huh:

Ha en fin kveld! :klem:

Skrevet

Godt det ikkje berre er meg. :Gjesp::veslejenta: Det blei ein times blund på meg også, og gjett om eg var hissig då mannen vekte meg, for ein time var så reint for lite. :fnise:

Skrevet
Jeg er også trøtt og sliten i dag. enda jeg ikke har gjort noenting liksom.. :huh:

Ha en fin kveld! :klem:

Godt det ikke bare er meg :ler: Har forsåvidt gjort en masse i dag jeg da :) Deilig å sove litt ;)

:kose:

Godt det ikkje berre er meg. :Gjesp::veslejenta: Det blei ein times blund på meg også, og gjett om eg var hissig då mannen vekte meg, for ein time var så reint for lite. :fnise:

:ler: Godt det er fler som er trøtte her ;) Satt på vekkerklokken, men slumret og slumret og orket ikke tanken på å stå opp...men nå er jeg våken og skal vel klare å holde ut resten av kvelden ;) Greys begynner ikke før 22.45 i dag :sur:

Skrevet (endret)
Greys begynner ikke før 22.45 i dag :sur:

For ein gongs skyld er eg glad for at eg aldri har fulgt med på det. Så slepp eg å ha det som grunn til å måtta halda meg vaken så lenge. (Eg finn alltids andre grunnar til å bli lenge oppe *skal bare*, men har som mål å komma meg tidlig i seng i dag.) ;)

Endret av dreia
Skrevet
For ein gongs skyld er eg glad for at eg aldri har fulgt med på det. Så slepp eg å ha det som grunn til å måtta halda meg vaken så lenge. (Eg finn alltids andre grunnar til å bli lenge oppe *skal bare*, men har som mål å komma meg tidlig i seng i dag.) ;)

:ler: Det er minuset med å følge med på slike serier...begynte så seint forrige tirsdag også, men da sovnet jeg halveis i serien :sjenert: Blir rett og slett for seint for meg, men prøver igjen i kveld :ler:

Før var jeg kjempeflink å la meg tidlig hver kveld i ukedagene og passet på at det ble i allefall åtte timers søvn...men det er leeeenge siden jeg har klart åtte timers søvn nå :( Kommer meg aldri i seng i tide lenger :ler:

Skrevet

Å nei, begynner det så seint i dag også ! Da blir jeg trøtt i morgen altså :Gjesp: Må jo se, er jo sesonavslutning også!

Skrevet
:ler: Det er minuset med å følge med på slike serier...begynte så seint forrige tirsdag også, men da sovnet jeg halveis i serien :sjenert: Blir rett og slett for seint for meg, men prøver igjen i kveld :ler:

Før var jeg kjempeflink å la meg tidlig hver kveld i ukedagene og passet på at det ble i allefall åtte timers søvn...men det er leeeenge siden jeg har klart åtte timers søvn nå :( Kommer meg aldri i seng i tide lenger :ler:

Hugs å stilla vekkarklokka FØR Grey's i dag, då. :tunge1:

Eg er skikkelig B-menneske, så eg kjem meg aldri i seng før eg må (eller før mannen har masa på meg i minst ein halvtime - jo før han startar masinga, desto tidligare kjem eg meg i seng :fnise:).

Skrevet
Å nei, begynner det så seint i dag også ! Da blir jeg trøtt i morgen altså :Gjesp: Må jo se, er jo sesonavslutning også!

Er det sesongavslutning i dag? DA må jeg i allefall holde meg våken :Nikke: Begynner frustrerte fruer igjen nå da eller?

Hugs å stilla vekkarklokka FØR Grey's i dag, då. :tunge1:

Eg er skikkelig B-menneske, så eg kjem meg aldri i seng før eg må (eller før mannen har masa på meg i minst ein halvtime - jo før han startar masinga, desto tidligare kjem eg meg i seng :fnise:).

:ler: Får prøve å huske å stille klokka før jeg setter meg til denne gangen ja :Nikke:

Ikke lett å komme seg i seng :) Ønsker at kvelden skal være laaang, men blir så himla trøtt når klokka ringer 6.15 hver dag :Gjesp:

Skrevet

Sier bare en ting jeg, nedlastete episoder :tommel: Slipper å være lenge oppe :Nikke:

Skrevet
Sier bare en ting jeg, nedlastete episoder :tommel: Slipper å være lenge oppe :Nikke:

:ler: ikke dumt det nei ;) Men har ikke fått surret meg til å gjøre det, så da må jeg holde ut i kveld ;)

Skrevet
Grey's! :grine:

Ja tenk å slute serien på den måten der da :grine:

Skrevet

Jeg er bare sniktitter på Grey's, og får med meg litt innimellom, men har lyst å begynne på serien fra begynnelsen av. Nedlasting er fint ja... Tipper jeg vet hva som skjedde i går når jeg forstår at det var trist ja...

Heier fram mensen hos deg jeg også :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Skrevet

Jeg sier også :tommelopp: for nedlasting. :ler:

:duskedame: litt for mensen!

Skrevet

Jeg har også sett for meg deg som blond. Men bare håret, altså. :fnise: Pussig hvordan man danner seg et bilde av noen, og så er det som regel helt feil.

:kjefte: litt på tanta jeg også! Huff, skulle ikke vært lov med så lange sykluser!

Ha en fin dag, vennen. Snart bare to dager igjen til helg! :danse:

:klemmer:

Skrevet
Jeg er bare sniktitter på Grey's, og får med meg litt innimellom, men har lyst å begynne på serien fra begynnelsen av. Nedlasting er fint ja... Tipper jeg vet hva som skjedde i går når jeg forstår at det var trist ja...

Heier fram mensen hos deg jeg også :duskedame:

Absolutt verdt å se seiren fra starten :Nikke: Ganske trist på slutten der ja, men har min teori om hva som skjer videre :ler:

Takk for heiing, håper det hjelper ;)

:kose:

Jeg sier også :tommelopp: for nedlasting. :ler:

:duskedame: litt for mensen!

Tror jeg må sette meg mer inn i det nedlastningsgreine altså, spørs om jeg klarer å vente helt til høsten med å se hvordan det går :ler:

Takk for heiing :kose:

Jeg har også sett for meg deg som blond. Men bare håret, altså. :fnise: Pussig hvordan man danner seg et bilde av noen, og så er det som regel helt feil.

:kjefte: litt på tanta jeg også! Huff, skulle ikke vært lov med så lange sykluser!

Ha en fin dag, vennen. Snart bare to dager igjen til helg! :danse:

:klemmer:

Ja rart hvordan man danner seg bilder :ler: Har jo ikke vært veldig mørk tidligere heller da, men ikke så lyst som nå :) Er ikke blekehvitt da, men lysnet ;)

Synes det skille vært en lov mot lange sykluser jeg :Nikke: Skjønner virkelig ikke at det er mulig....

Deilig med helg i sikte :kose:

Skrevet

Fin dag på jobben i dag også, tiden går veldig fort om dagen og høyt tempo hele dagen...kommer meg aldri hjem når jeg skal heller :sukk: Alltid ett eller annet som stopper meg hver gang jeg skal gå og i dag ble det en halvtime ekstra, det ble det i går også....

Mye å ordne med om dagen og kjenner at det jobben er krevende for tiden...helt utslitt når jeg kommer hjem :( Skal prøve å snakke litt med sjefen min i morgen om hvordan jeg synes ting er, så håper jeg vi finner ut en god løsning :)

Nå blir det litt avslapning før jeg muligens drar på besøk til en venninne...får se ann energinivået når jeg våkner :ler:

Skrevet

Det burde ha vært en lov mot lange sykluser ja. Er dårlig gjort at kroppen skal gjøre så man får færre sjanser til å prøve :Nikke:

Bra du skal snakke med sjefen i morgen så dagene dine blir bedre framover. Blir ofte sånn hos meg også, men det er mye min egen feil, så jeg prøver å skjerpe meg.

Kos deg med avslapping og besøk :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...