pusilus Skrevet 20. januar 2010 #2641 Skrevet 20. januar 2010 Teite kroppen som har funnet ut at det finnes noe som heter spotting da Det er ikke noe artig Jeg har enda ikke spottet ved el, men tre dager etter el der i mot
Lucky? Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #2642 Skrevet 21. januar 2010 Det hørtes ut som en slitsom morgen! :dåne: Godt jobbet å rekke jobben! Dumme kroppen som oppfører seg sånn! Så deilig med massasje! Slitsomt med morgener som den ja, jeg liker å ha goood tid og ta meg en kopp kaffe og bare nyte stillheten....men men gikk jo bra i går alikevel Den kroppen ligger snart under gis bort på finn.no Teite kroppen som har funnet ut at det finnes noe som heter spotting da Det er ikke noe artig Jeg har enda ikke spottet ved el, men tre dager etter el der i mot Ja her skal ingenting være uprøvd tydeligvis Spottet du fra tre dager etter el og frem til mens? :dåne:
loffen Skrevet 21. januar 2010 #2643 Skrevet 21. januar 2010 KOs deg med velvære dag i dag! Det høres deilig ut. Når det gjelder sånn alumimiumklorid-deo, så tåler ikke jeg det heller. Det svir og klør noe helt grusomt!
Lucky? Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2644 Skrevet 22. januar 2010 (endret) KOs deg med velvære dag i dag! Det høres deilig ut. Når det gjelder sånn alumimiumklorid-deo, så tåler ikke jeg det heller. Det svir og klør noe helt grusomt! Veldig deilig med en slik dag innimellom "Godt" det ikke bare er jeg som reagerer på den deoen da, men prøver å holde ut så lenge jeg klarer....for den hjelper veldid! Svette jo ikke lenger Da er det endelig helg Hadde en deilig dag i går med massasje Deilig, men ho massøren var litt spesiell så går ikke dit igjen...men ho fikk tatt noen vonde punkter på rygg og nakke i allefall Ellers var hun rett og slett lat synes nå jeg da Så var jeg hos frisøren på kvelden og nå har jeg blitt blond Veksler mellom å være velig fornøyd og å synes det ikke er helt bra Men tar nok litt tid til å venne seg til det også...har vært mørk en evighet De på jobben synes i allefall det var fint og sambo er fornøyd Gjorde det pga han har mast om det...var lys når vi ble sammen og han har hintet i mange år om at han vil at jeg skal bli lys igjen Så da får jeg prøve å se om jeg trives som lys igjen Dagen i dag har gått unna...møter og jobbing har gjort at dagen bare har rast i vei Etter jobb hentet jeg minste tanteungen og har kost meg med henne noen timer før hun ble hentet Hun er så vakker Ingen store planer i helgen, deilig! Spotter fremdeles da :klø: Kom litt rødt i dag og tenkte da at NÅ kommer mensen, men neida tilbake til brunt igjen Endret 22. januar 2010 av Lucky?
pusilus Skrevet 22. januar 2010 #2645 Skrevet 22. januar 2010 Spottet du fra tre dager etter el og frem til mens? :dåne: Ja det hender seg det ja, men som oftest er det ikke spotting før ca 7 DOP og dvs "bare" omkring 6 dager med spotting.. Denne syklusen der i mot er jeg på CD 27 og har enda ikke spottet, jeg er i himmelen Spottingen du har nå høres ut som den jeg pleier å ha, kanskje min har sendt dattera si til deg God fredag
honning Skrevet 22. januar 2010 #2646 Skrevet 22. januar 2010 Deilig med helg ja Så morro å endre hårfarge og få litt variasjon igjen. Når jeg går til frisøren så ser ingen det, så jeg er kjedelig sånn sett Tenker din kjære er glad for å ha blondine i hus igjen ja Koselig å ha noen timer med tantungen Ha ei flott, og forhåpentligvis spottefri helg!!
Lucky? Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #2647 Skrevet 23. januar 2010 Ja det hender seg det ja, men som oftest er det ikke spotting før ca 7 DOP og dvs "bare" omkring 6 dager med spotting.. Denne syklusen der i mot er jeg på CD 27 og har enda ikke spottet, jeg er i himmelen Spottingen du har nå høres ut som den jeg pleier å ha, kanskje min har sendt dattera si til deg God fredag Høres slitsomt ut Men deilig å slippe unna spottingen denne gangen da, kanskje det er lap'en som har gjort det? Er nok dattera til din som er her ja, og ho er ikke grei Deilig med helg ja Så morro å endre hårfarge og få litt variasjon igjen. Når jeg går til frisøren så ser ingen det, så jeg er kjedelig sånn sett Tenker din kjære er glad for å ha blondine i hus igjen ja Koselig å ha noen timer med tantungen Ha ei flott, og forhåpentligvis spottefri helg!! Er ikke ofte jeg gjør store sprell med håret mitt jeg heller Har langt har så blir som oftest bare å ta tuppene, men artig å prøve noe nytt også Sambo er veldig fornøyd Deilig å sove lenge Nå er det snart frokost og en tur til byen...noen småting som skal fikses og jeg har lyst på iphone Skal sjekke litt priser i allefall
iss Skrevet 23. januar 2010 #2648 Skrevet 23. januar 2010 *skyldig* Du likte iphonen min?? Fiiiine telefonen!!! Hvis du har samme operatør som du kjøper tlf til kan du ta den i bruk med en gang også! Kos deg!!
pusilus Skrevet 23. januar 2010 #2649 Skrevet 23. januar 2010 Høres slitsomt ut Men deilig å slippe unna spottingen denne gangen da, kanskje det er lap'en som har gjort det? Er nok dattera til din som er her ja, og ho er ikke grei Regner med at det er lapen som har gjort meg spottefri før mensen denne gangen Fikk en liten opprenskning der gitt, men medregnet blødningene etter lapen har jeg ikke hatt flere hvite dager enn vanlig. Men ja jøsses, det er greit å ha helt fri før mensen Håper hun begynner å oppføre seg, for slik som dette går det ikke an å holde på ****************** Har iPhone jeg også
Lucky? Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #2650 Skrevet 23. januar 2010 *skyldig* Du likte iphonen min?? Fiiiine telefonen!!! Hvis du har samme operatør som du kjøper tlf til kan du ta den i bruk med en gang også! Kos deg!! Ja DU er den skyldige Så mye morsomt som er på din, så hadde jeg nok blitt sittende å bare trykke på den Koselig å skravle med deg i dag vennen Regner med at det er lapen som har gjort meg spottefri før mensen denne gangen Fikk en liten opprenskning der gitt, men medregnet blødningene etter lapen har jeg ikke hatt flere hvite dager enn vanlig. Men ja jøsses, det er greit å ha helt fri før mensen Håper hun begynner å oppføre seg, for slik som dette går det ikke an å holde på ****************** Har iPhone jeg også Flott at det hjalp på med lap da Godt å slippe for mange røde dager i måneden Virkelig dårlig oppførsel hos meg om dagen ja, så håper virkelig hun finner ut at dette ikke er stedet å være Jeg vil også ha iphone
Lucky? Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #2651 Skrevet 23. januar 2010 Ikke blitt noen iphone på meg i dag...rakk rett og slett ikke innom den butikken jeg skulle se i På vei til byen ringte mamma og lurte på om jeg ville møte henne og tanteunge (broren mins minste jente 3,5) for lunsj i byen, så da gjorde jeg det Gikk å tittet litt i byen sammen med de og så var det koselig lunsj Tanteungen er så morsom om dagen, kommer så mye vittig ut av den lille munnen Etter det ble det litt shopping på meg og så en tur til iss Koselig! Nå er jeg hjemme og i kveld skal vi bare slappe av og spise taco
Miss I.W. Skrevet 23. januar 2010 #2652 Skrevet 23. januar 2010 Hei, Blondie! Det er godt med litt forandring innimellom! Håper spottinga er et engangstilfelle og at det var første og siste gang. Ha en deilig taco-kveld!
SøsterLiten Skrevet 23. januar 2010 #2653 Skrevet 23. januar 2010 Ja håper spiren klorer seg ordentlig fast neste gang om jeg skulle være så heldig å bli gravid igjen Måtte innom apoteket for å kjøpe en test bare for å få slått fra meg en mulig graviditet...og den var negativ... Så da er det nok bare den flotte kroppen min som har funnet ut at det i tillegg til lange sykluser og sjeldene eggløsninger er noe som heter spotting og det må den jo også prøve ut Jada! I mitt neste liv ønsker jeg meg en normal kropp Håper spiren klorer seg fast da Dumt med den negative testen! Men det er jo greit å vite da! Normale kropper et et must i neste liv! Vi har vel fått det vi skal ha ut av dette livet! Ha en super lørdagskveld!
Lucky? Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2654 Skrevet 24. januar 2010 Hei, Blondie! Det er godt med litt forandring innimellom! Håper spottinga er et engangstilfelle og at det var første og siste gang. Ha en deilig taco-kveld! Veldig moro med litt forandring ja, så kommer nok til å trives som blond igjen også Tar bare litt tid å venne seg til det Vil ikke se noe mer til den spottingen nei, håper det er første og siste gang Håper spiren klorer seg fast da Dumt med den negative testen! Men det er jo greit å vite da! Normale kropper et et must i neste liv! Vi har vel fått det vi skal ha ut av dette livet! Ha en super lørdagskveld! Hadde ikke akkurat forventet en positiv test, så ingen tårer her Men en normal kropp i neste liv, ja takk En deilig og rolig lørdagskveld med taco og film Sambo har lagt seg, og er ikke lenge før jeg legger meg heller tenker jeg... Mange tanker i hodet i kveld, så ikke helt klar for sengen enda
Lucky? Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2655 Skrevet 24. januar 2010 En deilig og lat søndag Bare vært hjemme og kost oss i dag, sovet lenge og bare gjort det aller mest nødvendige Sambo er i virkelig godt humør om dagen, og det er så deilig Ingen spotting i dag, og ingen mens :klø: Trodde spottingen skulle gå over i mens jeg....eller hvordan er det??
dreia Skrevet 24. januar 2010 #2656 Skrevet 24. januar 2010 blondina! Har alltid sett for meg at du er blond, eg, men... Eg er heller ikkje av dei mest dristige i frisørstolen. Det mest dristige eg har funne på der, utanom brudefrisyren (= krølltang ), er vel å klippa håret litt opp foran. *living on the edge* iPhone? Slikt ser altfor komplisert ut for meg. Likar godt min fiiiine, røde, 3,5 år gamle Nokia. Den finn eg til og med (stort sett) fram på. (Sjølv om eg ennå ikkje har våga meg inn på noko internett på mobilen. ) Så herlig med ein samboar i godt humør. Nyt det!
Pasjonsblomst Skrevet 24. januar 2010 #2657 Skrevet 24. januar 2010 En deilig og lat søndag Bare vært hjemme og kost oss i dag, sovet lenge og bare gjort det aller mest nødvendige Sambo er i virkelig godt humør om dagen, og det er så deilig Ingen spotting i dag, og ingen mens :klø: Trodde spottingen skulle gå over i mens jeg....eller hvordan er det?? Hei på deg... skulle trodd at spottingen skulle bli mens ja? Kan det være noe annet på gang..? Høres ut som du har hatt en herlig helg.. thats good! Helg er best hehe. nyt resten av kvelden
Lucky? Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2658 Skrevet 24. januar 2010 blondina! Har alltid sett for meg at du er blond, eg, men... Eg er heller ikkje av dei mest dristige i frisørstolen. Det mest dristige eg har funne på der, utanom brudefrisyren (= krølltang ), er vel å klippa håret litt opp foran. *living on the edge* : iPhone? Slikt ser altfor komplisert ut for meg. Likar godt min fiiiine, røde, 3,5 år gamle Nokia. Den finn eg til og med (stort sett) fram på. (Sjølv om eg ennå ikkje har våga meg inn på noko internett på mobilen. ) Så herlig med ein samboar i godt humør. Nyt det! Så morsomt at du har sett for deg at jeg er blond da Man danner seg liksom bilder av de man snakker med her inne Pleier ikke være så kreativ på frisørfronten jeg heller, men hender jeg tar noen striper og litt sånt da. Har langt hår og har planer om å beholde det i allefall frem til bryllupet Trodde også iphone var veldig komplisert, men etter å ha lekt meg litt på iss sin, så virker den ikke så uoverkommerlig Sambo i godt humør er ikke hver dag her, så det nytes til det fulle Hei på deg... skulle trodd at spottingen skulle bli mens ja? Kan det være noe annet på gang..? Høres ut som du har hatt en herlig helg.. thats good! Helg er best hehe. nyt resten av kvelden Ja det var det jeg trodde også :klø: Men jeg har aldri spottet før, så ikke vet jeg Tror nok ikke det er noe annet..tok en test her om dagen bare for å slå det fra meg og den var negativ.... Helg er helt supert
pusilus Skrevet 24. januar 2010 #2659 Skrevet 24. januar 2010 Spottingen min stopper som oftest opp 14-18 timer før mensen kommer , så plutselig er mensen der
Lucky? Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2660 Skrevet 24. januar 2010 Spottingen min stopper som oftest opp 14-18 timer før mensen kommer , så plutselig er mensen der Da får jeg håper jeg er som deg og at mensen kommer veldig snart Nå blir det en liten tur opp til svigermor på kaffe og hjelpe sambo med noen dataproblemer der oppe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå