Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres deilig ut. Og godt er det å våkne når man vet at man skal avgårde for å virkelig få julestemning! Vi skal avgårde i morgen, gleder meg veldig til det. Kos deg i kveld :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høres deilig ut. Og godt er det å våkne når man vet at man skal avgårde for å virkelig få julestemning! Vi skal avgårde i morgen, gleder meg veldig til det. Kos deg i kveld :hjerte:

Ble ikke noe soving...sambo ringte i det jeg skulle legge meg nedpå og sa han var på vei hjem, så da ble det middag i stedet :sukk: Men så ble det et deilig bad og litt smådupping i senga etter badet, så nå er jeg snart klar for konsert :)

Håper julestemningen kommer snikende i kveld :nisse:

Skrevet

Kos deg på konsert :klemmer:

Jeg skal på konsert litt lenger ut i uka og gleder meg som en unge :strix:

Skrevet
Kos deg på konsert :klemmer:

Jeg skal på konsert litt lenger ut i uka og gleder meg som en unge :strix:

Konserten var veldig bra, og ikke minst fikk jeg litt julestemning :hjerte: Så gled deg til konsert du også ;)

:kose:

Håper du koser deg på konsert i kveld, Lucky! :)

Konserten var veldig fin og ikke minst underholdene :tommelsmil: Julestemningen kom også snikende, så er jo en start i allefall :)

Puh...denne arbeidsdagen har vært hektisk og gått i ett, men føler i allefall at jeg har fått gjort litt da :) Planen var å jobbe litt hjemme i kveld, men siden jeg glemte det jeg skulle bruke på jobben, så slipper jeg jo det :fnise:

Så da får jeg heller prøve å være litt effektiv her hjemme og prøve å få til et koselig julehus i stedet ;)

Skrevet (endret)

Koselig julehus høres bra ut. :)

Endret av loffen
Skrevet
Koselig julehus høres bra ut. :)

Ja hadde det bare vært julekoselig her :sjenert:

:klemmer:

Sovnet den dagen jeg skulle gjøre det julekoselig her hjemme.... la meg litt på sofaen og tenkte at sambo vekker meg sikkert når han kommer hjem :) Men nei...sambo sovnet han også og vi sov til kl åtte :sjokk: Så da fikk jeg ikke gjort annet enn å skrive ferdig julekortene.. Men de ble i allefall ferdige og sendt i går :tommelsmil:

I går var jeg ute på juleshopping sammen med mamma, så nå gjenstår bare julegaven til svigers :) Skal sleise med søsknene til sambo da, men ikke helt sikre på hva vi skal kjøpe ennå.

Planen i kveld er å gjøre det julekoselig her :ler: Skal IKKE legge meg på sofaen før jeg er ferdig med det... Så må jeg vaske litt klær og gjøre klart til klumpen skal komme i morgen :hjerte:

Hadde hengt opp et rødt metallhjerte på utgangsdøren og det var sååå koselig :) Men i natt har det blåst veldig og det hjertet har slått og slått mot døren, så jeg våknet x antall ganger i natt av at det banket på døren :kjefte: Så endte med at jeg sto opp og gikk ut i bare trusen og røsket det ned :ler: Får vel heller sette ut en nisse på trappa tenker jeg...

Skrevet

Sangen din ble sunget på konserten jeg var på i går :hjerte:

Skrevet
Sangen din ble sunget på konserten jeg var på i går :hjerte:

Den ble sunget på den konserten jeg var på om mandagen også :) Får helt frysninger av den jeg :hjerte:

Da skinner kjøkkenet! Deilig :)

Et lite hjertesukk :sukk:

I dag er det ett år siden ma'en :( Og her sitter jeg....like ugravid og barnløs :grine:

Skrevet
Så endte med at jeg sto opp og gikk ut i bare trusen og røsket det ned :ler: Får vel heller sette ut en nisse på trappa tenker jeg...

Haha, syns jeg ser deg! :ler:

Et lite hjertesukk :sukk:

I dag er det ett år siden ma'en :( Og her sitter jeg....like ugravid og barnløs :grine:

Uff, vennen - jeg føler med deg. :troest: Håper så inderlig av hele mitt hjerte at det også er din tur snart.

Ønsker deg en fin helg! :klemmer:

Skrevet
En god varm :hug: til deg Lucky.

Takk for det vennen :kose:

:hug:

Haha, syns jeg ser deg! :ler:

Uff, vennen - jeg føler med deg. :troest: Håper så inderlig av hele mitt hjerte at det også er din tur snart.

Ønsker deg en fin helg! :klemmer:

Ja det var nok litt av et syn :ler: Tror ingen så meg da, skal litt til sånn midt på natten og bare to hus som kan se meg ;)

Håper også det er min tur snart :) Selvom ting er litt på vent nå, så virker det så langt til målet med mine håpløse sykluser :grine:

:( Du har lov å komme med store hjertesukk :(:klemmer:

Takk :kose: Trenger det noen ganger, livet er surt noen dager altså :sukk:

Skrevet

Da var denne helgen sanrt over også...men ikke lenge til det er fri igjen da heldigvis :) Skal jobbe man, tirs og ons og så er det fri frem til tirsdagen :hjerte:

Helgen har gått i ett...hentet klumpen etter jobb på fredag og koste meg med han frem til i går kveld :) Han er sååå god :hjerte:

Var på julebord med noen venner i går kveld, først spising og så show og en liten tur på byen etter det :) Hadde det kjempekoselig! Var hjemme i to tiden i natt, deilig å komme hjem litt tidlig for en gangs skyld. Og formen er helt super i dag :strix:

Så planen i dag er å rydde og ordne her hjemme og så ut å kjøpe juletre :) Tenkte kanskje ta det inn i dag og pynte det... Liker å få bort julen ganske kjapt etter jul, så koselig å ha juletre litt lenger enn bare en uke :)

Skrevet

Å, jeg gleder meg til å pynte juletreet!

Det er så koselig. :hjerte:

Skrevet
Å, jeg gleder meg til å pynte juletreet!

Det er så koselig. :hjerte:

Ja det er koselig :hjerte: Pyntet det i dag jeg da, like greit å bli ferdig med det ;)

Effektiv dag i dag, deilig :)

Fått ryddet og ordnet her hjemme, vært å kjøpt juletre og litt mer julestæsj sammen med en svigerinne og kaffe og kaker sammen med svigers og besteforeldrene til sambo :)

Nå i kveld har jeg fått pakket inn, merket og sortert alle julegavene, så da gjenstår bare en liten ting til mamma og gaven til besteforeldrene til sambo :) Skal nok bli jul i år også ja :ler:

Nå er det :sove:

Skrevet

Hei Lucky :klemmer:

Det skal nok bli jul i år også ja ;) Henger litt etter med ting som bør gjøres jeg også... :sjenert: Men du var jo flink til å gjøre masse i går da.

Håper det går bedre nå og at du ikke tenker for mye på ma'en. Livet er urettferdig, men 2010 bør bli året for deg! Du hadde virkelig fortjent det.

Ha en fin mandagskveld videre!

Skrevet
Hei Lucky :klemmer:

Det skal nok bli jul i år også ja ;) Henger litt etter med ting som bør gjøres jeg også... :sjenert: Men du var jo flink til å gjøre masse i går da.

Håper det går bedre nå og at du ikke tenker for mye på ma'en. Livet er urettferdig, men 2010 bør bli året for deg! Du hadde virkelig fortjent det.

Ha en fin mandagskveld videre!

Ja skal nok bli jul i år også :) Fikk gjort en del i går og handlet siste rest av julegaver i dag, så går nok bra :) Skal ikke ha noen folk her i julen tror jeg, så ikke så veldig viktig at huset skinner fra topp til tå heller da :ler:

Tenker ikke så mye på ma'en, men ble liksom i veldig deppehumør her om dagen når det var ett år siden :( Og jeg fortsatt ikke er gravid liksom :sukk: Det florerer jo av gravide om dagen synes jeg :sukk: Men men...2010 skal være VÅRT år og alle andre sliterne her innes år :Nikke:

Håper du har hatt en fin mandagskveld også :kose:

Da er jeg hjemme :puh: Var en liten tur hjemmom etter jobben for å spise og slappe av litt og så var det en tur til byen sammen med iss for å gjøre unna de siste gavene. Nå er jeg faktisk FERDIG!!! :strix:

Skrevet

:hallo:

Jeg er ikke gravid da!! Så vi er hvertfall to om den saken :)

Så kjekt at du er ferdig med alt til jul da! Flink du er!

:klemmer:

Håper du har hatt noen fine dager, jeg er dårlig til å besøke for tiden.. :sjenert:

Håper dere får en skikkelig super jul!!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...