Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Takk for det :klemmer:

:fnise: Har du forsovet deg også? ;) Har kommet meg opp til rett tid i dag, så håper det var forbigående...;)

Klarte og forsove meg ja :roll: kom aaaalt for sent på på jobb :rodme:

Vekkerklokke sa du :sjenert: joda, men det hjelper ikke når den er avskrudd :klaske: Var frisk og uthvilt da jeg kom på jobb i det minste ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grattis med båtførerprøven! :heiajente:

GOOOOOOOOOOOD HELG, LUCKY! :klemmer:

"Forsov" meg i dag jeg... :sjenert: Var litt sjokkert når jeg sto opp å oppdaga at jeg hadde sovet mye,mye lengre enn vanlig. Men det er jo ikke akkurat noe krise siden det ikke er noe jobb som sitter å venter på meg nå. ;)

Takk for det :)

Deilig å forsove seg litt når man er hjemme og ikke skal så mye da, men ikke noe moro å våkne etter at man skulle vært på jobb å må stresse i vei...

God helg til deg også :kose:

Håper du har hatt en fin dag på jobb og at du får en skikkelig deilig helg :klem:

Vært en fin dag sålangt i allefall :) Arbeidsdagen har gått i rasende tempo, så det er deilig!

God helg til deg også :klemmer:

Snoker litt, og for å ikke være frekk så hilser jeg på ;)

:vinke:

Så koselig med et nytt fjes :) Velkommen skal du være!

Skrevet
Klarte og forsove meg ja :roll: kom aaaalt for sent på på jobb :rodme:

Vekkerklokke sa du :sjenert: joda, men det hjelper ikke når den er avskrudd :klaske: Var frisk og uthvilt da jeg kom på jobb i det minste ;)

Vekkerklokke som ikke slår seg av er tingen tror jeg... tlf min kan "bare" slumre i 30 minutter før den slår seg av..så jeg har tydeligvis ikke hørt den :fnise:

Deilig å komme frisk og uthvilt på jobb innimellom også da :fnise:

:kose:

Da er det endelig helg :strix:

I kveld er det julebord og jeg blir hentet her hjemme om en time...får vel snart se å komme meg i dusjen og prøve å tenke ut hva jeg skal ha på meg kanskje :klø: Fredagen kom altfor fort denne uken :fnise:

Skrevet

Min kan slumre i en time :lur:

Kos deg på julebord :skaal:

Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom her nå, ha det fint på julebord i kveld :klemmer:

Skrevet
Min kan slumre i en time :lur:

Kos deg på julebord :skaal:

Jeg vil ha ny tlf! Elsker å slumre :hjerte: Setter klokken alltid litt tidligere bare for å kunne ligge å slumre :fnise:

:klemmer:

God helg og kos deg på julebord :)

Takk for det :) Gårsdagens julebord var veldig koselig :)

Håper du har det fint på julebord i kveld og koser deg masse.

Kanskje du bør få deg en sånn som dette: http://www.dingz.no/294264/puslete-vekkerklokke ? :fnise: Jeg syns det ser heeeelt forferdelig ut. Må snooze i en halvtime før jeg kommer meg opp...

God helg :klem:

Ja kanskje den hadde vært noe :fnise: Jeg må også slumre lenge før jeg klarer å stå opp :) Setter klokka på tidligere bare for å kunne slumre :fnise:

God helg til deg også :klemmer:

Skrevet
Lenge siden jeg har vært innom her nå, ha det fint på julebord i kveld :klemmer:

Koselig å se deg angelou :klemmer: Julebordet var veldig koselig :)

Gratulerer med bestått båtførerprøve! :blomst:

God helg :klemmer:

Takk for det :)

God helg til deg også :kose:

Da var ett julebord unnagjort, så da er det bare tre igjen før jul :fnise:

Hadde det veldig koselig i går, var hos en venninne på jentejulebord og spiste pinnekjøtt og koste oss :) Pinnekjøtt er nammis :sikle: Var hjemme i tre tiden, så har sovet lenge i dag...deilig :) I kveld skal jeg på julebord med jobben min, det er bare for oss på jobben, så sambo får være hjemme ;)

Så nå skal jeg en tur til byen for å kjøpe noe godt å drikke og prøve å finne meg noe å ha på meg i kveld :) Har egentlig nok kjoler og stas her hjemme, men alltid moro med noe nytt :sjenert: Vi får se hva jeg ender opp med :fnise:

Skrevet

Kos deg i kveld :) Jeg setter pizzadeig som skjønningen og jeg skal kose oss med, og så skal jeg lade nye telefonen min i kveld :lur: Får ikke ta den i bruk før 16. des, men må vel kunne gå ann å nyte synet av den så lenge? :ler:

Skrevet
Kos deg i kveld :) Jeg setter pizzadeig som skjønningen og jeg skal kose oss med, og så skal jeg lade nye telefonen min i kveld :lur: Får ikke ta den i bruk før 16. des, men må vel kunne gå ann å nyte synet av den så lenge? :ler:

Grattis med ny tlf da :) Vente helt til 16.des med å bruke den :dåne: Byttet abbonement du eller?

Kos deg med pizza og skjønningen i kveld :klemmer:

:bond::bond::bond: Stress... Akkurat kommet meg hjem igjen fra byen og blir hentet om halvannen time.... Fant kjole som var kjempefin på voice, så håper den blir bra :) Fikk også handlet litt annet småtteri og en julegave :tommelsmil:

Ha en super kveld jenter :skaal:

Skrevet
Da var ett julebord unnagjort, så da er det bare tre igjen før jul :fnise:

Hadde det veldig koselig i går, var hos en venninne på jentejulebord og spiste pinnekjøtt og koste oss :) Pinnekjøtt er nammis :sikle: Var hjemme i tre tiden, så har sovet lenge i dag...deilig :) I kveld skal jeg på julebord med jobben min, det er bare for oss på jobben, så sambo får være hjemme ;)

Hardkjør med julebord for deg før jul :fnise: Pinnekjøtt er fantastisk godt ja. Gleder meg til julaften!!

Håper du hadde det morro i går!

Skrevet
Ble det koslig i går?

Ja ble veldig koselig :)

Hardkjør med julebord for deg før jul :fnise: Pinnekjøtt er fantastisk godt ja. Gleder meg til julaften!!

Håper du hadde det morro i går!

Full fart med julebord fremover nå ja, moro :) Pinnekjøtt er deilig! Har ikke det på julaften vi da, så må nyte det når det først serveres ;)

Hadde det veldig moro i går :)

Hadde en super kveld i går :) Masse deilig mat og drikke og supre kollegaer :tommelsmil:

Var hjemme rundt halv fem i natt, så hadde det helt supert :) Formen i dag derimot :lete: Ble skikkelig dårlig i taxien hjem og den måtte stoppe flere ganger underveis slik at jeg fikk :spy::fnise: Taximannen ringte i sta og lurte på hvordan det var med meg da....det sier vel litt :sjenert: Men etter masse vin og utallige shotter med galiano og tequila så må det jo bare gå galt til slutt :fnise:

Men formen er på vei oppover igjen nå og i kveld blir det rett og slett hentepizza :)

Skrevet (endret)

Høres ut som en tøff helg. :fnise:

Jeg er også litt :spy: i dag. Vi hadde fest i går, og vertinna ble litt brisen. :rolleyes:

Ligger her på sofaen. Mat? *urk* Nei takk. :ler:

Endret av loffen
Skrevet

Vi hadde tilkjørt pizza i dag vi ;) Herlig å slippe matlagingspeset.

Håper du får en fin uke :kose:

Skrevet

Omtenksomme taxisjåførar i din by, skjønar eg. :fnise:

Håpar formen er bedre i dag. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...