iss Skrevet 2. desember 2009 #2341 Skrevet 2. desember 2009 jeg blir gressenke i 10 dager! Muligheter for en kaffe da eller?!?
Lucky? Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #2342 Skrevet 2. desember 2009 jeg blir gressenke i 10 dager! Muligheter for en kaffe da eller?!? Stemmer det Får nesten se ann formen på søndag altså Kjenner jeg mine kollegaer rett er ikke festen ferdig med en gang Sist sto vi å shotta tequila halv fire på natten...jada... Men en kaffe skal vi få til en av dagene
Strix Skrevet 2. desember 2009 #2343 Skrevet 2. desember 2009 (endret) Grattis med båtførerkurset Endret 2. desember 2009 av Strix
Lucky? Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #2344 Skrevet 2. desember 2009 Grattis med båtførerkurset Takk for det
iss Skrevet 2. desember 2009 #2345 Skrevet 2. desember 2009 Ja jeg tenkte ikke spes på søndag altså, regner med at du har andre ting å pleie da
honning Skrevet 2. desember 2009 #2346 Skrevet 2. desember 2009 2 dager til helg! Håper du har hatt en fin onsdag
Gjest O'hara Skrevet 2. desember 2009 #2347 Skrevet 2. desember 2009 Ferdig? Bestått eksamen? Gratulerer som båtfører! Håper du får brukt det masse!
^^Sunny^^ Skrevet 2. desember 2009 #2349 Skrevet 2. desember 2009 Er ikke den personen som liker å være lenge på do egentlig,så her i huset finnes det ingen blader eller bøker på do Men ble veldig julekoselig der inne nå da Nei ikke jeg heller.. Hva skal man der inne aaaltfor lenge liksom :klø: Men kjekt når det er koselig mens man sitter der å glor liksom Gratulerer som båtfører forresten !!!
Happy Feet Skrevet 3. desember 2009 #2351 Skrevet 3. desember 2009 Her var det julestemning! Hørtes ut som om du hadde en super helg forrige helg! Og nå er det bare to dager til det er helg på ny! Tida flyr unna!! Gratulerer med båtførerprøven! Ha en fin dag!
Lucky? Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #2352 Skrevet 3. desember 2009 Ja jeg tenkte ikke spes på søndag altså, regner med at du har andre ting å pleie da Ja skal ikke se bort ifra det 2 dager til helg! Håper du har hatt en fin onsdag Onsdagen var fin, og nå er det jo bare 1 dag igjen til helg Ferdig? Bestått eksamen? Gratulerer som båtfører! Håper du får brukt det masse! Ja endelig ferdig! De 6ukene gikk veldig fort Så nå er det bare å vente på at sommeren skal komme
Lucky? Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #2353 Skrevet 3. desember 2009 Nei ikke jeg heller.. Hva skal man der inne aaaltfor lenge liksom :klø: Men kjekt når det er koselig mens man sitter der å glor liksom Gratulerer som båtfører forresten !!! Ja hva skal man gjøre der inne lenge liksom :klø: Sitte i drittlukt?? Takk for gratulasjon! Deilig å være ferdig med den Gratulerer som båtfører Takk for det Her var det julestemning! Hørtes ut som om du hadde en super helg forrige helg! Og nå er det bare to dager til det er helg på ny! Tida flyr unna!! Gratulerer med båtførerprøven! Ha en fin dag! Elsker julemusikk Blir alltid god stemning med det Forrige helg var super og denne helgen blir sikkert ikke noe dårligere tenker jeg Bare 1 dag igjen
Lucky? Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #2354 Skrevet 3. desember 2009 Da er det kvelden igjen...og bare en dag igjen til det er helg Klarte å forsove meg i dag da våknet fem minutter etter at jeg egentlig skulle ha vært på jobb... Så da gikk det unna på morgenen og jeg har ca 20 min kjøring til jobben, så kom litt seint i dag...men men gikk bra Etter jobben dro jeg og en kollega til sverige for å handle litt Koselig! Så nå har jeg akkurat kommet hjem og snart er det torsdag kveld fra nydalen Takk for det...
loffen Skrevet 3. desember 2009 #2355 Skrevet 3. desember 2009 (endret) Grattis med båtførerprøven! Endret 3. desember 2009 av loffen
pusilus Skrevet 3. desember 2009 #2356 Skrevet 3. desember 2009 Da er det kvelden igjen...og bare en dag igjen til det er helg Klarte å forsove meg i dag da våknet fem minutter etter at jeg egentlig skulle ha vært på jobb... Så da gikk det unna på morgenen og jeg har ca 20 min kjøring til jobben, så kom litt seint i dag...men men gikk bra Etter jobben dro jeg og en kollega til sverige for å handle litt Koselig! Så nå har jeg akkurat kommet hjem og snart er det torsdag kveld fra nydalen Takk for det... Lurer på om det er noe som går jeg :klø:
Lucky? Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #2357 Skrevet 4. desember 2009 Grattis med båtførerprøven! Takk for det Lurer på om det er noe som går jeg :klø: Har du forsovet deg også? Har kommet meg opp til rett tid i dag, så håper det var forbigående... God morgen Klar for siste dag på jobb denne uken Masse å gjøre på jobb om dagen, så bare å brette opp armene å komme igang Ha en fin dag jenter
Miss I.W. Skrevet 4. desember 2009 #2358 Skrevet 4. desember 2009 Grattis med båtførerprøven! GOOOOOOOOOOOD HELG, LUCKY! "Forsov" meg i dag jeg... Var litt sjokkert når jeg sto opp å oppdaga at jeg hadde sovet mye,mye lengre enn vanlig. Men det er jo ikke akkurat noe krise siden det ikke er noe jobb som sitter å venter på meg nå.
Strix Skrevet 4. desember 2009 #2359 Skrevet 4. desember 2009 Håper du har hatt en fin dag på jobb og at du får en skikkelig deilig helg
Britt Banditt Skrevet 4. desember 2009 #2360 Skrevet 4. desember 2009 Snoker litt, og for å ikke være frekk så hilser jeg på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå