SøsterLiten Skrevet 11. januar 2010 #2563 Skrevet 11. januar 2010 Godis må til og ikke bare for mennene... Så sant, så sant!
Lucky? Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2564 Skrevet 12. januar 2010 Godis må til og ikke bare for mennene... Bra du har hatt en fin helg, håper uken fortsetter på samme måte Ja må til en gang i mellom det Ikke bra hvis det blir for lenge mellom Håper uken din blir fin også og biter negler !!! Håper du har hatt en fin mandag Lucky Mandagen var fin den, jobbet fra jeg kom hjem fra jobb til jeg gikk å la meg Noe jobbgreier jeg måtte bli ferdig med og det tar til tider litt tid Men er moro også da Så sant, så sant! Absoutt Dagen i går ble brukt til jobbing, satt fra jeg kom hjem fra jobben og til jeg la meg...men veldig deilig å være effektiv noen ganger også da I dag har jeg bursdag! Målet mitt har alltid vært å få de barna jeg skal ha før jeg blir 30, i dag blir jeg 29 Ser dårlig ut, men kan jo håpe på å være gravid neste gang jeg har bursdag da Ha en fin dag jenter
Ananan Skrevet 12. januar 2010 #2565 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer med dagen !! :blåse: Håper du får en kjempefin dag
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2010 #2566 Skrevet 12. januar 2010 :hjerte: GRATULERER MED DAGEN! :hjerte:
Gjest O'hara Skrevet 12. januar 2010 #2568 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer med dagen i dag!! Håper du får en skikkelig super dag!
Lucky? Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2570 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer med dagen !! :blåse: Håper du får en kjempefin dag Tusen takk Dagen har vært fin sålangt i allefall :hjerte: GRATULERER MED DAGEN! Tusen takk Gratulerer med dagen da snuppa !!! Tusen takk KI
Lucky? Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2571 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer med dagen i dag!! Håper du får en skikkelig super dag! Tusen takk Dagen har vært fin sålangt i allefall Gratulerer så mye med dagen Lucky! Tusen takk Tussi Så søte dere er Vært en kjempefin dag sålangt, masse gratulasjoner på sms, FB og her :rødme: Ble feiret på jobben i dag også, men is med masse tilbehør og kjempefin gave fra kollegaer Barna sang bursdagssangen mange ganger og på alle språk de kan Hun ene hadde også laget et smykke og armbånd til meg hjemme og pakket det inn. Kom løpende til meg når hun kom i bhg og sa "gratulerer med dagen, denne er til deg, det er et smykke og et armbånd som jeg har laget" Det var før jeg fikk pakket opp Vakkert altså Når jeg kom hjem hang det en pakke på døren fra to av tanteungene, det var en kopp som det sto verdens beste tante på, koselig Ellers har det blitt penger og den nye cd'en til robbie williams Sambo må jobbe i kveld da, så sitter å lurer på hva jeg skal finne på resten av dagen....lyst til å være litt sosial
iss Skrevet 12. januar 2010 #2572 Skrevet 12. januar 2010 Jeg planla å ringe og gratulere deg, men klarer ikke snakke Uansett, Gratulere så mye med dagen vennen min! Jeg setter umåtelig pris på deg og er veldig glad i deg. Takk for at du er den du er
Lucky? Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2573 Skrevet 12. januar 2010 Jeg planla å ringe og gratulere deg, men klarer ikke snakke Uansett, Gratulere så mye med dagen vennen min! Jeg setter umåtelig pris på deg og er veldig glad i deg. Takk for at du er den du er Uff...høres ikke noe godt ut Takk Veldig glad i deg også vennen, du er fantastisk
kipa81 Skrevet 12. januar 2010 #2575 Skrevet 12. januar 2010 Grattis med dagen, vennen Håper dagen har vært fin! Ringer senere i kveld jeg antagelig! Synd jeg ikke bor i Fredrikstad nå, så skulle jeg kommet på kaffe i kveld Veldig glad i deg Klem og kos
SøsterLiten Skrevet 12. januar 2010 #2578 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer med dagen!!! Håper du får bursdagsønske ditt oppfyllt og at du er gravid neste bursdag!!!
dreia Skrevet 12. januar 2010 #2579 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer med dagen, Lucky! :blåse: Håpar du får feira neste bursdag med ein fiiiiin kul på magen. :rødme:
Lucky? Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #2580 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer med dagen Lucky Tusen takk Grattis med dagen, vennen Håper dagen har vært fin! Ringer senere i kveld jeg antagelig! Synd jeg ikke bor i Fredrikstad nå, så skulle jeg kommet på kaffe i kveld Veldig glad i deg Klem og kos Tusen takk vennen Så du hadde skrevet på FB, men har hatt besøk, så får heller prøve å snakkes i morgen Neste år bor du her hos meg, så da skal vi feire! Veldig glad i deg også vennen Gratulerer med dagen Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå