Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Hei Lucky!

8 måneder til bryllup her ja! Så morro :hoppe:

Flink du er som har skrevet mange julekort allerede. Jeg hadde egentlig tenkt å lage noen, men har ikke kommet så langt engang... :sjenert:

Så deilig med langhelg da! Utrolig hva en ekstra dag med fri kan gjøre!

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal liksom skrive julekort nå jeg, men i stedet har jeg ryddet på kontor/hobby/gjesterommet :roll: For det er artig.

*dårlig på å skrive julekort* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky!

8 måneder til bryllup her ja! Så morro :hoppe:

Flink du er som har skrevet mange julekort allerede. Jeg hadde egentlig tenkt å lage noen, men har ikke kommet så langt engang... :sjenert:

Så deilig med langhelg da! Utrolig hva en ekstra dag med fri kan gjøre!

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Blir moro med bryllup ja :) Var jo over ett år når jeg startet tickeren, så har jo gått fremover i allefall...tiden kommer nok til å gå fort ;)

Har ikke så veldig kreative julekort jeg da, men har kjøpt noen søte stoffhjerter som jeg limer inni og skriver en koselig hilsen, så blir det helt sikkert bra :)

Veldig moro å lage da, men i år får det bli enkelt ;)

En fridag er gull! Ikke ofte jeg har det, så gleder meg til langhelg nå :strix:

:kose:

Jeg skal liksom skrive julekort nå jeg, men i stedet har jeg ryddet på kontor/hobby/gjesterommet :roll: For det er artig.

*dårlig på å skrive julekort* :sjenert:

Ikke så veldig kreativ når det gjelder julekort jeg heller, så skal ikke så mye til for å miste konsentrasjonen der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å skrive julekort. Lurer egentlig på hvorfor jeg gidder. :ler:

:ler: nei du kan så si....er ikke det morsomste jeg gjør heller, men gir jo litt julestemning ja og det er jo veldig koselig å få julekort tilbake også da ;)

DA er det endelig helg :strix: Deilig med en ekstra fridag ja ;)Klarte å forsove meg i dag også da :sjenert: Gjorde jo det forrige torsdag også...hadde et møte på morgenen da, men rakk det akkurat heldigvis :)

Har bestilt meg en deilig massasjetime i morgen tidlig og det skal bli godt :hjerte: Lenge siden jeg har hatt massajse nå, så tenkte benytte muligheten når jeg først har fri :)

Så blir det nok litt julegaveshopping og lunsj med en venninne :) Koselig!

I kveld blir det prosjekt "lag jul i luckyheimen" Må se å finne frem litt mer julepynt og prøve å gjøre det litt mer julekoselig her hjemme :) Er jo ikke lenge igjen...to uker nå så er vi der :nisse:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia! :goodbye:

*legger lucky inn på mine innlegg*

Jeg var på massaje time idag jeg!

Ble knadd og knudd og dyttet og ristet så jeg nesten er blå på ryggen... Midveis under timen så damen mens hun pekte på nakken min:

ike bra... rart i naka.. tigerbalm smøre? do kåme tilbake neste uke... jai massase mange gange før bra... ok? :skratte:

Flink dame da... Men herregud så vondt... Jeg har sånn derre knuter OVERALT.. aiaiaiii... Får følge hennes oppskrift tror jeg.. kna en gang i uken og så tigerbalsam tilslutt!!

Håper din massasje blir herrrlig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia! :goodbye:

*legger lucky inn på mine innlegg*

Jeg var på massaje time idag jeg!

Ble knadd og knudd og dyttet og ristet så jeg nesten er blå på ryggen... Midveis under timen så damen mens hun pekte på nakken min:

ike bra... rart i naka.. tigerbalm smøre? do kåme tilbake neste uke... jai massase mange gange før bra... ok? :skratte:

Flink dame da... Men herregud så vondt... Jeg har sånn derre knuter OVERALT.. aiaiaiii... Får følge hennes oppskrift tror jeg.. kna en gang i uken og så tigerbalsam tilslutt!!

Håper din massasje blir herrrlig! :nigo:

Velkommen inn SøsterLiten :kose:

Din massasje hørtes jo helt fantastisk ut :hjerte: Skikkelig thai massasje :) Er nok ikke dumt å kna opp en stiv kropp i ny og ne, jeg er i allefall veldig klar for det :tommelsmil:

:reise: Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasjetimen var superdeilig! Full massasje fra fingertuppene til tærne på både mage og rygg :hjerte: Skal ikke drøye for lenge til neste gang tror jeg :fnise: Han brukte litt over en time og det kostet 450 kr...synes ikke det var dyrt?

Merker at jeg har fått et mer avbalansert forhold til det å vise frem kroppen min etter all utredning...x antall gu'er hos både den ene og den andre, utskrapingen osv... lå bare i trusa under massasjen og det gjorde meg ingen verdens ting :fnise:

Etter timen fikk jeg shoppet litt julegaver før jeg møtte en venninne for lunsj :) Deilig julebufet :hjerte: Så var det ut å få tak i noen fler gaver og så hjem til en stille og rolig fredagskveld :)

I morgen er det julebord med firmaet til sambo :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få bestilt meg litt massasje jeg også :jepp: Det hørtes helt nydelig ut.

God helg Lucky :klem:

Ja det er verdt hver eneste krone :Nikke:

God helg til deg også vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes deilig ut med massasje, og fortsette dagen med å handle julegaver og lunsj. Skulle gjerne ha bytta dagen din med min :fnise:

Ha ei flott helg, Lucky :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes deilig ut med massasje, og fortsette dagen med å handle julegaver og lunsj. Skulle gjerne ha bytta dagen din med min :fnise:

Ha ei flott helg, Lucky :klemmer:

Ja godt med slike kosedager innimellom :) Har det altfor sjeldent egentlig...vanskelig å ta fri fra jobben min :(

:kose:

Da er det bare seks slag igjen å bake :) Har laget risboller....er vel kanskje ikke en av de syv slagene, men gidder ikke lage kaker som jeg ikke liker :ler: Tok dobbel oppskrift og det ble 83 stk :sjokk: Godt sambo elsker de kakene da ;)

Så har jeg fått bestilt julegaver til kundene til firma til sambo, skulle ha gjort det for noen dager siden....men gått helt i glemmeboken :sjenert: Men nå er det i allefall gjort og det blir levert på døren her i løpet av neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Fått årets første julekort i dag da :) Verdens vakreste lille baby med nisselue :hjerte:

Snakket forresten med en gammel studievenninne på FB i går, har ikke sett henne siden vi var ferdige i 03 pga hun har flyttet langt bort. Så sitter vi å chatter og kommer inn på tema barn...

Hun: Skal ikke ha småttiser snart dere da?

Jeg: Vi får se, kommer nok en dag...

Hun: Begynner jo å bli nærme deg 30 nå, lurt å få de tidlig så man har litt mer energi...

Jeg: Ja er jo det, men ikke alltid det er så lett vet du...

Hun: Nei er jo ikke det. Holder å bare se på meg liksom så er jeg gravid....

ehh... :eeeh: jo takk for den liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, folk tenker virkelig ikke over hva de plumper ut med altså! :kose:

Massasjen din hørtes veldig deilig ut. Og jeg syntes det var veldig billig. :jepp:

God helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Fått årets første julekort i dag da :) Verdens vakreste lille baby med nisselue :hjerte:

Snakket forresten med en gammel studievenninne på FB i går, har ikke sett henne siden vi var ferdige i 03 pga hun har flyttet langt bort. Så sitter vi å chatter og kommer inn på tema barn...

Hun: Skal ikke ha småttiser snart dere da?

Jeg: Vi får se, kommer nok en dag...

Hun: Begynner jo å bli nærme deg 30 nå, lurt å få de tidlig så man har litt mer energi...

Jeg: Ja er jo det, men ikke alltid det er så lett vet du...

Hun: Nei er jo ikke det. Holder å bare se på meg liksom så er jeg gravid....

ehh... :eeeh: jo takk for den liksom...

ARG!! Det er desverre mange av dem... :(

Når man først sier at det ikke er så lett så behøver de vel ikke gni deres fruktbarhet inn?? :kjefte:

Du er flink på julekakene altså! Svigefar ville kalt deg et godt kjærringemne! hehe!! Det kalte han nemlig meg når jeg laget middag til svigerforeldrene mine første gang og etter at jeg og LilleMann ble gift så sier han hele tiden at jeg er en bra kjærring. hehe :fnise: Fordi han er fra Hedmark så er det et veldig godt kompliment! :nigo:

Ha en fin helg!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARG!! Det er desverre mange av dem... :(

Når man først sier at det ikke er så lett så behøver de vel ikke gni deres fruktbarhet inn?? :kjefte:

Du er flink på julekakene altså! Svigefar ville kalt deg et godt kjærringemne! hehe!! Det kalte han nemlig meg når jeg laget middag til svigerforeldrene mine første gang og etter at jeg og LilleMann ble gift så sier han hele tiden at jeg er en bra kjærring. hehe :fnise: Fordi han er fra Hedmark så er det et veldig godt kompliment! :nigo:

Ha en fin helg!

:hug:

Nei behøver ikke akkurat å gni inn fruktbarheten sin nei...men er ikke sikkert hun skjønte at vi sliter heller da, men synes jeg skrev ganske tydelig egentlig :kjefte:

Kjærringemne ja :ler: Det var jo veldig viktig før i tiden det ;) Godt vi kan være noen gode kjærringemner innimellom også :ler:

God helg til deg også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:klemmer: Unødvendig med sånne kommentarer altså, slik du skrev det så burde hun skjønt at hun skulle stoppe der. Når folk maser om nummer to til meg så sier jeg bare at det ikke er slik at man kan bestille barna akkurat når man vil, og da holder de fleste kjeft :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Ha en skikkelig super helg lucky!

Ha en super helg du også :kose:

:klemmer: Unødvendig med sånne kommentarer altså, slik du skrev det så burde hun skjønt at hun skulle stoppe der. Når folk maser om nummer to til meg så sier jeg bare at det ikke er slik at man kan bestille barna akkurat når man vil, og da holder de fleste kjeft :fnise:

Ja jeg synes jo jeg skrev det ganske tydelig :sjenert: Godt at du svarer folk sånn, mange får seg nok en vekker der ;)

Jeg har heldigvis fått en ny bortforklaring da..."nei vi skal gifte oss til sommeren, så da får vi se etter det" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk hvis mennene våre bare kunne se på oss så var vi gravide ;)

Ha ei fin helg vennen :klem:

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...