Lucky? Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #2421 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja tenk hvis mennene våre bare kunne se på oss så var vi gravide Ha ei fin helg vennen Ja det hadde vært noe Ha en fin helg du også vennen Sambo ønsker seg en ny skjorte til julebordet i kveld, så får vel ta meg en tur til byen å se om jeg finner det til han Han har jo egentlig skapet fullt av skjorter da, men plutselig fått for seg at han vil ha en ny Er jo sikkert morsomt med noe nytt selvom han er mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 12. desember 2009 #2422 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja tenk hvis mennene våre bare kunne se på oss så var vi gravide Ha ei fin helg vennen Det hadde vært no! Lørdags- til deg fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #2423 Del Skrevet 12. desember 2009 Det hadde vært no! Lørdags- til deg fra meg. Absolutt Kanskje mannen trenger briller?? Lørdags til deg også Da er jeg hjemme igjen fra byen og sambo har blitt tre skjorter rikere Klarte ikke å bestemme meg og så var det ta tre betal for to, så da ble det tre Og så ble det en liten veske til meg selv Trengte en liten julebordsveske Lurer på om jeg skal være flink å bake litt pepperkaker nå jeg....kjøpt ferdigdeig, så er jo bare å rulle ut Problemet er kakebokser...ble jo 83 risboller i går og de tar litt plass kan du si Må finne på noe lurt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. desember 2009 #2424 Del Skrevet 12. desember 2009 Kos dere på julebord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. desember 2009 #2425 Del Skrevet 12. desember 2009 Du kunne ha lånt noen kakebokser av meg har bare bakt kakemenn i år, vi har vel 7 tomme kakebokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #2426 Del Skrevet 12. desember 2009 Kos dere på julebord! Takk for det Kjenner at jeg ikke skal dra den like langt som firrige helg Men kose meg det skal jeg absolutt Du kunne ha lånt noen kakebokser av meg har bare bakt kakemenn i år, vi har vel 7 tomme kakebokser Ja det hadde vært supert;) Har fem kakebokser, men alle er fulle av risboller Da er pepperkakene i hus Tar mye tid, men nå lukter det veeeldig godt her hjemme Fant noen gamle norgesglass på låven, så har fylt de med pepperkaker Ble så søtt så Bruker små pepperkakeformer, synes det er lettere å ta seg en liten pepperkake enn å begynne å hugge inn på en stor mann eller dame.. Nå er det inn i dusjen snart, blir hentet kvart over fem så på tide å få gjort seg klar snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 12. desember 2009 #2427 Del Skrevet 12. desember 2009 Kos dere på julebord! Itj å fårrå nålles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 12. desember 2009 #2428 Del Skrevet 12. desember 2009 Håper du koser deg på julebord Hørtes utrolig godt ut med risboller, det skal jeg lage i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. desember 2009 #2429 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg liker også de små pepperkakene best. Og i norgesglass er jo en kjempefin idé! Endret 12. desember 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. desember 2009 #2430 Del Skrevet 12. desember 2009 Lukta av pepperkaker når man baker er deilig ja. Flink du er Så plagsomt med de kommentarene om at det er nok å bare se på en, så blir en gravid. Jeg syns du uttrykkte deg ganske klart ja, og det burde hun ha skjønt. Noen lærer aldri det der syns jeg. Fryktelig irriterende! Håper du har det morro på julebord i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. desember 2009 #2431 Del Skrevet 12. desember 2009 Koselig med pepperkaker i norgesglass :rødme: Håper julebordet er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #2432 Del Skrevet 13. desember 2009 Kos dere på julebord! Itj å fårrå nålles! Takk, det var veldig koselig Itj å fårrå nålles?? :klø: Håper du koser deg på julebord Hørtes utrolig godt ut med risboller, det skal jeg lage i morgen Hadde det veldig koselig på julebord Risboller er nammis og ikke minst veldig enkelt og lage Lykke til med risbollelaging i dag Jeg liker også de små pepperkakene best. Og i norgesglass er jo en kjempefin idé! Små pepperkaker er supert Mye lettere å ta seg en liten pepperkake enn en stor liksom Ble veldig koselig å ha de i norgesglass...finne et sløyfebånd eller noe og ha rundt også så blir det nok supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #2433 Del Skrevet 13. desember 2009 Lukta av pepperkaker når man baker er deilig ja. Flink du er Så plagsomt med de kommentarene om at det er nok å bare se på en, så blir en gravid. Jeg syns du uttrykkte deg ganske klart ja, og det burde hun ha skjønt. Noen lærer aldri det der syns jeg. Fryktelig irriterende! Håper du har det morro på julebord i kveld Pepperkaker lukter deilig Vet ikke om jeg er så flink da, i år har jeg kjøpt ferdigdeig Irriterende med kommentarer om hvor lett det er å bli gravid ja Synes også absolutt at hun burde skjønt hva jeg skrev....men men Julebordet var supert! Koselig med pepperkaker i norgesglass :rødme: Håper julebordet er bra Synes det ble fint i norgesglass ja, kanskje jeg tar et bilde og legger ut i bloggen Julebordet var veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #2434 Del Skrevet 13. desember 2009 Hadde en kjempefin kveld på julebord i går Først spiste vi deilig bufet med masse deilig drikke og så var det show etterpå. Var grand prix show med mange gode gamle slagere fra grand prix Veldig bra! Når showet var ferdig kom det et annet band på scenen som underholdt resten av kvelden, så da ble det skravling og drikking der frem til vi dro hjem når det stengte Satt å snakket med en kollega av sambo en stund og han var veldig fortvilet fordi de ikke fikk til å få barn. Han vet at sambo og jeg prøver også, så han var veldig ivrig på å spørre og fortelle De hadde prøvd i snart to år, og akkurat funnet ut at det var noe med stoffskiftet og hormonene.... Så konklusjonen på samtalen var vel at dette er noe skkkelig dritt og veldig urettferdig Snakket også med en annen kollega av sambo (som jeg ikke har snakket med før)Han og kona hadde bygd seg hus for ti år siden og jeg spør jo da hvor mang barn de har "Har ikke barn vi...ville seg visst ikke sånn" svarte han Stakkars mennesker Men det er "godt" å vite at man ikke er helt alene i denne prøververdenen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. desember 2009 #2435 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er faktisk ganske mange som sliter med å få barn rundt omkring, og det ER urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #2436 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er faktisk ganske mange som sliter med å få barn rundt omkring, og det ER urettferdig Helt sant! Det er nok mange fler enn man tror, det er bare det at det ikke snakkes noe særlig om Men urettferdig er det ja Deilig dag Etter frokost gikk jeg og sambo en deilig tur sammen med resten av familien til sambo Grillet pølser og hadde med kaffe og risboller Så har jeg vært i bursdag til søskenbarna mine, så akkurat kommet hjem igjen... Nå blir det tv og sofa resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 13. desember 2009 #2437 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg syns det er skremmende at "vi" er overalt og det virker som om det er stadig flere av oss. Har tidligere lest at 10% av alle som prøver sliter, men nylig fant jeg tall som sa 15% Hørtes ut som en veldig koselig søndag Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. desember 2009 #2438 Del Skrevet 13. desember 2009 Ønsker deg en god uke Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #2439 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg syns det er skremmende at "vi" er overalt og det virker som om det er stadig flere av oss. Har tidligere lest at 10% av alle som prøver sliter, men nylig fant jeg tall som sa 15% Hørtes ut som en veldig koselig søndag Lucky 15% er MYE Men som du sier finnes "vi" overalt Litt godt å møte noen andre i din situasjon også da, kan føles litt alene når alle vennene får det til liksom Ønsker deg en god uke Lucky Takk for det God uke til deg også vennen Ny uke, nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #2440 Del Skrevet 14. desember 2009 trøtt i dag....tror nok det blir en liten time på øyet før jeg skal på julekonsert i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå