Strix Skrevet 30. desember 2009 #2481 Skrevet 30. desember 2009 Vi pakket opp gaver i 6 timer og var ingen barn Godt nytt år til deg
angelou Skrevet 30. desember 2009 #2482 Skrevet 30. desember 2009 Så koselig med vennelag på nyttårsaften da, GODT NYTTÅR Lucky
Lucky? Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #2483 Skrevet 30. desember 2009 Vi pakket opp gaver i 6 timer og var ingen barn Godt nytt år til deg 6 timer ja...jeg som synes vi brukte lang tid Godt nytt år til deg også Så koselig med vennelag på nyttårsaften da, GODT NYTTÅR Lucky Ja det blir kjempekoselig! Gleder meg masse Godt nytt år til deg også
Lucky? Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #2485 Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår Lucky? !!!! Takk Godt nytt år til deg også Fikk ikke gjort så veldig mye i går... var en tur i byen å handlet litt og på veien hjem får jeg mld fra en venninne som lurte på om hun kunne ta seg en tur Alltid koselig med besøk, så hun kom og så kom det to venninner til litt seinere på kvelden, så da satt vi å skravlet til langt på kveld Koselig Så NÅ må jeg sette inn høygiret her Pappa har tilbudt seg å lage maten for meg, så han kommer snart for å begynne å kokkelere Verden beste pappa Ha et GODT NYTT ÅR JENTER!! Dere er rett og slett helt fantastiske å ha :rødme:
Happy Feet Skrevet 31. desember 2009 #2487 Skrevet 31. desember 2009 Høres ut som du har hatt en flott jul og at du har en veldig hyggelig nyttårsaften i vente. Koselig med venner på besøk! Kos dere masse! Så snill pappaen din er som kommer for å lage mat. Et riktig godt nytt år til deg, vennen. Krysser fingrene for at dette er året hvor ønsker går i oppfyllelse. Gode til deg på årets siste dag.
Lucky? Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2489 Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Lucky Godt nytt år til deg også Ananan Høres ut som du har hatt en flott jul og at du har en veldig hyggelig nyttårsaften i vente. Koselig med venner på besøk! Kos dere masse! Så snill pappaen din er som kommer for å lage mat. Et riktig godt nytt år til deg, vennen. Krysser fingrene for at dette er året hvor ønsker går i oppfyllelse. Gode til deg på årets siste dag. Ja både jul og nyttår har vært fin Deilig med tid til hverandre og til gode venner Pappa er verdens beste 2010 blir et spennende år ja, håper mange ønsker går i oppfyllelse dette året! Stor nyttårs til deg Godt Nyttår Lucky?!! Godt nyttår til deg også Loffen
Lucky? Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #2490 Skrevet 1. januar 2010 GODT NYTT ÅR TIL DERE SUPERJENTER Hadde en kjempekoselig kveld i går med gode venner Spiste deilig kalkunbryst alà pappa og masse deilig drikke Deilig dessert alà lucky og pakkelek til slutt. Tok helt av til tider og pakkene flakset rundt, guttene var nesten mer ivrige enn oss jentene Moro! Sistemann dro vel hjem halv seks på morgenen, så i dag har jeg sovet leeenge og holder på med prosjekt opprydning :dåne: Jeg hadde kjøpt inn div bordbomber, smellpistoler og annet moro og huset var helt fullt av stjerner, flagg, fargebånd og annet som var inni bombene Veldig moro i går i allefall, men ikke fullt så moro å rydde det opp i dag... Blir full rengjøring her i huset i dag siden jeg tar bort julepynt og juletre i samme slengen
honning Skrevet 1. januar 2010 #2491 Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår Lucky-vennen!!! Det høres ut som at du hadde ei flott nyttårsfeiring! Og for en snill pappa som laget maten for dere da :rødme: Måtte 2010 bli deres år til å få en liten i magen!
pusilus Skrevet 1. januar 2010 #2492 Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år Lycky Pakkelek er jo bare knall , sist jeg lekte den var det gutta som var ivrigst
Lucky? Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2493 Skrevet 2. januar 2010 Godt nyttår Lucky-vennen!!! Det høres ut som at du hadde ei flott nyttårsfeiring! Og for en snill pappa som laget maten for dere da :rødme: Måtte 2010 bli deres år til å få en liten i magen! Godt nyttår til deg også vennen Nyttårsfeiringen var superkoselig Pappa er verdens beste Håper virkelig 2010 blir et fruktbart år for oss slitere ha Godt nytt år Lycky Pakkelek er jo bare knall , sist jeg lekte den var det gutta som var ivrigst Godt nyttår til deg også vennen Pakkelek er helt supert! Guttene tok helt av her også Moro! Da var det lørdag og fri i to dager til! Deilig Våknet opp til en mld fra en kollaga om at jenta dems kom i natt I dag er planen å få bort resten av julen her i huset Er bare kjøkkenet igjen Litt trist å rydde bort julen allerede, men lettere å ta det når man har fri og allikevel har planer om storrengjøring
Lucky? Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2494 Skrevet 2. januar 2010 Dagen flyr fort når man har fri ja Først fikk jeg kaffebesøk av mamma og pappa og så kom en venninne og datteren hennes på et lite kaffebesøk Koselig Nå får jeg komme meg en tur ut i det fine været tenkte jeg, greit å få litt frisk luft innimellom
Lucky? Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #2496 Skrevet 2. januar 2010 Ha en fin helg :=) Takk for det vennen Sitter å drømmer meg bort på startour.no Kunne virkelig tenkt meg en tur til thailand nå i vinter altså *leter videre*
pusilus Skrevet 2. januar 2010 #2497 Skrevet 2. januar 2010 Drømmer konstant om tur til Thailand I allefall nå når kvikksølvet er langt nede på den blå siden av gradestokken
loffen Skrevet 2. januar 2010 #2498 Skrevet 2. januar 2010 Høres ut som en morsom nyttårsaften! Jeg har alltid lyst til å reise sydover om vinteren, jeg. Men ikke i år! jeg synes det er så herlig så med snøen og kulda! Jeg tror jeg har klikka litt.
honning Skrevet 2. januar 2010 #2499 Skrevet 2. januar 2010 Håper du har hatt en fin lørdagskveld. En tur til Thailand hadde virkelig vært deilig ja.. *drømme* Flink du er som klarer å komme deg ut på tur. Hos meg så blir det som regel bare med tanken...
SøsterLiten Skrevet 3. januar 2010 #2500 Skrevet 3. januar 2010 GODT NYTT ÅR TIL DERE SUPERJENTER pakkelek til slutt. Tok helt av til tider og pakkene flakset rundt, guttene var nesten mer ivrige enn oss jentene Moro! Pakkelek? :klø: Hva i all verden? Godt nyttår Lucky? Ser ut som du har hatt en super feiring!! Snill pappa du har som lager mat til dere, det ville ALDRI min pappa gjort! hehe!! Ønsker deg alt det beste i 2010!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå