Lucky? Skrevet 29. november 2009 Forfatter #2321 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har Kitty-plaster Og ferske reker forresten Får ta et kittyplaster og reker en annen da Ble sofa og film på meg Pøh! Du er unntak så det held når det gjeld sykluslengde og prøvetid, og det er rikelig. Abortunntak vil eg vera aleine, takk som byr. Her har det vore mykje fint vêr i det siste, men akkurat i dag: :snø: Egentlig perfekt - skikkelig fin start på advent! God helg, vennen! Det er sant det Har nok unntak så det holder jeg Men ser liksom for meg at jeg kan klare å få et unntak til Så deilig med snø i disse adventstider da, får liksom mer følelse av at julen nærmer seg da Rolig og lat søndagsmorgen Nå har sambo gått ut for å jobbe litt utenfor her og jeg har planer om å komme litt mer i orden til jul her inne... Ble god mat, sofa og film på oss i går og jeg sovnet i godstolen Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 29. november 2009 #2322 Del Skrevet 29. november 2009 Ha en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 29. november 2009 #2323 Del Skrevet 29. november 2009 Ha en super søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. november 2009 Forfatter #2324 Del Skrevet 29. november 2009 Ha en fin søndag!! Takk for det! Kos deg på putti plutti pott Ha en super søndag!! Takk for det! Ha en super søndag du også Effektiv morgen Fått ordnet julegardinene på grovkjøkkenet og fått ryddet og gjort det litt koseligere der inne også Så har jeg fått vasket lille doen og hengt opp rødt håndkle og byttet ut til røde lys der inne Nesten litt koselig å gå på do der nå Pappa har kommet en tur og hjelper sambo ute. Snille pappa Mulig mamma også kommer en tur, pappa hadde med seg middag, så hvis vi ville kunne han lage middag til oss etterpå. Hørtes ikke dumt ut nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. november 2009 #2325 Del Skrevet 29. november 2009 Kos deg på do Lucky neida, Håper du har en fin søndag, men kanskje middag fra pappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. november 2009 Forfatter #2326 Del Skrevet 29. november 2009 Kos deg på do Lucky neida, Håper du har en fin søndag, men kanskje middag fra pappen Er ikke den personen som liker å være lenge på do egentlig,så her i huset finnes det ingen blader eller bøker på do Men ble veldig julekoselig der inne nå da Ble middag alà pappa, deilig Mamma kom også for å spise så vi koste oss med deilig mat, kaffe og dessert Har fått ryddet og vasket badet og loftstuen også, deilig! Så nå kan jeg ta kvelden med god samvittighet snart Vært en deilig og avslappende helg og jeg har faktisk gått i kosebukse hele lørdagen og søndagen Kan ikke huske sist jeg har bare vært hjemme og kost meg sånn som denne helgen Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. november 2009 #2327 Del Skrevet 29. november 2009 så koselig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. november 2009 #2328 Del Skrevet 29. november 2009 Vært en deilig og avslappende helg og jeg har faktisk gått i kosebukse hele lørdagen og søndagen Kan ikke huske sist jeg har bare vært hjemme og kost meg sånn som denne helgen Deilig! Kosebukse er Eg har gått i ullstillongs og pysjbukse nesten heile helga sjølv. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. november 2009 Forfatter #2329 Del Skrevet 29. november 2009 så koselig da! Ja veldig koselig Vurderer om jeg kanskje burde ta meg en kaffetur til svigermor da...lenge siden jeg har sett henne nå, så burde vel kanskje tusle meg en tur opp til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 29. november 2009 #2330 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Husk, alle gode ting er tre. Eg er berre unntaket som bekreftar regelen. Så hyggelig med jentefest. Usj, alle gode ting er altfor sjelden 3 Koselig å lese om hverdagen din, kjente jeg fikk litt lyst på julegrøt Jeg kan vel like godt innrømme at jeg er av disse jentene som bruker tida på do... og leser blader, bøker eller løser kryssord... Da er det jo ekstra koselig med julepynt Vi får krysse fingrene(flere av oss her inne) for at vi kan få oppleve store ting i 2010, enten det er graviditeter eller fødsler(fordi graviditeten inntrer allerede nåååå snart) Endret 29. november 2009 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 29. november 2009 #2331 Del Skrevet 29. november 2009 Høres ut som en utmerket søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. november 2009 Forfatter #2332 Del Skrevet 29. november 2009 Usj, alle gode ting er altfor sjelden 3 Koselig å lese om hverdagen din, kjente jeg fikk litt lyst på julegrøt Jeg kan vel like godt innrømme at jeg er av disse jentene som bruker tida på do... og leser blader, bøker eller løser kryssord... Da er det jo ekstra koselig med julepynt Vi får krysse fingrene(flere av oss her inne) for at vi kan få oppleve store ting i 2010, enten det er graviditeter eller fødsler(fordi graviditeten inntrer allerede nåååå snart) Alle gode ting er altfor sjeldent tre ja Håper at det skjer på det tredje her da, men ikke veldig optimistisk der... Du er en sånn do henger du altså Skjønner liksom ikke hvorfor man skal sitte på do å lese jeg da...gjør meg liksom ferdig og kommer meg ut så fort som mulig jeg 2010 ER året for store ting Høres ut som en utmerket søndag! Den har vært helt super Ble en tur til svigermor og der var også to av mine svigerinner, så ble sittende der å skravle litt Så måtte jeg hjelpe sambo med noe jobbgreier som tok laaaang tid...så nå er det vel bare å gå å legge seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 30. november 2009 #2333 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg må si du har fått gjort mye i helga og i tillegg kosa deg og slappet av. Hørtes ut som en deilig helg. Akkurat som helger skal være! Og for en kjekk service fra pappa da! Helga her har også vært deilig, bare at jeg har rota mere enn jeg har rydda og vaska! Men kosa meg har jeg gjort! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. november 2009 Forfatter #2334 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg må si du har fått gjort mye i helga og i tillegg kosa deg og slappet av. Hørtes ut som en deilig helg. Akkurat som helger skal være! Og for en kjekk service fra pappa da! Helga her har også vært deilig, bare at jeg har rota mere enn jeg har rydda og vaska! Men kosa meg har jeg gjort! :gjeiper: Ja har skjedd en del denne helgen og i tillegg har jeg slappet av masse Deilig! Pappa er superpappa, han hjelper til med alt Verdens beste Blir fort mer rotete enn ryddig når man skal få på plass litt juleting og rydde klart til julen Da er første arbeidsdag ferdig Skikkelig blåmandag her i dag, trøtt og sliten og bare lyst til å sove Men men...får vel holde meg våken for har en del jobbeting å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. november 2009 Forfatter #2335 Del Skrevet 30. november 2009 Legger inn noen fine julesanger Denne liker jeg veldig godt og bruker den i julesamlingene på jobben Synes denne har litt mer perspektiv enn "så tenner vi et lys i kveld" Finnes vel knapt noen vakrere julesang enn denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 30. november 2009 #2336 Del Skrevet 30. november 2009 Så koselig å komme i julestemning her! Deilig med ei effektiv helg, og hvertfall når man kan kose seg hjemme i kosebukse samtidig Flink du var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. november 2009 Forfatter #2337 Del Skrevet 30. november 2009 Så koselig å komme i julestemning her! Deilig med ei effektiv helg, og hvertfall når man kan kose seg hjemme i kosebukse samtidig Flink du var! Ja den julestemningen trenger å piffes opp litt Her er det lite som minner om jul...bare regner jo Helga har vært superbehagelig Ble en liten tur til byen nå i kveld, deilig å kjøre ut sånn på kvelden for det var nesten ingen folk på senteret Men klarte å møte på endel kjentfolk da, så tar tid å få handlet skjønner jeg Men fikk i allefall handlet to julegaver til og en gave til adventskalenderen på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. november 2009 #2338 Del Skrevet 30. november 2009 Lei av regnvær jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 1. desember 2009 #2339 Del Skrevet 1. desember 2009 Alle gode ting er altfor sjeldent tre ja Håper at det skjer på det tredje her da, men ikke veldig optimistisk der... Du er en sånn do henger du altså Skjønner liksom ikke hvorfor man skal sitte på do å lese jeg da...gjør meg liksom ferdig og kommer meg ut så fort som mulig jeg 2010 ER året for store ting Sitter der helst ikke mer enn nødvendig da, men av og til er det nødvendig å sitte såpass at en får lest litt, greit å gjøre flere ting på en gang om man kan Ja, 2010 bør bli et utrolig fruktbart og flott år!! Syns godt noen kan få oppleve at det er på det tredje det skjer Kooooselig med julesanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #2340 Del Skrevet 2. desember 2009 Lei av regnvær jeg altså! Ja jeg også Ikke regnet i dag da...men vært fryktelig kaldt... Sitter der helst ikke mer enn nødvendig da, men av og til er det nødvendig å sitte såpass at en får lest litt, greit å gjøre flere ting på en gang om man kan Ja, 2010 bør bli et utrolig fruktbart og flott år!! Syns godt noen kan få oppleve at det er på det tredje det skjer Kooooselig med julesanger Ja 2010 SKAL bli et fruktbart år for oss Tar gjerne en på det tredje skal det skje jeg altså Dagene flyr! Men i dag har jeg hatt eksamen i båtfører kurset og jeg klarte det Deilig! Ikke spesielt veldig vanskelig da, men siden jeg må ha det er det veldig deilig å være ferdig med det I morgen blir det en lite harryshopping og fredag og lørdag er det julebord, så skal bli godt når søndagen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå