honning Skrevet 24. januar 2010 #2661 Skrevet 24. januar 2010 Har alltid sett for meg at du er blond, eg, men... Det har alltid jeg også gjort Man danner seg virkelig et inntrykk av hvordan folk her inne ser ut ja Rare kroppen din med spotting i hytt og vær, og at det ikke går over i mens? Kan jo være at det blir som hos pusilus? Kos deg hos svigermor og ha en fin søndagskveld
Lucky? Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2662 Skrevet 24. januar 2010 Det har alltid jeg også gjort Man danner seg virkelig et inntrykk av hvordan folk her inne ser ut ja Rare kroppen din med spotting i hytt og vær, og at det ikke går over i mens? Kan jo være at det blir som hos pusilus? Kos deg hos svigermor og ha en fin søndagskveld Virker jeg veldig "blond" eller?? Har ikke vært veldig mørk da, har vært mørk blond med lyse striper Ja kroppen min er rar...er jo ikke noe nytt det Håper det går over til en mens veldig snart Hjemme fra svigermor igjen Hun synes håret var fint hun også, så da får jeg høre på de som sier det er fint og bare venne meg til det Driver med litt jobbeting nå i kveld og skal ordne litt til før det er nattan... I morgen er det ny uke og nye muligheter og ikke minst bare 5 dager igjen til det er helg igjen
Lucky? Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #2664 Skrevet 25. januar 2010 Du er sikkert kjempefin på håret. Hjelper nå som jeg begynner å bli vant med det God morgen Trøøøttt i dag....ble altfor seint i seng i går igjen Men men..like blid og klar for en ny dag I dag er det møte etter jobben, så blir en litt lenger dag enn vanlig...men greit med litt overtid/avspasering også da Ingen mens ennå :klø:
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2010 #2665 Skrevet 25. januar 2010 Fælt så merkelig mensen skal oppføre seg for flesteparten av oss her inne da. Håper den dukker opp snart. (Eller at du får en positiv test selvsagt )
SøsterLiten Skrevet 25. januar 2010 #2667 Skrevet 25. januar 2010 Jeg driver å flørter med tanken på å bli brunette for tiden jeg.. Har hatt alle lengder, farger, frisyrer - you name it- I had it!!!- Det som stopper meg er at jeg endelig har fått laaaangt hår og hvis jeg farger det mørkt og angrer så vil jeg liksom ikke risikere å ødelegge håret såpass at det må klippes av... Synes tanten din kan slutte å tulle nå og komme på besøk selv istedet for å sende dattera si! Ærlig talt! Ha en fin mandag!
honning Skrevet 25. januar 2010 #2668 Skrevet 25. januar 2010 Virker jeg veldig "blond" eller?? Har ikke vært veldig mørk da, har vært mørk blond med lyse striper Ja kroppen min er rar...er jo ikke noe nytt det Håper det går over til en mens veldig snart Nei, du virker ikke veldig blond i det hele tatt Men lyst hår har jeg sett for meg Og du er helt sikkert veldig fin nå ja. Mensen din bør komme veldig snart nå ja!
Lucky? Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #2669 Skrevet 25. januar 2010 Fælt så merkelig mensen skal oppføre seg for flesteparten av oss her inne da. Håper den dukker opp snart. (Eller at du får en positiv test selvsagt ) Ja det er vel kanskje derfor vi sitter her Liker ikke slike tulle tanter altså 81 dager er lenge nok synes nå jeg....Håper den kommer snart, alltid godt å begynne på dag 1 :klø: Jeg driver å flørter med tanken på å bli brunette for tiden jeg.. Har hatt alle lengder, farger, frisyrer - you name it- I had it!!!- Det som stopper meg er at jeg endelig har fått laaaangt hår og hvis jeg farger det mørkt og angrer så vil jeg liksom ikke risikere å ødelegge håret såpass at det må klippes av... Synes tanten din kan slutte å tulle nå og komme på besøk selv istedet for å sende dattera si! Ærlig talt! Ha en fin mandag! Er du blond nå eller? Moro å prøve litt forskjellige frisyrer og farger da Skjønner at du ikke vil risikere å måtte klippe det kort når det endelig har blitt langt Synes også tanten bør komme på et skikkelig besøk nå ja, dattera er ikke noe tess nemmelig
Lucky? Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #2670 Skrevet 25. januar 2010 Nei, du virker ikke veldig blond i det hele tatt Men lyst hår har jeg sett for meg Og du er helt sikkert veldig fin nå ja. Mensen din bør komme veldig snart nå ja! Godt å høre Ble en liten stund redd for at jeg opptrer blondt her inne Håper mensen hører deg rope, men hører den nemmelig aldri på Denne dagen har rast i vei...var ikke hjemme før sju og så middagslaging og slikt etter det, så er kvelden her allerede Men men, vært en fin dag da
angelou Skrevet 25. januar 2010 #2671 Skrevet 25. januar 2010 Ha en fin kveld Håper mensen kommer, eller, det håper vi jo seff IKKE at den gjør, men av gode grunner
Lucky? Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #2672 Skrevet 25. januar 2010 Ha en fin kveld Håper mensen kommer, eller, det håper vi jo seff IKKE at den gjør, men av gode grunner Takk for det Beste i hele verden hadde jo vært om den ikke kom av gode grunner, men har ikke trua på det altså...men 81 dagers syklus holder synes nå jeg http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=586649 uff...tenker på en venninne av meg som har samboeren sin der nede nå, hun har det virkelig tøft i dag
dreia Skrevet 25. januar 2010 #2673 Skrevet 25. januar 2010 *lokke på* Eg har sett deg for meg blond, ja. Men det er ikkje fordi eg synst du er "blånn", altså! Du kan ta det heilt med ro. Håpar du har hatt ein fin kveld, sjølv om den har vore litt kort.
Lucky? Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #2674 Skrevet 25. januar 2010 *lokke på* Eg har sett deg for meg blond, ja. Men det er ikkje fordi eg synst du er "blånn", altså! Du kan ta det heilt med ro. Håpar du har hatt ein fin kveld, sjølv om den har vore litt kort. Takk for lokking Håper hu hører på deg Godt jeg ikke fremstår som blond Føler ikke selv at jeg er det i allefall Vært en fin, men kort kveld
SøsterLiten Skrevet 25. januar 2010 #2675 Skrevet 25. januar 2010 Er du blond nå eller? Moro å prøve litt forskjellige frisyrer og farger da Skjønner at du ikke vil risikere å måtte klippe det kort når det endelig har blitt langt Synes også tanten bør komme på et skikkelig besøk nå ja, dattera er ikke noe tess nemmelig Jeg har hatt varianter av blond de siste 7 årene egentlig... Etter at jeg traff LilleMann har det blitt lite prøving for han er som din kjære... Blondis digger!! Nå tenker jeg at forandring fryder... Har VELDIG lyst til å farge håret, men jeg tørr ikke komme tilbake på jobb fra sykemelding med ny sveis liksom... Ha en fin Mandagskveld!
Lucky? Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #2676 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har hatt varianter av blond de siste 7 årene egentlig... Etter at jeg traff LilleMann har det blitt lite prøving for han er som din kjære... Blondis digger!! Nå tenker jeg at forandring fryder... Har VELDIG lyst til å farge håret, men jeg tørr ikke komme tilbake på jobb fra sykemelding med ny sveis liksom... Ha en fin Mandagskveld! Blondis digger Veldig deilig med forandringer da, har lyst på mørkt hår igjen en gang jeg også men får prøve dette lyse litt og så om jeg trives med det
Gjest imli Skrevet 26. januar 2010 #2677 Skrevet 26. januar 2010 Egtrudde og du var blond Men ikkje "blond" altså rart korleis ein lagar seg forestillingar om korleis folk her inne ser ut. Håper mensen kjem snart, syns du har hatt lang nok syklus no ja Brukar du noko medikament o.l no, eller går berre naturen sin vante gong?
Lucky? Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #2678 Skrevet 26. januar 2010 Egtrudde og du var blond Men ikkje "blond" altså rart korleis ein lagar seg forestillingar om korleis folk her inne ser ut. Håper mensen kjem snart, syns du har hatt lang nok syklus no ja Brukar du noko medikament o.l no, eller går berre naturen sin vante gong? Ja rart hvordan man danner seg bilder av de man "snakker" med Synes absolutt syklusen har vært lang nok nå ja Går på metformin nå og den skal jo hjelpe til med syklusen egentlig, men har ikke merket noe til det ennå...første syklus med metformin nå da så kan jo hende det tar litt tid Hjemme fra jobb Trøøøt og sliten i dag, så spørs om det ikke blir en liten hvil i dag altså Nesten så jeg ikke orker å lage middag...men får vel lage noe mat til sambo før jeg legger meg nedpå litt Ingen tegn til tantebesøk ennå
pusilus Skrevet 26. januar 2010 #2679 Skrevet 26. januar 2010 Kommer med heiagjengen min, og prøver å lokke frem mensen jeg også. :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå