Gjest O'hara Skrevet 7. desember 2009 #2381 Skrevet 7. desember 2009 Hehe, godt det finnes omtenksomme drosjesjåfører ja
Lucky? Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #2382 Skrevet 7. desember 2009 Høres ut som en tøff helg. Jeg er også litt i dag. Vi hadde fest i går, og vertinna ble litt brisen. Ligger her på sofaen. Mat? *urk* Nei takk. Ja virkelig en tøff helg Godt det ikke var bare meg som lå på sofaen i går da Vi hadde tilkjørt pizza i dag vi Herlig å slippe matlagingspeset. Håper du får en fin uke Deilig med tilkjørt pizza da Vi bor for langt unna til å få den tilkjørt vi da, så må ut å hente den Men godt var det uansett
Lucky? Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #2383 Skrevet 7. desember 2009 Har du kommet deg? Tja...formen er bedre i dag, men kjenner fortsatt at jeg var ute på lørdag Formen din bra i dag da? Omtenksomme taxisjåførar i din by, skjønar eg. Håpar formen er bedre i dag. Ja han er veldig omtenktsom Han kjører oss hver gang vi er ute, har tlf nr til taxien så det er helt supert Formen er bedre i dag, men ikke helt på topp... Hehe, godt det finnes omtenksomme drosjesjåfører ja Ja han er bare helt super
Lucky? Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #2384 Skrevet 7. desember 2009 I dag er det 8 mnd igjen til den store dagen Det er leeenge, men håper tiden går fort Har jo masse å ordne med frem til det, så trenger nok all den tiden jeg har fremover... Ellers er ikke formen vært helt på topp i dag heller...litt småkvalm og masse mageknip, men kan jo bare skylde på meg selv I kveld sitter jeg barnevakt for vakre skjønningen Iss er ute å jobber litt, så da har vi kost oss litt før hun sovnet Så nå sitter jeg her å venter på iss og oppdatere meg litt på kg...
Gjest O'hara Skrevet 7. desember 2009 #2385 Skrevet 7. desember 2009 Åh!! Bare 8 måneder igjen! Det går jo fort! Har dere det meste klart eller?
Lucky? Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #2386 Skrevet 7. desember 2009 Åh!! Bare 8 måneder igjen! Det går jo fort! Har dere det meste klart eller? Ja det går fort Har ikke så mye klart ennå, men har det viktigste i allefall... kirke, prest, organist, lokale, frisør, mat og en mann
Gjest O'hara Skrevet 7. desember 2009 #2387 Skrevet 7. desember 2009 Godt du har mannen klar hvertfall!!
Lucky? Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #2388 Skrevet 7. desember 2009 Godt du har mannen klar hvertfall!! Ja heldig med den
pusilus Skrevet 7. desember 2009 #2389 Skrevet 7. desember 2009 Mann er en viktig ingridiens til den store dagen
Lucky? Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #2391 Skrevet 8. desember 2009 Mann er en viktig ingridiens til den store dagen Ja pleier å hjelpe det Da er jeg hjemme fra jobben igjen Og faktisk bare 2 dager igjen til helg, for jeg har friiii på fredag Ikke i form om dagen altså Vært kvalm, vondt i magen og varm i hele dag også, men å dra hjem....nei det har jeg ikke tid til Planen i dag er å få vasket litt klær og prøve å gjøre det litt mer julekoselig her inne. Helst kunne jeg tenkt meg å bare gått å lagt meg, men får prøve å holde ut til kvelden
iss Skrevet 8. desember 2009 #2392 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror faktisk jeg skal legge meg ekstremt tidlig idag. var så trøtt at jeg traktet meg kaffe kl 6 i dag tidlig og drakk kaffe for harde livet på vei til jobb i morgenmørket
Lucky? Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #2393 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror faktisk jeg skal legge meg ekstremt tidlig idag. var så trøtt at jeg traktet meg kaffe kl 6 i dag tidlig og drakk kaffe for harde livet på vei til jobb i morgenmørket Såpass ja! Jeg sto ikke opp før nærmere halv ni jeg da
Happy Feet Skrevet 8. desember 2009 #2394 Skrevet 8. desember 2009 Tank at det bare er 8 måneder til du skal gifte deg! God du i alle fall har mannen klar, ja. Ser du ikke er i form i dag. God bedring! Syns du skal blåse i klesvasken og julepynten og heller legge deg på sofaen og slappe av, jeg. Høres ut som du trenger det.
Lucky? Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #2395 Skrevet 8. desember 2009 Tank at det bare er 8 måneder til du skal gifte deg! God du i alle fall har mannen klar, ja. Ser du ikke er i form i dag. God bedring! Syns du skal blåse i klesvasken og julepynten og heller legge deg på sofaen og slappe av, jeg. Høres ut som du trenger det. Ja tenk bare 8 måneder igjen Føles godt å ha mannen klar i allefall Blitt en rolig kveld her ja, formen er litt opp og ned så har holdt på litt når den har vært oppe og slappet av når den har vært nede Fått skrevet 13 julekort i da, så er i gang i allefall Nå er det snart grey's
pusilus Skrevet 8. desember 2009 #2396 Skrevet 8. desember 2009 Har du skrevet 13 kort alt Må ta pennen fatt i morgen tror jeg for to dager til helg.
Miss I.W. Skrevet 9. desember 2009 #2397 Skrevet 9. desember 2009 Håper formen din kommer seg! Det kan jo ikke bare ha med lørdagens aktiviteter å gjøre vel... :klø:
Lucky? Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #2398 Skrevet 9. desember 2009 Har du skrevet 13 kort alt Må ta pennen fatt i morgen tror jeg for to dager til helg. Ja måtte jo ha noe å gjøre når jeg satt meg ned Alltid et pes å bli ferdig med, så deilig å være i gang i allefall Har mange til å skrive... Nå er det bare en dag igjen til det er helg for min del i allefall Håper formen din kommer seg! Det kan jo ikke bare ha med lørdagens aktiviteter å gjøre vel... :klø: Formen er bedre i dag, men ikke helt 100%... kan ikke bare være helgens utskeielser nei Håper ikke det i allefall Bare en dag igjen til det er helg Etter middagen i dag har jeg vasket bilen og det trengtes virkelig Kunne knapt se skiltene på den Skal ALDRI ha svart bil igjen...blir jo møkkete før jeg kommer meg halveis til jobben jo... Så var det innom svigermor for en kopp kaffe og resten av kvelden skal jeg bare nyte hjemme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå