Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi bruker bare en terning, men har også 6-er vi får ta terning..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dumme meg glemte Grey's i kveld. :sur:

:troest: Gikk ikke glipp av så veldig mye, men synes det er så trist at issi er syk :grine:

:hallo:

Så hyggelig feiring du har hatt!!

:klemmer:

Ha en skikkelig super dag!

Ja vært en fin jul og nyttår med mye avslapning og sosialt samvær ;)

Håper du har hatt en fin ferie også??

:kose:

Forbasket !! Nå forsvant plutselig hele innlegget jeg hadde skrevet :kjefte:

Prøver på ny .............

Pakkelek :) Veeeldig morsomt !! Vi blir hvert år invitert til svigers på middag og pakkelek .. Men vi får ta gave når vi får en sekser :Nikke: Og får vi 2 seksere- ja da kan vi ta 2 gaver ;)

Godt nyttår forresten :klem:

Hater når innlegg forsvinner sånn :kjefte:

Pakkelek er moro ja! Mange måter å spille det på sikkert, men moro er det uansett :ler:

Godt nytt år til deg også! Spennende år du har i møte :kose:

Skrevet (endret)
Vi bruker bare en terning, men har også 6-er vi får ta terning..

Ja er nok mange måter å spille det på :) Moro er det nok uansett :)

Kaldt om dagen :fryser: Når jeg kjørte på jobb var det -18 :sjokk: Men men...kler man seg godt går det jo bra :) Har hatt ski og akedag på jobben i dag og ungene koste seg maks tross kulden :) Deilig!

I kveld har jeg rett og slett ikke gjort noen ting :sjenert: Laget middag og så har det vært sofaen og film frem til nå... Frister egentlig ikke gjøre så mye resten av kvelden heller :ler: Lov å være litt lat innimellom vel :vetikke:

Endret av Lucky?
Skrevet

Holder meg hjemme på sofaen under dynen i denne kulden jeg :tunge1:

Satser på at det er litt varmere i været over helgen når jeg skal på jobb igjen ;)

Skrevet
Innom å ser til deg :vinke:

Godt du passer på meg ;)

Holder meg hjemme på sofaen under dynen i denne kulden jeg :tunge1:

Satser på at det er litt varmere i været over helgen når jeg skal på jobb igjen ;)

Hørtes veldig deilig ut med dynen på sofaen, men misunner deg ikke de smertene da :( Håper virkelig det blir litt varmere fremover ja, -18 er i det meste laget synes nå jeg :sjenert:

Skrevet
( Håper virkelig det blir litt varmere fremover ja, -18 er i det meste laget synes nå jeg :sjenert:

-18 :fryser: brrrrrrr....

Og jeg synes det er kaldt her hos oss.. Tror det var -10 når jeg kjørte Vesla til skolen...

Synes snøen kan forsvinne nå jeg ! Så kan vi ta fatt på våren :nigo:

:klem:

Skrevet

hos oss er det -16 idag og igår når jeg gikk fra jobb var det -22!!

AAAAAAAAAAAAHHH!!! :sjokkert:

Men for å være ærlig vil jeg heller ha -16 enn slaps og regn! :jepp:

:duskedame: for at du har trent!!

Tenk at issi er syk.... også så veldig syk også! metastaser overalt! :tristbla: Hun er jo så skjønn.... Tror du hun blir frisk på en mirakuløs måte eller tror du hun dør?

:hug:

Skrevet
-18 :fryser: brrrrrrr....

Og jeg synes det er kaldt her hos oss.. Tror det var -10 når jeg kjørte Vesla til skolen...

Synes snøen kan forsvinne nå jeg ! Så kan vi ta fatt på våren :nigo:

Ja det er altfor kaldt om dagen :fryser: Men synes egentlig det er deilig med litt snø jeg da :sjenert: i allefall når den blir liggende så fin som den ligger nå ;) Men takker ikke nei til en skikkelig deilig vår heller jeg da :)

hos oss er det -16 idag og igår når jeg gikk fra jobb var det -22!!

AAAAAAAAAAAAHHH!!! :sjokkert:

Men for å være ærlig vil jeg heller ha -16 enn slaps og regn! :jepp:

:duskedame: for at du har trent!!

Tenk at issi er syk.... også så veldig syk også! metastaser overalt! :tristbla: Hun er jo så skjønn.... Tror du hun blir frisk på en mirakuløs måte eller tror du hun dør?

:hug:

Helt klart mye bedre med kaldt vær enn slaps og regn :) Var vel ca -16 her i dag også...

Jeg håper jo de klarer å redde henne, men har mine tvil :sukk: Spennende å følge med fremover i allefall ;)

Skrevet
Jeg veit det jeg :fnise: Men skal ikke si noe :)

Jeg vet jeg også :tunge1:

:jolie: Jeg vil også vite... Men ikke fortell :ler: Noe spennende må jo jeg ha å se frem i mot også :fnise: Håper hun overlever da, men har mine tvil :(

Deilig dag på jobben :) Rolig dag med masse tid til kos med de små :hjerte:

Holder på å gjøre det klumpesikkert her hjemme :ler: Julepynten hadde strandet i loftstuen og alt sto utover der oppe...pluss litt rot her og der :sjenert: Skal hente klumpen etter jobb i morgen, så greit å ha minimalt med ting stående utover så han slipper å ødelegge noe :ler: Rimelig aktiv krabat til tider :puh:

Men gleder meg til å ha han her igjen da :) Vakre gutten min :hjerte:

Skrevet
Jeg veit det jeg :fnise: Men skal ikke si noe :)

:) Nå vet vi i hvertfall at hun overlever, siden dere svarer med latter og smil :) Og godt er det! Er trist at hun er syk!

-18 er litt mer enn vi har det. Har -10 grader, og synes det er kaldt nok. Ikke ofte vi har det så kaldt her!

Klem og kos til deg, Lucky :)

Skrevet

Sykt kaldt for tida ja. Det er godt vi kan sitte inne og kose oss med te :kaffekopp: Tenk å ha ute-jobb nå :fryser:

Planer for helga?

Ha en fin kveld :klem:

Skrevet
:) Nå vet vi i hvertfall at hun overlever, siden dere svarer med latter og smil :) Og godt er det! Er trist at hun er syk!

-18 er litt mer enn vi har det. Har -10 grader, og synes det er kaldt nok. Ikke ofte vi har det så kaldt her!

Klem og kos til deg, Lucky :)

Ja håper virkelig hun overlever :)

Ja det pleier jo ikke være særlig kaldt hos deg, -10 er jo mye til å være der... er jo liksom slik det bruker å være her :)

Ha en fin kveld vennen :kose:

Sykt kaldt for tida ja. Det er godt vi kan sitte inne og kose oss med te :kaffekopp: Tenk å ha ute-jobb nå :fryser:

Planer for helga?

Ha en fin kveld :klem:

Veldig glad for at jeg ikke jobber ute nå om dagen ja :fryser: Er jo litt ute med jobben, men ingen fare for å fryse ihjel liksom :ler: Men en god varm kopp te inne er absolutt mye bedre nå om dagen :)

Helgen...skal ha klumpen fra i morgen til lørdag og ellers ingen store planer :) Deilig!

Ha en fin kveld du også vennen :kose:

Effektiv kveld i dag, deilig! Fått ryddet og støvsuget loftstuen, gjesterommet, vårt soverom, badet og trappen ned til 1.etg :) Kjøkkenet har også fått en kjapp vask :)

Så har jeg telt sparebøssen min : :nigo: Trodde virkelig ikke jeg hadde så mye penger liggende :hakeslepp:

Gjest O'hara
Skrevet

Jeg har kjøpt meg spareku i dag!! Med masse hjerter på! :strix:

Ha en super helg!!

Skrevet
Jeg har kjøpt meg spareku i dag!! Med masse hjerter på! :strix:

Ha en super helg!!

:hjerte:

Jeg bruker et gammelt pengeskrin jeg fikk fra morfar jeg da :)

Ha en super helg du også :kose:

Skrevet

Så morsomt å "finne" en sånn skatt da!

Jeg har en gammel te-boks etter bestemor og bestefar som er ganske tom nå. Men i høst var det over 5000,- der. Jeg hadde spart alle pengegaver, pluss litt til og brukte de på bunaden. Synes at det er litt ekstra spesielt at "alle" har bidratt litt til bunaden (les: brudekjolen) min.

Skrevet

Hmm, kanskje jeg skal telle myntene i syltetøyglasset vårt :)

Håper du får en fin dag med klumpen :skya: , i et klumpsikret hus ;)

Skrevet
:jolie: Jeg vil også vite... Men ikke fortell :ler: Noe spennende må jo jeg ha å se frem i mot også :fnise: Håper hun overlever da, men har mine tvil :(

Jeg har fått en gratis side på nettet som viser tv serien!! Tror du jeg skal barrikadere meg på lørdag og se på greys eller??? JEPP!! :jepp:

Da vet jeg også hvordan det går! :nigo:

Skal ikke fortelle til deg da! Lover! Men jeg er ALT for nysgjerrig til ikke å se når jeg har muligheten altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...