Tussi! Skrevet 6. januar 2010 #2521 Skrevet 6. januar 2010 Vi bruker bare en terning, men har også 6-er vi får ta terning..
Lucky? Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2522 Skrevet 6. januar 2010 Dumme meg glemte Grey's i kveld. Gikk ikke glipp av så veldig mye, men synes det er så trist at issi er syk Så hyggelig feiring du har hatt!! Ha en skikkelig super dag! Ja vært en fin jul og nyttår med mye avslapning og sosialt samvær Håper du har hatt en fin ferie også?? Forbasket !! Nå forsvant plutselig hele innlegget jeg hadde skrevet Prøver på ny ............. Pakkelek Veeeldig morsomt !! Vi blir hvert år invitert til svigers på middag og pakkelek .. Men vi får ta gave når vi får en sekser Og får vi 2 seksere- ja da kan vi ta 2 gaver Godt nyttår forresten Hater når innlegg forsvinner sånn Pakkelek er moro ja! Mange måter å spille det på sikkert, men moro er det uansett Godt nytt år til deg også! Spennende år du har i møte
Lucky? Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2523 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Vi bruker bare en terning, men har også 6-er vi får ta terning.. Ja er nok mange måter å spille det på Moro er det nok uansett Kaldt om dagen Når jeg kjørte på jobb var det -18 Men men...kler man seg godt går det jo bra Har hatt ski og akedag på jobben i dag og ungene koste seg maks tross kulden Deilig! I kveld har jeg rett og slett ikke gjort noen ting Laget middag og så har det vært sofaen og film frem til nå... Frister egentlig ikke gjøre så mye resten av kvelden heller Lov å være litt lat innimellom vel Endret 6. januar 2010 av Lucky?
pusilus Skrevet 6. januar 2010 #2525 Skrevet 6. januar 2010 Holder meg hjemme på sofaen under dynen i denne kulden jeg Satser på at det er litt varmere i været over helgen når jeg skal på jobb igjen
Lucky? Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2526 Skrevet 6. januar 2010 Innom å ser til deg Godt du passer på meg Holder meg hjemme på sofaen under dynen i denne kulden jeg Satser på at det er litt varmere i været over helgen når jeg skal på jobb igjen Hørtes veldig deilig ut med dynen på sofaen, men misunner deg ikke de smertene da Håper virkelig det blir litt varmere fremover ja, -18 er i det meste laget synes nå jeg
^^Sunny^^ Skrevet 7. januar 2010 #2527 Skrevet 7. januar 2010 ( Håper virkelig det blir litt varmere fremover ja, -18 er i det meste laget synes nå jeg -18 brrrrrrr.... Og jeg synes det er kaldt her hos oss.. Tror det var -10 når jeg kjørte Vesla til skolen... Synes snøen kan forsvinne nå jeg ! Så kan vi ta fatt på våren
SøsterLiten Skrevet 7. januar 2010 #2528 Skrevet 7. januar 2010 hos oss er det -16 idag og igår når jeg gikk fra jobb var det -22!! AAAAAAAAAAAAHHH!!! Men for å være ærlig vil jeg heller ha -16 enn slaps og regn! for at du har trent!! Tenk at issi er syk.... også så veldig syk også! metastaser overalt! Hun er jo så skjønn.... Tror du hun blir frisk på en mirakuløs måte eller tror du hun dør?
Lucky? Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #2531 Skrevet 7. januar 2010 -18 brrrrrrr.... Og jeg synes det er kaldt her hos oss.. Tror det var -10 når jeg kjørte Vesla til skolen... Synes snøen kan forsvinne nå jeg ! Så kan vi ta fatt på våren Ja det er altfor kaldt om dagen Men synes egentlig det er deilig med litt snø jeg da i allefall når den blir liggende så fin som den ligger nå Men takker ikke nei til en skikkelig deilig vår heller jeg da hos oss er det -16 idag og igår når jeg gikk fra jobb var det -22!! AAAAAAAAAAAAHHH!!! Men for å være ærlig vil jeg heller ha -16 enn slaps og regn! for at du har trent!! Tenk at issi er syk.... også så veldig syk også! metastaser overalt! Hun er jo så skjønn.... Tror du hun blir frisk på en mirakuløs måte eller tror du hun dør? Helt klart mye bedre med kaldt vær enn slaps og regn Var vel ca -16 her i dag også... Jeg håper jo de klarer å redde henne, men har mine tvil Spennende å følge med fremover i allefall
Lucky? Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #2532 Skrevet 7. januar 2010 Jeg veit det jeg Men skal ikke si noe Jeg vet jeg også Jeg vil også vite... Men ikke fortell Noe spennende må jo jeg ha å se frem i mot også Håper hun overlever da, men har mine tvil Deilig dag på jobben Rolig dag med masse tid til kos med de små Holder på å gjøre det klumpesikkert her hjemme Julepynten hadde strandet i loftstuen og alt sto utover der oppe...pluss litt rot her og der Skal hente klumpen etter jobb i morgen, så greit å ha minimalt med ting stående utover så han slipper å ødelegge noe Rimelig aktiv krabat til tider :puh: Men gleder meg til å ha han her igjen da Vakre gutten min
kipa81 Skrevet 7. januar 2010 #2533 Skrevet 7. januar 2010 Jeg veit det jeg Men skal ikke si noe Nå vet vi i hvertfall at hun overlever, siden dere svarer med latter og smil Og godt er det! Er trist at hun er syk! -18 er litt mer enn vi har det. Har -10 grader, og synes det er kaldt nok. Ikke ofte vi har det så kaldt her! Klem og kos til deg, Lucky
honning Skrevet 7. januar 2010 #2534 Skrevet 7. januar 2010 Sykt kaldt for tida ja. Det er godt vi kan sitte inne og kose oss med te Tenk å ha ute-jobb nå Planer for helga? Ha en fin kveld
Lucky? Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #2535 Skrevet 7. januar 2010 Nå vet vi i hvertfall at hun overlever, siden dere svarer med latter og smil Og godt er det! Er trist at hun er syk! -18 er litt mer enn vi har det. Har -10 grader, og synes det er kaldt nok. Ikke ofte vi har det så kaldt her! Klem og kos til deg, Lucky Ja håper virkelig hun overlever Ja det pleier jo ikke være særlig kaldt hos deg, -10 er jo mye til å være der... er jo liksom slik det bruker å være her Ha en fin kveld vennen Sykt kaldt for tida ja. Det er godt vi kan sitte inne og kose oss med te Tenk å ha ute-jobb nå Planer for helga? Ha en fin kveld Veldig glad for at jeg ikke jobber ute nå om dagen ja Er jo litt ute med jobben, men ingen fare for å fryse ihjel liksom Men en god varm kopp te inne er absolutt mye bedre nå om dagen Helgen...skal ha klumpen fra i morgen til lørdag og ellers ingen store planer Deilig! Ha en fin kveld du også vennen Effektiv kveld i dag, deilig! Fått ryddet og støvsuget loftstuen, gjesterommet, vårt soverom, badet og trappen ned til 1.etg Kjøkkenet har også fått en kjapp vask Så har jeg telt sparebøssen min : Trodde virkelig ikke jeg hadde så mye penger liggende
Gjest O'hara Skrevet 7. januar 2010 #2536 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har kjøpt meg spareku i dag!! Med masse hjerter på! Ha en super helg!!
Lucky? Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #2537 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har kjøpt meg spareku i dag!! Med masse hjerter på! Ha en super helg!! Jeg bruker et gammelt pengeskrin jeg fikk fra morfar jeg da Ha en super helg du også
Miss I.W. Skrevet 7. januar 2010 #2538 Skrevet 7. januar 2010 Så morsomt å "finne" en sånn skatt da! Jeg har en gammel te-boks etter bestemor og bestefar som er ganske tom nå. Men i høst var det over 5000,- der. Jeg hadde spart alle pengegaver, pluss litt til og brukte de på bunaden. Synes at det er litt ekstra spesielt at "alle" har bidratt litt til bunaden (les: brudekjolen) min.
pusilus Skrevet 7. januar 2010 #2539 Skrevet 7. januar 2010 Hmm, kanskje jeg skal telle myntene i syltetøyglasset vårt Håper du får en fin dag med klumpen , i et klumpsikret hus
SøsterLiten Skrevet 7. januar 2010 #2540 Skrevet 7. januar 2010 Jeg vil også vite... Men ikke fortell Noe spennende må jo jeg ha å se frem i mot også Håper hun overlever da, men har mine tvil Jeg har fått en gratis side på nettet som viser tv serien!! Tror du jeg skal barrikadere meg på lørdag og se på greys eller??? JEPP!! Da vet jeg også hvordan det går! Skal ikke fortelle til deg da! Lover! Men jeg er ALT for nysgjerrig til ikke å se når jeg har muligheten altså!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå