kipa81 Skrevet 18. januar 2010 #2621 Skrevet 18. januar 2010 Jeg og!!!!! Herregud, så merkelig!! Har hatt mageknip på jobb hele dagen i dag!! Haha! BTW; Hva er å spotte? SÅ gøy med symaskin, det har jeg og! Kanskje vi starter en syklubb (med mulig tilhørende vin) til høsten? Iss har vel også maskin?
honning Skrevet 18. januar 2010 #2622 Skrevet 18. januar 2010 Håper mageknipen er borte snart, og at formen kommer seg. Morro med symaskin da. Har tenkt på det noen ganger at jeg skulle hatt det også, men jeg er som deg og ikke har rørt en symaskin siden ungdomsskolen Man trenger det jo iblant
Lucky? Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2623 Skrevet 19. januar 2010 Hatt vondt i magen idag jeg og.. Merkelig.. Så merkelig! Du hadde jo litt på søndag også, er nok noe som går om dagen Håper du slipper unna mer av det Jeg og!!!!! Herregud, så merkelig!! Har hatt mageknip på jobb hele dagen i dag!! Haha! BTW; Hva er å spotte? SÅ gøy med symaskin, det har jeg og! Kanskje vi starter en syklubb (med mulig tilhørende vin) til høsten? Iss har vel også maskin? Så merkelig! Det gjør jo sååå vondt Håper du slipper unna mer av det i dag Syklubb må vi få til iss og jeg snakket om det på søndag også, morsommere å sitte fler å sy sammen Gleder meg Håper mageknipen er borte snart, og at formen kommer seg. Morro med symaskin da. Har tenkt på det noen ganger at jeg skulle hatt det også, men jeg er som deg og ikke har rørt en symaskin siden ungdomsskolen Man trenger det jo iblant Mageknipen ga seg utover kvelden, så håper den holder seg borte nå Har vel egentlig ikke hatt noe stort behov for symaskin før, men alltids kjekt med en hobby til Moro er det i allefall Trøtt i dag...la meg seint og har sovet dårlig i natt Bruker deodoranten aliminiumclorid som skal hjelpe mot svette.. den skal tas på før du legger deg og være der til morgenen. Men den svir så ekstremt at i natt måtte jeg bare stå opp å vaske bort litt av den Skal ikke brukes når man er nybarbert, men nå hadde jeg virkelig "spart" for å unngå sviingen.....men hjalp det? Nei Når jeg første var oppe i natt var jeg sååå sulten at jeg måtte spise litt også Så ble dårlig søvn i natt ja...
Happy Feet Skrevet 19. januar 2010 #2624 Skrevet 19. januar 2010 Ønsker deg en fin dag og håper trøttheten forsvinner. Slitsomt å være så trøtt på jobb! Huff, høres ut som en slitsom natt!
Lucky? Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2625 Skrevet 19. januar 2010 Ønsker deg en fin dag og håper trøttheten forsvinner. Slitsomt å være så trøtt på jobb! Huff, høres ut som en slitsom natt! Trøttheten forsvant den og dagen har gått veldig bra Men kommer nok til å merke det i kveld tenker jeg Slitsom natt ja Mageknip i dag også Begynte etter lunsj sånn forsiktig og nå er det på full gang igjen... Ellers en fin dag på jobb, full fart så dagen har gått fort Planen i dag er å vaske klær, rydde og ordne litt og gjøre unna litt jobbeting Og ikke minst, Greys
Lucky? Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2626 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Ikke vært noe mer mageknip siden sist jeg skrev, så det er deilig! Mageknipen ga resultater, så kanskje ikke så rart det ga seg Har fått tømt alle stativer med klær og ryddet klærne på plass og ikke minst fått støvsuget rommet der jeg tørker klær Ikke ofte det er mulighet til det, men nå henger det ingenting på stativene så da er det litt lettere Så da er det rommet klart for å ta imot stooore mengder med klær igjen...første maskin er ferdig snart og det blir noen til i løpet av kvelden...henger litt etter med klesvasken ja Har også støvsuget kjelleren og kontoret til sambo :dåne: Der så det virkelig ikke ut... Kjøkkenet har også fått seg en liten vask, så nå gjenstår bare kattekassen Hater å ta den....men får bare manne meg opp å få vekk den ekle lukten... Spotter i dag også :klø: Endret 19. januar 2010 av Lucky?
honning Skrevet 19. januar 2010 #2627 Skrevet 19. januar 2010 Hei Lucky! Bra at mageknipen ser ut til å forsvinne. Så flink du har vært til å vaske og rydde og greier! Merkelig med den spottinga :klø: Ha en fin kveld videre
Lucky? Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #2628 Skrevet 19. januar 2010 Hei Lucky! Bra at mageknipen ser ut til å forsvinne. Så flink du har vært til å vaske og rydde og greier! Merkelig med den spottinga :klø: Ha en fin kveld videre Deilig med noen effektive kvelder Ikke altfor ofte de er effektive her i huset Den spottingen er merkelig ja...:klø: Deilig med en effektiv kveld Sett en time på en jobbrelatert film...på engelsk uten tekst og kost med med en stooor kopp citrus te med en hel oppskåret appelsin i Nå er det snart Greys
Lucky? Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2629 Skrevet 20. januar 2010 Ble en pangstart på dagen...sambo snakket til meg 7.25 og spurte om jeg ikke begynte på jobb kl 8 alikevel Klart jeg gjorde! Jeg hadde glemt å sette på klokka for jeg sovnet på sofaen i går Da gikk det unna her i heimen, og med 20 min kjøring til jobb.... men jeg rakk det Nå er akkurat middagen ferdig, så kjennes ut som om jeg trenger en lite strekk på sofaen Deilig! Spotter i dag også...rimelig oppblåst i magen også, så spørs nok om ikke tanta kommer anytime
SøsterLiten Skrevet 20. januar 2010 #2630 Skrevet 20. januar 2010 Rart med spottingen... Hva slags farge er det? er det litt sånn rosa? mageknip også? Hmm... :klø: Vet at det er VELDIG liten sjanse for deg Lucky... men... Kan det hende at ditt ønske på stjernen har blitt sant? Teste en liten test? Er IKKE meningen å gå deg falske håp, men jeg bare tenker 10 ukers syklus? spotting? mageknip? kvalme? MANGE gode klemmer fra meg til deg Trøtt i dag...la meg seint og har sovet dårlig i natt Bruker deodoranten aliminiumclorid som skal hjelpe mot svette.. den skal tas på før du legger deg og være der til morgenen. Men den svir så ekstremt at i natt måtte jeg bare stå opp å vaske bort litt av den Skal ikke brukes når man er nybarbert, men nå hadde jeg virkelig "spart" for å unngå sviingen.....men hjalp det? Nei Når jeg første var oppe i natt var jeg sååå sulten at jeg måtte spise litt også Så ble dårlig søvn i natt ja... jeg har også brukt sånn og jeg merket at når jeg vasket meg under armene litt tidligere på kvelden og lot det tørke HELT før jeg smurte på deoen så fikk jeg ikke så vondt... Prøve?
dreia Skrevet 20. januar 2010 #2631 Skrevet 20. januar 2010 Huff, det høyrtest ut som pes så tidlig på morgonen! :dåne: Eg tenkte forresten same tanken som SøsterLiten. Du vurderer ikkje å ta ein test? Det minnar vel litt om slik det var i mai?
Lucky? Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2632 Skrevet 20. januar 2010 Rart med spottingen... Hva slags farge er det? er det litt sånn rosa? mageknip også? Hmm... :klø: Vet at det er VELDIG liten sjanse for deg Lucky... men... Kan det hende at ditt ønske på stjernen har blitt sant? Teste en liten test? Er IKKE meningen å gå deg falske håp, men jeg bare tenker 10 ukers syklus? spotting? mageknip? kvalme? MANGE gode klemmer fra meg til deg jeg har også brukt sånn og jeg merket at når jeg vasket meg under armene litt tidligere på kvelden og lot det tørke HELT før jeg smurte på deoen så fikk jeg ikke så vondt... Prøve? Har tenkt tanken, men har liten tro Har ingen tester liggende her hjemme, men kanskje jeg skulle kjøpt en bare for å utelukke Pleier å la armhulene tørke jeg også, men ikke så veldig lenge...kanskje jeg bør la de få tørke lenger ja...lurt Heldigvis ikke så ofte jeg trenger å bruke den Huff, det høyrtest ut som pes så tidlig på morgonen! :dåne: Eg tenkte forresten same tanken som SøsterLiten. Du vurderer ikkje å ta ein test? Det minnar vel litt om slik det var i mai? Ble mye pes på morgenen i dag ja Får huske på å stille klokken i kveld Har tenkt på den testingen, men har ingen test her hjemme nå...men kanskje greit å kjøpe en bare for å utelukke?? Minner litt om mai ja...da kom jo mensen og to uker etter brun utflod som da var en sa...
dreia Skrevet 20. januar 2010 #2633 Skrevet 20. januar 2010 Eg pleier iallfall sjeldan å spotta. Dei gongene eg har gjort det, har stort sett vore i forbindelse med SA-ane. Særlig andre gongen. (Men då var det helst lys, lys rosa.) Håpar iallfall det ikkje er ein SA, for hos deg skal jo alle gode ting vera 3. Å stilla vekkarklokka i kveld er nok ingen dum idé, nei.
Lucky? Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2634 Skrevet 20. januar 2010 Eg pleier iallfall sjeldan å spotta. Dei gongene eg har gjort det, har stort sett vore i forbindelse med SA-ane. Særlig andre gongen. (Men då var det helst lys, lys rosa.) Håpar iallfall det ikkje er ein SA, for hos deg skal jo alle gode ting vera 3. Å stilla vekkarklokka i kveld er nok ingen dum idé, nei. Nei jeg har aldri spottet før heller :klø: Mensen pleier å starte med mengder friskt blod, men nå er det bare brun/beige Håper ikke det er en sa nei....alle gode ting SKAL være 3 her ja Blir vekkerklokke i kveld ja
Lucky? Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2636 Skrevet 20. januar 2010 Håper at alle gode ting er tre! Ja håper spiren klorer seg ordentlig fast neste gang om jeg skulle være så heldig å bli gravid igjen Nå har jeg vært å tatt litt sol Deilig! Måtte innom apoteket for å kjøpe en test bare for å få slått fra meg en mulig graviditet...og den var negativ... Så da er det nok bare den flotte kroppen min som har funnet ut at det i tillegg til lange sykluser og sjeldene eggløsninger er noe som heter spotting og det må den jo også prøve ut Jada! I mitt neste liv ønsker jeg meg en normal kropp I morgen er dagen for pleie og velvære Etter jobb skal jeg ha en times massasje Fikk gavekort til bursdagen min i fjor, så var på tide å bruke det opp nå...varte bare ett år Så skal jeg å klippe og farge håret etter det! Gleder meg
dreia Skrevet 20. januar 2010 #2637 Skrevet 20. januar 2010 (endret) Herlig med massasje! Eg fekk gavekort på massasje til jul, men eg kan vel ikkje ta slikt som gravid? Men då har eg all grunn til å gleda meg til mini er ute og faren kan passa mens eg nyter litt velfortjent kroppspleie. Spotting kan vel også skje rundt EL? Håpar det er EL-tid nå, så syklusen blir kortare enn den forrige. Endret 20. januar 2010 av dreia
iss Skrevet 20. januar 2010 #2638 Skrevet 20. januar 2010 Greit å ha testet, for å ha det unnagjort Kos deg med luksusbehandling
Lucky? Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #2639 Skrevet 20. januar 2010 Herlig med massasje! Eg fekk gavekort på massasje til jul, men eg kan vel ikkje ta slikt som gravid? Men då har eg all grunn til å gleda meg til mini er ute og faren kan passa mens eg nyter litt velfortjent kroppspleie. Spotting kan vel også skje rundt EL? Håpar det er EL-tid nå, så syklusen blir kortare enn den forrige. Deilig å kunne nyte litt massasje etter fødselen da Det er jo velfortjent Vet ikke så mye om spotting egentlig jeg...kan være rundt el tider også kanskje Forrige syklus var el på dag 78 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har trodd jeg har hatt el denne syklusen Stikking og slim...nå må det være el...stikking og slim nå Må det være el...stikking og slim nå MÅ det være el...og sånn har det vært mange ganger Greit å ha testet, for å ha det unnagjort Kos deg med luksusbehandling Ja veldig greit det Slipper jeg å tenke mer på det liksom.... Skal love å kose meg
Happy Feet Skrevet 20. januar 2010 #2640 Skrevet 20. januar 2010 Det hørtes ut som en slitsom morgen! :dåne: Godt jobbet å rekke jobben! Dumme kroppen som oppfører seg sånn! Så deilig med massasje!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå