Lucky? Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #2601 Skrevet 14. januar 2010 For ein sjarmør! Ja han er herlig Nydelig Kjenner igjen alderen. L er også veldig opptatt av døden om dagen. L: Skal jeg dø? Meg: Ja, du skal jo det en gang om kjempe kjempe lenge. Når du blir kjempegammel, men det er så lenge til at du ikke trenger tenke på det. Du skal bli enda eldre enn oldis. L: Betyr det at Oldis skal dø snart? Meg: ehh..... Uff, ikke alltid lett med livets realiteter Kjempekoselig å snakke med deg i går! Gleder meg til mer "fysiske" og hyppige skravlinger når jeg flytter!!! Om 6-7 mnd bare!!!!! Ja de er jo ca like gamle Kommer mange morsomme komentarer hos deg om dagen også tenker jeg Ikke alltid like lett å forklare hvordan ting henger sammen nei Får nok snart spørsmålet om hvordan babyen kom inn i magen din Kjempekoselig å snakke med deg i går ja, gleder meg utrolig mye til dere kommer flyttene Gode gutten Ja han er en super gutt
Ananan Skrevet 15. januar 2010 #2602 Skrevet 15. januar 2010 Så koselig med besøk skulle ønske jeg hadde en jeg kunne låne av og til...
Lucky? Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #2603 Skrevet 15. januar 2010 Så koselig med besøk skulle ønske jeg hadde en jeg kunne låne av og til... Ja det er kjempekoselig Har du ingen tanteunger? Jeg har fire tanteunger og så har jeg jo klumpen innimellom, så her er det nok å velge i Ikke så ofte jeg er flink til å tilby barnepass da Da er det endelig helg Deilig dag på jobben, men sliiiten når jeg kom hjem.. Så nå har jeg sovet halvannen time og skal hoppe i dusjen å gjøre meg klar for en tur ut å spise og drikke sammen med noen venninner God helg jenter
honning Skrevet 15. januar 2010 #2604 Skrevet 15. januar 2010 Så koselig med besøk skulle ønske jeg hadde en jeg kunne låne av og til... Det skulle jeg også ønske meg... Dvs jeg har to tantunger i mine hjemtrakter, og så har jeg 3 tantunger på mannen si side, men det er ikke helt samme kontakten med de... Deilig dag på jobben, men sliiiten når jeg kom hjem.. Så nå har jeg sovet halvannen time og skal hoppe i dusjen å gjøre meg klar for en tur ut å spise og drikke sammen med noen venninner God helg jenter Det hørtes ut som en fin fredagskveld Du bør være opplagt for en fiiiin kveld ute med venninner. Kos deg masse, og god helg!
pusilus Skrevet 15. januar 2010 #2606 Skrevet 15. januar 2010 Kos deg med jentene Små på lån av og til hadde ikke vært dumt Skulle ønske Apekattene ikke bodde så langt borte. Jeg har heldigvis LillePrinsessen i nærheten
Happy Feet Skrevet 15. januar 2010 #2607 Skrevet 15. januar 2010 Håper du koser deg med jentene! Goood helg!
Lucky? Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #2608 Skrevet 16. januar 2010 Det skulle jeg også ønske meg... Dvs jeg har to tantunger i mine hjemtrakter, og så har jeg 3 tantunger på mannen si side, men det er ikke helt samme kontakten med de... Det hørtes ut som en fin fredagskveld Du bør være opplagt for en fiiiin kveld ute med venninner. Kos deg masse, og god helg! Veldig koselig med tanteunger, har alle mine i ganske nær omkrets To av dem bor i samme gate som meg, så det er koselig Litt søvn hjalp på til en fin kveld med jentene ja God fredagskveld med venninner! Takk for det
Lucky? Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #2609 Skrevet 16. januar 2010 Kos deg med jentene Små på lån av og til hadde ikke vært dumt Skulle ønske Apekattene ikke bodde så langt borte. Jeg har heldigvis LillePrinsessen i nærheten Ble en koselig kveld med jentene Veldig koselig med små i nærheten Lilleprinsessen er heldig som har deg i nærheten da Ikke alltid like flink å tilby pass da, men jeg jobber jo i barnehage så når jeg kommer hjem er det godt med litt barnefri også Håper du koser deg med jentene! Goood helg! Hadde det veldig koselig i går God helg til deg også vennen Hadde en koselig kveld med jentene i går Deilig mat og drikke og ikke minst masse skravling Ble ikke så veldig seint siden to av de kjørte, så avtalte at neste gang vi treffes (om5uker) DA skal det bli skikkelig fest! Gleder meg Når jeg kom hjem ble jeg skikkelig kvalm Hadde ikke drukket mer enn et par øl, så ikke vet jeg hvor den kvalmen kom fra...så da ble det rett i seng og når jeg våknet var kvalmen heldigvis borte Litt stiv i kroppen, vond hals og tett nese i dag Har tatt meg en stooor kopp med honning og melk, så håper formen stiger nå Litt seinere i dag får jeg besøk av mamma, pappa, tante og bror med familie, så blir en liten bursdagsfeiring Koselig!
Lucky? Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #2610 Skrevet 16. januar 2010 Formen har vært litt opp og ned i dag, men føler meg bedre nå Litt vondt i hodet bare, men det går nok over snart det også! Da har besøket dratt Hatt det veldig koselig med mamma, pappa, tante og bror med familie Har verdens vakreste tanteunger Ikke så ofte jeg ser dem egentlig, så koselig når de kommer. Fant ut at de ikke hadde vært her siden vi gjorde om i stua og det gjorde vi i sommer Ungene har vært her sammen med mamma og pappa da, men ikke bror og svigerinne... Men vi har jo sett hverandre hos mamma og pappa og hjemme hos dem siden i sommer altså Men de er ikke så flinke til å komme hit og jeg er heller ikke flink til å be dem Fikk symaskin av mamma og pappa da Tenkte det kunne være morsomt å ønske seg, så da blir det spennende å se hvordan det går.... har jo ikke sydd noe større siden ungdomsskolen Så hvis noen vet om noen bra nettsteder eller noe, tar jeg gjerne imot tips! I kveld skal vi til et vennepar på middag Sambo har ikke kommet hjem fra jobb ennå, så håper han kommer snart slik at vi rekker middagen kl åtte...
pusilus Skrevet 16. januar 2010 #2611 Skrevet 16. januar 2010 Håper mannen komme hjem slik at dere rekker det Ha en fortreffelig kveld Lucky
Miss I.W. Skrevet 16. januar 2010 #2612 Skrevet 16. januar 2010 Innom å hilser på! Håper dere har ei fin helg! Jeg har symaskin og den blir ikke brukt så mye, men det er veldig kjekt å ha! Jeg liker boka Søm. Kjøpte den på salg og synes den er et kjekt oppslagsverk for ei som meg som ikke vet så mye om sying, men har lyst å prøve...
Gossip girl Skrevet 17. januar 2010 #2613 Skrevet 17. januar 2010 fikk du mannen hjem i går? Håper det ble en fin kveld
Lucky? Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2614 Skrevet 17. januar 2010 Håper mannen komme hjem slik at dere rekker det Ha en fortreffelig kveld Lucky Mannen kom hjem og det ble en fortreffelig kveld Innom å hilser på! Håper dere har ei fin helg! Jeg har symaskin og den blir ikke brukt så mye, men det er veldig kjekt å ha! Jeg liker boka Søm. Kjøpte den på salg og synes den er et kjekt oppslagsverk for ei som meg som ikke vet så mye om sying, men har lyst å prøve... Vet ikke om jeg kommer til å bruke min sånn veldig mye heller, men morsomt å ha da Den boka så fin ut, må nok få tak i en bok med litt tips fikk du mannen hjem i går? Håper det ble en fin kveld Mannen kom hjem og vi rakk det akkurat Superkoselig kveld! Ble en veldig koselig kveld i går Spiste raclette og drakk deilig vin Formen er på topp i dag, det er deilig! Nå skal jeg hoppe i dusjen å kjøre å hente iss, vi skal på harryshopping
honning Skrevet 17. januar 2010 #2615 Skrevet 17. januar 2010 Kos dere masse på harryshopping!! Jeg skulle gjerne ha blitt med Ha en fin søndag!
liv Skrevet 17. januar 2010 #2616 Skrevet 17. januar 2010 (endret) Det er mye som er enkelt å sy på symaskin F.eks små fleecekjoler til nieser og forhåpentligvis egne barn (om det blir jente). Det er bare to sømmer på skuldrene og to i sidene siden fleece ikke rakner Endret 17. januar 2010 av liv
Lucky? Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #2617 Skrevet 17. januar 2010 Kos dere masse på harryshopping!! Jeg skulle gjerne ha blitt med Ha en fin søndag! Velkommen til å bli med neste gang Det er mye som er enkelt å sy på symaskin F.eks små fleecekjoler til nieser og forhåpentligvis egne barn (om det blir jente). Det er bare to sømmer på skuldrene og to i sidene siden fleece ikke rakner Takk for tips Er nok ikke så vanskelig som det ser ut til, men har ikke sydd på mange år, så trenger nok litt trening først En koselig harrytur med iss Spiste deilig pizza og transket rundt og tittet og fikk shoppet tre nye gensere Deilig Rolig kveld, vurderer å prøve å tre i maskinen å prøve meg frem litt på den...
pusilus Skrevet 18. januar 2010 #2618 Skrevet 18. januar 2010 Gratulerer med symaskin Jeg har vel hatt en i 6 år og det eneste jeg har brukt den til var å legge opp gardiner for tre å siden Men ja, absolutt kjekt å ha
Lucky? Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #2619 Skrevet 18. januar 2010 Gratulerer med symaskin Jeg har vel hatt en i 6 år og det eneste jeg har brukt den til var å legge opp gardiner for tre å siden Men ja, absolutt kjekt å ha Ja blir nok ikke så mye brukt, men tenkte det var et greit ønske Veldig kjekt å slippe å låne mamma sin hver gang Men veldig praktisk å låne mamma sin da, for da er det alltid hu som syr Hadde litt startvansker med symaskinen i går...satt fast nål og undertråd og måtte demontere og ordne lenge Tålmodigheten tok slutt og jeg bare ga opp.... Men i dag har jeg vært å kjøpt litt stoff og fleece, så etter jeg kom fra jobb har jeg sydd en liten kjole og en liten lue Tenkte ta det med på jobb og bruke til dokkene Fant også spiderman stoff på tilbud, så lurer litt på hva jeg skal bruke de fem meterene til...kanskje jeg skal sy nye gardiner til rommet til klumpen? De som henger her nå er ikke så veldig spennende liksom.... vi får se Ellers en fin dag...bortsett fra en del mageknip Skikkelig pain...fikk et skikkelig ett når jeg kjørte og ble helt kvalm og blek...men så går det over like fort som det kommer... Tror jeg har begynt å spotte litt i dag :klø: Jeg har aldri spottet før....kanskje det er metforminen som gjør det?? Vi får se!
iss Skrevet 18. januar 2010 #2620 Skrevet 18. januar 2010 Hatt vondt i magen idag jeg og.. Merkelig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå