Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Teite kroppen som har funnet ut at det finnes noe som heter spotting da :sur: Det er ikke noe artig :riste:

Jeg har enda ikke spottet ved el, men tre dager etter el der i mot :roll:

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det hørtes ut som en slitsom morgen! :dåne: Godt jobbet å rekke jobben!

Dumme kroppen som oppfører seg sånn! :kjefte:

Så deilig med massasje! :strix:

Slitsomt med morgener som den ja, jeg liker å ha goood tid og ta meg en kopp kaffe og bare nyte stillheten....men men gikk jo bra i går alikevel ;)

Den kroppen ligger snart under gis bort på finn.no :ler:

:kose:

Teite kroppen som har funnet ut at det finnes noe som heter spotting da :sur: Det er ikke noe artig :riste:

Jeg har enda ikke spottet ved el, men tre dager etter el der i mot :roll:

Ja her skal ingenting være uprøvd tydeligvis :ler:

Spottet du fra tre dager etter el og frem til mens? :dåne:

Skrevet

KOs deg med velvære dag i dag! Det høres deilig ut.

Når det gjelder sånn alumimiumklorid-deo, så tåler ikke jeg det heller. Det svir og klør noe helt grusomt!

Skrevet (endret)
KOs deg med velvære dag i dag! Det høres deilig ut.

Når det gjelder sånn alumimiumklorid-deo, så tåler ikke jeg det heller. Det svir og klør noe helt grusomt!

Veldig deilig med en slik dag innimellom :)

"Godt" det ikke bare er jeg som reagerer på den deoen da, men prøver å holde ut så lenge jeg klarer....for den hjelper veldid! Svette jo ikke lenger :strix:

Da er det endelig helg :strix:

Hadde en deilig dag i går med massasje :hjerte: Deilig, men ho massøren var litt spesiell så går ikke dit igjen...men ho fikk tatt noen vonde punkter på rygg og nakke i allefall :) Ellers var hun rett og slett lat synes nå jeg da :sjenert:

Så var jeg hos frisøren på kvelden og nå har jeg blitt blond :ler: Veksler mellom å være velig fornøyd og å synes det ikke er helt bra :sjenert: Men tar nok litt tid til å venne seg til det også...har vært mørk en evighet :) De på jobben synes i allefall det var fint og sambo er fornøyd :tommelsmil: Gjorde det pga han har mast om det...var lys når vi ble sammen og han har hintet i mange år om at han vil at jeg skal bli lys igjen :ler: Så da får jeg prøve å se om jeg trives som lys igjen :)

Dagen i dag har gått unna...møter og jobbing har gjort at dagen bare har rast i vei :) Etter jobb hentet jeg minste tanteungen og har kost meg med henne noen timer før hun ble hentet :) Hun er så vakker :hjerte:

Ingen store planer i helgen, deilig!

Spotter fremdeles da :klø: Kom litt rødt i dag og tenkte da at NÅ kommer mensen, men neida tilbake til brunt igjen :sjenert:

Endret av Lucky?
Skrevet
Spottet du fra tre dager etter el og frem til mens? :dåne:

Ja det hender seg det ja, men som oftest er det ikke spotting før ca 7 DOP og dvs "bare" omkring 6 dager med spotting.. Denne syklusen der i mot er jeg på CD 27 og har enda ikke spottet, jeg er i himmelen :skya:

Spottingen du har nå høres ut som den jeg pleier å ha, kanskje :frustrert: min har sendt dattera si til deg :vetikke:

God fredag :kose:

Skrevet

Deilig med helg ja :hoppe:

Så morro å endre hårfarge og få litt variasjon igjen. Når jeg går til frisøren så ser ingen det, så jeg er kjedelig sånn sett :sjenert: Tenker din kjære er glad for å ha blondine i hus igjen ja ;)

Koselig å ha noen timer med tantungen :)

Ha ei flott, og forhåpentligvis spottefri helg!! :klem:

Skrevet
Ja det hender seg det ja, men som oftest er det ikke spotting før ca 7 DOP og dvs "bare" omkring 6 dager med spotting.. Denne syklusen der i mot er jeg på CD 27 og har enda ikke spottet, jeg er i himmelen :skya:

Spottingen du har nå høres ut som den jeg pleier å ha, kanskje :frustrert: min har sendt dattera si til deg :vetikke:

God fredag :kose:

Høres slitsomt ut :sukk: Men deilig å slippe unna spottingen denne gangen da, kanskje det er lap'en som har gjort det?

Er nok dattera til din som er her ja, og ho er ikke grei :ler:

Deilig med helg ja :hoppe:

Så morro å endre hårfarge og få litt variasjon igjen. Når jeg går til frisøren så ser ingen det, så jeg er kjedelig sånn sett :sjenert: Tenker din kjære er glad for å ha blondine i hus igjen ja ;)

Koselig å ha noen timer med tantungen :)

Ha ei flott, og forhåpentligvis spottefri helg!! :klem:

Er ikke ofte jeg gjør store sprell med håret mitt jeg heller :sjenert: Har langt har så blir som oftest bare å ta tuppene, men artig å prøve noe nytt også ;) Sambo er veldig fornøyd :ler:

Deilig å sove lenge :) Nå er det snart frokost og en tur til byen...noen småting som skal fikses og jeg har lyst på iphone :sjenert: Skal sjekke litt priser i allefall :)

Skrevet

*skyldig* :ler: Du likte iphonen min?? Fiiiine telefonen!!! Hvis du har samme operatør som du kjøper tlf til kan du ta den i bruk med en gang også! :ler:

Kos deg!!

Skrevet
Høres slitsomt ut :sukk: Men deilig å slippe unna spottingen denne gangen da, kanskje det er lap'en som har gjort det?

Er nok dattera til din som er her ja, og ho er ikke grei :ler:

Regner med at det er lapen som har gjort meg spottefri før mensen denne gangen :Nikke: Fikk en liten opprenskning der gitt, men medregnet blødningene etter lapen har jeg ikke hatt flere hvite dager enn vanlig. Men ja jøsses, det er greit å ha helt fri før mensen :nigo:

Håper hun begynner å oppføre seg, for slik som dette går det ikke an å holde på :regler:

Har iPhone jeg også :mobil:

Skrevet
*skyldig* :ler: Du likte iphonen min?? Fiiiine telefonen!!! Hvis du har samme operatør som du kjøper tlf til kan du ta den i bruk med en gang også! :ler:

Kos deg!!

Ja DU er den skyldige :ler: Så mye morsomt som er på din, så hadde jeg nok blitt sittende å bare trykke på den :ler:

Koselig å skravle med deg i dag vennen :kose:

Regner med at det er lapen som har gjort meg spottefri før mensen denne gangen :Nikke: Fikk en liten opprenskning der gitt, men medregnet blødningene etter lapen har jeg ikke hatt flere hvite dager enn vanlig. Men ja jøsses, det er greit å ha helt fri før mensen :nigo:

Håper hun begynner å oppføre seg, for slik som dette går det ikke an å holde på :regler:

Har iPhone jeg også :mobil:

Flott at det hjalp på med lap da :) Godt å slippe for mange røde dager i måneden :)

Virkelig dårlig oppførsel hos meg om dagen ja, så håper virkelig hun finner ut at dette ikke er stedet å være :ler:

Jeg vil også ha iphone :sur:

Skrevet

Ikke blitt noen iphone på meg i dag...rakk rett og slett ikke innom den butikken jeg skulle se i :sur:

På vei til byen ringte mamma og lurte på om jeg ville møte henne og tanteunge (broren mins minste jente 3,5) for lunsj i byen, så da gjorde jeg det :) Gikk å tittet litt i byen sammen med de og så var det koselig lunsj :) Tanteungen er så morsom om dagen, kommer så mye vittig ut av den lille munnen :ler:

Etter det ble det litt shopping på meg og så en tur til iss :) Koselig!

Nå er jeg hjemme og i kveld skal vi bare slappe av og spise taco :strix:

Skrevet

Hei, Blondie! :nigo:

Det er godt med litt forandring innimellom!

Håper spottinga er et engangstilfelle og at det var første og siste gang.

Ha en deilig taco-kveld! :klem:

Skrevet
Ja håper spiren klorer seg ordentlig fast neste gang om jeg skulle være så heldig å bli gravid igjen :)

Måtte innom apoteket for å kjøpe en test bare for å få slått fra meg en mulig graviditet...og den var negativ... Så da er det nok bare den flotte kroppen min som har funnet ut at det i tillegg til lange sykluser og sjeldene eggløsninger er noe som heter spotting og det må den jo også prøve ut :ler:

Jada! I mitt neste liv ønsker jeg meg en normal kropp :sur:

Håper spiren klorer seg fast da :jepp:

Dumt med den negative testen! :sukk: Men det er jo greit å vite da! :kose:

Normale kropper et et must i neste liv! Vi har vel fått det vi skal ha ut av dette livet!

Ha en super lørdagskveld!

:klem:

Skrevet
Hei, Blondie! :nigo:

Det er godt med litt forandring innimellom!

Håper spottinga er et engangstilfelle og at det var første og siste gang.

Ha en deilig taco-kveld! :klem:

Veldig moro med litt forandring ja, så kommer nok til å trives som blond igjen også :) Tar bare litt tid å venne seg til det :ler:

Vil ikke se noe mer til den spottingen nei, håper det er første og siste gang :kjefte:

Håper spiren klorer seg fast da :jepp:

Dumt med den negative testen! :sukk: Men det er jo greit å vite da! :kose:

Normale kropper et et must i neste liv! Vi har vel fått det vi skal ha ut av dette livet!

Ha en super lørdagskveld!

:klem:

Hadde ikke akkurat forventet en positiv test, så ingen tårer her :sukk: Men en normal kropp i neste liv, ja takk :ler:

En deilig og rolig lørdagskveld med taco og film :) Sambo har lagt seg, og er ikke lenge før jeg legger meg heller tenker jeg... Mange tanker i hodet i kveld, så ikke helt klar for sengen enda :)

Skrevet

En deilig og lat søndag :) Bare vært hjemme og kost oss i dag, sovet lenge og bare gjort det aller mest nødvendige ;)

Sambo er i virkelig godt humør om dagen, og det er så deilig :strix:

Ingen spotting i dag, og ingen mens :klø: Trodde spottingen skulle gå over i mens jeg....eller hvordan er det??

Skrevet

:goodbye: blondina!

Har alltid sett for meg at du er blond, eg, men... :ler:

Eg er heller ikkje av dei mest dristige i frisørstolen. Det mest dristige eg har funne på der, utanom brudefrisyren (= krølltang :fnise:), er vel å klippa håret litt opp foran. *living on the edge* :legrine:

iPhone? :redd: Slikt ser altfor komplisert ut for meg. Likar godt min fiiiine, røde, 3,5 år gamle Nokia. Den finn eg til og med (stort sett) fram på. :nigo: (Sjølv om eg ennå ikkje har våga meg inn på noko internett på mobilen. :fnise:)

Så herlig med ein samboar i godt humør. Nyt det! :strix:

Skrevet
En deilig og lat søndag :) Bare vært hjemme og kost oss i dag, sovet lenge og bare gjort det aller mest nødvendige ;)

Sambo er i virkelig godt humør om dagen, og det er så deilig :strix:

Ingen spotting i dag, og ingen mens :klø: Trodde spottingen skulle gå over i mens jeg....eller hvordan er det??

Hei på deg... skulle trodd at spottingen skulle bli mens ja? Kan det være noe annet på gang..? :)

Høres ut som du har hatt en herlig helg.. thats good! Helg er best ;) hehe. nyt resten av kvelden :goodbye:

Skrevet
:goodbye: blondina!

Har alltid sett for meg at du er blond, eg, men...

Eg er heller ikkje av dei mest dristige i frisørstolen. Det mest dristige eg har funne på der, utanom brudefrisyren (= krølltang :fnise:), er vel å klippa håret litt opp foran. *living on the edge* :

iPhone? :redd: Slikt ser altfor komplisert ut for meg. Likar godt min fiiiine, røde, 3,5 år gamle Nokia. Den finn eg til og med (stort sett) fram på. :nigo: (Sjølv om eg ennå ikkje har våga meg inn på noko internett på mobilen. :fnise:)

Så herlig med ein samboar i godt humør. Nyt det! :strix:

:ler: Så morsomt at du har sett for deg at jeg er blond da :) Man danner seg liksom bilder av de man snakker med her inne :sjenert: Pleier ikke være så kreativ på frisørfronten jeg heller, men hender jeg tar noen striper og litt sånt da. Har langt hår og har planer om å beholde det i allefall frem til bryllupet ;)

Trodde også iphone var veldig komplisert, men etter å ha lekt meg litt på iss sin, så virker den ikke så uoverkommerlig :)

Sambo i godt humør er ikke hver dag her, så det nytes til det fulle :ler:

Hei på deg... skulle trodd at spottingen skulle bli mens ja? Kan det være noe annet på gang..? :)

Høres ut som du har hatt en herlig helg.. thats good! Helg er best ;) hehe. nyt resten av kvelden :goodbye:

Ja det var det jeg trodde også :klø: Men jeg har aldri spottet før, så ikke vet jeg :sukk:

Tror nok ikke det er noe annet..tok en test her om dagen bare for å slå det fra meg og den var negativ....

Helg er helt supert :strix:

Skrevet

Spottingen min stopper som oftest opp 14-18 timer før mensen kommer :sjenert: , så plutselig er mensen der :roll:

Skrevet
Spottingen min stopper som oftest opp 14-18 timer før mensen kommer :sjenert: , så plutselig er mensen der :roll:

Da får jeg håper jeg er som deg og at mensen kommer veldig snart ;)

Nå blir det en liten tur opp til svigermor på kaffe og hjelpe sambo med noen dataproblemer der oppe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...