Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Et lite hjertesukk :sukk:

I dag er det ett år siden ma'en :( Og her sitter jeg....like ugravid og barnløs :grine:

Hjertesukk er forståelig og lov! 2010 blir vårt år! Jah! :regler:

Ha en fin dag lucky og kos, kos, kos deg i julen!

:klem: fra SøsterLiten

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hallo:

Jeg er ikke gravid da!! Så vi er hvertfall to om den saken :)

Så kjekt at du er ferdig med alt til jul da! Flink du er!

:klemmer:

Håper du har hatt noen fine dager, jeg er dårlig til å besøke for tiden.. :sjenert:

Håper dere får en skikkelig super jul!!

:klem:

Veldig deilig å være ferdig til jul ja :) Kan bare slappe av å få på plass site julepynt ;)

Ha en super jul du også o'hara vennen :kose:

Hjertesukk er forståelig og lov! 2010 blir vårt år! Jah! :regler:

Ha en fin dag lucky og kos, kos, kos deg i julen!

:klem: fra SøsterLiten

Trenger noen hjertesukk innimellom ja :sukk: Men neste år, ja det SKAL bli vårt år :Nikke:

Kos deg masse i julen du også søsterliten :kose:

Bare en dag igjen til litt juleferie :strix: Skal bli deilig :hjerte:

I kveld er det bare avslapning her hjemme, pusle og ordne litt så det blir ekstra julekoselig og knyte på pepperkaker på juletreet for å få deilig lukt :hjerte:

I morgen kveld skal vi til tanta og onkelen til sambo, er alltid der på lille julaften og pynter treet sammen med dem og barna, så er det deilig mat og god drikke :)

Ha en fin førjulstid jenter :kose:

Skrevet

En stooor, stooor :klem:

Håper du får en koselig jul og et godt nytt år :tree:

Skrevet (endret)

Nå har vi pyntet også. Men det er visstnok mere som skal ned fra loftet i morra. Vi har sykt mye pynt.. :ler:

Endret av loffen
Skrevet
En stooor, stooor :klem:

Håper du får en koselig jul og et godt nytt år :tree:

Takk for det vennen :kose:

Håper du også får en flott julefeiring!

Nå har vi pyntet også. Men det er visstnok mere som skal ned fra loftet i morra. Vi har sykt mye pynt.. :ler:

:ler: Mye pynt er fint det :Nikke: Har vel fått på det meste på treet mitt nå tror jeg :)

Ha en god jul loffevennen :kose:

Siste dag på jobb før jul :strix: Skal bli deilig med noen dager med fri og kos nå :hjerte:

Skrevet

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi, Lucky! :klemmer:

Håper dere får en koslig julefeiring! :nissekonekyss:

Skrevet

Innom og ønsker deg en riktig GOD JUL, Lucky?. Kos deg masse! :nissevink:

Skrevet
Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi, Lucky! :klemmer:

Håper dere får en koslig julefeiring! :nissekonekyss:

God jul til deg også missiw :klemmer: Ha en koselig kveld ;)

Goooood juuuuul :klemmer:

God jul til deg også angelou :klemmer:

Innom og ønsker deg en riktig GOD JUL, Lucky?. Kos deg masse! :nissevink:

Takk for det :) God jul til deg også vennen :klemmer:

Da er det JULAFTEN :hjerte:

I går var vi hos tanta og onkelen til sambo og hjalp til med juletrepynting sammen med barna dems og spiste deilig mat :) Veldig koselig, men med tre små barn og lille julaften tok det til tider heeelt av i huset der :ler: På veien hjem ble jeg og sambo enige om at maks to barn holder for oss :fnise:

I dag skal vi feire hos broren min og skal være der kl fem, så blir en lang og deilig dag her hjemme først :) Har kommet en del snø i går kveld og i natt, så sambo kjørte i vei nå for å jobbe (han brøyter snø...) Håper han blir ferdig til i kveld i allefall :sukk: Men jeg skal kose meg jeg da :) Legge meg på sofaen og zappe på tv'en og ikke gå glipp av noe :ler:

God jul alle vakre kg jenter :klemmer:

Skrevet

♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ God jul ♪♫•*¨*•.¸¸♥

Skrevet

Deilig med en rolig start på julaften :hjerte:

Håper du får en fin dag i dag vennen :hug:

Skrevet
♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ God jul ♪♫•*¨*•.¸¸♥

God jul til deg også Liv :klemmer:

Deilig med en rolig start på julaften :hjerte:

Håper du får en fin dag i dag vennen :hug:

Helt nydelig :hjerte: Egentlig litt deilig å være alene også siden sambo ikke er så julete av seg :ler:

Ha en fin dag du også :klemmer:

En deilig dag så langt :) Sitter i kosedressen og har akkurat sett tre nøtter til askepott og nå er det reisen til julestjernen :rødme: Kjenner julestemninger smyger seg på og stuen er fyllt av stearinslys og deilig juleduft :hjerte:

Skrevet
Du får få julegaven etter jul du :ler:

:ler: Går så bra så :) Håper dere hadde en koselig kveld i går :kose:

GOD JUL

:tree:

Takk for det :kose: Håper du hadde en fin feiring i går også :)

Da var julaften over igjen... Hadde en veldig koselig kveld sammen med familien i går :) Var hos broren min og familien hans i år, mamma og pappa var der også :)

MASSE gaver til store og små, men mest til de små da :ler: Utrolig hvor mye gaver det blir til 11 mennesker :sjokk: Begynte å pakke opp rundt halv sju og var ferdig kl halv elleve...men tar en pakke av gangen da så da tar det jo litt tid ;)

Rolig morgen i dag også, deilig :) Har akkurat spist frokost og tenkte gå en tur til svigers for en kaffekopp og takking for gaver :) I ettermiddag skal vi til tanta og onkelen min på middag :) Bror med familie og mamma og pappa kommer dit også :) Liker best de julene jeg får både julaften og 1.dag sammen med min familie :ler: Neste år er det kun 1.dag med min familie nemlig :snurt:

Ha en fin dag jenter :kose:

Skrevet

4 timer, det er mange gaver! :ler:

Vi pakker også opp en og en pakke. det er jo det som er koselig. :)

Skrevet

Ser ut som at du har hatt ei fin jul, Lucky :) Jeg liker også best de julene med min familie ja...

Håper du har ei fin romjul og mulighet til å slappe masse av :klemmer:

Skrevet (endret)

Hatt en fin jul?

Et år alt? Har dere søknad inne for å få hjelp til befrukting?

Endret av liv
Skrevet
4 timer, det er mange gaver! :ler:

Vi pakker også opp en og en pakke. det er jo det som er koselig. :)

Ja det var MYE gaver, men vi var jo elleve stk da og bare to barn...så tok sin tid :) Men veldig koselig å gjøre det slik også da :Nikke:

Ser ut som at du har hatt ei fin jul, Lucky :) Jeg liker også best de julene med min familie ja...

Håper du har ei fin romjul og mulighet til å slappe masse av :klemmer:

Julen har vært fin den ja :) Absolutt best jul med mamma og pappa :ler:

Romjulen har vært kos, men gått fort pga jobbing da :( Men nå har jeg fri frem til mandag igjen :strix:

:kose:

Hatt en fin jul?

Et år alt? Har dere søknad inne for å få hjelp til befrukting?

Julen har vært fin den :) Ett år ja...tiden går fort som du ser ;) Har ikke sendt søknad ennå, venter litt pga bryllup til sommeren :)

:kose:

Skrevet

Da var det klart for noen fridager igjen :hjerte: Alltid deilig med litt fri, selvom det har vært rolige og koselige dager på jobb denne uken :)

Skal feire nyttårsaften her hjemme, så blir fire vennepar som skal spise og kose oss her i morgen :) Gleder meg :strix:

Dagens prosjekt blir å gjøre i stand, vaske og ordne klart mest mulig slik at morgendagen ikke blir altfor hektisk :)

GODT NYTT ÅR JENTER :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...