Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som om du hadde en super nyttårsfeiring. Men skjønner godt at oppryddingen neste dag ikke var fullt like moro. :fnise:

Thailand hørtes veldig deilig ut nå, ja...

Ha en fin søndag! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drømmer konstant om tur til Thailand :sol: I allefall nå når kvikksølvet er langt nede på den blå siden av gradestokken :fryser:

Ja frister veldig når det er så kaldt som det er nå :) Var der i januar/februar for to år siden og det var helt fantastisk :hjerte:

Høres ut som en morsom nyttårsaften! :smilbla:

Jeg har alltid lyst til å reise sydover om vinteren, jeg. Men ikke i år! jeg synes det er så herlig så med snøen og kulda! :strix:

Jeg tror jeg har klikka litt. :fnise:

Veldig bra nyttårsaften i år ja :tommelsmil:

Liker snø og kaldt jeg også, men et lite avbrekk hadde vært deilig ;)

Håper du har hatt en fin lørdagskveld. En tur til Thailand hadde virkelig vært deilig ja.. *drømme*

Flink du er som klarer å komme deg ut på tur. Hos meg så blir det som regel bare med tanken... :sjenert:

:klemmer:

Kvelden i går ble fin den, stille og rolig med film og sambo :) Thailand hadde vært helt supert, var der for to år siden og vil tilbake :) Liker bare ikke å fly da :ler:

Ble ikke lange turen i går, men tok meg en liten tur med sparkstøttingen ;) Moro!

:kose:

Skrevet
Pakkelek? :klø: Hva i all verden?

Godt nyttår Lucky? Ser ut som du har hatt en super feiring!! Snill pappa du har som lager mat til dere, det ville ALDRI min pappa gjort! hehe!!

Ønsker deg alt det beste i 2010!! :hug:

Pakkelek er veldig moro :) Alle parene hadde med seg noen gaver hver...ikke store greier inni dem da, men ingen vet hva som er i de andres pakker :) Så legges alt på bordet og vi begynner å slå med to terninger. Hvis du får to like på terningene kan du ta deg en pakke. Når alle pakkene er tatt settes det en tid, f.eks. en halv time..når vi får to like på terningen skal vi stjele en pakke fra en av de andre :ler: Når tiden er ute får du de gavene som er hos deg :)

Kanskje litt dumt forklart?? Men veldig moro i allefall ;)

Pappa elsker å lage mat og så skulle de til noen venner på nyttårsaften, så da ville han gjerne hjelpe til :) Jeg er veldig pappajente jeg da :hjerte:

Høres ut som om du hadde en super nyttårsfeiring. Men skjønner godt at oppryddingen neste dag ikke var fullt like moro. :fnise:

Thailand hørtes veldig deilig ut nå, ja...

Ha en fin søndag! :klem:

Opprydningen er aldri moro nei...særlig ikke når det var så mye utover som nå :ler: Kan jo skylde meg selv siden det var jeg som hadde kjøpt inn bordbomber og annet "inneleketøy", men hadde det veldig moro da!

Frister veldig med en thailand tur nå da :fryser:

En fin søndag til deg også :kose:

Skrevet (endret)

Ble en stille og rolig kveld på oss i går :) Deilig :) Ble hentepizza, sofaen og tre filmer ;) Jeg sovnet til den tredje filmen jeg da :sjenert: Veldig flink til å sovne når jeg ser film :ler:

I dag ble jeg vekket av at svigermor ringte halv ett... deilig å sove lenge da :) Så frokosten ble middag hos svigers :ler:

Nå har jeg kommet meg hjem igjen og planen er å få ned julegardinene på kjøkkenet, har vært planen et par dager det, men ikke fått gjort det ennå :sjenert: Men i dag SKAL de ned ;)

I morgen er det jobb igjen, starter bra med planleggingsdag da, deilig :)

Har tenkt litt på nyttårsforsetter også da...

1. Bli flinkere til å holde det ryddig her hjemme...har en tendens til å utsette mye og legge ting på "midlertidige" steder :ler:

2. Bli mer sosial på ukedagene også...altfor dårlig til å finne på ting med venner på ukedagene :(

3. Trene/bevege meg mer...

Endret av Lucky?
Skrevet
Har tenkt litt på nyttårsforsetter også da...

1. Bli flinkere til å holde det ryddig her hjemme...har en tendens til å utsette mye og legge ting på "midlertidige" steder :ler:

2. Bli mer sosial på ukedagene også...altfor dårlig til å finne på ting med venner på ukedagene :(

3. Trene/bevege meg mer...

Kan jeg stjele nyttårsforsettene dine? :nigo: Jeg bør absolutt også å ikke utsette å gjøre alt jeg skal gjøre, for å ta det senere... Tror jeg blir påvirka litt for mye av han sløve mannen min jeg ;)

Ha en flott søndagskveld, og nyt siste rest av fri :klemmer:

Skrevet
Kan jeg stjele nyttårsforsettene dine? :nigo: Jeg bør absolutt også å ikke utsette å gjøre alt jeg skal gjøre, for å ta det senere... Tror jeg blir påvirka litt for mye av han sløve mannen min jeg ;)

Ha en flott søndagskveld, og nyt siste rest av fri :klemmer:

Stjel i vei ;) Godt det er fler enn meg som er flinke til å utsette ting :) Mannen min er heller ingen ryddenarkoman akkurat :sjenert:

Skrevet

Hørtes ut som dere har hatt en fin romjul :)

Skrevet
Hørtes ut som dere har hatt en fin romjul :)

Håper dere har hatt det også :kose:

Skrevet

Godt nytt år! :klem: Lykke til med forsettene! Kjenner meg igjen... :sjenert:

Skrevet
Godt nytt år! :klem: Lykke til med forsettene! Kjenner meg igjen... :sjenert:

Godt nytt år til deg også :kose: Godt det ikke bare er meg som trenger slike forsetter :ler:

Innom og hilser på ;)

:kaffekopp::Gjesp: Trøtt i dag... La meg egnetlig tidlig i går, men fikk ikke sove :( Hva har skjedd med murmeldyret Lucky liksom?? Våknet kjempetidlig i går morges og fikk ikke sove igjen...prøvde å legge meg litt når jeg kom hjem fra jobben, men fikk ikke sove da heller :klø: Og når jeg la meg i går kveld ble jeg bare liggende å stirre i taket...Jeg som alltid sovner bare jeg ser en pute :ler:

Jaja...håper det går bedre i kveld...

I dag er det trening etter jobben, skal bli deilig å komme igang igjen :strix:

Ha en fin dag jenter :kose:

Skrevet
Pakkelek er veldig moro :) Alle parene hadde med seg noen gaver hver...ikke store greier inni dem da, men ingen vet hva som er i de andres pakker :) Så legges alt på bordet og vi begynner å slå med to terninger. Hvis du får to like på terningene kan du ta deg en pakke. Når alle pakkene er tatt settes det en tid, f.eks. en halv time..når vi får to like på terningen skal vi stjele en pakke fra en av de andre :ler: Når tiden er ute får du de gavene som er hos deg :)

Kanskje litt dumt forklart?? Men veldig moro i allefall ;)

Pappa elsker å lage mat og så skulle de til noen venner på nyttårsaften, så da ville han gjerne hjelpe til :) Jeg er veldig pappajente jeg da :hjerte:

Skjønte den!! Det hørtes ustyrtelig morsomt ut!! Hmm... :klø: idè for neste år kanskje...? Krysser fingrene for at jeg får mange!! eeeeeelsker pakker!! :nigo:

pappajente ja... jeg er mammajente jeg! Men jeg er vel en god del mer huslig enn henne så det ville nok heller blitt meg som hadde kommet til henne for å lage mat enn motsatt :skratte:

Mamma er flink på mye men hun er ikke huslig! ;)

:duskedame: for treningen din!! Jeg skal trene imorgen tidlig istedet siden jeg måtte hjem idag! HODEPINE og spinning pluss fulle saler henger ikke bra sammen...

.klem:

Skrevet
Skjønte den!! Det hørtes ustyrtelig morsomt ut!! Hmm... :klø: idè for neste år kanskje...? Krysser fingrene for at jeg får mange!! eeeeeelsker pakker!! :nigo:

pappajente ja... jeg er mammajente jeg! Men jeg er vel en god del mer huslig enn henne så det ville nok heller blitt meg som hadde kommet til henne for å lage mat enn motsatt :skratte:

Mamma er flink på mye men hun er ikke huslig! ;)

:duskedame: for treningen din!! Jeg skal trene imorgen tidlig istedet siden jeg måtte hjem idag! HODEPINE og spinning pluss fulle saler henger ikke bra sammen...

.klem:

Pakkelek er veldig morsomt :) Pleier å ha det når vi har jentekvelder også vi da, men da kjøper vi gjerne litt mer fine gaver, ikke dyre men ting som kan brukes ;)

Mamma er også huslig, men hjemme er det pappa som lager mest mat egentlig :)

Hodepine og full spinningsal er ingen god kombinasjon nei...slapp av hjemme og ta treningen i morgen i stedet du :kose:

Da var jeg hjemme igjen etter en deilig treningsøkt :) Godt for kroppen med litt trening etter julen ja :ler:

Resten av kvelden går med til jobbing, strikking og tv titting tenker jeg :)

Skrevet

Flink du er som har vært på trening i dag! :klappe: Det er så tungt å komme seg dit første gangen etter et avbrekk, men så er det tilgjengjeld superdeilig når man først er i gang og ikke minst når man er ferdig! Så nå kan du slappe godt av og nyte resten av kvelden. Kos deg og ha en fin kveld! :klemmer:

Skrevet
Flink du er som har vært på trening i dag! :klappe: Det er så tungt å komme seg dit første gangen etter et avbrekk, men så er det tilgjengjeld superdeilig når man først er i gang og ikke minst når man er ferdig! Så nå kan du slappe godt av og nyte resten av kvelden. Kos deg og ha en fin kveld! :klemmer:

Veldig tungt å komme igang igjen ja...var litt sånn skal-skal ikke i stad, men tenkte at jeg måtte ta meg sammen å komme igang :ler: Deilig er det nå i allefall :tommelsmil:

Skrevet
Og når jeg la meg i går kveld ble jeg bare liggende å stirre i taket...Jeg som alltid sovner bare jeg ser en pute :ler:

Jaja...håper det går bedre i kveld...

Hei Lucky!

Jeg er også sånn som pleier å sovne omtrent så fort jeg ser ei pute, og blir irritert så fort jeg ligger i 15 minutter uten å sovne :fnise: Du kommer nok snart inni det igjen ;)

Flink du er som har kommet igang med treninga igjen. Det gjør godt å være igang igjen etter jula og masse mat :nigo:

Skrevet
Hei Lucky!

Jeg er også sånn som pleier å sovne omtrent så fort jeg ser ei pute, og blir irritert så fort jeg ligger i 15 minutter uten å sovne :fnise: Du kommer nok snart inni det igjen ;)

Flink du er som har kommet igang med treninga igjen. Det gjør godt å være igang igjen etter jula og masse mat :nigo:

Ja håper det er slutt på å ligge våken å vri seg... slitsomt når man er vant med å sovne med en gang :) Men er nok kanskje vært litt forvirring av døgnrytmen i julen som gjør det også :ler:

Deilig å bevege kroppen litt etter julen ja :hjerte:

Nå er det snart Greys :hjerte:

Skrevet

Dumme meg glemte Grey's i kveld. :sur:

Gjest O'hara
Skrevet

:hallo:

Så hyggelig feiring du har hatt!!

Ha en skikkelig super dag!

Skrevet

Forbasket !! Nå forsvant plutselig hele innlegget jeg hadde skrevet :kjefte:

Prøver på ny .............

Pakkelek :) Veeeldig morsomt !! Vi blir hvert år invitert til svigers på middag og pakkelek .. Men vi får ta gave når vi får en sekser :Nikke: Og får vi 2 seksere- ja da kan vi ta 2 gaver ;)

Godt nyttår forresten :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...