Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så morsomt å "finne" en sånn skatt da!

Jeg har en gammel te-boks etter bestemor og bestefar som er ganske tom nå. Men i høst var det over 5000,- der. Jeg hadde spart alle pengegaver, pluss litt til og brukte de på bunaden. Synes at det er litt ekstra spesielt at "alle" har bidratt litt til bunaden (les: brudekjolen) min.

Ja deilig å "finne" mer penger enn jeg hadde regnet med :)

Morsomt å gjøre det sånn til bunaden da, blir jo litt ekstra spesielt da :) Hvilken bunad har du?

:kose:

Hmm, kanskje jeg skal telle myntene i syltetøyglasset vårt :)

Håper du får en fin dag med klumpen :skya: , i et klumpsikret hus ;)

Alltid moro å telle penger :ler:

Huset er klumpesikkert, så nå kan klumpen bare komme ;) En lite tur på jobb først bare :sjenert:

Jeg har fått en gratis side på nettet som viser tv serien!! Tror du jeg skal barrikadere meg på lørdag og se på greys eller??? JEPP!! :jepp:

Da vet jeg også hvordan det går! :nigo:

Skal ikke fortelle til deg da! Lover! Men jeg er ALT for nysgjerrig til ikke å se når jeg har muligheten altså!!

:klem:

Åååå så moro da :) Jeg vil også vite hvordan det går :sur: Må ikke si noe nei :nei:

Nå er det snart helg :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Tror ikke jeg har vært innom hos deg før, så her er jeg. :fnise:

Skrevet

Nå er det snaaaart helg i Lucky heimen :hoppe:

Skrevet
:vinke:

Tror ikke jeg har vært innom hos deg før, så her er jeg. :fnise:

Velkommen skal du være :kose:

Nå er det snaaaart helg i Lucky heimen :hoppe:

:hoppe: Ja og det er deilig! :kose:

Hentet klumpen etter jobb i går og leverte han igjen nå i kveld :) Kvelden i går gikk med til å slappe av og kose oss og i dag har vi sovet leenge, lekt og vært å stått på skøyter :) Jeg har ikke stått på skøyter på ca 12 år, så det var nok litt av et syn :ler: Men kom meg fort da, og veldig moro var det :tommelsmil:

I kveld har vi foreløpig ingen planer, sambo jobber ennå så vet ikke når han har tenkt å dukke opp :vetikke:

Skulle vel egentlig hatt en bursdagsfeiring her i morgen, men jeg har rett og slett ikke orket å tenke på det, så får heller be hit mamma, pappa og broren min med familie neste helg eventuelt... Jeg har ikke bursdag før til uken så kan jo like greit feire neste helg... Synes egentlig det er helt unødvenig å feire jeg da, men mamma og pappa insisterer på å komme :ler: Så da kan jo like godt bror med familie komme også, så jeg får kost meg litt med tanteungene :hjerte:

Skrevet

Liker ikke dette med bursdagsfeiring av meg selv jeg heller, det er noe med dette om å være midtpunkt :sjenert:

Akkurat da passer det fint at vi ikke har noen familie i nærheten ;)

Håper du finner noe å fylle kvelden med :) Nå skal jeg finne meg en film og fortsette på strikketøyet mitt :Nikke:

Skrevet
Liker ikke dette med bursdagsfeiring av meg selv jeg heller, det er noe med dette om å være midtpunkt :sjenert:

Akkurat da passer det fint at vi ikke har noen familie i nærheten ;)

Håper du finner noe å fylle kvelden med :) Nå skal jeg finne meg en film og fortsette på strikketøyet mitt :Nikke:

Synes det bursdagsgreine er noe styr...bruker liksom hele helgen på å handle inn og å gjøre i stand og så flyr du som et skinn for å varte opp gjestene når de endelig kommer...

Koselig med besøk altså, men litt mer uformellt er mer min stil :ler:

Blir film og sofa med en smågretten sambo i kveld :sjenert:

Bare innom å sier hei :klem:

Koselig å se deg :kose:

Skrevet

Håper smågretten samboer får orden på humøret :kose:

Skrevet
Synes det bursdagsgreine er noe styr...bruker liksom hele helgen på å handle inn og å gjøre i stand og så flyr du som et skinn for å varte opp gjestene når de endelig kommer...

Koselig med besøk altså, men litt mer uformellt er mer min stil :ler:

Blir film og sofa med en smågretten sambo i kveld :sjenert:

Koselig å se deg :kose:

Håper også at gretten samboer får orden på humøret ;)

Helt enig i at det bursdagsgreiene er noe styr. Mer uformellt er absolutt min stil også :)

Håper dere har en fin kveld :klemmer:

Skrevet

Innom for å ønske deg en fin lørdagskveld. Får håpe humøret til sambo kommer seg ja, og at dere får en koselig kveld.

Skrevet

ja kan være noe styr med å å dille til selskap. Men du kan invitere til uformell bursdag eller kaffe bare med ei kake?

Skrevet
Håper smågretten samboer får orden på humøret :kose:

Joda det kom seg litt etterhvert ;)

Håper også at gretten samboer får orden på humøret ;)

Helt enig i at det bursdagsgreiene er noe styr. Mer uformellt er absolutt min stil også :)

Håper dere har en fin kveld :klemmer:

Humøret kom seg litt i allefall ;)

Godt det ikke bare er meg som liker det litt mer uformelt :tommelsmil:

Innom for å ønske deg en fin lørdagskveld. Får håpe humøret til sambo kommer seg ja, og at dere får en koselig kveld.

Takk for det :) Humøret hans kom seg litt i allefall ;)

Skrevet
Håper du har ei fin helg :klemmer:

Har vært fin sålangt i allefall :kose:

:klemmer:

ja kan være noe styr med å å dille til selskap. Men du kan invitere til uformell bursdag eller kaffe bare med ei kake?

Jo går ann det :) Gjorde det i fjor, da var mamma, pappa og bror med familie her på pølser og kaker og vi brukte heller tiden sammen og var ute å lekte og koste oss :) Mye bedre det :Nikke:

Da var det søndag og jeg har hatt en laaaat morgen :) Spiste frokost og sitti å sett film, deilg :hjerte:

Humøret til sambo kom seg etter litt :sengekos: i går :ler: Har vært litt :sengekos: tørke i luckyheimen i det siste, så er nok det som har tæret på sambos humør :sjenert: Så full skjerpings til meg :nei:

Skrevet
Da var det søndag og jeg har hatt en laaaat morgen :) Spiste frokost og sitti å sett film, deilg :hjerte:

Humøret til sambo kom seg etter litt :sengekos: i går :ler: Har vært litt :sengekos: tørke i luckyheimen i det siste, så er nok det som har tæret på sambos humør :sjenert: Så full skjerpings til meg :nei:

Godt vi har "godis" å gi til sukkertørste menn! ;)

Synes også uformellt er det beste! Var i 2 årsdag idag hvor vi spiste pølser og kake som stod klart på kjøkkenet. Vi bare forsynte oss og satte oss litt her og der med alle barna og det var super koselig! Synes alle bursdager burde være sånn uansett alder: avslappet og koselig, uten at vertinnen må styre og fly! :)

Skrevet

:tommelsmil: Pølser/pizza og kaker til bursdagsfeiring - det enkle er ofte det beste. :jepp:

Sextørke? Huff, ikkje snakk om det. Her nærmar det seg 2 månader sidan sist, og eg tør fremdeles ingenting på den fronten. *dårlig samvittighet* :sjenert:

Skrevet
Godt vi har "godis" å gi til sukkertørste menn! ;)

Synes også uformellt er det beste! Var i 2 årsdag idag hvor vi spiste pølser og kake som stod klart på kjøkkenet. Vi bare forsynte oss og satte oss litt her og der med alle barna og det var super koselig! Synes alle bursdager burde være sånn uansett alder: avslappet og koselig, uten at vertinnen må styre og fly! :)

Ja det er godt vi har litt "godis" å tilby sukkertørste menn :ler: Hjelper som oftest det :fnise:

Veldig deilig med slike bursdager ja, så blir nok slik det blir her i år også :Nikke:

Avslappende og deilig søndag :) Gikk meg en tur til svigermor i sta og da var sannelig middagen klar der, så da ble det middag hos svigers i dag :tommelsmil: Deilig å slippe å kokkelere i dag :sjenert:

Nå i kveld har jeg vært ute å tatt sol, deilig :) Følte meg sååå blek på morgenen at jeg følte jeg gikk i ett med den hvite morgenkåpen min :ler: Nå har jeg i allefall fått en glød og tenker å opprettholde den gjennom vinteren nå :Nikke:

Skrevet
:tommelsmil: Pølser/pizza og kaker til bursdagsfeiring - det enkle er ofte det beste. :jepp:

Sextørke? Huff, ikkje snakk om det. Her nærmar det seg 2 månader sidan sist, og eg tør fremdeles ingenting på den fronten. *dårlig samvittighet* :sjenert:

Der var du innom også ja vennen :kose:

Det enkle er ofte det beste ja :Nikke:

2 måneder ja, ikke så lenge siden hos oss da, men sambo vil som oftest mer enn meg :sjenert: Men skjønner at du ikke tør ta helt av ennå da, selvom de sier at det ikke er farlig, så skjønner jeg deg godt :kose:

Skrevet

Godis må til :ler: og ikke bare for mennene... :lur:

Bra du har hatt en fin helg, håper uken fortsetter på samme måte :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...