Lucky? Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2581 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer med dagen! Tusen takk Gratulerer med dagen!!! Håper du får bursdagsønske ditt oppfyllt og at du er gravid neste bursdag!!! Tusen takk Hadde ikke store ønsker for denne bursdagen egentlig, men ønske om kul på magen neste bursdag hadde vært fint å få oppfylt Gratulerer med dagen, Lucky! :blåse: Håpar du får feira neste bursdag med ein fiiiiin kul på magen. :rødme: Tusen takk Håper 30 års dagen kan feires med stor kul på magen ja Hatt en koselig kveld med besøk av svigermor først og to venninner etterpå Skravlet og kost oss Skulle gjerne hatt iss og kipa her også Men vi får ta det igjen Nå er det nattan her...sambo jobber fortsatt
Lucky? Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2584 Skrevet 12. januar 2010 Må bare si at FB er et fint sted å være når man har bursdag Har fått 50 bursdagshilsninger der i dag, kjempekoselig!
iss Skrevet 13. januar 2010 #2585 Skrevet 13. januar 2010 Jeg tilbragte kvelden over bøtta, kastet opp uante mengder med blod... Men H var snill mot meg da! Men jeg fikk ikke det gratis som deg
Lucky? Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2586 Skrevet 13. januar 2010 Jeg tilbragte kvelden over bøtta, kastet opp uante mengder med blod... Men H var snill mot meg da! Men jeg fikk ikke det gratis som deg Hørtes ikke noe godt ut Håper du er bedre i dag Godt H var snill med deg da, selvom du ikke fikk det gratis Effektiv og fin dag på jobben, deilig Ingen store planer i kveld egentlig...gjøre litt jobbeting kanskje..får se ann lysten Har lyst til å ta litt sol i dag også, er så deilig å ha litt farge på kroppen igjen
honning Skrevet 13. januar 2010 #2587 Skrevet 13. januar 2010 Gikk jeg glipp av bursdagen din i går? Gratulerer så masse med dagen i går vennen!!!! Jeg håper at ønsket ditt til neste års bursdag går i oppfyllelse. En liten Luckybaby bør være på vei da :rødme: Ha en fin kveld
dreia Skrevet 13. januar 2010 #2588 Skrevet 13. januar 2010 Litt sol på kroppen hadde vore deilig. *drømmer om sydenferie etter at ein mini-Apollo-katalog kom i går*
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2010 #2589 Skrevet 14. januar 2010 Jeg også er forferdelig solsyk for tiden. Drømmer meg bort til fjerne land som jeg har bestemt skal bli trøstepremie dersom vi ikke klarer noen BabyBelle innen sommeren. *drømmer seg bort*
Happy Feet Skrevet 14. januar 2010 #2590 Skrevet 14. januar 2010 Guri, jeg har ikke fått med meg at du har hatt bursdag! Jeg får skylde på tidlig ammetåke, jeg oppdaget "melk" fra puppene mine i går... Gratulerer så mye med overstått bursdag, vennen. Håper du hadde en finfin dag! Og ja, neste år bør det så absolutt være en liten Lucky?-baby på vei. :rødme: Ha en fin dag! Snaaart helg!!
Miss I.W. Skrevet 14. januar 2010 #2591 Skrevet 14. januar 2010 Slenger meg på gratulasjonen til Happy Feet!
SøsterLiten Skrevet 14. januar 2010 #2592 Skrevet 14. januar 2010 Solarium er en deilig ting! Tok sol idag og jeg glemmer for hver gang HVOR utrolig deilig det er å døse og bli brun!! Må skvise inn et par ganger til før tirsdag for det kan jo bli leeeeeeeenge til neste gang for meg nå!
Lucky? Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #2594 Skrevet 14. januar 2010 Gikk jeg glipp av bursdagen din i går? Gratulerer så masse med dagen i går vennen!!!! Jeg håper at ønsket ditt til neste års bursdag går i oppfyllelse. En liten Luckybaby bør være på vei da Ha en fin kveld Tusen takk Kan ikke få med deg alt her inne vet du Håper virkelig det er en liten luckybaby på vei om et år ja Litt sol på kroppen hadde vore deilig. *drømmer om sydenferie etter at ein mini-Apollo-katalog kom i går* Veldig deilig med litt sol, kunne jo helst tenkt meg å vært i varmere strøk nå da Men hjelper på med litt solarium også Ikke vanskelig å drømme seg bort i slike kataloger nei Jeg også er forferdelig solsyk for tiden. Drømmer meg bort til fjerne land som jeg har bestemt skal bli trøstepremie dersom vi ikke klarer noen BabyBelle innen sommeren. *drømmer seg bort* Ikke rart man blir solsyke når det er så kaldt som det er nå nei Håper virkelig dere ikke trenger noen trøstepremie Guri, jeg har ikke fått med meg at du har hatt bursdag! Jeg får skylde på tidlig ammetåke, jeg oppdaget "melk" fra puppene mine i går... Gratulerer så mye med overstått bursdag, vennen. Håper du hadde en finfin dag! Og ja, neste år bør det så absolutt være en liten Lucky?-baby på vei. Ha en fin dag! Snaaart helg!! Tusen takk Kan ikke få med deg alt i ammetåka vet du Melk i brystene alt nå Lille happy baby kommer nok til å få godt med melk da Håper virkelig det er en luckybaby på vei om et år ja
Lucky? Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #2595 Skrevet 14. januar 2010 Slenger meg på gratulasjonen til Happy Feet! Tusen takk Solarium er en deilig ting! Tok sol idag og jeg glemmer for hver gang HVOR utrolig deilig det er å døse og bli brun!! Må skvise inn et par ganger til før tirsdag for det kan jo bli leeeeeeeenge til neste gang for meg nå! Solarium er veldig deilig ja Deilig å bare ligge å slappe av, jeg sovner hver gang og i tillegg bli brun Håper virkelig det er leeeenge til du kan ta sol igjen nå Gratulerer med overstått Tusen takk Ble en deilig soltime i går også Så ble det i telefon i over 2,5 time når jeg kom hjem...først med en gammel skolevenninne og så med kipa Veldig koselig! Deilig dag på jobb i dag, torsdager er jeg med de minste barna og det er så koselig Etter jobb hentet jeg tanteungen i barnehagen og han har vært her frem til nå. Han gledet seg veldig til jeg skulle komme og det er jo koselig! Ikke ofte jeg henter han i bhg, så han hadde kledd på seg nesten før jeg kom inn døren Så vi har kost oss med kaptein sabeltann og togbanebygging Nå er det avslapning og litt jobbing før det er nattan igjen....
dreia Skrevet 14. januar 2010 #2596 Skrevet 14. januar 2010 Så koselig med besøk av tanteungen. :rødme:
Lucky? Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #2597 Skrevet 14. januar 2010 Så koselig med besøk av tanteungen. :rødme: Ja det var kjempekoselig Ser han jo ofte, men alltid koselig med besøk Han sier så mye morsomt om dagen Bygde togbane i sta og er noen byggeklosser som hører til det togbanesettet, en av klossene ilustrerer en kirke... Så sier jeg: til sommeren skal onkel i kirken han: det skal jeg også jeg: onkel skal gifte seg i kirken til sommeren han: åja.. jeg: vet du hvem han skal gifte seg med da? han: nei... jeg: tror du han skal gifte seg med meg? han: nei... jeg: skal han gifte seg med noen andre da eller? han: ja? jeg: skal onkel gifte seg med noen andre, så kan jo ikke jeg være sammen med onkel. Skal jeg flytte da eller? han: neeei... Tror det er en som ikke helt vet hva et bryllup er ja Han er også veldig opptatt av døden og at når man blir gammel, så dør man... "tippoldemoren min er dø, men oldemor begynner å bli dø" Oldemoren hans er 75år og frisk som en fisk, men i hans øyne er hun jo gammel og han har jo lært at når man blir gammel så dør man... :rødme:
kipa81 Skrevet 14. januar 2010 #2599 Skrevet 14. januar 2010 (endret) Ja det var kjempekoselig Ser han jo ofte, men alltid koselig med besøk Han sier så mye morsomt om dagen Bygde togbane i sta og er noen byggeklosser som hører til det togbanesettet, en av klossene ilustrerer en kirke... Så sier jeg: til sommeren skal onkel i kirken han: det skal jeg også jeg: onkel skal gifte seg i kirken til sommeren han: åja.. jeg: vet du hvem han skal gifte seg med da? han: nei... jeg: tror du han skal gifte seg med meg? han: nei... jeg: skal han gifte seg med noen andre da eller? han: ja? jeg: skal onkel gifte seg med noen andre, så kan jo ikke jeg være sammen med onkel. Skal jeg flytte da eller? han: neeei... Tror det er en som ikke helt vet hva et bryllup er ja Han er også veldig opptatt av døden og at når man blir gammel, så dør man... "tippoldemoren min er dø, men oldemor begynner å bli dø" Oldemoren hans er 75år og frisk som en fisk, men i hans øyne er hun jo gammel og han har jo lært at når man blir gammel så dør man... :rødme: Nydelig Kjenner igjen alderen. L er også veldig opptatt av døden om dagen. L: Skal jeg dø? Meg: Ja, du skal jo det en gang om kjempe kjempe lenge. Når du blir kjempegammel, men det er så lenge til at du ikke trenger tenke på det. Du skal bli enda eldre enn oldis. L: Betyr det at Oldis skal dø snart? Meg: ehh..... Uff, ikke alltid lett med livets realiteter Kjempekoselig å snakke med deg i går! Gleder meg til mer "fysiske" og hyppige skravlinger når jeg flytter!!! Om 6-7 mnd bare!!!!! Endret 14. januar 2010 av kipa81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå