pusilus Skrevet 4. desember 2009 #2361 Skrevet 4. desember 2009 Takk for det Har du forsovet deg også? Har kommet meg opp til rett tid i dag, så håper det var forbigående... Klarte og forsove meg ja kom aaaalt for sent på på jobb Vekkerklokke sa du joda, men det hjelper ikke når den er avskrudd Var frisk og uthvilt da jeg kom på jobb i det minste
Lucky? Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #2362 Skrevet 4. desember 2009 Grattis med båtførerprøven! GOOOOOOOOOOOD HELG, LUCKY! "Forsov" meg i dag jeg... Var litt sjokkert når jeg sto opp å oppdaga at jeg hadde sovet mye,mye lengre enn vanlig. Men det er jo ikke akkurat noe krise siden det ikke er noe jobb som sitter å venter på meg nå. Takk for det Deilig å forsove seg litt når man er hjemme og ikke skal så mye da, men ikke noe moro å våkne etter at man skulle vært på jobb å må stresse i vei... God helg til deg også Håper du har hatt en fin dag på jobb og at du får en skikkelig deilig helg Vært en fin dag sålangt i allefall Arbeidsdagen har gått i rasende tempo, så det er deilig! God helg til deg også Snoker litt, og for å ikke være frekk så hilser jeg på Så koselig med et nytt fjes Velkommen skal du være!
Lucky? Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #2363 Skrevet 4. desember 2009 Klarte og forsove meg ja kom aaaalt for sent på på jobb Vekkerklokke sa du joda, men det hjelper ikke når den er avskrudd Var frisk og uthvilt da jeg kom på jobb i det minste Vekkerklokke som ikke slår seg av er tingen tror jeg... tlf min kan "bare" slumre i 30 minutter før den slår seg av..så jeg har tydeligvis ikke hørt den Deilig å komme frisk og uthvilt på jobb innimellom også da Da er det endelig helg I kveld er det julebord og jeg blir hentet her hjemme om en time...får vel snart se å komme meg i dusjen og prøve å tenke ut hva jeg skal ha på meg kanskje :klø: Fredagen kom altfor fort denne uken
pusilus Skrevet 4. desember 2009 #2364 Skrevet 4. desember 2009 Min kan slumre i en time Kos deg på julebord
honning Skrevet 4. desember 2009 #2366 Skrevet 4. desember 2009 Håper du har det fint på julebord i kveld og koser deg masse. Kanskje du bør få deg en sånn som dette: http://www.dingz.no/294264/puslete-vekkerklokke ? Jeg syns det ser heeeelt forferdelig ut. Må snooze i en halvtime før jeg kommer meg opp... God helg
angelou Skrevet 4. desember 2009 #2367 Skrevet 4. desember 2009 Lenge siden jeg har vært innom her nå, ha det fint på julebord i kveld
Gjest imli Skrevet 4. desember 2009 #2368 Skrevet 4. desember 2009 Gratulerer med bestått båtførerprøve! God helg
Lucky? Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #2369 Skrevet 5. desember 2009 Min kan slumre i en time Kos deg på julebord Jeg vil ha ny tlf! Elsker å slumre Setter klokken alltid litt tidligere bare for å kunne ligge å slumre God helg og kos deg på julebord Takk for det Gårsdagens julebord var veldig koselig Håper du har det fint på julebord i kveld og koser deg masse. Kanskje du bør få deg en sånn som dette: http://www.dingz.no/294264/puslete-vekkerklokke ? Jeg syns det ser heeeelt forferdelig ut. Må snooze i en halvtime før jeg kommer meg opp... God helg Ja kanskje den hadde vært noe Jeg må også slumre lenge før jeg klarer å stå opp Setter klokka på tidligere bare for å kunne slumre God helg til deg også
Lucky? Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #2370 Skrevet 5. desember 2009 Lenge siden jeg har vært innom her nå, ha det fint på julebord i kveld Koselig å se deg angelou Julebordet var veldig koselig Gratulerer med bestått båtførerprøve! God helg Takk for det God helg til deg også Da var ett julebord unnagjort, så da er det bare tre igjen før jul Hadde det veldig koselig i går, var hos en venninne på jentejulebord og spiste pinnekjøtt og koste oss Pinnekjøtt er nammis Var hjemme i tre tiden, så har sovet lenge i dag...deilig I kveld skal jeg på julebord med jobben min, det er bare for oss på jobben, så sambo får være hjemme Så nå skal jeg en tur til byen for å kjøpe noe godt å drikke og prøve å finne meg noe å ha på meg i kveld Har egentlig nok kjoler og stas her hjemme, men alltid moro med noe nytt Vi får se hva jeg ender opp med
iss Skrevet 5. desember 2009 #2371 Skrevet 5. desember 2009 Kos deg i kveld Jeg setter pizzadeig som skjønningen og jeg skal kose oss med, og så skal jeg lade nye telefonen min i kveld Får ikke ta den i bruk før 16. des, men må vel kunne gå ann å nyte synet av den så lenge?
Lucky? Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #2372 Skrevet 5. desember 2009 Kos deg i kveld Jeg setter pizzadeig som skjønningen og jeg skal kose oss med, og så skal jeg lade nye telefonen min i kveld Får ikke ta den i bruk før 16. des, men må vel kunne gå ann å nyte synet av den så lenge? Grattis med ny tlf da Vente helt til 16.des med å bruke den :dåne: Byttet abbonement du eller? Kos deg med pizza og skjønningen i kveld Stress... Akkurat kommet meg hjem igjen fra byen og blir hentet om halvannen time.... Fant kjole som var kjempefin på voice, så håper den blir bra Fikk også handlet litt annet småtteri og en julegave Ha en super kveld jenter
honning Skrevet 6. desember 2009 #2374 Skrevet 6. desember 2009 Da var ett julebord unnagjort, så da er det bare tre igjen før jul Hadde det veldig koselig i går, var hos en venninne på jentejulebord og spiste pinnekjøtt og koste oss Pinnekjøtt er nammis Var hjemme i tre tiden, så har sovet lenge i dag...deilig I kveld skal jeg på julebord med jobben min, det er bare for oss på jobben, så sambo får være hjemme Hardkjør med julebord for deg før jul Pinnekjøtt er fantastisk godt ja. Gleder meg til julaften!! Håper du hadde det morro i går!
Lucky? Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #2375 Skrevet 6. desember 2009 Ble det koslig i går? Ja ble veldig koselig Hardkjør med julebord for deg før jul Pinnekjøtt er fantastisk godt ja. Gleder meg til julaften!! Håper du hadde det morro i går! Full fart med julebord fremover nå ja, moro Pinnekjøtt er deilig! Har ikke det på julaften vi da, så må nyte det når det først serveres Hadde det veldig moro i går Hadde en super kveld i går Masse deilig mat og drikke og supre kollegaer Var hjemme rundt halv fem i natt, så hadde det helt supert Formen i dag derimot Ble skikkelig dårlig i taxien hjem og den måtte stoppe flere ganger underveis slik at jeg fikk Taximannen ringte i sta og lurte på hvordan det var med meg da....det sier vel litt Men etter masse vin og utallige shotter med galiano og tequila så må det jo bare gå galt til slutt Men formen er på vei oppover igjen nå og i kveld blir det rett og slett hentepizza
loffen Skrevet 6. desember 2009 #2376 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Høres ut som en tøff helg. Jeg er også litt i dag. Vi hadde fest i går, og vertinna ble litt brisen. Ligger her på sofaen. Mat? *urk* Nei takk. Endret 6. desember 2009 av loffen
pusilus Skrevet 6. desember 2009 #2377 Skrevet 6. desember 2009 Vi hadde tilkjørt pizza i dag vi Herlig å slippe matlagingspeset. Håper du får en fin uke
dreia Skrevet 7. desember 2009 #2380 Skrevet 7. desember 2009 Omtenksomme taxisjåførar i din by, skjønar eg. Håpar formen er bedre i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå