Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja, hvem hadde vel trodd at vi skulle sitte som vi gjør nå for et år siden. Og du som var i gang liksom :roll: Det er urettferdig :klem:

Hadde ikke regnet med å bli gravid med en gang igjen, men ETT ÅR! Nei det hadde jeg ikke i min villeste fantasi trodd :(

:klemmer:

Heldigvis pleier antibiotikaen å virke fort :)

Ja håper den gjør det :) Kjennes litt bedre ut i dag, så håper den er på retur nå :)

:kose:

Endelig en kveld uten planer :strix: Så i kveld skal jeg slappe av og prøve å komme til aujour her hjemme :) En dag igjen til helg også :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, livet er urettferdig.

Men du kan heldigvis bli gravid, og jeg er sikker på at du blir det igjen, denne gangen i 9 mnd!

Store :klemmer:

Skrevet

Nyt dagen!!

I will ;)

:kose:

Ja, livet er urettferdig.

Men du kan heldigvis bli gravid, og jeg er sikker på at du blir det igjen, denne gangen i 9 mnd!

Store :klemmer:

Ja vet jo at jeg kan, så det er jo fint det da, men hjelper ikke så mye så lenge kroppen ikke klarer å oppføre seg ordentlig ;)

Et deilig bad og en god time på øyet! Deilig :strix: Nå har jeg spist middag og er klar for litt opprydning i huset før det er klart for sofaen og avslapning :)

Skrevet

Det hørtes godt ut med et bad! :) Håper du har hatt en fin kveld. Ikke lenge til helg nå ;)

:klem:

Skrevet
Det hørtes godt ut med et bad! :) Håper du har hatt en fin kveld. Ikke lenge til helg nå ;)

:klem:

Ja alltid deilig med et bad :) Og i går var jeg sliten og litt småfrossen, så da var det himmelskt :hjerte:

NÅ er det jammen helg :klemmer:

DA er det endelig helg :bolledeig:

Etter jobben i dag var jeg på juletretenning og grøtspising i barnehagen til to av tanteungene (ungene til broren min) Koselig å kunne være der sammen med de :) Er så sjeldent jeg får til å komme på slike dager i barnehagen dems fordi det som oftest er opplegg i min barnehage samtidig (17.mai, lucia, FN dag osv... ) Men i dag klaffet det supert ;)

Nå er det litt avslapning før jeg skal på jentefest til en venninne. Gleder meg :strix:

Ha en god helg jenter :klemmer:

Skrevet

Kos deg masse på jentefest, Lucky! Og goooood helg :klem:

Skrevet

Håper du koser deg på jentefest og at helga blir super! :strix:

Skrevet

Husk, alle gode ting er tre. :tommelsmil: Eg er berre unntaket som bekreftar regelen. ;)

Så hyggelig med jentefest. :skaal:

Skrevet
Kos deg masse på jentefest, Lucky! Og goooood helg :klem:

Takk for det :) Kvelden har vært super :strix:

Håper du koser deg på jentefest og at helga blir super! :strix:

Kvelden har vært kjempe koselig :) Akkurat kommet meg hjem nå ;)

Husk, alle gode ting er tre. :tommelsmil: Eg er berre unntaket som bekreftar regelen. ;)

Så hyggelig med jentefest. :skaal:

Har det med å være unntak jeg også, så skal ikke se bort ifra at jeg følger dine spor :sukk: Men håper jo at to ganger holder for min del da...

:skaal:

:skaal:

Da er jeg hjemme etter en superkoselig jentekveld :) Full fart og masse god drikke, så hatt det kjempekoselig :)

Nå skal jeg prøve å finne senga før sambo kommer hjem fra byen...er slitsomt med fulle mannfolk på natterstid :fnise:

Skrevet

Regn, regn, regn, regn.....synes ikke det gjør noe annet enn å regne om dagen jeg :sukk:

Deilig og lat morgen, men nå MÅ jeg sette inn støtet for å bli ferdig her i løpet av helgen :)

Skrevet

Her har det til og med tordnet i dag! :overrasket:

Håper du slapp unna full mann. :fnise:

Skrevet

Om det er noen trøst, så regner det her også... Vannrett... :sukk:

Ha en super lørdag lucky! :klem:

Skrevet
Her har det til og med tordnet i dag! :overrasket:

Håper du slapp unna full mann. :fnise:

Tordnet :overrasket: Har ikke hørt det her, men mulig jeg sov når det sto på...

Slapp unna full mann i natt ja, sov som en stein jeg :fnise:

Om det er noen trøst, så regner det her også... Vannrett... :sukk:

Ha en super lørdag lucky! :klem:

Regner hos deg også ja :sukk: Vil ha deilig sol jeg....

Ha en super lørdag du også :klemmer:

ENERGI HVOR ER DU???

Kommer virkelig ikke igang her i dag jeg....

Skrevet

Den har vært her en tur!

Jeg er alene hjemme i kveld hvis du skulle ha behov for å lufte deg... Med to forhåpentligvis sovende jenter på pikerommet...

Skrevet
Den har vært her en tur!

Jeg er alene hjemme i kveld hvis du skulle ha behov for å lufte deg... Med to forhåpentligvis sovende jenter på pikerommet...

Det var der den var ja :fnise:

Vet ikke hva som skjer i kveld ennå jeg, men tar meg en tur hvis sambo har andre planer enn å være hjemme sammen med meg ;)

Energien er fortsatt ikke kommet helt hit altså...fått ryddet og vasket litt, strøket julegardinene på kjøkkenet og hengt de opp(har tre vinduer på kjøkkenet så tar litt tid....) Så nå begynner det å se litt juleklart ut på kjøkkenet i allefall :)

Vasket noen lykter og helt rødt sand i de, så de er klare til å få røde eller hvite lys i seg. Vasket lyktene som henger i vinduet også og klarte selvfølgelig å knuse den ene :( Dro med seg en stor flenge fra tommelen min og blodet fosset...au :grine:

Ellers en slitsom tusentankerihodet dag i dag :sukk:

Skrevet
Har det med å være unntak jeg også, så skal ikke se bort ifra at jeg følger dine spor :sukk: Men håper jo at to ganger holder for min del da...

:snurt: Pøh! Du er unntak så det held når det gjeld sykluslengde og prøvetid, og det er rikelig. Abortunntak vil eg vera aleine, takk som byr. :jolie:

Regn, regn, regn, regn.....synes ikke det gjør noe annet enn å regne om dagen jeg :sukk:

Deilig og lat morgen, men nå MÅ jeg sette inn støtet for å bli ferdig her i løpet av helgen :)

Her har det vore mykje fint vêr i det siste, men akkurat i dag: :snø:

Egentlig perfekt - skikkelig fin start på advent! :strix:

God helg, vennen! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...